Hirdetés

2020. február 25., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Carlos Padre


Carlos Padre
(addikt)

A Dreams a LittleBigPlanet-ről és a Tearaway-ról méltán elhíresült Media Molecule új sandbox "játéka", ami leginkább egy játékos játékszerkesztő mint játék.

[ Szerkesztve ]

Szerintem.

(#3) psycroptic


psycroptic
(őstag)

Belekóstolt már valaki? Ha igen, akkor mi a véleménye róla?

PSNID: Tomy83PS

(#4) saelin


saelin
(veterán)

Remélem nem csak én vettem meg innen a "játékot!"! :D

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#6) saelin válasza Carlos Padre (#5) üzenetére


saelin
(veterán)

Hát.... Nem tudom. Én alig taltam el valamit vele és állandóan az options gombot kelett nyomkodni, hogy reseteljem az imp pozícióját. A story módot azzal vittem végig, de legtöbbször még az olyan egyszerű dolgok is alig mentek vele, mint a kijelző jobb sarkából a bal sarkába elvinni az impet. Azt már elképzelni sem tudom, hogy szerkeszteni milyen lehet vele, de ha hazamentem kipróbálom. Van külön motion control scheme-re is tutorial. :K

Amint viszont nagyon meglepődtem, hogy a story mód nagyon jó! Arra számítottam, hogy csak egy techdemo lesz az egész, és nem! Iszonyat jól meg van írva.

[ Szerkesztve ]

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#7) saelin válasza saelin (#6) üzenetére


saelin
(veterán)

Ma egész nap a Ds4 motion control-jával toltam és már vissza sem tudok menni az analógos imp irányításra. Tényleg sokkal jobb ha megszokja az ember, főleg azért, mert sokkal nagyobb kontrollt kapsz a kamera felett.

Csináltam egy teszt zónát magamnak, ahol gyakorolgatom a dolgokat. Végigcsináltam az összes tutorial-t, de úgy látszik nem sikerült mindet megjegyezni. Akartam egy objektumot egy másik köré animálni úgy, hogy az folyamatosan körözzön és forogjon (egy nap melett keringő bogyót). Több módszerrel is próbálkoztam, de nem sikerült megcsinálni... Aztán esőt próbáltam megint csak a tutorial szerint csinálni, ami sikerült, viszont naaagyon gagyi hatást keltett. Füvet, vizet és platformokat legalább már profin csinálok. Tök gyorsan össze lehet dobni egy pályát, csak előtte faragni kell pár elemet és aztán mehet is a pakolgatás, vagy használod azt amit a community csinált. Karaktereknél ez nagy segítség, mert azok bonyolultabbak egy bokortól vagy fától.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#8) Reiker00


Reiker00
(újonc)

Üdv! Magyar felirat van a játèkban?

(#9) BoneDragon


BoneDragon
(addikt)

Csak úgy. Elég beteg. :Y

(#10) cocobanana


cocobanana
(tag)

Helló!

Akinek meg van a játék, és nemcsak más által készített "játékokkal" játszik, hanem saját maga akar tervezni azoktól kérdezném, mennyire van benne szabadság? Mármint gondolom előre összeállított sémák vannak és azokból lehet választani? De azokból mennyi van és mik? Ha én pl, nem ilyen akció játékot akarnék, hanem inkább ilyen visual novella félét, amiben inkább a döntések viszik el a játékot, hogy mit választasz...stb Azt meg lehet? Illetve te saját képeket is tudsz bele integrálni a programba?

(#11) Carlos Padre válasza cocobanana (#10) üzenetére


Carlos Padre
(addikt)

Gyakorlatilag bármit fel tudsz építeni benne nulláról.

Szerintem.

(#12) saelin válasza cocobanana (#10) üzenetére


saelin
(veterán)

Mindent a Dreams-en belül alkotsz. Ha elég ügyes vagy, akkor csinálhatsz belőle visual novel-t simán. Azt viszont jó ha tudod, hogy inkább 3D-ben erős a játék. Igaz hogy láttam már olyat, hogy valaki rajzolt benne valamit egy kocka oldalára, de összeszobrászkodni szerintem gyorsabban lehet karaktert alkotni vagy akár másét felhasználva. A lényeg hogy tényleg nincs lehetetlen, mert a saját képességeiden múlik a végeredmény.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#13) Carlos Padre


Carlos Padre
(addikt)

(#14) hombre[EU] válasza Carlos Padre (#13) üzenetére


hombre[EU]
(senior tag)

A világ legjobb gaming community-je van születōben

build bridges not walls

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.