Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kiskokó
veterán
Ja és oylan kérdés eddig nem füstölt az autó beszereltek egy gyári új részecskeszűrőt azóta meg füstöl mint az állat egy nagyobb gáznál elég cink miért van ez ?? ezekbe is van már pedig koromszürő is nem ?? nagyon zavar :S nem lehet tenni ellene semmit?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Kiskokó
veterán
ezek nem tetszenek.
ja sajnos énis hallotam hogy a dotz nem a legjobb márka és amugy drága is
Staus Vice felnit néztem de az nincs maygarországon emglehet az nem is oylan osztókörös stb:S
Nemtom annyi felnit néztem már de egyik se tetszik mindenképp valami tömöret szeretnék meg krómot. persze 5 lyukas kell de van 5 lyukas 112-es dotz is ilyen
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
VR6-Fan
veterán
az új még nem kormosodott el és áttud rajta még nyomni azért rendesen anyagot a motor, tippem szerint.
BBS/AVUS, többi gyári márkát nézegetél?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
IRON STORM
őstag
Sziasztok.
Olajhőmérséklet kérdésem lenne. Autópályán klímával 150 km/h haladva 128 fokig is felmegy az olajam. Ez rendben van így? Ha lekapcsolom a klímát akkor visszahűl 110-112 taposástól függően. Ha 90-100 al megyek csak akkor 98 fokig is visszahűl az olaj.
Az autó egy Toledo 98-as 1.9 TDi AFN motorkód.
Csak a TDi!
VR6-Fan
veterán
Szia!
húzva van e?
milyen idő közönként cserélsz olajat (milyen olajat)?
eszi e az olajat?
tartósan 150km/h?
felmenni felmehet hisz a turbo is be van kötve az olaj kőrben, de ennyira azért véleményem szerint nem kéne, a vízed nem melegszik?
a másik dolog hogy a klíma szerintem ennyit nem foghatna vissza az autón hogy 16 fokkal melegebb legyen az olaj.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
IRON STORM
őstag
502 nagy csúcs van benne csak semmi húzás, semmi turbónyomás emelés ilyesmi.
Tartósan igen a sebesség pályán. Egyébként eddig is felment a hőmérséklet csak nem ennyire. Klímával ment fel nagyon.
Eddig 10W40 Mobil 1, tavasszal beleraktam 5w40 szintetikus Mobil 1-et. Azóta 6000 km ert mentem el nem hiányzik( szemre a nívón) semmi.
Egyáltalán mennyi a normális hőfok az olajnak?
Ja és a víz nem melegszik, vagyis többször bekapcsol a venti.
Csak a TDi!
VR6-Fan
veterán
120 fok, 130 már határ érték.
de az az érdekes hogy menetközben jelentős menetszélnél melegszik.
meg az is érdekes hogy ha jól veszem ki a szavaidból menet közben bekapcsol a ventilátor ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
IRON STORM
őstag
Igen bekapcsol. Sokszor megálláskor veszem észre hogy megy a venti. És igen valóban ahogyan egyre gyorsabban megyek úgy jobban melegszik az olajam. És ez nem csak nyáron van, hanem téli időszakban is jellemző.
Csak a TDi!
VR6-Fan
veterán
hüm akkor az is kilőve hogy baromi meleg volt aznap.
meg állás más, akkor persze hogy bekapcsol hissz csökken vagy megszűnik a menet szél.
esetleg keresd meg fekeandras-t, ő(k) elég komolyan benne vannak a dájzelben.
bár szerintem fog majd neked írni itt a topikba, ha nem írj egy privit neki
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Kiskokó
veterán
hm ha valóban igy lenne annak örülnék akkor csak elkoromolódik majd egyre jobban. az uj szűrő óta olyan 5ezer km-et mentem eddig vele.
többi dolgaimra segitséget várok akárkitől még mindig köszönöm
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
#67688960
törölt tag
szerintem jól mutatna rajta a felni
rootkiller
őstag
Én erre a kocsira nagy 19" polírfelnit raknék.
Artengo TR 990 Pro
rootkiller
őstag
Én ismerem a megoldást, de ez a benzinkút gyakoribb látogatását vonzaná maga után, de garantáltan nem füstöl (akadhatnak kivételek, de azt a nívón is észre lehetne venni).
