Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) romero28


romero28
senior tag

A From Dust tulajdonképpen egy RTS, azzal a különbséggel, hogy itt Te lehetsz Isten! Az, hogy jó, vagy rossz Isten leszel, csak is rajtad múlik! Továbbá itt nem tudod közvetlen parancsokkal irányítani az embereket, hanem a környezetüket formálva próbálod terelgetni őket (pl.: folyókat, hegyeket csinálhatsz), és vagy engedelmeskednek, vagy nem.
Amennyiben nem engedelmeskednek, meg is büntetheted őket, és egész falvakat törölhetsz el. Amennyiben engedelmesek, meg is jutalmazhatod őket, csinálhatsz oázist, sok halat, jó termést is adhatsz az embereidnek, attól függően, milyen fejlettek (nyilván az ősemberek nem tudnak aratni-vetni stb...)

Ezen a videón a jól látható a terep átformálása, az emberek mesterséges intelligenciájukat, ahogy menekülnek a víz elől, bemennek az erdőbe:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gSOQGazo7Oo

A From Dust története szerint egy törzs teljes emlékezetkiesést szenvedett. Épp ezért nincs kultúra, nincs történelmük, nincsenek tradícióik - szóval semmi. Ám egy rituáléra emlékeznek, és ezzel meg is idéznek minket, az istenüket.

Meg is jelenünk egy fekete gömbként, amely tulajdonképpen a kurzort szimbolizálja ,és rögtön el is kezdhetjük a "térítést". A Black & White játékmenetével ellentétben azonban itt nem magukat az embereke irányítjuk, hanem a környezetet alakíthatjuk úgy, hogy az valami pozitívat hozzon a népünknek.Vagyis eltéríthetünk folyókat, tavakat alakíthatunk ki, lávafolyamokból készíthetünk köveket (ha vizet engedünk rá), és hasonló dolgok. Azt azonban meg kell jegyezni, hogy nem áll meg az idő tevékenységünk közben. Ez annyit jelent, hogy ha elveszünk egy sziklát vagy bármit a folyó útjából, akkor az azonnal elindul a szabad úton - akkor is, ha épp a falunkat önti el ezzel.

De természetesen lesznek ennél konkrétabb céljaink is. Törzsünk például folyamatosan fejlődik, gyarapodik (ha mindent jól csináltunk), és épp ezért ki kell alakítanunk számukra megfelelő lakóhelyeket, ahol új falvakat építhetnek. Egy idő után felbukkannak az állatok is, akik a fő élelemforrást jelentik, és rájuk is figyelnünk kell. Ha mindent jól csinálunk, akkor a népünk újabb és újabb totemoszlopokat emel nekünk, melyek új képességeket adnak.Sajnos a természetet nem lehet teljes kontroll alatt tartani, így előfordulhat, hogy egy szökőár rendezi át az addig kialakított területünket, vagy kitör egy vulkán, és a láva felperzsel mindent, ami az útjába kerül. A fejlesztők szerint a From Dust közel 15 órás kihívást nyújt, és aki ezt kevesli, annak jó hír, hogy minden egyes játéknál már és más környezetben indulunk, így viszonylag magas lesz az újrajátszhatósági faktor.

Chahi játéka nagyon ígéretesnek tűnik, és ahhoz képest, hogy alig 4000 forintba kerül majd, elég tartalmasnak tűnik, és grafikailag sem lehet ok a panaszra.

forrás : [link]

Hivatalos oldal

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.