Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  általános segélyhívó: 112 (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1) PWR


PWR
aktív tag

Ezúton szeretnék köszönetet mondani a 112 segélyhivónak és az 104 diszpécserének!
A történet a következő: anyu ma este rosszul lett, kezei, lábai teljes görcsben voltak, iszonyú látvány. A görcs oka valószinüleg ionháztartás felborulása, mivel az elmúlt napokban - szerda óta - nem eszik, nem iszik, minden azonnal kijön belöle. Gyakran van rosszul, sajnos, görcsei is voltak már, nem volt teljesen ismeretlen az esemény. De eddig idővel mindig elmúlt, miután adtunk neki apuval valamit, ami felnyomhja a vércukorszintet, pl egy kanál méz, stb.
Most nem múlt el, fél óra után se, extrém állapotban volt, nem tudtam, hogy most meghal vagy mi lesz. úgy döntöttem, mentőt hivok, Ezzel kezdődött a probléma. A 104 nem vette fel, ''kérem várjon'' hablaty hosszú-hosszú időn keresztül. Párhuzamosan mobilon felhivtam a 112-t, ami állitólag ''általános segélyhivó'' telefonszám. Ott közölték hogy ''ezzel nem a rendörséget kell hivnom, hanem a mentőket''. Mire mondtam, hogy a mentők nem veszik fel. Erre kapcsolta a mentők ''kérem várjon'' hablatyot. 15 perc után jutottam egy diszpécserig. A diszpécser, egy utolsó senkiházi állat, miután elmondtam neki az ilyenkor elmondandót (ki vagyok, honnan telefonálok, mi a baj, a beteg állapotának körülirása, stb) tök pofátlan módon elkezdett mindenféle baromságot kérdezfetni édesanyám ismert betegségeiről, hogy milyen gyógyszereket szed, stb. Hát én erről nem tudtam felvilágositani, CSAK A TÉNYEKET TUDTAM ELMONDANI. Több, mint 10 percig tartott a telefonálás ezzel a barommal, mire mondta, hogy majd egyszer jönni fog a mentő. Közben az ügyeletes orvos ért ki hamarabb, akiből a kerületben egy van (11. kerület, a legnagyobb Bp-en, ha nem tévedek).
SzVSZ lehet, hogy nem vagyok egészségügyis, lehet, hogy nem tudok pontos diagnózist adni anyu állapotáról, csak azt látom, hogy nagyon durván néz ki, kész horror, de azt el lehetne várni a kib... 104 diszpécserétől, hogy EMBERI HANGON BESZÉLJEN VELEM ÉS KOMPETENS KÉRDÉSEKET TEGYEN FEL! a családom tök becsületes, évi több milliót zsebel be tőlünk az állam. Ebből a pénzből nem jut mentőre?
2 éve helpdesken dolgozom, napi 60-100 ügyfelem van, eddig 1x tettem le a telefont bunkó mód egy durva náci usernél (külföldi supportot nyomok), MIUTÁN MEGOLDOTTAM A PROBLÉMÁJÁT! SOHA SENKIVEL NEM BÁNTAM EL OLYAN ALJAS MÓDON, MINT AHOGY ELBÁNTAK BVELEM AZ 104-EN! Nem beszélve a 112-röl, ami nem általános segélyhivó, hanem rendőrség vagy mi. Szégyeljék magukat!

Üdv

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  általános segélyhívó: 112 (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.