Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Codemasters F1 2012

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:50:14

LOGOUT.hu

Megérkezett a Codemasters legújabb, a Formula 1 2012-es szezonját feldolgozó része, PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re egyaránt. A játék egyik legfontosabb újítása a Young Driver’s Test mód lesz, amelyben gyakorlatilag megtanítanak F1-es autót vezetni és hasznos tanácsokkal látnak el a bajnoksággal kapcsolatban.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Idén szeptemberében érkezik a Codemasters legújabb, a Formula 1 2012-es szezonját feldolgozó része, PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re egyaránt. A játék egyik legfontosabb újítása a Young Driver’s Test mód lesz, amelyben gyakorlatilag megtanítanak F1-es autót vezetni és hasznos tanácsokkal látnak el a bajnoksággal kapcsolatban.

Pár work in progress kép:

Friss infókkal folyamatosan bővül majd a hozzászólás.

Hasznos linkek:

A játék hivatalos oldala
Hivatalos F1 2012 fórum
F1 Games from Codemasters Facebook oldal
F1 Games from Codemasters Twitter oldal
Steve Hood, Creative Director Twitter oldala

Megalakult a Steam-es PH!-csoport:

http://steamcommunity.com/groups/phf1team

[ Módosította: doc ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2) mokus1 válasza Motion_Blur (#1) üzenetére


mokus1
addikt

Az első képen mintha repülnének az autók :)

(#3) dangerzone válasza Motion_Blur (#1) üzenetére


dangerzone
addikt

Valami más újítás várható lesz még?

(#4) kpal


kpal
veterán

Remélem jobb lesz grafikailag a játék és a box utca élettelteibb lesz aztán +emberekmozgása stb.

(#5) hermanyi válasza kpal (#4) üzenetére


hermanyi
őstag

Grafikát én elégnek tartom a 2011 est is . Boxutca több élet jobb lenne és persze a rengeteg BUG eltűnhetne .

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#6) HPC


HPC
tag

Én teljesen boldog leszek ha az atom szélárnyékeffekt eltűnik, a kocsik tényleg egyenlőek lesznek equal beállításon és nem lehet iszonyatosan levágni a kanyarokat! :) Sajnos kétlem h a CM-nek mindezeket sikerült megvalósítani. :(

(#7) Brian PH


Brian PH
tag

Hmm nem is tudtam, hogy van már pár kép is. Minden évben vártam (2010, 2011) most 11-l játszunk, de sztem grafikailag kevéske már. Textúrákon is lenne mit javítani. Idióta camera módok multiba azt is meglehetne csinálni normálisra.
Bízom bennük azért. Rem jó lesz.

[ Szerkesztve ]

(#8) dangerzone


dangerzone
addikt

Nekem magával a grafikával nincs bajom. Csak több élet lehetne a pálya körül. Meg a törés effekteken nagyon sokat lehetne csiszolni. Simán neki lehet koccanni bárkinek károsodás nélkül.

Na meg az ai játékosok kicsúszhatnának, karambolozhatnának többször.

Ja, és ami még nagyon zavar, az az hogy nincsen normális versenyhossz beállítás. Ha neten toltam haverral, akkor a 20% túl rövid az 50 meg túl hosszú volt.

(#9) Brian PH válasza dangerzone (#8) üzenetére


Brian PH
tag

Hát igen a törés modell az egy nagy nulla 2002-t idézi nem lenne azért akkora megeröltetés sztem 2012-ben kicsit jobbat összehozni. :(

(#10) Motion_Blur válasza dangerzone (#8) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ilyenekben szerintem felesleges reménykedni :(
Ez inkább egy upgrade-je lesz a 2011-nek, és várhatóan a bugok kijavítására mentek rá a fejlesztők. Nem lesz akkor grafikai változás és a fizika is várhatóan ugyanolyan (sz*r) marad.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#11) hermanyi válasza Motion_Blur (#10) üzenetére


hermanyi
őstag

Fizikán annyit javítanak ,hogy fűről elfordulva eldobd az autót az már CM töl hatalmas javulás

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#12) mokus1 válasza dangerzone (#8) üzenetére


mokus1
addikt

Így van sajnos a törésmodell kimerült az első szárnyban vagy a Tk-ban.Ezen lehetne bőven változtatni.

(#13) munky


munky
őstag

A grafika jelenlegi szintje engem nem zavar. Sokkal inkább azt várom ettől a játéktól, hogy az előző két rész hibáit mellőzve nyújtson végre olyan élményt amilyet ígértek a kezdetektől fogva. Mivel azonban évente megjelenő sportjátékoknál ez nem annyira szokás, nem akarom magam hiú ábrándokba kergetni. Tehát szinte biztos vagyok benne, hogy maradnak majd benne hibák.

Ami különösen bosszantott az előző két részben, hogy eleredő esőben látom ahogy a kocsim már vízpermetet húz maga mögött, és az aszfalton is látszik valamennyire a víz csillogása, de még mindig teljesen jól tudok száraz körülményekre szánt gumival közlekedni. Esőben például csak minimálisan nőnek a féktávok tapasztalataim szerint. Ehhez hasonló dolgokra gondolok. Nem várok realisztikus szimulátort, egyszerűen csak annyi kellene, hogy érezhetően megváltozzon az autó viselkedése ilyen szituban.

Ez a Young Driver’s Test mód maximum arra jó, hogy a marketing kampány során lehessen valamire újításként hivatkozni és minél szélesebb vásárlói réteget szólíthassanak meg a játékkal. Egy kicsit is tapasztalt játékos és Forma-1 néző semmi hasznát nem veszi ennek valószínűleg.

Szóval remélem ezúttal valami épkézlábbal állnak elő. A teljes Steam támogatás GFWL nélkül adhat esélyt egy jobb multira is. Majd meglátjuk.

[ Szerkesztve ]

(#14) Brian PH


Brian PH
tag

Multiban vajon teljes lesz a rajt rács? Vagy marad a kevesebb versenyző+ AI vagy, hogy is van most.

(#15) HPC


HPC
tag

Két új kép.

[ Szerkesztve ]

(#16) HPC


HPC
tag

És itt egy videó is.

(#17) hermanyi válasza HPC (#16) üzenetére


hermanyi
őstag

Szerintem kamu ez a Videó . A hang annyira rFaktoros ,és nem hiszem ,hogy hivatalos oldalon nem lenne fen .

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#18) HPC válasza hermanyi (#17) üzenetére


HPC
tag

InsideSimRacing-es videó kamu lenne? :DD

Gondolom akkor ez is az... :B

[ Szerkesztve ]

(#19) hermanyi válasza HPC (#18) üzenetére


hermanyi
őstag

Most ,hogy ki tette fel vagy ki nem az egy dolog . Szerintem akkor is kamugyanus az egész .

A képedre pedig egy Videó :DDD

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#20) HPC válasza hermanyi (#19) üzenetére


HPC
tag

Ebben a videóban biztos Steve Hood-ot is "odakamuzták" h még hihetőbb legyen mi? :)

/ máskor picit nézz utána a dolgoknak mielőtt butaságokat mondasz /

[ Szerkesztve ]

(#21) hermanyi válasza HPC (#20) üzenetére


hermanyi
őstag

Én egy szóval sem írtam olyat ,hogy Steve H nem járt a InsideSimRacingnél . Csak kifejtettem a véleményem ,hogy a videó szerintem kamu. Indoklásom a CM akkora sz@rban van az F1 es szériával a 2010-2011 ben elkövetett Bughalmaz miatt (csak abból ál a játék mind két része ) ,hogy szerintem a Videót saját oldalán osztaná meg először ,hogy lássuk mennyire is jól haladnak .

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#22) HPC válasza hermanyi (#21) üzenetére


HPC
tag

Itt a hivatalos facebook oldaluk. Ugyanazt a videót linkelték be amit én nektek.

(#23) munky válasza HPC (#16) üzenetére


munky
őstag

A motorhangok még mindig furák nekem. Kicsit mintha jobb lenne a tavalyinál, de még mindig nem az igazi.

Ami még feltűnt: úgy néz ki a korábban már ígért menet közbeni fékerő egyensúly állítgatás ezúttal bele is kerül. :)

(#24) HPC válasza munky (#23) üzenetére


HPC
tag

Igen az nekem is szimpatikus. Ami külön tetszett az a videó legvégén van. Kimegy négy kerékkel a pályáról és azért is warningot kap! Ez reményt ad arra h idén nem lesznek iszonyatos pályaelhagyások. (mind levágás mind kiszélesítés)

(#25) dangerzone válasza HPC (#24) üzenetére


dangerzone
addikt

Hát de azért warning, mert kifele hagyja el a pályát? Azt miért? :D Azzal épp hogy időt veszt. Ha kisodródom, megpördülök, akkor kapásból stop and go?! :D

(#26) HPC válasza dangerzone (#25) üzenetére


HPC
tag

Nah igen a kipörgésekre valami ki kell h találjanak de a pályabővítés iszonyatosan nagy probléma az idei játékban. Egy gyors példa: Kína utolsó kanyar. Ha nem fékezel csak picit felemeled a gázt és hatalmas ívben veszed be (kilométerekre elhagyva a pályát) nyersz kb fél másodpercet és még sorolhatnám az ilyeneket.

(#27) dangerzone válasza HPC (#26) üzenetére


dangerzone
addikt

Hát igen, az igaz. Mondjuk ezt azzal is kompenzálhatnák még, hogy a kerékre tapadt kosznak még nagyobb szerepe van, még inkább romlik az autó tapadása.

(#28) HPC válasza dangerzone (#27) üzenetére


HPC
tag

A videóban 1x elkapta a füvet kicsit jobban és vissza is vett. Franc tudja h mutatóba csinálta csak vagy tényleg veszített a tapadásból. :F

(#29) Brian PH válasza hermanyi (#19) üzenetére


Brian PH
tag

Ez nem is rossz csak a hangja hát elég furi.

(#30) makkai


makkai
aktív tag

Első rénézésre nem rossz!
A hang nekem is fura.
Fizika jobbnak tűnik, gépészkedni kell rendesen, és a fékerő elosztás is tetszik.
De mindez semmit sem ér, ha most is tele lesz buggal.

mcsaba80 - AsRock Z77 Extreme4 i7 3770K CM Hyper N520, 4x4 GB Corsair Vengeance LP 2133MHz CL11 DDR3 @1866 Mhz CL9 1,5 V, Samsung 250 GB SSD, GAINWARD PHANTOM GTX970, COBA NITROX 750W, THRUSTMASTER T150 PRO kormány, BenQ W2000 projektor, Denon avr x2500h, JAMO S809 5.0 + JAMO C 912 SUB

(#31) Brian PH


Brian PH
tag

(#32) dangerzone válasza Brian PH (#31) üzenetére


dangerzone
addikt

Az mondjuk elég gagyi, hogy a pilóta keze kormányforgatásnál belemegy a kocsi oldalába...:D

(#33) munky válasza Brian PH (#31) üzenetére


munky
őstag

Már egy egész kicsi pályaelhagyásért és olyan hibáért is elveszi a köröd amivel nem tettél szert előnyre...

(#34) Brian PH válasza munky (#33) üzenetére


Brian PH
tag

Hát nem tudom szerintem ez még mindig jobb mint a 2010-2011-ben olyanokat levágtak stb. Meg kitudja változhat még.

[ Szerkesztve ]

(#35) HPC


HPC
tag

(#36) giigz


giigz
veterán

Na látom van a játéknak topic. :)

Várom már én is, grafika annyira nem érdekel, de hátha szebb lesz egy kicsit. A fizika gondolom ugyanarra a motorra épül, tehát realitás 0. :) Majd meglátjuk...

A játékot megint meg fogom venni, és akkor majd hátha lesznek megint jó versenyek, mint a 2011-nél, csak hát az meg tele volt buggal, pedig jó kis bajnokság lett volna...

Tényleg, Motion_Blur nem tudod mi lett azzal a bajnoksággal? Én akkor voltam utoljára, amikor csomószor kidobott minket a LIVE, és fel lett függesztve a bajnokság, de utána újraindulásról volt szó, csak akkor meg a ph-s topicból "kizavartak" minket, mert mindent átraktak a gocompete oldalra... Én idáig figyeltem, pedig jó volt a ph-s arcokkal gurulni, de én nem tudtam azonosulni azzal az oldallal, nekem az volt a kényelmes, amikor itt beszéltük meg a dolgokat.

(#37) RevolutioN2


RevolutioN2
tag

Nekem a grafikával soha nem volt gondom, a szezont feldolgozó alkotásokból messze túlmutat.
Ami engem igazából aggaszt:
-Live felejtős, helyette steam
-ha lesz érdemleges setupolás akkor az 1/1 11/11-es bugot javítsák, valamint ha hozzányúlsz valamihez az legyen már érezhető (alul illetve túlkormányzottság)
-lehessen bajnokságot indítani, és ehhez legalább egy battlelog szintű webes támogatást nyújtsanak, valamint lehessen rFactoros módban a futamot rögzíteni. lehessen szerkeszteni a rajtrácsot, hogy külön időben lemehessen az időmérő és a futam.

Az AI része spec engem nem érdekel, de a multira rágyúrhatnának. Hoodék interjúja a Simracingben arra utaló megjegyzésekkel van megtűzdelve, hogy idén ráálnak a bajnokságok megrendezéséhez segítséget nyújtó háttér kialakítására és valódi webes háttérrel fognak szolgálni. nyílván ezt segíti elő a Codemasters Racing név is. Reméljük azért egy autolognál többet nyújtanak.

Számomra az eddig látott videókból a fizika ismét kuka szinten van. A 2 lurkó egy tök ismeretlen pályán bogarászik, naná hogy csúszkálnak. Gondolom a settekhez nem nyúlhattak hozzá, csak betöltöttek nekik egy pályát azt menjetek, ezzel elérték azt, hogy sokan máris kikiáltják itt biza lesz fizika.

A belső kameranézet szerintem végre elérte a kívánt szintet. Oké, nincsen ide oda néző kamera, de kellően magasan vagy mégis valamilyen szinten bent ülsz a kocsiban.

A rázókövek és a táj elmosódásából, a mozgásokból azért ugy hiszem hozzányúltak a grafhoz is, de még mindig azt mondom, hogy ezzel kéne utolsó sorban foglalkozniuk.

Én a tavalyi sikertelenségük okán kellő távolságtartással kezelem az ígérgetéseiket, hisz abban nagyon jeleskedik a kódmesterek csapata. A lényeg, hogy helyezzék a hangsúlyt a multira, hisz az emberek nagy többsége azt kívánja, hogy egy kis szimulátor irányvonalról már említést se tegyek.

Halhatatlan vagyok. Egyelőre. Battlelog: TheGeniusHUN

(#38) munky válasza HPC (#35) üzenetére


munky
őstag

Egyszerűen nem hiszem el, hogy volt pofájuk egy ennyire semmitmondó és jellegtelen videóval előállni. Ez aztán E3 Trailer...

(#37) RevolutioN2: Szépen megfogalmaztad a lényeget. Rengeteg hiányossággal küszködött még az előző rész is. Engem roppant módon zavart, hogy amennyiben egy éppen zajló időmérőhöz csatlakoztam, nem hajthattam a pályára, holott gyakran még 8-10 perc vagy több volt hátra az eseményből. Ilyenkor ugye két lehetőséged volt: végigvárod és nézed a mezőnyt, vagy kilépsz. A 2003-as F1C-ben is csatlakozhattál a többiekhez ilyenkor, szóval azért elég durva a 2000-es évek második évtizedében ez a fajta megoldás a Codemasterstől. A bajnokságok rendezéséhez és a közösségi élethez meg tényleg nagyon kellene az a bizonyos szerkeszthető rajtrács, vagy az olyan alap funkciók mint a chat.^^

Az igazán jó játékokkal nem pár hónapig vagy egy évig játszik az ember, hanem gyakran évekig. Így sajnos attól tartok, hogy aki egy teljesen átszabott és jó multira vágyik az csalódni fog idén is. Manapság hosszútávon üzletileg egyszerűen nem kifizetődő egy teljes funkcionalitással ellátott játék kiadása - pláne egy évente megjelenő sportjáték esetén. Márpedig a játékipar ma már kemény üzletág. Tényleg csak a teljes Steam támogatás és a RaceNet ad reményt egy jobb többszemélyes játékmódra.

[ Szerkesztve ]

(#39) Brian PH válasza munky (#38) üzenetére


Brian PH
tag

"Engem roppant módon zavart, hogy amennyiben egy éppen zajló időmérőhöz csatlakoztam, nem hajthattam a pályára, holott gyakran még 8-10 perc vagy több volt hátra az eseményből. Ilyenkor ugye két lehetőséged volt: végigvárod és nézed a mezőnyt, vagy kilépsz."

100%ig egyetértek. Először azthittem én vagy a hülye anno.. hogy melyik gombal kell belépni már... DE sajnos nem :DDD

(#40) Rolly Dy07


Rolly Dy07
senior tag

Szerintem jobb lesz a fizika. Már csak abból is kiindulva, hogy ezek a videók mind TT-ben készültek. Márpedig ha az előző verziókat nézzük, sokkal jobban tapadtak a kocsik TT-ben, mint GP-ben.
A hang egy kicsit tényleg furcsa még, de még az is változhat. Én minden esetre várom, de kipróbálni nem fogom tudni egyhamar.

Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy

(#41) Rolly Dy07 válasza RevolutioN2 (#37) üzenetére


Rolly Dy07
senior tag

Én eddig is éreztem a setup legkisebb változtatását. Nekem inkább azzal volt gondom, hogy minden pályán relatív adott volt a végsebesség. Hiába kicsi vagy nagy szárny, minimális volt a sebességeltérés.
Úgy látom néha meg kell fogni a gépet, van legalább kerékfüst és büntet a levágásért. Haladtak valamennyit.

Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy

(#42) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Like a legjobb borítóra! :)

Illetve pár új kép: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#43) Brian PH válasza Motion_Blur (#42) üzenetére


Brian PH
tag

Hmm sztem a mercis(schumi) a legjobb, de elfogult lehetek. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#44) Beri78


Beri78
őstag

a fizikát tényleg megcsinálhatnák benne...szerintem akkor ütne igazán nagyot a játék
különben csak egy újabb bőr....

"...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."

(#45) Motion_Blur válasza Brian PH (#43) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szerintem én is, de duplán mert Raikkonen is rajta van a képen! :D

Beri78: ne számíts sok jóra, tömegeknek készül a játék akik nem tudnak és nem is akarnak vezetni.. töredékére csökkennének az eladások ha mondjuk az Eau Rouge-ben elúszna a vas padlógázon, esőben...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#46) HPC válasza Motion_Blur (#42) üzenetére


HPC
tag

Egyértelmű h az Alonso-s. :)) Már csak azért is mivel h ha jól látom a maláj pályán mennek.

Motion az új játék kezdetét követően remélem aktívak lesztek Vixennel! :)

(#47) werszomjas


werszomjas
őstag

Demo-t gondolom most sem kapunk...

üdv

(#48) ftomi74 válasza werszomjas (#47) üzenetére


ftomi74
tag

Csak beta lesz (8k-ért), ahhoz nem csinálnak demot :D

http://www.youtube.com/user/ftomi74?feature=mhsn

(#49) giigz


giigz
veterán

Továbbra is csak annyit tudok mondani, várom már a játékot. :C

(#50) hermanyi válasza ftomi74 (#48) üzenetére


hermanyi
őstag

Az a szmájli a mondatod végén ironikus ,de sajnos igazad van. Kiadják a Beta-t ,majd jó esetben lesz max 2 Pach és levan tudva a társaság a Bughalmazzal . :(((

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Codemasters F1 2012
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.