Artengo TR 990 Pro
Kiskokó
veterán
Mire gondolsZ? ez a széria amugy is nagyon eszi az olajat. a fogyasztársról ne is beszéljünk XD automata váltó... városba 8-9-10 pályán 7-8
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
rootkiller
őstag
Nem jöttél rá?? Benzinesre való cserére. Egy 1.8T quattro befigyelhetne a maga 163le-jével, és arra még vagyonadót se kell fizetni, viszont hogyha a tiéd a 170le PD TDi, arra kegyetlenül fizetheted a vagyonadót, évi 70-80ezer forintot.
Amúgy mi bajod ezzel a felnivel?? Főleg hogy az eredeti Audi (Ronal, BBS gyártmány) felnik a legjobb minőséget képviselik, az én Ibizámon a gyári 12éves 16" Ronal gyártmányú felnik is kiváló állapotban vannak. Szerintem bűn lenne ezeket a felniket lecserélni, fölös pénzkidobás, és elrontanád a kocsi gyári feelingjét, ez így fasza ahogy van.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
(#8716) fekeandras válasza IRON STORM (#8704) üzenetére
fekeandras
őstag
Küldök egy telefonszámot privátban
fekeandras
őstag
9.87@257km/h -s futam úgy, hogy hagyományos H váltó miatt 3. helyett véletlenül visszatolta 1be majd onnan gyorsult tovább.Beteg egy állat lehet... Nameg szar német prolimobil fócvágen, és mégis kibírta...
VR6-Fan
veterán
azt a rohadt, tényleg egy szar proli mobil
amúgy 1,9-es motor 3 sor vízes befecsi (ha jól emlékszem Etanolal megy) 16V fej
1047le
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
Szisztok.
Segítsetek már nekem légyszíves.
A multkor töltöttem egy kis fagyáló víz kombót a kocsiba.
Elfelejtettem visszatenni a kiegyenlítő tartály sapkályát.
Ma mentünk a kocsival 25-30kmert és arra lettem figyelmes az egyik kereszteződésben, hogy forr a víz, illetve gyanus füst gőz jön ki a motorháztető bal oldala alol.
Autó félre vészvillogó ki motortér felnyit.
Na szép mondom ekkora állat is csak én lehetek, hogy nem teszem vissza a kupakot.
De aztán azon gondolkoztam, hogy ennyi víz a kupakon keresztül nem tud elforrni, mert majdnem 2 litert meg egy fagyálót beleöntöttem.
Mi lehet a baj?
Hengerfejes a kocsi vagy mi a picsa van vele már megint?
Füstölni csak bal oldalt füstölt vagy gőzölt, mert olyan hű de büdös nem volt.
tehát az szerintem a nyomáskiegyenlítő tartályból jött.
Most majd megyek le megnézem, hogy amit beletöltöttem az elszivárog-e, vagy benne marad.
De élek a gyanúperrel, hogy valami komolyabb gond van
Renault power
DeadMeat
veterán
Ha nincs nyomás alatt a víz hamar felforr ám,és elpárolog.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
rob210
nagyúr
Akkor lehet, hogy ennyivel megúsztam?
Renault power
vicces
addikt
szerintem is simán köddé vált az a vizmennyiség.
:)
rob210
nagyúr
Hengerfej tömítés?
Nem égett meg?
Fűst igazán nem jött sehonnan.
Szerintem.
A főtengej nem állt be.
Renault power
m3tr0
senior tag
Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy egyik pillanatról a másikra elment az autómon az alapjárat.
Ha pumpálom a gáz pedált akkor nem áll le a kocsi, viszont ha beállítom egy bizonyos fordulatra egy kis idő után onnan is lefullad.
Mi lehet a baj? Tudom én is orvosolni?
Köszi
VR6-Fan
veterán
Szia!
zártrendszernél ha forr a vízed akkor sem tud eltünni (max ha a hengerbe kerül vagy még sem olyan zárt a rendszer.) szóval annyi vízet pik-pak kinyom főleg hogy a nyílás szájánál van a hőtű túlfolyója is bekötve.
ha henger fejes lesz a kocsi akkor olaj foltok lesznek a víz tetején a tágulásiba, illetve tejes kávé színű lesz az olajad.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
Ezt nekem is csinálta.
Benzinszűrőt cseréltem, kitakarítottam a fúvokákat és azóta minden rendben.
Renault power
rob210
nagyúr
Akkor ezt megúsztam.
Még jó hogy félre tudtam állni és, hogy volt víz meg fagyálló a kocsiba
Franc se tudja mit csinálok, ha kimentünk volna Fótra a tóhoz, mert ma azt terveztük.
Renault power
troland26
őstag
sziasztok
Az lenne a kérdésem , hogy 2003-mas 3 ajtós seat ibizához mennyibe kerűlne 1 ajtó?
(elég csúnyán beszakadt lemezig )
rob210
nagyúr
Bontóba nézz körül, mert amúgy elég drága.
Nem tudom a XVII kerület mennyire van messze tőled, de ott például a keresztúri úton elég jó áron dolgoznak a Bonciban ez a nevük
Renault power
fekeandras
őstag
Egy biztos a Porsche budát és a Porsche Pestet jó messzire kerüld el...
m3tr0
senior tag
Oszt az merre van? Má a fúvóka.
Levettem a légszűrőt, meg nézegettem mindent, de nem vágtam...
XaraX
addikt
Rég jártam erre, szerencsére minden rendben volt, de most akadt némi problémá...
2.5 éves Octavia Tour 1.4-es.
Az abs lámpám idöközönként elkezd világítani, és olyankor maga az abs sem működik.
Aztán minden ok nélkül elalszik, és minden rendben van.
És megint világít, megint nincs abs...
Valakinek esetleg nem volt hasonló gondja?
fekeandras
őstag
Kontakt hiba lehet, vagy a jeladó?
XaraX
addikt
Fogalmam sincs, de egy rövid uton (kb 15 km), akár 2x, 3x is elöfordul.
Viszont van, hogy napokig semmi.
rob210
nagyúr
Azt tudni kéne melyik karburátor van az autódban.
Már ha jól emlékszem neked van az 1.8-as 2-es golfod.
Renault power
m3tr0
senior tag
jaja. 1.8 benzin 8V. nem megy viszont sokat eszik.
automata szivatós volt de át lett alakítva.... szóval kókány munka
nagyon érik a GTI...csak még addig kéne kihúzni ezzel valahogy
[ Szerkesztve ]
troland26
őstag
szia
Nem nagyon érdekel menniy az ára...tudni illik kedves főnököm tette tönkre..és csak új ajtóra vagyok hajlandó kicserélni . (nem hagyom neki , hogy teli tömesse gittel )
Szux
csendes tag
Sziasztok,
30,000-es szerviz után nem állitották vissza a szervizig hátralevő kilómétert, vagyis nullázták de azóta nem mutat semmit, se KM, se nap.. Valakinek ötlete? Visszamentem, de a szervizben azt mondták, nem kell annak mutatnia, vagy nem mentem eleget ahhoz hogy mutasson... kb 1500 km-t mentem már azóta de semmi ugyanúgy.
Ja az auto OII 2007 1,9PDTDI.
Egy nőnek 70 dologhoz kell értenie a főzéshez, és a 69-hez.
fekeandras
őstag
Az 1.6 @ 75le karbis Golf II -nek mennyi az átlag fogyasztása?Ismerősöm kettest akar venni első autónak.Ő egy 1.6benyást akar mert kevesebb a gond vele mint a dízellel .
Pedig a sima 1.6D rettentő egy igénytelen motor, szinte elpusztíthatalan...
(#8740) fekeandras válasza fekeandras (#8739) üzenetére
fekeandras
őstag
Népítéletben többen is 7,5-8 liter közé írják a fogyasztást.Vettem az arany középutat: 7,7litert 100kilométerre.
VW Golf II 1.6 B+G vs. VW Golf II 1.6 D
Aktuális üzemanyag árak Kalocsa MOL kút (2009.08.11)
LPG: 162ft / liter
95: 297ft / liter
D: 270ft / liter
Golf II 1.6 D átlagfogyasztása: 5,5 liter / 100km
Golf II 1.6 B+G átlagfogyasztása (benzinből): 7,7liter /100km
Golf II 1.6 B+G átlagfogyasztása (gázból): 9,2liter /100km
5,5 x 270 : 100 = ~ 14,8 forintba kerül 1km a dízel autóval
7,7 x 297 : 100 = ~ 22,8 forintba kerül 1km benzin üzemmel
9,2 x 162 : 100 = ~ 14,9 forintba kerül 1km gáz üzemmel.
Érdekes végeredmény.Ezek szerint a dízellel valamivel olcsóbban el lehet járni mint gázos testvérével.+ megmarad a csomagtartó, olcsóbb vizsgáztatni, és bemehetsz vele mélygarázsba is.
