Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28488) xFreex válasza Riot Gin (#28471) üzenetére


xFreex
aktív tag

Ez a sisakos dolog nem újkeletü dolog. A CoP a kezdetek óta ilyen. Az animációkban (pl megvizsgálsz egy helikopter, vagy lemész az alagútba Pripyat felé) a karakternek nincs sisak a fején. Sajnos a motor nem olyan feljlett, meg a készítők is kicsit lusták voltak és az őrnagyúr csak a ruhák modelljét kapta meg, hogy felismerhető legyen a feje mindig szabadon van, de ez csak látszat. Az olyan ruháknak amik mellett használhatsz sisakot, a sisak védelmi értéke hozzá adódik a védelmi szinthez. Az olyan ruháknál amiknél viszont alapból kizárt a sisak viselése, a ruha védelmi értékeinél a fej is védve van valamennyire (pl exonál 60 vagy 65 % a lövedék elleni védelem alapjátékban).
Erre a külső nézetes sisak hiányra dobták ki a móderek először a
Download Wear Your Goddamn Helmet Mod 1.1 módot. Igaz ez csak alapjátéknál oldja meg a problémát és minden ruhánál az alap fejvédő látszik. Egyszerüen egy másik modellt rendeltek a ruhához. Mindegy milyen fejvédőd van akkor az látszik ami a modellen van.

Aztán később jött egy jóval komolyabb mód.
Dynamic helmets mod (orosz oldal) Na ez már jóval összetetteb. Itt már minden ruhánál olyan fejvédő jelenik meg amilyent éppen a karakter használ inventory szerint. Sajnos ez is alpjátékhoz készült csak és az esetleges új ruhákat amiknek van saját karaktermodelljük is már nem kezeli és nem is tudom hogyan lehetne bővíteni. Az biztos, hogy a modellezéshez és az SDK-hoz érteni kell.

Hogy tiszta legyen. A karakter modellnek semmi köze a védettségi szinthez. A védettséget ltx fájlokban írják le (ha akarod sorolom melyikek, milyen összefüggésben). Ha akarom akkor egy Exo-s modellü ruha lövedék elleni védelme = 0. vagy éppen egy páncél nélküli bőrkabátos karakter védelmi értéke = 100.

Ami hiba lehet a módnál, hogy a páncélhoz eredetileg először lehetett viselni sisakot és pont ezért a ruhának nem adtak védettséget fejre, mert külön kezeli a lövedéknél a fej és test védettségét, így a sisak adta volna a fej védettségét. Később ezt a lehetőséget letiltották és nem lehet hozzá sisakot rakni inventoryban, de a védettséget nem változtatták. Tehát a fej védtelen maradt.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.