Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Off-topic LOGOUT  »  Acer hivatalos szervíz panaszda (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1) R.P


R.P
csendes tag

Üdv mindenkinek!Gondoltam leírom a történetemet,hogy nehogy mások is megszívják.Az egész egy Acer aspire 5720zg vásárlásával kezdődött.Majd nem egészen egy év múlva az akkumulátora beadta a kulcsot.Julius 26.áig volt rá garancia,a hibát pedig 20.án észleltem.Be is telefonáltam a központba,hogy mi a teendő ilyenkor.Mondták is,hogy regisztrálták a problémát,majd jelezték,hogy beszéljek le időpontot a UPS futárcéggel.24.ére le is beszéltem,szabadnapot vettem ki(ami a vendéglátásban nem igazán kifizetődő húzás...),majd vártam.Már este 7óra volt,de a futár sehol...Ez egy pénteki nap volt,szóval várnom kellett hétfőig.Hétfőn felhívtam az Acert,hogy bizony meg lettem szivatva rendesen.A központos hölgy megnyugtatott,hogy nem az én hibámból történt,így igaz lejárt a garancia,de megcsinálják még,jah azt is elmondta,hogy a UPS nem a megbízhatóságáról híres (sőt voltak már laptop eltünések is)...Nah bepakkoltam a laptopom(jótállási jegy,számla másolat) ÉS LEFÉNYKÉPEZTEM,majd lebeszéltem még egy időpontot a UPS-el.Ez esetben jöttek is.10 munkanap volt beigérve,erre a 9.napon kapom a mailt,hogy 31.000 ft lesz a javítási költség,mert nem küldtem a jótállási jegyet...Vagy kifizetek 7000-et és visszahozzák érintetlenül.Nah akkor felhívtam az Acert,hogy ennyire hülyének csak ne nézzenek már.Még nekik állt feljebb....Majd mikor elmondtam,hogy bizony csináltam képet is a tartalomról,akkor jött az email,hogy akkor küldjem el azt nekik.Nah és ez vágta ki a biztosítékot...Hol van az leírva,hogy át akarnak verni,és csináljak fotókat is???????Ráadásul hivatalos szervíz a jó ég áldja meg.Jah jelzem nem is Magyarországon van hanem Csehországban...Nemsokkal később jött az sms,hogy a gépemet megjavították...Szóval végeredményben a 8X telefonálás után a 12.napnál tartok és a gépem mindig nem érkezett meg...Illetve kérdés,hogy egy darabban van e vagy sem.Szóval ha Acer szervízbe küldetek valamit,mindenképpen csináljatok fotókat is,illetve mindent fénymásoljatok le,mert nem kizárt,hogy titeket is át akarnak majd ejteni...

[ Szerkesztve ]

"Forward ever,Backward never!" ➡ youtube.com/gameroid

(#2) Fecogame


Fecogame
veterán

Még jó, hogy nem Acer laptopom lesz. Amúgy sem nagyon dicsérik őket. :U

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#3) Zoli bácsi


Zoli bácsi
őstag

Nekem mindegy, 3 hónaposan ugrott a gari. Egy legalsó kategóriás Acer Emachines E-520 típusú gépet vettem januárban. Semmi nem kötött a márkához, volt 80e. forintom, jókat olvastam róla, megvettem. Egy Celeron proci volt benne, ami ugye mindig 100%-on teker. Gondoltam egyet, írtam egy e-mailt, érdeklődtem, milyen processzorokat támogat a Notim. Vissza is írtak, kedvesen, hogy nem lehet más procit beletenni, nem támogatja az alaplap. Bevihetem a szervizbe, tesznek bele új alaplapot, kétmagos procival, de ez többe kerül, mint amennyiért a gépet vettem. Na, vettem egy T3200-as Dual-Core-t a hardveraprón, bele lett téve a gépbe..mondanom sem kell, tökéletesen megy, az akku üzemidő is meghosszabbodott. Gondolkodtam, hogy érdekességképpen elküldöm nekik az everest tesztet, és az előző levelüket.
Garancia ugrott, persze többszázezres laptopot nem mernék szétszedni, szétszedetni.
Érdekesség, hogy a gépben semmiféle garanciaszalag, ami mutatná hogy szét lett a gép szedve, nem volt. Viszont a szétpattintásoknál azért meglátná, aki szakértő, a szétszedés nyomait.

(#4) Gergő_


Gergő_
őstag

az a csúnya az egészben hogy itthon is tonnaszámra adják el a gépeket és nem képesek fenntartani egy kis szervízhálózatot 20-30-40 magyar embernek munkát adva?

(#5) kbencee válasza Gergő_ (#4) üzenetére


kbencee
aktív tag

még csak nem is kéne hozzá ennyi ember, szerintem jóval olcsóbban is ki lehetne hozni.

(#6) Fecogame válasza Zoli bácsi (#3) üzenetére


Fecogame
veterán

Csak azt nem értem, miért küldted el nekik a tesztet, meg hogy kicserélted. Mert ha jól értem, ezért ugrott a gari. :U

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#7) Gergő_ válasza Fecogame (#6) üzenetére


Gergő_
őstag

nem küldte el :)
szövegértelmezés:
"Gondolkodtam, hogy érdekességképpen elküldöm nekik az everest tesztet, és az előző levelüket."
csak gondolkodott rajta

(#8) Samus


Samus
addikt

Hát, nekem is van egy egy éves Extensa 5620Z, sajnos a VGA kimenet újkorától fogva nem működik (írtam belőle egy bejegyzést is). De valahogy nincs kedvem visszaküldeni...A kártyaolvasó önkényesen néha olvas, néha nem...Viszont 100 rugó volt, és T2390 van benne...ennyit megért.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#9) Fecogame válasza Gergő_ (#7) üzenetére


Fecogame
veterán

Jaaa, így már oks :)

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#10) ngabor2 válasza R.P (#1) üzenetére


ngabor2
nagyúr

üdv

némi probléma van ezzel a topikkal:
- az off-topic logoutra közvetlenül nem nyitunk topikokat, oda a logoutos bejegyzésekhez nyílik.
- garancia kérdés: érdemesebb lenne itt megpróbálkozni, vagy ha kifejezetten az Acerre mész, akkor ide lenne érdemes beírni.
- ha inkább a saját esetedet szeretnéd részletesebben boncolgatni, akkor pedig a legjobb megoldás egy személyes bejegyzés a logouton, az ugyan ide fogja nyitni a topikot.

a fentiek miatt ezt zárom.

Útvonal

Fórumok  »  Off-topic LOGOUT  »  Acer hivatalos szervíz panaszda (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.