VR6-Fan
veterán
cserébe az a leggyengébb.
én 1,8 8V K-jet (nem Ke-jet-est, nincs lambda szonda) vennék 90le-vel.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
m3tr0
senior tag
Én meg még mindig gyalog járok, mert még mindig nincs alapjáratom..és nem tudok így közlekedni.
[ Szerkesztve ]
fekeandras
őstag
Első autónak ne is G60 Rallye Syncro-t vegyen.Amúgy meg valamit valamiért.De első autónak jobban járna egy öreg 54lovas szívódízellel.Az egyszerű mint egy faék.Bármilyen munkagépből leszívott "gázolaj" vagy kifőzdés étolaj is beleborítható mert bírja, akkor meg az amúgy is alacsony üzemanyagköltség bőven a felére esik vissza.De nekem mindegy, ha hetente ott akar hagyni a kúton egy ötöst vizezett benyára akkor tegye. Csak az a furcsa nekem hogy nincs túl jól eleresztve mégis "nagy" fogyasztású kocsit vesz.Sebaj majd max berakja a kertbe dísznek
rob210
nagyúr
Szia.
Most olvasom miket írtatok.
Na szóval, hogy tiszta legyen a dolog 1.6 Benzin Mechanikus karburátorra átalakítva az elektromosról.
A fogyasztásom mielőtt a fogyasztás csökkentőt beszereltem 8.9-9 liter volt a városban.
Most, hogy a kütyü bent van 7.2 vel megy el a városban ami szerintem nem rossz.
Igaz nekem könnyű a lábam nagyon ritkán taposom neki.
Amit tudni kell róla, hogy nagyon jól dinamikusan vezethető.
Viszonyítási alapom, egy egyes szívó diesel, na nekem az lusta lomha dög volt.
Tehát nekem ez a benzines jobban fekszik.
Ráadásul most ráálltam a fele fele tankolásra.
Ami ugye E85 esetén fogyasztás növekedést meg teljesítmény növekedést jelent.
Szóval ha csak benzinnel mennék szerintem 6.2-6.5 ben megállna.
Ami biztos a díesel kevesebbet fogyaszt szerintem ha nem turbós szarabbul megy. No és ami biztos drágább maga a kocsi vételára.
Renault power
rob210
nagyúr
Dadog az autó amikor ezt csinálja és utánna áll le.??
Vagy indítasz gázfröcs megy és ahogy leveszed a lábad leáll.??
Egyébbként a karburátor közepén van egy téglalap alakú öntvény abban van két szelep az egyik az alapjáraté.
Na azt kell kitakarítani.
Renault power
rob210
nagyúr
[link]
Ezen jól látszik hol van.
A kép tetején.
Renault power
m3tr0
senior tag
Hát, lehet,hogy te látod, de én nem.
Vagy nem ilyen a karburátor van az autómon vagy nem tudom.
Az a billegő szelep az megvan, az okés. Ami az alatt van cucc az is okés, de a másik "szelepet" illeti az csont száraz. de ott mi a villámot tisztítsak ki...hozzá se férek így, szét kell kapni az egészet?
rob210
nagyúr
Lészűrőház le.
Utánna a karburátor fedél (felső rész) le ezt ha egyezik a típus akkor 3 csavar tartja.
Ha ezzel megvagy akkor utánna alatta lesz a két réz szelep.
(fúvóka) Ki kell csavarozni átfújkálni és onnantól jó lesz.
Ha ennyire nem értesz hozzá, ez nem bántás.
Akkor indísd be az autót valami nyugis csendes helyen.
1,2,3, és full gázzal 80környékén menj egy kicsit vele.
Na az ugyan így kitisztítja.
Néh a kicsit menj fel 4500-as fordulatra és ott kilökődik a szennyeződés.
Pontos menete a dolognak.
Beindítod az autót.
Elindulsz mész lendületben van az autó.
3 Kuplung, ha az autó leáll a kuplungot vissza na akkor a lendülettől beindul.
Mész kuplung leáll ugyan ez.
Egészen addig amig ki nem tisztul a fúvóka.
Haver így rakta rendben.
De benzin szűrőt cserélj.
És neked is ajánlom a fogyasztás csökkentő ketyerét amit én is használok.
Renault power
VR6-Fan
veterán
mi ez a ketyere?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23