Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8301) VR6-Fan válasza fekeandras (#8299) üzenetére


VR6-Fan
veterán

úgy értem hogy finom indulással is meg verte a bömit.

no ebben igazad van új technika, az elején még nem kell csúcsra járatni.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8302) m3tr0


m3tr0
senior tag

Sziasztok.

Olyan kérdéssel fordulnék a társasághoz, hogy Golf II GTI-ből érdemes-e a 107 illetve a 112 lovas verziót megvásárolni?
Vagy mindenképpen keressek 139 lovas(KR) motorkódú GTI-t?
(Nagyon kevés ilyen GTI-t lehet látni...:( )

(#8303) VR6-Fan válasza m3tr0 (#8302) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Szia!

107-112le-s verziók a 8V-sek, ezek a középtartományban élnek igen csak, ahol a 950kg dinamikus ráncigálásához elegek.

én a helyedben egy jó állapotú Digifant 2-es befecsivel ellátott példányt néznék (jellemzően a 107lovas fiatalabb példányok), mint a régebbi példányokban fellelhető K-jetest

(112le-sből is volt digifant2-es, k-set meg azért nem ajánlom mert abból nagyobb eséllyel lehet szart kifogni.)

(itthon legjellemzőbben a PF (digifant) és a PB motorkodú (k-jet) kettesek fordulnak meg, egy kis írás a motorokról:[link])

nos KR-esből itthon jót nem nagyon fogsz találni vagy csak drágán.

jó motor amég jó motor, de ha a lelke jó (k-jet befecsi) akkor érdemes vele foglalkozni kb 100-150e-ből fellehet újítani teljesen, ha tiszteségesen be van járatva akkor elég kellemes meglepetést lehet vele okozni.

alapjaiban elég tartós motor, ha nem túrják neki akkor ország úton kijön 6,5-6,8-ból (legalább is az enyém.), városban 8liter fixen sajnos, ha nyomkodja neki az ember 13-at is lelehet nyomni a torkán.

azt szokták mondani hogy nincs nyomaték a KR-esekben a 16V véget, szerintem ez badarság halál kényelmesen elközlekedek vele 1500 fordulattól.

no meg a KR-s jobban is megy mint a 8V-s társai.

azt hogy mi éri meg neked kell tudnod.

egy olyan kocsi kell amivel gond nélkül gyorsulhatsz lámpától lámpáig és 130-as tempo felett is bőven dinamikus.

vagy egy valamivel igénytelenebb, de kellően dinamikus és sportos gép amit valamivel olcsóbb fent tartani.

a 129le-s (PL-es) 16V-t meg el kell felejteni...

üdv!

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8304) m3tr0 válasza VR6-Fan (#8303) üzenetére


m3tr0
senior tag

Köszönöm a kimerítő választ. :)
Akkor keresgélek és olvasgatok tovább GTI ügyben.

Konkrétan ilyesmire gondoltam. Nem tudom ez árban mennyire jó vagy nem jó. Ennyit szánnék rá, talán nem lehet olyan rossz állapotban. :U

[ Szerkesztve ]

(#8305) VR6-Fan válasza m3tr0 (#8304) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát ezt pl kerülném, a már megkezdet tuning gépeket lehető legnagyobb ívben, és azért ennek füle farka hiányzik...

én ezeket találtam a használt autón:

[link] tudom nem a legszebb, de nem minden ami arany ami fénylik, egyszóval ha nincs szét rohadva és nem 2-3 kocsiból van össze legozva, motor,belső ok és csak a fényezés ramaty akkor én ezt venném (igaz 4 ajtós, tehát nekem ennél fogva kizárva.), de ez elég jó kis autó alap.
(és elég felszerelett modell, fényszóró magasság állítás/fényszóró mosó /(klíma, legalább is a fűtés panel alapján) és még kitudja mi kincs lehet benne, és én is hasonló áron vettem az enyémet, mohával benőve állt benne a víz, töröt ölés hiányzó ajtó kárpit most így néz ki:[link][link][link]

és a hátsó lökös/első szakáll GTI 16V embléma kivételével kívülről az összes GTI elem meg van rajta, azért ez nagy kincs manapság.

[link] vagy ez, amennyit látni róla egész emberinek tűnik a többihez képest

[link]ő meg elég patent, de az ár..

az ilyen gyári alakrészekkel felújítva stb szövegeknek meg ne dőlj be..

amúgy nem akarlak rábeszélni az elsőre sem kicsit sem (legalább megnézni érdemes lenne) :U ;]

egy kis segítség hogy KR vagy PL (,9A)-e a motor

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8306) m3tr0 válasza VR6-Fan (#8305) üzenetére


m3tr0
senior tag

:)

Ezeket én is végig néztem, nem is egyszer.
Az elsővel nekem is az a bajom,hogy 4 ajtós, tehát nálam is kizárva. :D

A másodikat szintén néztem, pont az ár miatt, továbbá így elsőre elég jónak tűnik.

A legnagyobb gondom az,hogy abszolút nincs lehetőségem egyénileg barkácsolni az autón.
Szakértelem és helyhiány miatt sem. (Időm pedig lenne télen..:D )
A mostani Golfnak sem álltam neki felújítani, pont ezért.
Így egy jó állapotút kéne valahogy kifogni. Ami manapság baromi nehéz. :D
Főleg úgy, hogy még egy jó, megbízható autószerelő ismerősöm sincs , aki eljönne velem állapotot felmérni. :U

A tiéd az nagyon tetszik, szívesen elfogadnám. :)) Nagyon patent. ;)

[ Szerkesztve ]

(#8307) VR6-Fan válasza m3tr0 (#8306) üzenetére


VR6-Fan
veterán

na most abba ne is reménykedj hogy 300k ért majdnem hibátlan GTi-t vagy bármilyen más hasonló korú autót kapsz! :U

lakatolni meg fényezni én se állnék neki (pedig fényezős haver mondja hogy nem is bonyolult, jah neki... :U )

de azért az alját pl Te magad is megtudod kapargatni csiszolni, és lefújni vastagon alváz védővel ha csak felületi rozsda van.

a kereket te is kitudod cserélni (gyári emelővel és kerék kulccsal azért ne állj neki!)

felpolirozni Te is feltudod..

szóval az ilyen apró dolgokat Te magad is megtudod csinálni, amúgy meg elég felhasználó barátok a golfok, könnyű őket szerelni.

autószerelő/golfokat ismerős ismerőst ( :D ) meg keresni kell, azért találni lehet megbizható embereket.

azért egy ilyesmi végeredményű 4ajtossal megbarátkoznék:[link][link][link][link][link]

no meg a 4 ajtónak meg van az az előnye hogy nem kell nagyon azzal foglalkozni hogy az ajtók lógni fognak, jóval könnyebb pakolni (pl a csajok jóval könnyebben beszállnak hátulra :)))

én ha így hirtelen akarsz ennyiből GTI-t venni akkor egy napos szombaton megnézném mindkettőt legalább a tapasztalat miatt, ha jól láttam amúgy is mind kettő Veszprém megyében van.

Köszönöm, de azért neki is meg van a nyűgje baja, egy új fényezés meg egy durvább ültetés el kéne, illetve jövőre szerintem meg kell ejtenem egy motor felújítást, ha meg marad.

no meg valamit kell kezedni vele mert néha már nem érzem biztosnak 1-1 előzésnél ;]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8308) DeadMeat válasza VR6-Fan (#8307) üzenetére


DeadMeat
veterán

De ez 5 ajtós nem?Mármint ami 4 ajtós az a szedán,vagyis jetta2 a neve jelen esetben.Golf csak 3 és 5 ajtósként szerepel nem?Igazából mind1,csak kötözködök ;]

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#8309) tomcsi23 válasza fekeandras (#8299) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ejj, de bekékültél. :Y

VR6-Fan: látom, Neked tetsző témakört kaptál. :D

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8310) VR6-Fan válasza DeadMeat (#8308) üzenetére


VR6-Fan
veterán

de ott a pont, nyílik a hátsó szélvédő is. :P

tomcsi23:áhh csak a tapasztalataimat íróm le.

viszont kiderült hogy miért melegszik városban a paripa...

lehet ezért pusztultak meg a szelepszálszimmeringek... :W

valaki unatkozot PS-el CS-n[link] szerintem jó lett :)

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8311) DeadMeat válasza VR6-Fan (#8310) üzenetére


DeadMeat
veterán

Mi a vaj?

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#8312) tomcsi23 válasza DeadMeat (#8311) üzenetére


tomcsi23
veterán

A vaj emlős állatok tejéből készült, emberi táplálkozásra szolgáló zsiradék. [link] :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8313) VR6-Fan válasza DeadMeat (#8311) üzenetére


VR6-Fan
veterán

valószínű 102 fokos ventilátor kapcsoló van benne (cabrio hűtő)
és 5 lapátos a fűtés motor

mert a gyári kis hűtőt (olyan vékony és pici japán style) 1-1-ben cseréltem egy cabriojéra.
nos az én ventim valószínű 6 lapátos és 95 fokos gomba van benne (vagy 87-es).

amúgy meg melegebb napokon nem is kell hogy hajtsam ha egész nap városban rohangálok akkor 110-113 fokos az olajam és a víz pont hogy nem forr fel...

országúton meg 105 fok a csúcs de azt szigorúan 5000 ford. felett tudom csak produkálni, mondjuk ott a menetszél végett érek is valami a 2X akkora hűtő felülettel :U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8314) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#8313) üzenetére


tomcsi23
veterán

Mennyi az üzemi olajhőfok?

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8315) rob210 válasza tomcsi23 (#8312) üzenetére


rob210
nagyúr

Köszönöm neked ezeket a kellemes perceket amiket a kicsorduló könnyeim felitatásával töltöttem.
Nagyon jóleső röhögésen vagyok túl.
:C :R

Renault power

(#8316) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#8314) üzenetére


VR6-Fan
veterán

98-108 a teljesen hivatalos, de 130-ig nem kell annyira agódni sima utcai olajnál 140 foknál 99% hogy megégeted :D

érdekes 6 lapátos GTI venti van benne
és 95-102 fokos gomba

a gyári amit 86-ba tettek bele viszont csak egy állású (magas fordulat) ami 95 foknál kapcsol.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8317) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#8316) üzenetére


tomcsi23
veterán

Olajhőmérőt minden műszerfalra!

Rob: egy rendes fórumtárs ott segít, ahol csak tud. :))

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8318) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#8317) üzenetére


VR6-Fan
veterán

MFA-t a népnek!

na jó még egy olaj nyomás jó lenne

meg egy AFR mérő :P

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8319) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

voltam autókázni, egy picit meg álltam Gárdonyba a bogaras talin[link]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8320) #67688960 válasza VR6-Fan (#8319) üzenetére


#67688960
törölt tag

;] ebben a nagy fűben nem is látszanak

[ Szerkesztve ]

(#8321) vodika


vodika
tag

Üdv Fórumozók!

Egy kis segitség kellene... Igazat megvallva már előre látom, sokaknál kicsapja a biztit a kérdésem, talán jogosan de általános információgyűjtésben vagyok...
Szóval Fábia tulaj vagyok, de személyes okoból kifolyólag szeretnék egy kicsit nagyobb és jobban felszerelt autót venni.
Ovtaviára gondoltam és ami még kitétel hogy szervós és légkondis (nem elvárás a digit...) legyen.
Amiket úgy korban/árban is elfogadnék az valahol a 2003-2004/1.5milla körül mozognak. Eddig is benzinesem volt, most is erre gondoltam és persze legalább 75 lóval.
Szóval az lenne az általános kérdésem, milyen tapasztalatotok van az Octáviákkal? És persze azért irtam a részletesebb "elvárásokat", hogy az ebbe passzoló tipus érdekelnek főleg. Ha esetleg van kimondottan forum, és küldenétek linket azért is hálás lennék!! :R
Továbbá ha megyek majd autót nézni, mik azok a tipikus Octavia hibák, amiket mindenképp ellenőrizzek? Már persze ha észrevehetők....
Illetve még1 dolog: nem tudtok esetleg valakit, aki szoftware-es uton egy laptoppal bele nézne a gép agyába? Hátha lát valami rejtett hibát stb. Persze nem lennék hálátlan érte... :K

Köszi előre is minden segitséget!
Üdv:
Vodika

Ezek mennek, meg a bárányfelhők.... Priviben gyorsabb! Normál esetben válaszolok privikre, kérlek tedd ezt TE is! Köszi!

(#8322) roti86 válasza vodika (#8321) üzenetére


roti86
őstag

Szia.

Itt sokat megtudhatsz az Octaviakról: Octavia1 Octavia2
és még: Octavia Octavia.
Ennyit tudtam segíteni. Sajna a többi kérdésedre nem tudok válaszolni.

Üdv,

(#8323) tomcsi23 válasza vodika (#8321) üzenetére


tomcsi23
veterán

Szia!

Hát ezt a 75 lovas verzsönt szépen el kéne felejteni. ;] (Amúgy meg ez az alap, tehát a benzines mind legalább ennyi horszpóver.)
Motorok tekintetében inkább egy 1.8-ast javasolnék (125 paci) - bár a többiből több ajánlat van, de érdemesebb lenne. Ha van egy kis keret még, akkor turbósban is szóba jöhet (150 ló).

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8324) bobace


bobace
őstag

Sziasztok!

Valakinek nincs kezelési útmutatója elektronikus formában Audi A4 (B5)-eshez mondhtani bármilyen nyelven? Mert javítási és szervízleírással tele a net, de használati útmutatót nem találtam :(
Valamint van valami univerzális mód a gyári rádió unlockolásásra? Blaupunkt

Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.

(#8325) roti86 válasza tomcsi23 (#8323) üzenetére


roti86
őstag

Személy szerint nem javasolnám a 150 lovas változatot mert jön a teljesitményadoemeles és akkor hajjaj. Valoszinu, hogy 1.6-1.8 motor elég lesz simán.

(#8326) tomcsi23 válasza roti86 (#8325) üzenetére


tomcsi23
veterán

Hajjaj? ;]
aztán hogy fog kinézni ez az adó, mennyitől számolják majd?:B (egyébként most is van ilyen teljesítmény adó, tehát ilyen szempontból a 75 lovas valóban olcsóbb. :U).

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8327) roti86 válasza tomcsi23 (#8326) üzenetére


roti86
őstag

Nagy dilemma ez. az 1.4-esnek kevesebb a kotelezo, kevesebb a telj.ado, kevesebbet fogyaszt (az esetek nagy részében), az 1.6-1.8 viszont jobban megy,de drágább fenntartani. :O

(#8328) tomcsi23 válasza roti86 (#8327) üzenetére


tomcsi23
veterán

Szerintem nem dilemma. :) 1,4 octáviába harmat karcsú, ha klímával, meg esetleg többen mennek, még a forgalom ritmusát se nagyon lehet felvenni. A fenntartásbeli különbség meg elhanyagolható, fogyasztásban meg nincs is (max az erősebb javára. ;]). Persze, ahol minden száz forint számít, ott más lehet a helyzet.

Ja, és a 150 lovasat még nem fogják szivatni a dupla telj. adóval (egyelőre).

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8329) VR6-Fan válasza roti86 (#8327) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az 1,4 16V okádiára többet kell költeni mint az 1,6 8V-re fent tartás címén, és többet is zabál.

1,6 pont határ eset, 1,8 125le az köröbelül kötelező, a 1,8T 150le-vel meg pont kényelmes, ha az ember nem maga megy és klímázik is.

az 1,4-es egyetlen java a biztosítás amit én simán be áldoznék a kényelemért meg ugye a fent tartása és a fogyasztása rosszabb.

a turbosnak valamivel nagyobb a fent tartása..

168le-től van + adó.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8330) roti86 válasza VR6-Fan (#8329) üzenetére


roti86
őstag

Legyen Úgy, biztos többet tudsz az autókról, hiszen nekem még autóm sincs. :R :R

(#8331) #67688960


#67688960
törölt tag

én is azt mondom, klimásat min. az 1.8-ast venném, nekem a 115lovas klímás a járgányom és elbírnék viselni még egy pár tucat lovacsák

[ Szerkesztve ]

(#8332) tomcsi23 válasza roti86 (#8330) üzenetére


tomcsi23
veterán

De már láttál, ugye? ;]

gog: ezzel a legtöbben így vannak :K

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8333) #67688960 válasza tomcsi23 (#8332) üzenetére


#67688960
törölt tag

:) de ő még nem tudja
;] bár ha mazochista akkor mégiscsak a 75lovas kell neki
ha meg nagyon fontos a fogyi, akkor úgyse fog sokat klímázni
én pl. egy félórás útért nem kapcsolom be

[ Szerkesztve ]

(#8334) tomcsi23 válasza #67688960 (#8333) üzenetére


tomcsi23
veterán

Naigen, így akár 100 forintot is megspórolhatsz az úton. :P

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8335) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#8334) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az a benzin ár emeléssel együtt már 200ft 1 tankra vetítve ;]

amúgy én is erő teljesen elgondolkodtam a klímán miután mondtad hogy neked is elégé érezhető volt alacsony fordulaton, pedig a Tied 180le, no meg turbinyekes...

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8336) #67688960 válasza tomcsi23 (#8334) üzenetére


#67688960
törölt tag

na most ezen elgondolkoztam :D
és tényleg kb. 40forint lehet pluszba
megdumáltál, holnap bekapcsolom délután :DDD

[ Szerkesztve ]

(#8337) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#8335) üzenetére


tomcsi23
veterán

Mekkora egy klíma? Kb 4-5 kW, ez felvesz olyan 7-8-at, azt meg bôven megérezni az alacsony régióban (turbinyek alatti). :) jó azért le nem fullad, de ott lehet kb 60-70 ló, az meg vagy 15% mínusz.

szegény gog meg izzadt mint állat, s közben spórolt vagy 20 forintot. :D

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8338) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#8337) üzenetére


VR6-Fan
veterán

no igen de neked 2000-től van nyomás, nekem meg 4000-től kezdődik az élet :DDD

hát a klíma kompresszor nem kicsi, olyan 20-25le szoktak beszélni hogy annyit vesz le.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8339) #67688960 válasza tomcsi23 (#8337) üzenetére


#67688960
törölt tag

:D de én szeretem a meleget, csak azt nem ha közben beizzad a pcsm a kocsiban
;] meg elveszi a nyári fílingem a klíma, teljesen megzavar

[ Szerkesztve ]

(#8340) vicces


vicces
addikt

én csak annyit szólnék hozzá ehhez az octáviás témához, hogy :

egy időben volt alattam egy 1.8T, ami annyit fogyasztott mint most az 1.4-es ibizám. a különbség az volt, hogy ha oda léptem neki akkor ment az octi ahogy kellett, még kilmával is, amit rettentően hiányolok most az ibizából. sőt ha most klimázok az ibizával, akkor nem nagyon előzgetek. dehát egyszer fent egyszer lent. :U

:)

(#8341) tomcsi23 válasza vicces (#8340) üzenetére


tomcsi23
veterán

Így van. Melyik verzsön volt, 150 ló, vagy RS tán? ;]

gog: mindenkinek megvannak a saját kis élvezetei :K

VR6-Fan: közben néztem görbét, olyan 1000-1500 között lehet vagy 25-35 ló. Hát ha ebből a jó felét lefoglalja a klíma, az már észrevehető.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8342) DeadMeat válasza vicces (#8340) üzenetére


DeadMeat
veterán

Városban mennyit kajol a traktor?Enyim torkán 7,2-nél többet nem bírok letömni,pedig.... Ja és ez fél éves tapasztalat.Azóta nincs a "fék" a kocsiban :D
Ennyit eszik az 1,8T is?Nemhiszem... bár az legalább megy. ;]

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#8343) DeadMeat válasza tomcsi23 (#8341) üzenetére


DeadMeat
veterán

27ló hogy pontosak legyünk :DDD De nehogymár a klíma ami 2kW-os elvegyen 13 pacit... a hajtásából eredő veszteségekkel együtt max 2,5kw-tvesz el,ami meg nem 13 lovacska :) SZerintem.... bár nem értek a lovakho... Meg minek a klíma.... sosem sül le a karom :DDD

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#8344) tomcsi23 válasza DeadMeat (#8343) üzenetére


tomcsi23
veterán

Tartományt írtam, tehát egy szám nem is lehet. :P
olyan 4-5kW-ot olvastam klímára, de hogy mennyi lehet, meg mennyit "vesz el", nem tudom. Ha mamival megyek a melegben, akkor kell használni, de bevallom Neked, már egyedül is bekapcsoltam. :D majd ha ezt is megadóztatják, megfontolom.

Városban 9-10 körül kajol, dugóban állva nem szereti, ott 12-ig is felmegy. Ja és még van fék, de nem azért mert nem használom. ;] Viszont majd tárcsákkal együtt kell cserélni, úgy 1 év múlva. Szép summa lesz az is.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8345) VR6-Fan válasza DeadMeat (#8342) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ha nem kell dugóban tötymörögni vele és elváltogatsz nyomás alatt akkor egész jól kájálnak ám.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8346) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#8345) üzenetére


tomcsi23
veterán

Hja, meg vicces nem a városira gondolt szerintem, nem szokás ott előzgetni (vagy nem úgy).

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8347) #67688960


#67688960
törölt tag

Itt 3-4,5kW-t írnak a klímának, ha 5kW-al számolok (0,74569987158227022kW=1LE szerint), akkor is csak 6,705ló jön ki.

[ Szerkesztve ]

(#8348) tomcsi23 válasza #67688960 (#8347) üzenetére


tomcsi23
veterán

Pont ezt találtad meg? ;]
Személygépkocsikban a töltetmennyiség típustól függően 350-950 gramm. Ennek a mennyiségnek a keringtetése a hűtőrendszerben biztosítja a személyautó légterének lehűtéséhez szükséges 3-4,5 kW-os teljesítményt.
Na, nekem ebből ez hűtési teljesítménynek tűnik. :U

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8349) #67688960 válasza tomcsi23 (#8348) üzenetére


#67688960
törölt tag

:) miért csak nem érdekelt vagy?
hirtelen ezt találtam, de pl. itt is annyit írnak
meg kellene nézni a kompresszor adatait, ;] de innen a székből nem látom

[ Szerkesztve ]

(#8350) tomcsi23 válasza #67688960 (#8349) üzenetére


tomcsi23
veterán

A megfogalmazásra értettem, alig tudtam kihámozni, hogy mit jelent. :D

Amit meg most linkeltél, itt voltam hétfőn klímát tisztíttatni. :B

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.