A videó alapján érdemes újra végig vinni [link]
Ehhez a verzióhoz készülő magyarításról mit lehet tudni?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
A videó alapján érdemes újra végig vinni [link]
Ehhez a verzióhoz készülő magyarításról mit lehet tudni?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
Az alapszöveg 95%-on illetve a kiegészítő feliratozás 33%-on áll a ficsoportnál.
Аарпок
Ugyan már, én kamu XT 9600-as radírral nyomattam egy ideig.
Az a baj, hogy utána már csak egy alaplapra integrált ATI Radeon HD 3200 jutott, bár az elég is volt... diavetítésre, amit főleg a Clear Sky alatt tapasztalhattam meg. Jóval később a sokak lenézett, gyenge üzleti laptopos VGA-k - még az integrált Intel HD 4000 is - végre ismét játékélményekhez juttattak.
[ Szerkesztve ]
Ja, az első kiadás óta annyi a %.
Lehet hogy nem is tudják, hogy kijött az újabb verzió.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
Akinek nincs türelme várni (mint nekem is), annak itt van a MEGÁN az 1.4001-es gyors fix egyszerű változata, amit csak be kell másolni a telepített 1.4000 játék mappájába. A menüben még mindig 1.4000 verziószám fog megjelenni - ezt majd a telepíthető változat fogja átírni, ami lényegében kész van, de még várnak hibajelentésekre mielőtt kiadják. Tehát kell az alapverzió, azt peccselni 1.3003-ra, aztán azt frissíteni az 1.4000 DC-re és ehhez hozzáadni ezt az 1.4001 gyors fixet.
Figyelés van Tudni tudnak róla.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
Na ez megnyugtató. Én türelmes vagyok, igyekszem megvárni a fordítást, remélem gyorsan túl lesznek rajta.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
Úgy látom még én is várok egy kicsit vele amíg kiderülnek a hibák és javítják őket
Pedig már nagyon várom
Open For Beta Testers
[ Szerkesztve ]
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
Nekem elég lenne, ha angolul 1ben kijönne a patch-elt hotfixelt végső utáni leguccsó DC, amit mókolás nélkül kell fölpattintani.
Mindig minden mindegy
Nyomatom az 1.4 verzióval, nagyon tetszik az egész. Nem találkoztam bugokkal sem eddig, bár még csak az elején járok.
Mondjuk a gépigény durva, ha fullra rakok mindent akkor 30-35 fps, ahhoz hogy meglegyen a 60 eléggé le kell butítani. Maxon viszont eszméletlen szép még a mai mezőnyben is.
gtx970, i5 2500k, 8gb ram
Egy valmi nem tetszik, hogy a stamina hamar elfogy és csak állva töltődik vissza.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Szerintem a patchre várnak utána beindulnak vele. Persze azt is olvastam ott, hogy a kiegészítő feliratozás nem tudni mire lesz meg.
Аарпок
Akkor az én 9 éves videókarimmal meg se próbáljam?
De, szerintem ha mindent leveszel alapra (dx9), akkor menni fog.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
(#7216) Balathruin válasza Heroes fan (#7214) üzenetére
Menni fog, csak el kell találni a beállításokat.
Yantarban a föld alatti járatokban a militray base alatt van vagy 10 bloodsucker egyben. elég kemény a buli. és lesz ott egy kis meglepi. rendesen megijedtem
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
(#7219) Heroes fan válasza Balathruin (#7216) üzenetére
Ja okés akkor ki is próbálom ha kész a fordítás is.
"Almost done with the new patch. We will release a repack of 1.3003 (pre-dc), 1.4000 and 1.4002 (new) combined together to a single patch. The size will be big, but at least it will be easy to use. We also plan to release a small 1.4002 tomorrow, which can be installed on top of 1.4000."
Nem tudom mit mondjak róla. Most vagytok Dark Valley-nél, voltam egy új pályán is (Forest), ahol volt ugyan 2 sima küldetés, de amúgy az egész pálya tök üres erdő. Néhány mutáns kóborol ugyan, de az korántsem teszi izgalmassá a játékot. Egyébként se tapasztaltam semmi újat eddig, még csak látványos javításokat sem. Nincsenek lépéshangok, ami aztán végképp elkeserítő ha egy fülhallgatóval játszol; az NPC sok helyen elakad és az egész Agroprom + Underground rész egy nagy káosz még mindig. A feladatok nem jönnek a megfelelő sorrendben és még mindig fingom sincs miért találom Ratchatchert a mocsárban amikor Sido az Underground térképét küldi segítségül a megtalálására. Mellesleg a hatalmas Underground is üres, vagy 3 burer és két(!) katona volt odalent. Aztán megjelent valahol egy controller is, ami az egész pályán b@sztat - mivel itt a felszín és a katakomba egy pályát alkot - de képtelenség megtalálni hogy hol van. Ez annyira idegesítő, hogy hamar elpucoltam Agropromból Szóval, egyelőre új pozitívumokkal nem találkoztam, de remélem mihamarabb beindul valamiféle buli.
Óóó a jó öreg LostAlpha..
Az évek óta várt nagy javítás, a bugmentes, az egy és egyetlen DC.., amihez jön az első patch, utána pedig majd a második.., tán harmadik..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Soha sem lesz tökéletes, de neked sosem fog pénzbe kerülni a játék.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Ebbe teljesen feleslegesen kezdesz bele, pláne velem.
Én nem ígértem semmit ~3éve, én nem várattam a nettó semmivel senkit.
Jót röhögök az egészen kb, ez minden. A mások által tiszta bugnak nevezett verziókat is vígan végigtoltam sűrű mentésekkel, nagyon jó volt, élveztem, leírtam többször/megköszöntem stb.
Attól hogy a játék ingyenesen beszerezhető a bizonyítvány még elkészül(t).., akinek ezt sok felfogni és beleemóz valami agyrémet az nyugodtan átnézhet ezeken a postjaimon.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Akkor miért röhögsz, talán sokat ittál?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
a kontroller lent van vagy 6-8 szinttel a bunker alatt. oda is le lehet menni csak menj tovább a lépcsőn
Egyébként vannak lépéshangok..
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
Akkor hogy kell előszedni a lépéshangokat, mert nálam nincsenek. És még több NPC-nek sincs Két gépen is próbáltam, de nem volt.
Megvan, a konzolba be kell írni : g_actor_body off.
Elég baj, ha még mindig konzolozni kell.
Anno a lépéshang összeverekedett a láb jelenlétével, és ah elnézem, azóta nem változott.
Mindig minden mindegy
Hát, ez van Viszont elég egyszer beírni és tovább úgy marad. Ekkor eltűnik a játékos modellje és helyette az önárnyék jelenik meg és helyreállnak a hangok.
Az autót Sötét Völgyben elég jól helyre szedték, most már lehet vele száguldani. Nem tökéletes, de jól irányítható és használható teherhordóként is. Az összes fegyvert belepakoltam amit a banditáktól és a monolitosoktól zsákmányoltam és leszállítottam vele Sidorovichnak. Annyi lóvém lett belőle, hogy mindent felfejleszthettem végre Azonban Veles ládájából még mindig idő előtt vissza lehet venni az elkobzott cuccokat a bányában. Ezt már annak idején kiszúrtam volt és azóta se javították még.
Jah csak 1.3-ban még volt erre egy kapcsoló és nem tudom miért vették ki
Hát nem sok lett a "holnap" kiadott full verzióból.
Mind1, lesz még szünnapom.
Mindig minden mindegy
Üdv néktek Stalker társak!
Látom még mindig pörög a topic, azóta amióta itt hagytam. Jó ezt látni, meg a szokásos régi arcokat. Már jó pár éve nem is játszottam a Lost Alphával, nem is tudom hogy bírtam én ezt ki. De ahogy megláttam ez a Developers Cut javítás, újra meghallottam a Zóna hívó szavát. Úgy érzem itt az idő visszatérnem közétek. Kíváncsi vagyok rá mennyit fejlődött a játék azóta. Remélem azt a sok idegesítő dolgot kijavították.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Van még benne sok hiba, de össze sem lehet hasonlítani a kiszivárgott verzióval. Ez már bőven a játszható kategória.
Ha végignyomtam röviden leírom a tapasztalataimat.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Én csak annyit tehetek hozzá, hogy rég játszottam olyan jót valamivel, mint a tegnap a LA-val A 3-ashoz képest szinte semmit sem változott a játékmenet, még csak a népesség sem szaporodott a pályákon, de mégis valamitől oltári ez a játék. Persze láthatatlan javítás van benne dögivel és még hagy kívánnivalót is maga után, de (nálam) abszolút stabil és élvezhető volt eddig - Rostokon vagyok a gázzal elárasztott helyiség után. A patch késik, mert biztosan szaporodnak a hibajelentések is az őrsön. Én is fel tudnék sorolni párat és azokat kijavítani időbe telik. De a játék az 1.4001-es verziójával már tökéletesen játszható.
Nos úgy tűnik a végére értem, sajnos találkoztam egy olyan buggal ami miatt nem lehet folytatni a történetet (Kruglov adná a következő küldetést de halott). Szóval röviden:
pozitívumok:
-stalker hangulat
-szép grafika
-sok újítás amelyek néha hasznosak, néha idegesítőek (lásd lentebb)
-új pályák
-kicsit eltérő történet
negatívumok:
-kihalt pályák, sem npc-k, sem tárgyak nincsenek sehol. Néha egy-egy katonai járőr vagy bandita bóklászik. Egyedül a szörnyek/kutyák kóborolnak falkákban. Nagyon frusztráló hogy sem töltény, sem fegyver, sem medkit, kaja, víz, semmi sincs, csak a tök üres házak/dobozok. A lelőtt ellenségnél pedig általában 1-2 töltény van Állandó lőszerhiányom volt, hiszen ha belekeveredsz egy csapat kutya közé akkor rossz esetben meghalsz, jobb esetben szinte az összes töltényed ellövöd.
-állóképesség: a legnagyobb hibája a játéknak hogy csak álló helyzetbe töltődik vissza. A mozgás úgy néz ki alapból hogy 10mp futás+10 mp helyben állás. Az össze skill pontomat az endurance képességre raktam, már 70 kilót tudok vinni, a suit-om fel van pimpelve hogy a regeneration töltődjön, van nálam 40 kilónyi cucc, de így sem tudok futni csak kb. 50métert. Ha legalább séta közben töltődne az sokat segítene. Ez így teljesen megöli a játékot számomra. Nem tudom hogy ezzel mi volt a céljuk a készítőknek, vagy hogyan lehetne ezen még javítani.
Egy kutyafalka elől pl. szinte esélytelen elfutni, ha lelövöd őket akkor meg egy csomó lőszer elmegy.Nem tudom hogy
-bár lehet módosítani a fegyvereket, mégis 2 fegyverrel nyomtam eddig végig. A nato fegyverek távcsöve bugos, csak a ruszki működik, azt meg nem lehet rájuk tenni. Hangtompító szintúgy nem kompatibilis.
-jármű használat nem a legjobb. Van ugyan sokfelé használható autó, de az UAZ egy tank benzint megeszik 2 pályán keresztül. Egy kanna meg 10 kiló, cipekedni mint mondtam nem lehet mert csak vánszorogsz. Szóval én inkább használtam a 'jump to level' cheat-et mert nem volt kedven fél óráig a kihalt pályán visszamenni.
Szóval összegezve jó lesz ez, a játék most is teljesen jól játszható, sajnos nálam van ez a bug és nem tudok tovább menni. Erre mondjuk figyelni kellene ha az npc halála miatt a szkript nem működik, de reméljük majd javítják.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Én nem bánom ha várni kell még picit rá, de akkor tényleg legyen f@sza
Amit írsz annak egy része szorosan hozzátartozik a Stalker élményhez. Ez egy nehéz játék, ilyennek kell lenni. Most nyilván nem a halott Kruglov esetére értem
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
Ezzel nem értek egyet. Semmi gondom azzal ha valaki mazochista, de ne kényszerítsenek rá hülyeségekre.
Ezek szerintem nem feature-ok hanem szimplán játéktervezési hibák.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Van egy olyan érzésem hogy a lőszer a te hibád volt. Minden egyes fegyvert fel kell venni és kitárazni. Ha így teszel akkor úszni fogsz több száz, később ezer felesleges töltényben.
Ezt nem tudtam, megnézem majd.
Csak az inventoryt szoktam nézni. Ha ez így működik akkor az egy jó pont részemről.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Reméltem nem marad séta szimulátor, de akkor tévedtem. Legalább aludni lehet benne? Vaksötétben inkább nem mászkálok.
már a Shoc-ban is így működött, ki lehet tárazni a felvett fegyvereket.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Lehet aludni, de nem mindig sajnos. Amikor legjobban kéne éjszaka akkor kiírja hogy nem vagy elég fáradt és nem enged
Ja meg még az alváshoz: ha alszol 8 órát és előtte nem volt minimum 3/4-ig a "vízszinted", akkor simán kiszáradsz alvás közben és meghalsz Ezt egy kicsit túltolták szerintem.
@rétisün:
lehet hogy így volt, de alapból a lootolás adott minimum 30 db lőszert és így nem volt rá szükség.
[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Ez a Kruglovos bug még a Shadow of Chernobyl-ban is benne volt. Látom itt is megmaradt még ez a bosszantó dolog.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Tényleg, figyelni kellett, hogy Rostock-ban ne haljon meg amikor kísérni kellett. De régen volt már, atyaég!
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
Lehet aludni, de 8 óránál többet egyszerre nem, mert általában szomjan halsz amikor felébredsz. Nos, ez egy bug lehet. Aztán ha aludtál egy órányit is valamikor, akkor majd ha ő mondja, nem fogsz tudni aludni, mert már pihent vagy - ez egy másik logikai bug. Ezeket kezelni kellene.
Na de, pld. Dead Cityben, amikor a zsoldos faszi felismer, leüt és börtönbe zár, ott bármikor kinyithatom a cellarácsot a falon levő kapcsolóval, mert elérhető. Ki is nyitottam amíg a doki papolt halomra, és össze is zavartam a játékmenetet. De ez csak akkor kavart be igazából, amikor a széfben nem volt meg a tudós csomagja, amit le kellene szállítanom Sakharovnak. A horror itt meg az volt igazából, amikor saját magammal találkoztam a cella előtt, nem is egyszer :
Aztán ruhát váltottam, és még mindig ott volt a hologramom (de jó tudni, hogy a ruhaváltás külső nézetben is müxik):
Persze mindez az én balf@szágom volt. Visszatöltöttem és minden rendben volt, ha a forgatókönyv szerint csináltam mindent. Viszont egy "zöldfülű" játékos ezt a hibát bármikor elkövetheti csak azért, mert elérhető az a bizonyos kapcsoló a rácson keresztül.
Nem is írtam volna le ide ilyesmit, de rémlem Dezo - aki néha erre szokott járni - ezt is látni fogja és tesz ellene majd, mert csak egy apróság, ami mindent elronthat egy első LA-zónak.
Éppen most történt egy állandó crash Yantanon, ha idő előtt szóba akarok állni Shulgával. Ez akkor van, amikor Sakharov elküld a földalatti laborba alkatrészért Dead City után, de Shulgának még semmi köze a dologhoz, csak betévedtem hozza:
Remélem ez később nem így lesz. A baj csak az, hogy itt a logokból se lehet sokat kiolvasni.
Lost Alpha Developer's Cut v1.4002 Big Patch
Ehhez szükség van csak az 1.3000 - as LA alapverzióra, és arra jöhet ez a minden egyben peccs. A korábbi mentések használata NEM AJÁNLOTT, különben a javításoknak nem lesz látszata/hatása. A frissítés előtt minden külső módosítást törölni kell (pld. "gamedata"), de még a beállítások is törlésre kerülnek... Bővebben ugyanitt...
Na persze a letöltés agyon van terhelve, úgyhogy türelem
[ Szerkesztve ]
Ja a logikai bugokkal vigyázni kell
Egyébként a 1.4002 egész jó lett. Nem kell sétálni, végre lassan merül le a stamina, sokat lehet futni, és lőszer is van bőven. A játék simábban is fut nálam mint a 1.4000
Eddig azt mondom jó lett.
[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR