Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98001) KraX válasza Csapoati (#98000) üzenetére


KraX
(senior tag)

A hiba ugyanugy hozzatartozik a pilota teljesitmenyehez, nem csak az amikor tokeletesen megy. Hibazott es nem is egyszer, ergo nem voltak eleg gyorsak, mert vagy tul kellett vallalnia magat vagy nem bizott elegge az autojaban a vegeredmeny szempontjabol egyre megy.

Monacoban Hamiltonnak a gumikezelessel voltak gondjai, nem tudta munkara fogni oket. Mindenesetre ott a Ferrarinak el kell vernie a Mercedest ha akarnak meg akarjak nyerni az egyenit.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#98002) KraX válasza KraX (#98001) üzenetére


KraX
(senior tag)

Mindenesetre ott a Ferrarinak el kell vernie a Mercedest
ott = Singapur

I know kung fu!

(#98003) AMD Power


AMD Power
(titán)

Lewis!! :R

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#98004) Lauda


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Hamilton rendbetette a népet megint. :DDD Már amit az időmérőn művelt az is embertelen volt. ;) Ez a monzai hétvége úgy nézett ki, hogy jön hamilton, negyed óra múlva bottas, majd ebéd után a többiek. ;] :P

szerk Alonsoról meg sokat elmond, hogy 20 körön keresztül hisztizik egy sima versenyhelyzet miatt, amiért bőven túl is büntették a másik pilótát. Szánalom lett az az ember.

[ Szerkesztve ]

(#98005) Motion_Blur válasza Lauda (#98004) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Sajnos ez így van.

Teljesen megérdemelt, mind az autó mind a pilóta részéről.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#98006) mefistofeles válasza Csapoati (#97998) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Sosem fogom megérteni, hogy szegény Bottast akarjátok állandóan mérceként használni.
A ferka hátránya hajszálnyi és Seb (és Hami) ennyivel jobb mint Bottas. Passz!
Ha Valterit használod negatív mércének akkor mi Kimi? Abban mindenki egyet ért, hogy a két élcsapat nagyon közel van egymáshoz. Na most Kimi sokkal kutyaütőbb Vettelhez képest idén mint Bottas akár Lewishez akár Seb-hez!

Ha te azt mondod, hogy Bottas szereplése bizonyítja, hogy nincs annyival előrébb a merci akkor mennyivel kevésbé helytálló érv az, hogy a Ferka fasorban sincs a Mercihez (és csak Vettel zsenije tartja ott őket ahol vannak), hisz csapattársa, a Bottasnál sokkal tapasztaltabb és rutinosabb (nem mellesleg világbajnok) Kimi messze alul teljesít a Bottasal való összevetésben?

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#98007) Bozso68


Bozso68
(senior tag)

Coulthard: minden finn csapattárs elverte.
Hamilton: minden finn csapattársat elvert.

(#98008) cyberkind


cyberkind
(nagyúr)

No akkor Zak Brown asszondja' Fernando maradna náluk a Renault motorokkal, valami készül?

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#98009) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Hamilton vs. Alonso köridők

cyberkind: jaja, eléggé elszólász gyanús volt a megszólalása. bár így lenne, jövőre úgy akár stabil és erős pontszerző is lehetne a McLaren :R

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#98010) KraX válasza Motion_Blur (#98009) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ez sokkal kemenyebb: Hamilton vs Vettel

Teljes futam alatt: -0.620 koronkent. Ez azert nagyon sok foleg, hogy a Mercedes bevallottan sporolt, bar meggyozodesem, hogy a Ferrari sem jarathatta 100%on ezeket a motorokat mar.
Nos kivancsi leszek a kov futamokra. Bejon e az eroforras sporolas a Ferrarinak a tovabbiakban.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#98011) snecy20 válasza cyberkind (#98008) üzenetére


snecy20
(veterán)

Hát, egy pár éve még nem gondoltam volna, hogy lesz McLaren-Renault... ha lesz.
Akkoriban úgy gondoltam volna, hogy az már nagyon a süllyesztő egy csapatnak, lásd az újkori, néhány éves Williams-Renault korszakot. Nekik utána lórúgásként jött a Mercedes motor, máig abból élnek.

(#98012) KraX válasza KraX (#98010) üzenetére


KraX
(senior tag)

Az elso kort ki is hagytam

Hamilton vs Vettel> -0.685 koronkent
Bottas vs Vettel> -0.601 konronkent.

:((

I know kung fu!

(#98013) snecy20 válasza KraX (#98012) üzenetére


snecy20
(veterán)

A három dobogós tudott volna többet, de nem volt értelme nyomni. A Mercedesnek azért nem, mert 5-10 kör után már megvolt a kiépített kényelmes előny, Vettelnek meg azért nem, mert nagyon hamar behozhatatlan hátrányba került velük szemben, illetve később simán lelépte az üldözőket, és ha nyélgázon megy végig, akkor is a 3. hely lett volna a maximum.

[ Szerkesztve ]

(#98014) BenHans válasza KraX (#97999) üzenetére


BenHans
(addikt)

Na jó, akkor folytassuk... De nem értem miért veszed úgy mintha támadólag írtam volna. Megértem, ha valaki optimista és reménykedik, hogy a Ferrari valahol nagyobb előnyben lesz, mint ma a Mercedes.

Én itt megpróbáltam objektíven leírni a dolgokat, és alá is támasztottam. Monacóban szenvedtek a gumi hőmérsékletének megfelelő tartományban tartásával.

A Hungaroringes helyzetet pedig eléggé árnyalja, hogy Hamilton kétszer is belehibázott a körébe, nem tudott olyat összerakni amiben legfeljebb apró hiba van. Egy dobása volt a végén, mivel az előző próbálkozásánál a 3. kanyarban rontott és a bukótérben fordult.
Ezen felül általában 2-3 tizeddel simán gyorsabb Hamilton Bottasnál, látni a Q1-Q2-ben is, hogy mennyivel gyorsabb volt a csapattársnál. (Utána versenyen is megmutatkozott hogy jobb a tempója.)
Ez annyit jelent, hogy legrosszabb esetben is 2. lett volna, de volt esélye a polera is, csak nem tudta kihozni az autóból amit tudott volna menni vele ideális esetben.
Itt nem azt nézzük most, hogy melyik pilóta hogy teljesített épp, hanem, hogy mire képes az autó vezetői hiba nélkül. Az autó elmegy máshova is, megfelelő beállítással, de a versenyző nem hibázik minden Q3-ban...

A HunRingen ezek után pedig nem igen tudott előzni, hiába volt meg a tempó, sajnos ez a pálya sajátja, pláne idén. Talán, meglett volna, ha előbb cserélnek helyet Valtterivel.

Ezért írtam ezt: "Szoros lesz, de nem írnám le a Mercedest. Nagyon sok fog múlni azon, hogy ki rak össze tökéletes kört, mert itt még a RedBull is bőven beleszólhat..."

Koránt sem biztos hogy a Mercedes szenvedni fog, mint ahogy sokan feltételezik egy egyszeri 2015-ös blama és egy idei, a gumikkal akkor még szenvedő Mercedes 0.045-ös monacói időmérős lemaradása miatt.

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#98015) KraX válasza snecy20 (#98013) üzenetére


KraX
(senior tag)

Illetve amit mar tobbszor is irtam, nekik mar az elettartama vegen jaro hajtas volt berakva (akarhogy varialnak vele). Ezt nem lehet mar ugy megnyuzni mint egy gyarbol kijott ujat illetve lehet, csak nem erdemes ha be is akarjak fejezni a futamot.

I know kung fu!

(#98016) KraX válasza BenHans (#98014) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nem vettem tamadonak az irasodat, valami akkor felrement, nem hasznalok eleg emotot... :)

Szoval, ahogy Csapoatinak is ritam fentebb, Hamilton nem is egyszer hibazott! Nem azert mert olyan kedve volt hanem vagy mert tulvallalta magat es/vagy mert nem bizott az autojaban es/vagy a beallitasokkal futottak lukra. Ez altalaban nem jellemzo de kenyszer alatt, amikor mar nagyon kell kockaztatni (mert nagy a lemaradas) akkor jonnek szepen a hibak is. Jottek is. De nem is ez az erdekes hanem az, hogy egesz hetvegen nem voltak kozel a Ferrarikhoz. Azt is irtam korabban, hogy a pattern az, ha a Ferrari (palyafuggo) 3-5 tizeddel lelepi a Mercedest FP2-3ban, akkor mar lehet szamitani arra, hogy a Mercedesnek a feltekert motorral sem biztos, hogy lesz eselye igy kenyeltenek egyre nagyobb kockazatot vallalni.

Illetve meg egy dolog. A Ferrari alapjaiban mas konstrukcio mint a tavalyi, ahogy a Mercedes is. En eppen ezert nem a tavalyi, hanem az idei patternekbol indulok ki.

En sem irom le a Mercedest, de ha itt nem verik el a vorosok a csillagosokat, akkor mar tenyleg nagyobb a baj, de mint Ferrari szimpatizans, nezzetek el nekem ha kicsit wishful thinking van iranyukban, barmennyire is az objektivitas talajan akarok allni cserebe elfogadom ugyanezt a Mercedes funoktol :R

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#98017) DS39 válasza cyberkind (#98008) üzenetére


DS39
(veterán)

Kérdés a TR miért váltana? Az nem érdeke a RB-nak. Nekik jobb ha azonos motorra fejlesztik az autókat.

(#98018) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Sky Sports értesülései szerint megszületett a döntés és a McLaren szakít a Hondával a szezon végén.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#98019) orc88 válasza DS39 (#98017) üzenetére


orc88
(őstag)

A jelenlegi szabályok közt már eléggé meg van kötve a kezük, hogy mit adhatnak át a testvér csapatnak. Korábban is cikkeztek arról, hogy az RB a kicsiknél teszteltetné a Honda motort a későbbi váltás lehetősége miatt.

"Life's simple: You make choices and you don't look back." - Han (The Fast and the Furious: Tokyo Drift) | Epic Games: R i c h Y _

(#98020) snecy20 válasza Motion_Blur (#98018) üzenetére


snecy20
(veterán)

Csak sikerült ráerőszakolni azt a szemétre való Hondát szerencsétlen Toro Rossora? Sajnálom őket előre is! :R

(#98021) DS39 válasza orc88 (#98019) üzenetére


DS39
(veterán)

Hát megkavarná az állóvizet az biztos egy ilyen váltás.

(#98022) b-type válasza Motion_Blur (#98018) üzenetére


b-type
(nagyúr)

..az az apró betűs rész hogy Kvyat helyére jön Alonso..

snecy20:
Ha(!) így lesz, akkor is nyilvánvaló hogy nem lehet semmit ráerőszakolni a Toro-ra, a Toro akarta a Honda-t, csak azért nem tudtak eddig megegyezni, mert nincs váltó, ..mivel azt a McLaren gyártotta le.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#98023) Motion_Blur válasza b-type (#98022) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

+ a Honda? ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#98024) twi452 válasza Motion_Blur (#98023) üzenetére


twi452
(senior tag)

Az nem lehet ilyen nincs...
Ha tovább szop Alonso a Hondával ráadásul egy Torro Rossoban..xDd

Vagy ezért volt morgós ma Alonso? :D

[ Szerkesztve ]

(#98025) snecy20 válasza b-type (#98022) üzenetére


snecy20
(veterán)

Alonso - STR? Szép kis levezetés lenne...

Magánvéleményem, hogy kiváló időzítés lenne Alonso számára idén lelécelni az F1-ből. Ha csak abból indulok ki, hogy 2019-re készülhetne el az első valódi McLaren-Renault autó....
De tekintve, hogy csak amolyan D-tervnek tűnik ez a McLarennek (A-terv -- Mercedes, B-terv -- Honda megtartása - C terv -- Ferrari), úgy gondolnám, hogy nem rendezkednének be a Renault-val hosszú távra. Idővel vagy megpuhítják a Mercit, vagy hoznak be valami külsős motorszállítót, ám hogy ez nem valami hosszú távú kapcsolat kezdete lenne, az is biztos.

(#98026) AMD Power válasza Motion_Blur (#98018) üzenetére


AMD Power
(titán)

Ezen várható volt. Ez a Honda egy szégyen!

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#98027) DS39


DS39
(veterán)

De az is lehet hogy a Honda kiszáll az F1-ből.

(#98028) snecy20 válasza AMD Power (#98026) üzenetére


snecy20
(veterán)

Évről-évre egyre kevesebb a felhasználható erőforrások száma - jövőre azt hiszem tovább csökken egyel - , a Honda meg még mindig az egyversenyes motorjánál tart, ami vagy kibírja vagy nem, mostanában inkább nem... Állítom, ha nagyon kéne, a gyári Mercedes erőforrása kibírná az egész szezont.

(#98029) b-type válasza snecy20 (#98025) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Sajnos Alonso-nak nincs hely, utálom, de ez van.
..vagy marad a McLaren-nél, és bekkel 1 évet, vagy elmegy az F1-ből

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#98030) AMD Power válasza snecy20 (#98028) üzenetére


AMD Power
(titán)

Az biztos ,hogy ennek igy ebben a formában semmi értelme. Én a helyében év végén szépen lelépnék.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#98031) snecy20 válasza b-type (#98029) üzenetére


snecy20
(veterán)

Úgy tűnik. F1-en belül mostmár nagy opciók nincsenek.
Gyári Renault-hoz menni az kb. hasonló potenciál, mint maradni egy esetleges McLaren-Renault-nál, bár kasztni szintjén tudnak sokkal jobbat is csinálni, mint a gyáriak. A Williams-es szál mint kiderült, nem is volt soha valós. Minden más lehetőség az már F1-en kívüli.

(#98032) Ba cy lus válasza snecy20 (#98031) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

A Williams-es szál mint kiderült, nem is volt soha valós

Ehhez képest 08.26-i cikk efegylájvon:

Alonso jövőre szinte biztosan a Williams versenyzője lesz: küszöbön a szenzáció

Szinte biztosan! :C :DD

(#98033) Csapoati


Csapoati
(Topikgazda)

Nagyon-nagyon mérges vagyok a Hondára, hogy egy ilyen patinás csapatot hagytak az utolsó helyeken, meg DNF-ekkel szenvedni, Alonso (és Button) tehetségének elpazarolásáról nem is beszélve. Ezt senki nem láthatta előre, meg az idei szenvedést sem a tavalyi év második fele után, ahol stabil 4. erő volt a csapat.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#98034) Motion_Blur válasza Csapoati (#98033) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Én azon gondolkoztam hogy ez miért éri meg anyagilag a Hondának? Minden versenyre új motor, eszméletlen pénz lehet a fejlesztés, gyártás, szállítás... olyan szinten vannak lemaradva teljesítményben és megbízhatóságban, hogy innen már nem lehet felállni.

Ki kell lépni a francba.

Nem értem pl. azt az optimizmust amivel Wéber is beszél a Hondáról hónapok óta, mondván egyszer úgyis kiadja majd... hát... nem fogja...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#98035) sh4d0w válasza Csapoati (#98033) üzenetére


sh4d0w
(nagyúr)

Most is stabil 4. erő... Csak a Mercedes, a Ferrari és a Renault vannak előttük.

https://coreinfinity88.blogspot.com

(#98036) Csapoati válasza Motion_Blur (#98034) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Én sem értem... Meg a realitás talaján maradva mi sülhet ki ebből? Mondjuk legyűrik valahogy a Renault-t és akkor a 3. legjobbak lesznek a 4-ből. Az siker? Feledtetné ezt a 3 én kínszenvedést és blamát? Nem hiszem. 2021-ig meg nem nyomhatják így.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#98037) Qorthral válasza Motion_Blur (#98018) üzenetére


Qorthral
(őstag)

Legyen így!
Minden jobb, mint egy újabb év szenvedést látni a McLaren-Honda kapcsolatban...
Alapvetően optimista voltam sokáig, hogy szépen lassan majd odaérnek, de be kell látnom, hogy szinte reménytelen a helyzet.

Egy bizonytalan Renault is jobb ennél, mert legalább megvan az esély arra, hogy jók legyenek. Nyerni nem fognak, de ha közel lesznek a Red Bull szintjéhez, az már valami. És miért ne lehetnének? Ha igaz, hogy a Meki kasztni a legjobbak között van (és tényleg jónak tűnik, szóval hihető, hogy kb a Red Bull szintjén van), akkor miért ne lehetnének egy RBR szintű kasztnival, azonos motorral, hasonlóan erős pilótákkal (de legalábbis Alonsóval) közel hozzájuk? Aztán onnan lehet építkezni, és kis szerencsével talán 2019-re nyertes páros lehet ebből. Bár nem túl valószínű még az sem.

Csapoati: Valóban, ez bűn, amit a Honda leművelt az elmúlt 3 évben. Szívjon mostantól a TR velük.

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#98038) BenHans válasza KraX (#98016) üzenetére


BenHans
(addikt)

Ez így rendben is van. :) Hamilton szurkolóként, az ő sikeréért szorítva is jobban örülök, ha van kihívó csapaton kívülről is egy top versenyző személyében, mivel felértékeli a bajnoki címet. Amúgy meg imádom Olaszországot, kiskorom óta olasz csapatnak szurkolok, ahogy az aláírásom is mutatja, így a Ferrari mint csapat is közel áll a szívemhez, így még jobb hogy ők vannak a Merci közelében. Hihetetlenül örülnék, ha Hamilton egyszer átülne egy versenyképes Ferrariba, és begyűjtene velük egy bajnoki címet.
A példaképe is szeretett volna piros autóban ülni. :((( Mindent elért amit az idol, talán megvalósítja azt is amit szeretett volna, de nem tudott...

