Keresés

Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz J0shu4M1ll3r #25174 üzenetére

    Telefonálj újra az ügyfélszolgálatnak, ezúttal már kiokosodva és mondd meg nekik, hogy már tettél bejelentést, szóval írják hozzá az előző hibajegyhez, hogy nálad a lakásban egy elosztó van bekötve a telefon miatt és mivel többek között a gigás csomaghoz is szükséges mind a 8 ér, amit ez az elosztó nem tesz lehetővé, ezért nem is lesz elérhető nálad addig a nagyobb sebesség, míg ezt ki nem kötik és be nem üzemelik nálad a ZTE routert, amit a telefon előfizetés miatt mindenképp adnak.

    Ne hagyd magad lerázni, mert attól, hogy kicserélték a lépcsőházi eszközt, nálad még jelenleg a lakásban fizikai korlátai vannak a nagyobb sebességnek, amit meg kell szüntessen a szerelő.

Aktív témák