- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
hjtz4t3wrseg
senior tag
válasz
Namelesske #49 üzenetére
Bizzunk benne,hogy nem lesz rájuk szükség.
-
Namelesske
addikt
válasz
hjtz4t3wrseg #48 üzenetére
Javítják, de elég borsos. Ott is meg kell választani hova adod be, mert volt rá példa hogy kolléga bevitte a telót és bezárt a bolt, mindenestül kipakolták két hét múlva. Én megkérdezném a http://www.wayteq.eu/hu/warranty oldalon.
-
hjtz4t3wrseg
senior tag
válasz
Namelesske #47 üzenetére
Nem semmi !
Már csak abba bízhatok,hogy kibírja 2 évig !
Elvileg ha elromlik (garanciaidőn belül) készpénzért javítják valahol nem ?
Én egy Mi note 10 -st vettem tőlük,hogy kapják beUi: vagy valahol elfogadják ezt a garanciát ? nem hiszem
-
Namelesske
addikt
válasz
Namelesske #1 üzenetére
-
Taktoj
aktív tag
Om nincs gari, de piszok olcsó volt a teló, karácsony előtt. Most 20 al többé tudnám eladni, mint mikor vettem. Aki akkor nem tudta, hogy kamu, nem mérlegelt az balek szerintem.
-
rigoberto
őstag
A legjobb ha nem lesz semmi a telefonnal, mert az ilyen "gari" nem ér semmit.
-
Pityu.
nagyúr
Sajnos ilyen a fogyasztó védelem egyszer egy mosógép vásárlásnál jártam így nekem volt igazam de a fogyasztó védelem tárta a kezét és csá.Én ezért nem is bíztam most se bennük kaptam egy sablon levelet nesze neked semmi,fogd meg jól.Nekem jó a teló meg nálam is van csak a garancia dolog ami bosszant,hogy nincsen így ha a bolt sincsen.Nem tudom ezzel mennyire lehet beszállni az ügybe.
-
dybu
tag
Sziasztok!
Én április óta szívok velük;
Xiaomi Redmi Note 8T meghibásodott, 2 hónap levelezés után végre küldött futárt az ember. .
Aztán lelépett.
Jelenleg a fogyasztóvédelemnél járok, de levelükben azt írták, idézem: " ... az eljárás eredményétől függetlenül a hatóság hatáskör hiányában nem kötelezheti a vállalkozást a termék vételárának ( xx xxx Ft ) visszafizetésére. (A fogyasztóvédelmet minek van ha egy ekkora szemétdomb). Fordulhatok a békéltető testülethez állítólag.Mivel sem készülék, sem telefon, egy rendőrségi feljelentés beleférhet? Nem vagyok jogász de szerintem ez üzletszerűen elkövetett lopás. Hétfőn van jelenésem egy ügyvédnél aki ilyenekkel foglalkozik Ő majd felvilágosít.
Aki nem szeretné hagyni magát kérem jelezze, és beszélünk írásban, vagy akár szóban (discord, skype, akármi).
-
rigoberto
őstag
Ez a boltx jó nagy kamu oldal basszus.
Majdnem rendeltem onnan korábban, szerencsére nem tettem!
Értékelése 1,1. LoL. -
Baressz
újonc
Én is kaptam fogyvédtől levelet, ugyanez a helyzet, a bolt köteles ezt meg azt csinálni, meg hogy nekem jogom van cserét, javítást érvényesíteni stb... Csak senkit nem lehet elérni... Viszont annyit tudtak tenni, hogy felkeresték a King Change Kft.-t, hogy vizsgálja felül az általam benyújtott panaszlevelet és 5 munkanapon belül válaszolniuk kell a fogyvédnek és nekem. Kíváncsi leszek. Jövő héten update!
-
Ggabci
újonc
Ugyan így jártam. Kb mindenkit felhívtam. Eu fogyasztóvédelem stb. Mindenki azzal jött, hogy hát sajnáljuk de....
Ha van olyan lakásbiztosításod amely erre is kiterjed talán rajtuk behajthatod a javítási költséget, amúgy mehetsz a........ -
Pityu.
nagyúr
Na levelet kaptam a fogyasztóvédelemtől felsorolják a jogszabályokat,hogy a bolt köteles a jótállást vállalni meg érvényesíthetem feléjük mint fogyasztó meg kötelessége a boltnak a garancia jegyet ide adni.De kérdem kifelé érvényesítsek mikor eltűntek?
Azt Írja ha a számla vagy blokk meg van azzal érvényesíthetem a jótállást jogom van rá,de kérdem én,hogy hol?Be rakjam ide a papírt amit kaptam?
-
dzga
friss újonc
2020.01.08.-án vásároltunk egyesületünknek 9960 rendelésszámon és 2020-000630 számlaazonosítóval 1 db Xiaomi Redmi 8 Dual SIM 64GB 4GB RAM Kék (3 Év Teljeskörű Garanciával) készüléket.
Április közepén a készülék egy szokványos töltést követően kérte a SIM kódját, majd a kijelző kódját. Ezek beírását követően pár másodpercig üzemelt a készülék, majd lefagyott és újra kérte a kódokat. 1 hétig próbálkoztam a garanciális szervízt kérni egy hölgynél, végül április 21.-én vitte el a GLS a cégnek. Azóta se kép, se hang. -
-
Baressz
újonc
Sziasztok!
Hasonló cipőben járok az előttem szólókkal. Karácsony előtt vettem tőlük egy Redmi note 8t készüléket, amely egyik napról a másikra nemhogy a györstöltést, de még a 50-100 mA-t nem tudta leadni óránként
Visszküldtem garanciába, még a futár költségét is álltam, azóta minden kommunikációs csatornán elérhetetlenek. Ezt az ügyet tényleg nem kellene hagyni egyébként veszni. Tanulság legyen az midnenkinek, hogy újonnan alapított, áron aluli készülékeket kínáló webshopoktól venni nem érdemes a jövőben.
-
AdamKish
újonc
A rendőrségen azt a fülest kaptam, hogy el fog tartani a dolog, mivel várhatóan sokan fognak feljelenteni, és összegyúrják egy üggyé.
Céges vásárlás volt (lett volna) így fogyasztó védők nálam nem játszanak.
A könyvelőm azt mondta, hogy felszámolás alá helyezést ne is kérjek, mert 0 Ft-os árúforgaluk volt az utolsó beszámolójuk alapján, így nincs mit behajtani.
Azt a tanácsot kaptam, hogy az ügyvezető ellen tegyek csalás miatt feljelentést, mert abból lesz a leghamarabb valami. Mondjuk, azt nem tudom, mennyire nyújtja el az ügyet, ha folyamatosan új feljelentések érkeznek - a rendőrségen hiába érdeklődtem az ügy felöl. -
pergy
friss újonc
válasz
Namelesske #1 üzenetére
Sziasztok,
én is így jártam. Aki tett fogyasztóvédelmi panaszt mit vitt fel a bejelentésre? Itt kifejezetten a "*A hatóság döntésére irányuló kifejezett kérelem:" mezőre gondolok. Mit lehet ilyenkor kérelmezni?
üdv -
Pityu.
nagyúr
Fogyasztóvédelemtől én sem kaptam még választ. Egyszer volt velük ügyem már a fogyasztóvédelemmel,nincs jó tapasztalatom pedig nekem volt igazam,garanciális dolog volt anno.
-
Orsi1215
friss újonc
Én április 24-én vettem egy Samsung Galaxy A71-et a BoltX weboldalon, átutalásos fizetéssel, mostmár tudom hiba volt... 118.000,-Ft-ot utaltam a cégnek. Eleinte még volt 1-2 email váltás arról, hogy állítólag nincs készleten a megrendelt színben a telefon, másik színben tudják küldeni 1-1,5 héten belül. Azóta eltűntek, elérhetetlenek. Se telefon, se pénzt nem kaptam vissza.
Feljelentést tettem ügyfélkapun keresztül a fogyasztóvédelemnél és a rendőrségnél is már 1 hónapja, még egyik helyről sem kaptam semmilyen visszajelzést.
Nem tudom visszakapom-e valaha a pénzem, foglalkozik-e bárki is az üggyel.
-
Lizza113
friss újonc
Dettó. Januári készülék, áprilisban tönkrement a kijelzője, visszaküldtem nekik, ők meg akartak győzni, hogy az én hibámból (pedig egész biztos, hogy nem), aztán végül abban maradtunk, hogy továbbküldik a szerviznek, és azóta semmi hír. Legalább a nem működő telefonomat visszakapnám...
-
Ggabci
újonc
Nekem a 3 hónapos Xiaomi mi9 lite-om kijelzője romlott el. A boltot elérni nem tudom, így a garanciális javítás se lehetséges.
Fogyasztóvédelemnek írtam. Kíváncsi vagyok mit válaszolnak. -
Namelesske
addikt
Nem hiszem el, hogy büntetlenül sok 100 000 forinttal le lehet lépni ebben az országban. Szerintem lassan ideje megtenni a feljelentéseket a megfelelő szerveknek.
-
banda1981
aktív tag
Személy szerint egy Redmi Note 8 telot rendeltem tőlük, ami 2 napon belül meg is érkezett, és működik is kB 4.5 hónapja!
Akkor ugrott a 3 év garancia........
Remélem nem lesz gondom a telefonnal........ -
matthewhu
csendes tag
#3847 rendelés azonosító: Samsung Galaxy A40: GLS futárral visszaküldve garanciális szervizre május 4-én, azóta várom, természetesen nekem sem elérhetőek.
-
kissme
friss újonc
11990 rendelésszámon vásárolt redmi note 8 t.
Garanciális cserére küldtem vissza, de 40 napja várok rá.
Senki sem elérhető. -
Bl.Gyo.
őstag
egyszer majdnem én is beszoptam egy másik céggel (bestemobile), de szerencsém volt mert megkaptam a készüléket végül, és azóta jól működik, de közben megszűnt a cég, így a 2 év garinak is annyi. de úgytűnik nincs is rá szükség. amúgy a cégről tudni kell hogy általában nem küldte el a megrendelt és kifizetett készülékeket. enyém is késett, és emialben hitegettek evvel avva, és valami isteni csoda folytán megkaptam a készüléket. nagy csoda!!! azóta megtanultam hogy előre sehova nem fizetek ki semmit mert akkor futhatok a pénzem után. inkább utánvét drágábban, ÉS egy nevesebb cégtől akár drágábban.
-
AdamKish
újonc
Én is felszálltam a sz@pó rollere április végén. Se telefon, se pénz. Kíváncsi lennék, azóta valaki járt-e már sikerrel a követeléseivel.
Feljeletettem őket, de annak mire látszata lesz -ha lesz- az még odébb lesz... -
Pityu.
nagyúr
És a garancia felelőssége?Mert abban is hazudtak.
-
Namelesske
addikt
A történet valamikor májusban kezdődött,
"Leltár miatt ZÁRVA
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat hogy ügyfélszolgálatunk 2020.05.07.-től 2020.05.10.-ig nem lesz elérhető leltár miatt. Ügyfélszolgálatunkat legközelebb 2020.05.11.-től (Hétfő) tudják újra elérni. Megértésüket köszönjük. "Persze azóta eltűntek a közösségi oldalakról, és az árukeresőről is.
"Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat hogy ügyfélszolgálatunk 2020.05.07.-től 2020.05.10.-ig nem lesz elérhető leltár miatt. Ügyfélszolgálatunkat legközelebb 2020.05.11.-től tudják újra elérni. Megértésüket köszönjük. "
A BoltX egy online webáruház, így csak emailen és telefonon vagyunk elérhetőek.
Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása: H-P: 10-13 óráig.
Telefonos elérhetőségünk: +36 30 6566677
E-mail címünk: info@boltx.huCím: Budapest, Fehérvári út 85, 1119
Telefonszám: 06 30 656 6677Cím: Budapest, Fehérvári út 85/C, 1119
Telefonszám: 06 20 333 0330https://hardverapro.hu/tag/boltx.html
Azért hoztam létre ezt a topikot, hogy ne tudjak nyomtalanul lelépni a szervizben ragadt készülékekkel, és az előre fizetett rendelésekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG UltraGear Gaming Monitorok: ÁPRILIS MADNESS -30%
- Apple iPhone 14 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- OLCSÓBB!!! Dell Latitude 7420 és 7420 All-In-One i7-1185G7, Intel Iris Xe Graphics, 16GB, 256GB-2TB
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest