Hirdetés

Mérlegel a Finnair

Érdekesség: "egy férfiutas átlagtömege kézipoggyásszal együtt 91 kilogramm, egy női utasé pedig 72,5 kilogramm"

Ha ebből levonjuk a férfiak és a nők átlag testtömegét, akkor kijön ki is cipel többet:)).

Apropó, csak engem aggaszt, hogy az utolsó deciig ki akarják optimalizálni, mennyi legyen a tankban?

Hasznos dolgok...

Ez van, ha valaki nem tud mit kezdeni az idejével és valaki közben fizeti a kaját+fűtést: hogy oldjuk meg a klímaváltozás problémáját? Szűrjük ki a Föld légköréből a széndioxidot... Izlandi-Svájci koprodukcióban sikerült eme égrengető ötletet összehozni. Hogy a Föld GDP-jének hányszorosába kerülne a projekt, arról nem szól a fáma...

Amikor hasad a fapad...

Bukdácsol a Ryanair, úgy látszik elérték a szélsőértékeiket, avagy mennyire lehet a dolgozókat kizsákmányolni és mennyire lehet a kedves fizető utast megszivatni.

Nemrégiben repültem velük - háát, fényes nappal kiváló látási viszonyokkal a pilóta olyan durván vágta a földöz a gépet, mintha az anyós gyűlölt porcelánkészletéről lett volna szó. Tucatnyi légitársasággal repültem már, számolni nem tudom hány leszállásom volt, de olyan, amikor konkrétan meglepődtem, h nem törik össze a futómű, csak a Ryannél. Nem ködben, nem éjszaka...

Sajnálatos, hogy az ipar legaljából lesz piacvezető...

Szerk: Közben megszületett a törölt járatok remélhetőleg végleges listája. Egy-egy Bp-i járat is akad köztük.

Fogyasztói társadalom Quo Vadis?

Az Európai bizottság kiállt a tervezett avulás ellen.

"az európai fogyasztók 77 százaléka inkább javíttatni szeretné elromlott készülékét, mintsem újat venni helyette, mihamarabb fel kell lépni a beépített elavulás ellen, a cserealkatrészeknek pedig megfizethetőnek kell lenniük."

Maxirespect:R, reméljük foganatja is lesz. A telefonokba pl igazán visszahozhatnák a cserélhető akksit.