Bontsuk ketté a dolgot:
1. Az ADSL fizikai rétege, amint érzékeli a LOS-t, azonnal alaphelyzetbe áll, és ismét megkísérli a kézfogást és az újracsatlakozást. Meglehetősen jól definiált ez az állapot gép, nem láttam még ezzel kapcsolatban problémát.
2. A PC vagy router PPPoE része már lehet gázos, beragadhat a tárcsázási folyamat stb.
Szóval ha a modem a ledek alapján újrakapcsolódott, akkor érdemes ránézni a routerre, ami alap esetben always on, vagy auto reconnect vagy erre hajazó módba kell tenni (nem manual, vagy on demand módba).
Amenniyben a router nem kapcsolódik újra, akkor restart, illetve szoftver frissítés lehet a megoldás.
Persze előfordulhat, hogy a szélben folyamatosan elmozduló kötés vagy kábelhiba miatt egyszerűen álandóan szakad a kapcsolat, ezt a modem megfelelő állapot LED-jéből lehet kideríteni (a modem állandóan vagy sűrűn újraszinkronizál).
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]