Alapjában véve elégedett vagyok/voltam a DHL szolgáltatásával, pedig sokan szidják. Az itteni futárszolgáltatók közül persze még mindig a legjobb, de olyan piti dolgokból képesek szemetet összehozni, hogy megáll az ész.
Pár hónapja DHL-el jött az új laptopom. Akkor az az én hibám volt, hogy elírtam egy számot az irányítószámon, de ezt jelezve nem voltak képesek korrigálni. Meg kellett várni a 14 napot amíg a csomag nem tudott kiszállítva lenni, majd vissza a feladóhoz és azok kontaktálnak velem, majd újraküldik. Persze már a 3 nap után én mindkét felet értesítettem, de akkor is végig kellett várni az egész procedúrát.
Nem volt lehetőség, hogy ha már itt van a raktárban, akkor csak kijavítják az irányítószámot és küldik
Aztán most olyat hoztak össze, hogy komolyan kiakadtam
Történt, hogy egy webshopból rendeltem ezt-azt. Másnap nem voltam itthon, de jött a DHL-es zetli, hogy az "x" helyen másnap 10-től elhozhatom a csomagom.
Másnap meló után olyan délután 4 felé veretek elhozni a csomagom. Szokásos minden, igazolom magam, DHL-es papír, csomag keresés.... és a csomag nincs ott.
Mondom he, ezt most, hogy van? Keresgélni a nőce és mondja, hogy ez ott nem lett átvéve, hívjam fel a DHL-t.