Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szerintem kb. egy GF 7 / Radeon X1k kategória, de abból se a legerősebbeket.
Ha később tud fejleszteni Core2 procira, akkor érdemes lehet egy 4670-t venni, de ezzel a procival nem fogja azt a teljesítményt nyújtania, mint kellene, bár a 3450-nél talán így is gyorsabb lenne. Ennél erősebb vga-t nincs értelme mellé tenni. -
MMIX
addikt
Ha a haverod 1 év múlva egyszerre "kukázza" a gépet akkor max egy 4650 DDR2-t érdemes bele tennie. Ha hosszabb távon szeretné használni az új videokártyáját akkor vehet egy jó erős kártyát is, feltéve hogy van neki egy erős minőségi tápegysége a gépében. Az újonnan épített gépébe átrakhatja a már meglévő videókarit. Persze hogy forintosítva hogy járna jobban azt számolja ki Ő, vagy Te.
Új hozzászólás Aktív témák
- Home server / házi szerver építése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- Battlefield 6
- Blu-ray lejátszók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OLED monitor topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! 750W Seasonic PRIME TX-750 Titanium tápegység garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G / 12/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- AKCIÓ! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- LG 55QNED86T3A / QNED / 55" - 139 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR