Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -KP-

    addikt

    válasz Khaosz55 #176435 üzenetére

    Amit írtam azt nagy általánosságban írtam, már a pc alkatrészeknél is ez van.

    Még egyszer leírom. Nálam 2 SVS SB12 szubból kettő volt szar. Mindkettőn defektes volt az erősítő, és újonnan vettem. Ott vajon volt minőségellenőrzés? Ráadásul ez nekem konkrétan pénzembe is került, két csomagküldés az importőrnek. Ismerős SB13 Ultrájának a membránja szakadt fel a varrat mellett és tudok kb. 2 szintén panelcserés sb4000-ről. Ez csak az én saját köröm, akiket ismerek, ill. akikkel beszélgetek. Akkor ne vegyen senki SVS-t sem? Ott a Klipsch, ahol az R szériánál ugye hajlamos a folyamatosan standbye-ban levő erősítőnél kifingani egy alkatrész. Az XTZ-nél direkt azért jöttek ki az Edge modellek, mert a nem Edge modelleknél olyan nagy számban adta meg magát a panel. Fent vagyok az Arendal face csoportjában, ott ugyanúgy megvannak a "nem szól a szub és csak ilyen olyan error ledek villognak" típusú posztok. Ennyi erőből senki ne vegyen semmit, mert elromolhat.

    Ctrlaltdel azzal bezzeg nem dicsekszik, hogy a BK szubjának befosott hangszórójának a cseréje emlékeim szerint több hónapos procedúra volt. Ehhez képest az internet direkt márkák az ajtódtól/ig hozzák-viszik a cuccot 30-45 napos próbalehetőséggel és általában néhány napos határidővel.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés