Új hozzászólás Aktív témák

  • Allien

    veterán

    válasz Dilikutya #7 üzenetére

    Természetessen sokban igazad van, csak pár dolgot NEM látsz. Kijött az a két jólképzett (:DDD), magassan kvalifikált külső kivitelező alkalmazottja (fővállalkozónak az al-, al-, al-, stb... alvállalkozója). De, igenis több részből áll, hogy Neked OTT legyen a vonalad. Mivel új épitésü a ház, le kell ellenőrizni, hogy az a vezeték teljessen végig el is jut fizikálissan a központi elosztóhoz. Előfordul, hogy aki épitette a házat, rosszul, vagy hanyagul csinálta a munkáját, és esettleg több helyen kötniük kell a vezetéket, meg sorolhatnám, amit Te NEM veszel észre. Az O.K., hogy a végeredményt le tudod ellenőrizni, csak ha gond van, akkor tudni KELL a megoldást is!
    Az ügyfélszolgálat meg egy külön téma! Egyáltalán NEM mindegy, hogy melyik T-pont-ba kavarodsz be. Több helyről vannak infóim, van tapasztalatom is, de inkább nem írom le, hova felesleges bemenned. A végén még olvassa valamelyik ''besúgó'', oszt szmbeköpnek.:B A telefonos ügyfélszolgálat is hasonló. Azért, azt tudnod kell, hogy NAGYON nehéz az a munka, és egyáltalán NEM fizetik meg. SEM a tudást, sem azt a lelki-, pszihológiai megterhelést, amit a ''kedves'' ügyfelek zúditanak rájuk. A barátnőm 2 évig dolgozott az egyik kirendeltségben, eszmélettlen szar körülmények között (pl. nem lehetett leülni), és eszmélettlen sok **** ügyféllel találkozott.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés