Sziasztok!
Én április óta szívok velük;
Xiaomi Redmi Note 8T meghibásodott, 2 hónap levelezés után végre küldött futárt az ember. .
Aztán lelépett.
Jelenleg a fogyasztóvédelemnél járok, de levelükben azt írták, idézem: " ... az eljárás eredményétől függetlenül a hatóság hatáskör hiányában nem kötelezheti a vállalkozást a termék vételárának ( xx xxx Ft ) visszafizetésére. (A fogyasztóvédelmet minek van ha egy ekkora szemétdomb). Fordulhatok a békéltető testülethez állítólag.
Mivel sem készülék, sem telefon, egy rendőrségi feljelentés beleférhet? Nem vagyok jogász de szerintem ez üzletszerűen elkövetett lopás. Hétfőn van jelenésem egy ügyvédnél aki ilyenekkel foglalkozik Ő majd felvilágosít.
Aki nem szeretné hagyni magát kérem jelezze, és beszélünk írásban, vagy akár szóban (discord, skype, akármi).
20 GOTO 10