Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • Nagymelák

    senior tag

    válasz Barthezz2 #25120 üzenetére

    Azt ne felejtsük el hogy a F csatorna kézi működtetése csak azoknál a csapatoknál volt jellemző akik utólag tákolták bele a kocsiba,és a szezon végére ők is jelentősen fejlesztették.Valószínű hogy az új autó fejlesztésénél már ugyanúgy alakították volna ki mint a kitaláló Mclaren akik kezdettől fogva a pilóta könyökével működtették!
    A hátsó szárny állítás sem egyszerűbb mert ha azt nézzük hogy a mai versenyen a célegyenes ráfordító előtt kapták a jelet a kormányon hogy használhatják, akkor ott még figyelni kell egy pár dologra,kanyar előtt fék elosztást állítani,szárny használati jelet figyelni,esetlegesen zászló jeleket figyelni hátha valaki szétpakolta magát a célegyenesben (lásd majdnem Sutil) az előtte haladót figyelni hogy hol lehet bebújni mellé.Ha mindezeket figyelembe vesszük akkor azt hiszem van elég dolga a pilótának,tény hogy jobb mint félkézzel vezetni,de mint az elején említettem egy olyan rendszert dobtak a kukába ami az evolúciós fejlődése miatt ma ezerszer biztonságosabb lett volna mint a szárny állítgatás,nem beszélve arról hogy mivel mozgó alkatrészről van szó egy esetleges meghibásodás,a verseny feladását eredményezheti,ne adj isten olyan jellegű a hiba ami a szárny elvesztését eredményezi akkor baleset is bekövetkezhet.

    Male: Jó üzleti vállalkozás szinte egész évben alig volt szponzoruk!Ha olyan jól ment volna nekik anyagilag valószínűleg ilyen siker után Brawn nem adta volna el a Mercedesnek az istállót!Főleg úgy hogy a F1 körforgásában élt és láthatta hogy a nagy gyári csapatok mint a Toyota,Honda,BMW semmire nem ment a pénzével mert a nagy elméket egyik sem hagyta szárnyalni.A Mercedes azért hagyta ott a Mclarent mert ők nem engedték hogy a Haug féle elvakul nagy emberek elnyomják a kreativitást!

Aktív témák