Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Busterftw válasza direwolf (#49) üzenetére


Busterftw
veterán

A deveknek aztán nagyon nem meló, pluginként ott van az Unreal Engineben is, Unityben is elérhető.
Illetve az Nvidia Streamline-al is hamar beiktatható az összes eljárás, persze ehhez épp az AMD nem csatlakozott.

Usereknek egyértelmű, mert ha valami nincs bármi oknál fogva, azt nem tudja bekapcsolni a játékban.
Az is egyértelmű, hogy DLSS Nvidia biztosan van.

(#52) SindaNarmo válasza Busterftw (#51) üzenetére


SindaNarmo
tag

"A deveknek aztán nagyon nem meló, pluginként ott van az Unreal Engineben is, Unityben is elérhető."
És valószínűleg a feature erőforrás igényének ez az 1%. utána jönnek a pár száz órák hogy mindegy úgy néz-e ki a hogy kellene nem fagy-e ki, valamelyik effekt nem okoz-e gondot stb. Már ha jól akarnák csinálni (biztos nem nézik ennyire át mert nincs rá idő). Ha meg nem akkor ahogy esik úgy puffan.
Aztán a játékos meg panaszkodik hogy de ratyi.

Ideális világban úgy lenne ahogy mondod.

Perszen nem tudom, mert nem a játék iparban dolgozom.
De fejlesztőként az a tapasztalatom hogy sokszor nekem kell a 3rd party hibákat valahogy megoldani/kikerülni. Hiába van szabványosítva valami, vagy triviálisnak tűnik.

[ Szerkesztve ]

(#53) Thrawn válasza Busterftw (#47) üzenetére


Thrawn
félisten

Nem.

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#54) Dragon3000 válasza Busterftw (#50) üzenetére


Dragon3000
veterán

A felhasználói tábor nagy részének nincs dlss képes vga-ja, így a nagy része eleve ki van zárva a dlss-sel, aztán jött ez a kamu, hogy az új dlss csak a 4000-res szérián fut se tesz jót neki.

(#55) direwolf válasza Busterftw (#51) üzenetére


direwolf
őstag

Bocsáss meg, de nem tudok veled vitázni, mert a válaszodból az jön le, hogy a szoftverfejlesztésről hiányosak az ismereteid, és ezekre alapozva gyártasz általad valósnak vélt tényeket.

"I've seen things you people wouldn't believe"

(#56) Busterftw válasza direwolf (#55) üzenetére


Busterftw
veterán

Ezt en is mondhatnam neked, azzal a kulonbseggel, hogy en hoztam arra peldat, miszerint a DLSS implementalasa es hasznalata fejlesztoi szempontbol egyszerubb, mint valaha.

Foleg DLSS 2.0-tol, nem kell a jatekot kulon treningezni.

A szoftverfejlesztésről hiányosak az ismereteid, és ezekre alapozva gyártasz általad valósnak vélt tényeket.

(#57) b. válasza SindaNarmo (#38) üzenetére


b.
félisten

1 igen lemaradtál róla: [link] [link] és ez volt a kommentem lényege. :F

A "legjobb" és "mindegyiken megy" két különböző fogalom.
Ezzel hátrányba részesítik az Nvidia kártya használókat, pedig az az AMD kártya tulajdonosaikat ezzel nem éri semmi hátrány.
Nvidia szponzorált címekben beépíthető bármelyik eljárás szabadon.
Nvidia létrehozta a a nyílt Streamline-t amiben Intel benne van, AMD nincs. https://www.tomshardware.com/news/nvidia-streamline-aims-to-simplify-developer-support-for-upscaling-algorithms
Nem tudom miről írtál volna általánosan mikor kiemelted az én hozzászólásomat arra hogy az AMD korlátozza a DLSS-t a saját szponzorált címeiben. Hogy lehet erről általánosan beszélni? Én erről beszéltem konkrétan, nem másról, általánosan.

Nvidia kihozta a NIS-t [link]a ami a GTX 700 sorozatig Minden GPu-n támogatott. Egy NIS x % és mellé x % sharpening mellett nehéz különbséget tenni egy FSR 1 és egy NIS között, FSR 2 már jobb a NIS-nél, de cserébe a NIS-nél egyáltalán nem vagy rákényszerítve semmire, mert minden játékon és GPU-n működik Nvidiánál...a DLSS pedig magas minőségben és színvonalon megmaradt minden RTX kártya tulajdonosnak.
Nincsen rákényszerítve senki hogy FSR-t használjon.

2 De igen, nagyon is észreveszed.[link]
Még az utólag belehekkelt DLSS is jobb RE4 ben. [link]

3, Egyszerű beépíteni ha az egyik gyártó eljárására már meg van a temporális eljárás. Állítólag pár óra alatt tették bele RE4 be a modderek a DLSS-t, a Nixxes fejlesztő szerint is minimális munka [link]

Igen már vártam hogy ez lesz az ultimate érved, a fanboy titulus, gratulálok, legalább tudom most már hogy értelmetlen neked érvelni.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#58) SindaNarmo válasza b. (#57) üzenetére


SindaNarmo
tag

Először sem emeltem ki semmit. Csak mondtam, hogy az hogy egy eljárás van 1 játékban szerintem a jó irány.
Veled lehet értelmesen beszélni technológiákról (eddig vedd dicséretnek), addig míg az NV nem kerül képbe, akkor jön a zöld köd (legalább is eddig ez volt a megfigyelésem). A fanboy nem érv volt csak egy jelző arra ahogy reagáltál. FSR, AMD Fanboy stb. amikor az egész hozzászólásban DLSS vs többiek volt.

1. Lehet hogy megkopott az angolom, vagy átsiklottam volna fölötte, de nem látom leírva hogy tiltva lenne. Csak ezt a következtetést vonták le. Később írtam is azt, hogy ha az AMD tiltaná az nem jó gyakorlat (bár szerintem már mindegyik gyártónál volt rá példa).

a biztonság kedvéért:
XeSS vagy FSR esetén: mindenki tud fel skálázni? tud. nincs hátrány senkinek.
DLSS mellé kell berakni mást mert más kártyán nem fut (még ha az övék is a torta szelet nagy része). itt lenne hátrány. (lényegtelen hogy melyiket)

2. Ja, látom a különbséget a 3x nagyításban és lassításba és ha nem játszok hanem azt vadászom hogy hol hibáznak az algoritmusok. De eddig is ezt mondtam.

3. Mivel nem ezen a területen dolgozom nem tudom pontosan mit és hogy kell kalibrálni az eljárásokon, hogy megfelelő legyen. De nekem úgy rémlik hogy bizonyos paraméterek finomhangolására van lehetőség (de lehet hogy csak az fsr-nél, de lehet hogy ott is csak volt). Azt eddig sem gondoltam hogy nehéz be rakni. Szerintem a szívás utána kezdődik, amikor ellenőrizni kell hogy biztos nem csinál-e túl sok hibát a képen. (és ezt tartom pazarlásnak). Aztán lehet hogy nincs igazam.

És persze továbbra is az az előfeltétele hogy közel legyenek (szerintem ez áll, szerinted nem)

Ettől függetlenül tartom magam ahhoz hogy fejlesztőknek/tesztelőknek annál jobb minél kevesebb változó van a képben. Van így is elég a kártya gyártók és generációk miatt és még csak a videokártyát vettük bele.

[ Szerkesztve ]

(#59) Gróf...


Gróf...
aktív tag

Arra lettem volna kíváncsi, hogy az új drájver hozza-e az ígérteket és/vagy szebb - boldogabb lesz-e a jövőm, ha telepítem.
Azt is gondoltam, hogy egy ilyen tartalmú cikk fóruma ESETLEG erről szól. De amit ti itt csináltok, az ugyan minősíthető, de csak olyan billogokkal, amiket bizonyos közösségekben használnak úgy kábé hat éves korig.
Szóval mindenki karistoljon be magának egy rókát, boszorkányt, vagy bármit is ami nem feltétlen jó minősítés jele. Aztán gondolkodjon már el, hogy egy felnőtt embernek hogyan kellene viselkednie ilyen körülmények között!

Fogadatlan prókátorokra nem vagyok kíváncsi!

(#61) Kolbi_30 válasza #32839680 (#60) üzenetére


Kolbi_30
őstag

Mi baj az rdna3 ? De teny hogy ertekelheto jatekot nem adtak ki mar vagy 10 eve...kiadnak egy beta vertiot sok penzert, aztan vagy megveszed dlckben a javitasokat vagy szar marad .

You want some birth control, you can smoke a cigarette.

(#62) ATi GAMES


ATi GAMES
tag

Igen hibajavításokkal szolgál egyes játékokban, amúgy meg az új gamekben letiltja az rt funkciót... Hát kösz. :(((

YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCPOOVQF1ff2oAL3strJ_5Uw

(#63) Petykemano


Petykemano
veterán

Legyen valami jó hír is:

- Sikerült a 7900XTX idle power-t lecsökkenteni: [link]
- Megjelent a második 8GB-os RX 6500XT [link]

[ Szerkesztve ]

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#64) Busterftw válasza Petykemano (#63) üzenetére


Busterftw
veterán

A cikk es a kommentek alapjan azert nem teljesen szunt meg a problema.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.