Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9) illjo


illjo
Topikgazda

Garancia
Garancia ügyében a Huawei support hivatalos válasza:
“A gyártó alap esetben 1/2/3 év jótállást vállal készülékeire, mely a vásárlást igazoló dokumentumon szereplő dátumtól számított 1/2/3 év, amennyiben a készülék régiója és a dokumentumok megfelelnek a jótállási feltételeknek.
1 év garancia:
Bandek
Mérlegek
Legtöbb freebuds
Bluetooth hangszóró
Selfie bot/Tripod
2 év garancia:
Telefonok 250.000 HUF alatt
Freebuds
Freebuds Pro
Freebuds 3
Freebuds 4i
Watch-ok (Watch Fit és Watch Fit Elegant is)
Routerek
Tabletek
Laptopok 250.000 HUF alatt
3 év garancia:
Bármilyen olyan termék aminek az ára legalább 250.000 HUF
FONTOS:
Ez csak a 2021. január 1-től vásárolt termékekre vonatkozik, visszamenőleg nem. Példának okáért amennyiben valaki 2020. december 31-én vásárolt egy P40 Pro készüléket, arra ugyanúgy 2 év jótállási időszak jár.
További jótállást befolyásoló tényezők:
-Amennyiben a készülék régiója nem Magyarország, de a régió és a dokumentumok Európai régión belülről származnak és megegyeznek, úgy érvényesíthető hivatalos szervizeinkben.(Például: A készülék régiója Németország és a vásárlást igazoló dokumentumok is, vagy szerepel rajta az eredeti német eladó, úgy javítható a készülék garanciálisan).
Fontos: Amennyiben a régió és a dokumentumok eltérnek, úgy a készülék szürke importos terméknek számít és csak garancián túl, fizetős kereteken belül veszik át szervizelésre kollégáink.
Számla vagy jótállási jegy nélkül NEM veszik át garanciális szervizelésre a termékeket.
Amennyiben a készülék forgalomba hozási régiója eltér a kiállított számlán szereplő forgalmazótól, úgy az értékesítő tudja érvényesíteni a garanciát.
A számlán vagy jótállási jegyen szerepelnie kell a vásárlás helyének, idejének és a készülék valamilyen azonosítószámának.(IMEI szám,S/N(sorozatszám)
Ha a készülék nem az Európai régión belülről származik(régió), úgy nem tudjuk átvenni szervizelésre, ugyanis az alkatrészek régiónként eltérnek.
Ilyen esetekben csak a vásárlás helyén érvényesíthető a garancia.
Amennyiben ügyfeleink felveszik velünk a kapcsolatot bármelyik elérhetőségünkön, úgy minden esetben elkérjük a termékek sorozatszámát, hogy megfelelő tájékoztatást adhassunk a jótállással és a leadási pontokat illetően.
Amennyiben nem hivatalos viszonteladónál lett vásárolva a készülék, úgy gyakori eset,m hogy bekérjük a számlát is a megfelelő információ átadásának érdekében.
Ügyfélszolgálatunk csak a Magyarországon történő jótállási feltételek teljesítéséért felelős, más országok garanciális szervizelésével kapcsolatban nem tudunk releváns információt adni.
Amennyiben a vásárlás Európai régión kívül történik, úgy mint ahogyan korábban is írtam, nem tudunk segíteni a régiós eltérések miatt.
Igyekszünk ügyfeleinket megfelelően tájékoztatni és kérni arra, hogy hivatalos viszonteladóinknál vásároljanak, mert csak abban az esetben tudjuk vállalni a megfelelő jótállási időszakot.
Amennyiben a vásárlást nem hivatalos forgalmazónál teszik és esetleg az kínai papírokkal kínai régiós készüléket kap, úgy szintén a vásárlás helyén tud javítást igényelni. Nem hivatalos helyről származó készülékekért nem tudunk felelősséget vállalni.
A garancia feltételeit a következő linken találja: http://consumer.huawei.com/hu/support/warranty-policy/index.htm
A sorozatszám alapján a készülékek régióját ügyfélszolgálatunk illetve a szerviz tudja ellenőrizni a belső rendszerben, ügyfeleinknek erre nincsen lehetőségük.
Amennyiben ügyfeleink hivatalos helyről intézik a vásárlást, úgy biztosak lehetnek a készüléket megillető garanciális időszakról is.
Ha a készülék régiója kétséges vagy ismeretlen weboldalról szeretnének rendelni és előtte felveszik velünk a kapcsolatot a Sorozatszám(S/N) vagy IMEI szám ellenőrzésének ellenőrzésével segítjük őket a megfelelő termék megvásárlásában.
Az aktuális viszonteladók listája megtalálható az adott terméket kiválasztva a piros 'Vásárlás' gomb alatt:
https://consumer.huawei.com/hu
Az E-garanciajegy jelenleg még nem hivatalosan bevezetett mód a papírok pótlására, azonban reményeink szerint ez hamarosan változni fog.“

https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.