(Bocsi, de engedd meg, a jó szándék vezérel. :D fun = tréfa, móka, jókedv ; fan(atic) = rajongó, fanatikus :R)

---- ----

„Nos, szerintem a figyelem minden esetben a Ferrarira irányul Monzában. Nekem is nagyon jó tapasztalataim vannak erről. Amikor 2008-ban megnyertem ott az első versenyem, mindenki rendkívül boldog volt, és természetesen én is. Három évvel később megnyertem ugyanazt a versenyt, ugyanazon a dobogón álltam, és nagyon sokan kifütyültek. Úgy tűnik, ez normális, ha nem egy olasz csapatnak versenyzel Ferrari motorral. Biztos vagyok benne, a Tifosik nem foglalkoznak azzal, mi történik a paddockban.” (Vettel - 2013-ban Spa után)

Így van. Olaszok... :D Emocionálisak. Ha Hamiltonon lenne piros szerkó és vezetné VB címig a Ferrarit, ő lenne az új római császár. :DDD Hamilton oda is szúrt, de ez külön tetszett. Egymás közt is megy a zrika oda-vissza fociban is.

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#98039) kisza25 válasza Motion_Blur (#98018) üzenetére


kisza25
(félisten)

és mi lesz helyette? honda akkor megy a levesbe? másnak ugye nem szállított motort

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#98040) Delávégá válasza Csapoati (#98000) üzenetére


Delávégá
(tag)

Meg szocsiban is gondja volt valamivel. ;]

(#98041) hobizoli válasza kisza25 (#98039) üzenetére


hobizoli
(veterán)

nem, de nem ertem a Rönó nyihegeset se, hogy 3 csapatnál tobbet nem tudnak ellatni motorral...
anno 30 eve volt kulon edzomotor, meg minden versenyen egy uj motor, aztán gyoztek az akkkori logisztika mellett is
vagy 40 eve a mezony tobb mint fele Cosworth DFV-vel ment

meg az Indycar-ban osszesen ket motorgyarto lat el tizenvalahany csapatot

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#98042) velizare válasza hobizoli (#98041) üzenetére


velizare
(veterán)

előtte meg egy volt. gondolom ez lenne itt is a jó, mindenki az egyen merci motorral menne, meg az egyen red bull kasztnival.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#98043) DS39 válasza velizare (#98042) üzenetére


DS39
(veterán)

Na az kéne még.
Ferrari festésű Red Bull - Mercedes...

(#98044) Cartevo válasza velizare (#98042) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Úgy nem menne el évi 100 millió € a Ferrarira.
Jöhetne a Hunringnek előzési pont kialakításra...

mun.hu

(#98045) hobizoli válasza Cartevo (#98044) üzenetére


hobizoli
(veterán)

azt nem igazan lehet tovabb nyujtani, mert a bukoter szele igy is kb a keritesnel van mar a kezdo sebessegnek kene tobb legyen, amivel befordulnak a celegyenesbe, pl bedonteni azt a kanyart

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#98046) hobizoli válasza velizare (#98042) üzenetére


hobizoli
(veterán)

a rönó nem azon sirt, hogy jo lenne vagy nem, hanem hogy ok nem gyoznek 3-l tobbet
ez mese

a Ford 8-9, de akar 11 csapatnak is adott motort a 80-s evek kozepen/vegen egy szezonban

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#98047) Cartevo válasza hobizoli (#98045) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Ha derékszögűvé tennék az utolsó kanyart, átlagos hosszúságú DRS-zónát kapnánk.

mun.hu

(#98048) hobizoli válasza Cartevo (#98047) üzenetére


hobizoli
(veterán)

a 13-s kanyarból egybol a 16-sba kene menni egyenesen es a 16-s kanyart Indianapolis szeruen bedonteni

aztán a box mogott visszajonni a 14-s kanyarig, es onnan vissza 4-sbe, hogy azert a palyanak legyen hossza is es ne kellejen kb 85kort menni rajta

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#98049) Cartevo válasza hobizoli (#98048) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Az indianapolisi F1 futamon csak 1 döntött kanyar volt, mégis csodájára jártak. Tehát nekünk lenne a legjobb pályánk.:))Viszont a box mögül a motorhómok mehetnének a csába.

mun.hu

(#98050) JJános válasza Ba cy lus (#98032) üzenetére


JJános
(addikt)

Ezt már párszor feszegettem. Sztem jól járna Lonzi. Mivel nem csak motort kap a Williams, Alonsó beállításaival nyerhetne a Williams. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.