Először sem emeltem ki semmit. Csak mondtam, hogy az hogy egy eljárás van 1 játékban szerintem a jó irány.
Veled lehet értelmesen beszélni technológiákról (eddig vedd dicséretnek), addig míg az NV nem kerül képbe, akkor jön a zöld köd (legalább is eddig ez volt a megfigyelésem). A fanboy nem érv volt csak egy jelző arra ahogy reagáltál. FSR, AMD Fanboy stb. amikor az egész hozzászólásban DLSS vs többiek volt.
1. Lehet hogy megkopott az angolom, vagy átsiklottam volna fölötte, de nem látom leírva hogy tiltva lenne. Csak ezt a következtetést vonták le. Később írtam is azt, hogy ha az AMD tiltaná az nem jó gyakorlat (bár szerintem már mindegyik gyártónál volt rá példa).
a biztonság kedvéért:
XeSS vagy FSR esetén: mindenki tud fel skálázni? tud. nincs hátrány senkinek.
DLSS mellé kell berakni mást mert más kártyán nem fut (még ha az övék is a torta szelet nagy része). itt lenne hátrány. (lényegtelen hogy melyiket)
2. Ja, látom a különbséget a 3x nagyításban és lassításba és ha nem játszok hanem azt vadászom hogy hol hibáznak az algoritmusok. De eddig is ezt mondtam.
3. Mivel nem ezen a területen dolgozom nem tudom pontosan mit és hogy kell kalibrálni az eljárásokon, hogy megfelelő legyen. De nekem úgy rémlik hogy bizonyos paraméterek finomhangolására van lehetőség (de lehet hogy csak az fsr-nél, de lehet hogy ott is csak volt). Azt eddig sem gondoltam hogy nehéz be rakni. Szerintem a szívás utána kezdődik, amikor ellenőrizni kell hogy biztos nem csinál-e túl sok hibát a képen. (és ezt tartom pazarlásnak). Aztán lehet hogy nincs igazam.
És persze továbbra is az az előfeltétele hogy közel legyenek (szerintem ez áll, szerinted nem)
Ettől függetlenül tartom magam ahhoz hogy fejlesztőknek/tesztelőknek annál jobb minél kevesebb változó van a képben. Van így is elég a kártya gyártók és generációk miatt és még csak a videokártyát vettük bele.
[ Szerkesztve ]