Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) lúzer


lúzer
veterán

Sziasztok!

Dvd-t aviba már ismerem, de aviból hogyan lehet dvd-t csinálni?
A legegyszerűbben mert kezdő vagyok, a hang egybe van a képpel, nincs felirat külön.

Köszönöm.

MO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.

(#2) Sanya válasza lúzer (#1) üzenetére


Sanya
nagyúr

hmmm. hogysis fogalmazzak, de ez szerintem teljesen felesleges, hisz az avi már jóval gyengébb, mint a dvd formátum, és nem lesz élvezhető(akkor inkább svcd

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#3) lúzer válasza Sanya (#2) üzenetére


lúzer
veterán

Több félórás részt akarok egy dvd-re feltenni.
Olcsóbb, meg egyszerűbb lenne.

MO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.

(#4) gyga


gyga
senior tag

Ezekre szükséged van: Tmpgenc és tmpgenc dvd author.
azelső átkovertálja az avit a második pedig menüt ill dvd-re irhatóvá teszi. amúgy van valami fórum amin már ki van tárgyalva valami macsman csinálta
Bővebben: link

A kisebbség is számíít, teszkó.

(#5) neduddki válasza lúzer (#1) üzenetére


neduddki
nagyúr

H!I

Votma errol vhol szo, de esejjtelen megtanani, ezert ujra javallom aprogikat
Adobe Premire 7, Pinnacle studio 8/9 /ezek besztos hogy muxenek/

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#6) moonman válasza neduddki (#5) üzenetére


moonman
titán

adobe premiere egy az egyben csinálja? őszintén szólva semmi kedvem buherálni nyolcvan féle béta programmal :F

(#7) Si_mon


Si_mon
csendes tag

Sziasztok !

Nekem az a gond h. van egy avi-m ami szépen működik, de mikor át szeretném alakítani nézhetetlen lesz és a kép tele lesz csíkokkal más progival pedig összemosódik a kép, mi lehet a baj ha más avi-val tökéletesen működik???

''Hogy tudok 2 CD-s játékkal játszani, ha csak egy CDROM-om van?''- no comment