Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
-
LOGOUT
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. november
Új hozzászólás Aktív témák
-
cidalain
veterán
válasz
ben-ga
üzenetére
A Digi B3 1800 MHz-es frekvencián sugározza a 4G-t. Viszont ez kisebb területet fed le egy torony esetén, azaz a teljes országos lefedettséghez több tornyot kell építenie. És a Digi nulláról kezdte ezek építését. Ebből következik, hogy szerintem a Digi esetén sosem lesz 100% a lefedettség, így adott esetben tökmindegy. De tény hogy a Digi nethez elég a B3 támogatás. Aztán vagy lesz térerő vagy nem :)
-
cidalain
veterán
válasz
ben-ga
üzenetére
Szerintem kevés, igen. Főleg úgy hogy a telód valószínűleg jobb ennél, így egy ilyen tablet visszalépés lenne felhasználói élményben.
Persze lehet 8" is, csak itthon nincs 8"-os tablet 3 GB rammal.
Kintről 8-ban pl Chuwi Hi9 Pro, Teclast M8, mindegyik 100-110 dolcsi, 8.4"-osak. Nekem a Chuwi jobban bejön a soc miatt. Hogy van e EU raktáron azt nem tudom, de Banggoodon van olyan szállítási mód kínából, hogy itthon garantáltan nem jön rá plusz költség. -
-
tjb007
nagyúr
válasz
ben-ga
üzenetére
LG G Pad 8.0
(#59325) laceb
Igen, magyar nyelvű (ha a rendszer nyelve is arra van állítva).
Olvasásra töklétes, szerkesztésre meg gyakorlatilag alkalmatlan, legalábbis nekem ez a személyes tapasztalatom 8 hüvelyken.(#59326) Viki84
100%-ra azért nem mondanám, de elég nagy a valószínűsége annak, hogy a töltővel valami nincs rendben.