Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8701) Kiskokó


Kiskokó
veterán

Ja és oylan kérdés eddig nem füstölt az autó beszereltek egy gyári új részecskeszűrőt azóta meg füstöl mint az állat egy nagyobb gáznál elég cink miért van ez ?? ezekbe is van már pedig koromszürő is nem ?? nagyon zavar :S nem lehet tenni ellene semmit?

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#8702) Kiskokó válasza VR6-Fan (#8700) üzenetére


Kiskokó
veterán

ezek nem tetszenek.
ja sajnos énis hallotam hogy a dotz nem a legjobb márka és amugy drága is
Staus Vice felnit néztem de az nincs maygarországon emglehet az nem is oylan osztókörös stb:S
Nemtom annyi felnit néztem már de egyik se tetszik mindenképp valami tömöret szeretnék meg krómot. persze 5 lyukas kell de van 5 lyukas 112-es dotz is ilyen

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#8703) VR6-Fan válasza Kiskokó (#8701) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az új még nem kormosodott el és áttud rajta még nyomni azért rendesen anyagot a motor, tippem szerint.

BBS/AVUS, többi gyári márkát nézegetél?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8704) IRON STORM


IRON STORM
őstag

Sziasztok.
Olajhőmérséklet kérdésem lenne. Autópályán klímával 150 km/h haladva 128 fokig is felmegy az olajam. Ez rendben van így? Ha lekapcsolom a klímát akkor visszahűl 110-112 taposástól függően. Ha 90-100 al megyek csak akkor 98 fokig is visszahűl az olaj.
Az autó egy Toledo 98-as 1.9 TDi AFN motorkód.

Csak a TDi!

(#8705) VR6-Fan válasza IRON STORM (#8704) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Szia!

húzva van e?

milyen idő közönként cserélsz olajat (milyen olajat)?
eszi e az olajat?

tartósan 150km/h?

felmenni felmehet hisz a turbo is be van kötve az olaj kőrben, de ennyira azért véleményem szerint nem kéne, a vízed nem melegszik?

a másik dolog hogy a klíma szerintem ennyit nem foghatna vissza az autón hogy 16 fokkal melegebb legyen az olaj.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8706) IRON STORM válasza VR6-Fan (#8705) üzenetére


IRON STORM
őstag

502 nagy csúcs van benne csak semmi húzás, semmi turbónyomás emelés ilyesmi.
Tartósan igen a sebesség pályán. Egyébként eddig is felment a hőmérséklet csak nem ennyire. Klímával ment fel nagyon.
Eddig 10W40 Mobil 1, tavasszal beleraktam 5w40 szintetikus Mobil 1-et. Azóta 6000 km ert mentem el nem hiányzik( szemre a nívón) semmi.
Egyáltalán mennyi a normális hőfok az olajnak?
Ja és a víz nem melegszik, vagyis többször bekapcsol a venti.

Csak a TDi!

(#8707) VR6-Fan válasza IRON STORM (#8706) üzenetére


VR6-Fan
veterán

120 fok, 130 már határ érték.

de az az érdekes hogy menetközben jelentős menetszélnél melegszik.

meg az is érdekes hogy ha jól veszem ki a szavaidból menet közben bekapcsol a ventilátor :F ?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8708) IRON STORM válasza VR6-Fan (#8707) üzenetére


IRON STORM
őstag

Igen bekapcsol. Sokszor megálláskor veszem észre hogy megy a venti. És igen valóban ahogyan egyre gyorsabban megyek úgy jobban melegszik az olajam. És ez nem csak nyáron van, hanem téli időszakban is jellemző.

Csak a TDi!

(#8709) VR6-Fan válasza IRON STORM (#8708) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hüm akkor az is kilőve hogy baromi meleg volt aznap.

meg állás más, akkor persze hogy bekapcsol hissz csökken vagy megszűnik a menet szél. :)

esetleg keresd meg fekeandras-t, ő(k) elég komolyan benne vannak a dájzelben.

bár szerintem fog majd neked írni itt a topikba, ha nem írj egy privit neki

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8710) Kiskokó válasza VR6-Fan (#8703) üzenetére


Kiskokó
veterán

hm ha valóban igy lenne annak örülnék akkor csak elkoromolódik majd egyre jobban. az uj szűrő óta olyan 5ezer km-et mentem eddig vele.
többi dolgaimra segitséget várok akárkitől még mindig köszönöm

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#8711) #67688960 válasza Kiskokó (#8698) üzenetére


#67688960
törölt tag

szerintem jól mutatna rajta a felni :K

(#8712) rootkiller válasza Kiskokó (#8698) üzenetére


rootkiller
őstag

Én erre a kocsira nagy 19" polírfelnit raknék.

Artengo TR 990 Pro

(#8713) rootkiller válasza Kiskokó (#8701) üzenetére


rootkiller
őstag

Én ismerem a megoldást, de ez a benzinkút gyakoribb látogatását vonzaná maga után, de garantáltan nem füstöl (akadhatnak kivételek, de azt a nívón is észre lehetne venni).

Artengo TR 990 Pro

(#8714) Kiskokó válasza rootkiller (#8713) üzenetére


Kiskokó
veterán

Mire gondolsZ? ez a széria amugy is nagyon eszi az olajat. a fogyasztársról ne is beszéljünk XD automata váltó... városba 8-9-10 pályán 7-8

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#8715) rootkiller válasza Kiskokó (#8714) üzenetére


rootkiller
őstag

Nem jöttél rá?? Benzinesre való cserére. Egy 1.8T quattro befigyelhetne a maga 163le-jével, és arra még vagyonadót se kell fizetni, viszont hogyha a tiéd a 170le PD TDi, arra kegyetlenül fizetheted a vagyonadót, évi 70-80ezer forintot.
Amúgy mi bajod ezzel a felnivel?? Főleg hogy az eredeti Audi (Ronal, BBS gyártmány) felnik a legjobb minőséget képviselik, az én Ibizámon a gyári 12éves 16" Ronal gyártmányú felnik is kiváló állapotban vannak. Szerintem bűn lenne ezeket a felniket lecserélni, fölös pénzkidobás, és elrontanád a kocsi gyári feelingjét, ez így fasza ahogy van.

[ Szerkesztve ]

Artengo TR 990 Pro

(#8716) fekeandras válasza IRON STORM (#8704) üzenetére


fekeandras
őstag

Küldök egy telefonszámot privátban

(#8717) fekeandras


fekeandras
őstag

Ez kész!

9.87@257km/h -s futam úgy, hogy hagyományos H váltó miatt 3. helyett véletlenül visszatolta 1be majd onnan gyorsult tovább.Beteg egy állat lehet... :DDD Nameg szar német prolimobil fócvágen, és mégis kibírta... :U

(#8718) VR6-Fan válasza fekeandras (#8717) üzenetére


VR6-Fan
veterán

azt a rohadt, tényleg egy szar proli mobil :P

amúgy 1,9-es motor 3 sor vízes befecsi (ha jól emlékszem Etanolal megy) 16V fej

1047le ;]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8719) rob210


rob210
nagyúr

Szisztok.
Segítsetek már nekem légyszíves.
A multkor töltöttem egy kis fagyáló víz kombót a kocsiba.
Elfelejtettem visszatenni a kiegyenlítő tartály sapkályát.
Ma mentünk a kocsival 25-30kmert és arra lettem figyelmes az egyik kereszteződésben, hogy forr a víz, illetve gyanus füst gőz jön ki a motorháztető bal oldala alol.
Autó félre vészvillogó ki motortér felnyit.
Na szép mondom ekkora állat is csak én lehetek, hogy nem teszem vissza a kupakot.
De aztán azon gondolkoztam, hogy ennyi víz a kupakon keresztül nem tud elforrni, mert majdnem 2 litert meg egy fagyálót beleöntöttem.
Mi lehet a baj?
Hengerfejes a kocsi vagy mi a picsa van vele már megint?
Füstölni csak bal oldalt füstölt vagy gőzölt, mert olyan hű de büdös nem volt.
tehát az szerintem a nyomáskiegyenlítő tartályból jött.
Most majd megyek le megnézem, hogy amit beletöltöttem az elszivárog-e, vagy benne marad.
De élek a gyanúperrel, hogy valami komolyabb gond van

Renault power

(#8720) DeadMeat válasza rob210 (#8719) üzenetére


DeadMeat
veterán

Ha nincs nyomás alatt a víz hamar felforr ám,és elpárolog. :U

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#8721) rob210 válasza DeadMeat (#8720) üzenetére


rob210
nagyúr

Akkor lehet, hogy ennyivel megúsztam?

Renault power

(#8722) vicces válasza rob210 (#8721) üzenetére


vicces
addikt

szerintem is simán köddé vált az a vizmennyiség. :K

:)

(#8723) rob210 válasza vicces (#8722) üzenetére


rob210
nagyúr

Hengerfej tömítés?
Nem égett meg?
Fűst igazán nem jött sehonnan.
Szerintem.
A főtengej nem állt be.

Renault power

(#8724) m3tr0


m3tr0
senior tag

Sziasztok.

Olyan gondom van, hogy egyik pillanatról a másikra elment az autómon az alapjárat.
Ha pumpálom a gáz pedált akkor nem áll le a kocsi, viszont ha beállítom egy bizonyos fordulatra egy kis idő után onnan is lefullad.
Mi lehet a baj? Tudom én is orvosolni?

Köszi :R

(#8725) VR6-Fan válasza rob210 (#8719) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Szia!

zártrendszernél ha forr a vízed akkor sem tud eltünni (max ha a hengerbe kerül vagy még sem olyan zárt a rendszer.) szóval annyi vízet pik-pak kinyom főleg hogy a nyílás szájánál van a hőtű túlfolyója is bekötve.

ha henger fejes lesz a kocsi akkor olaj foltok lesznek a víz tetején a tágulásiba, illetve tejes kávé színű lesz az olajad.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8726) rob210 válasza m3tr0 (#8724) üzenetére


rob210
nagyúr

Ezt nekem is csinálta.
Benzinszűrőt cseréltem, kitakarítottam a fúvokákat és azóta minden rendben.

Renault power

(#8727) rob210 válasza VR6-Fan (#8725) üzenetére


rob210
nagyúr

Akkor ezt megúsztam.
Még jó hogy félre tudtam állni és, hogy volt víz meg fagyálló a kocsiba:)
Franc se tudja mit csinálok, ha kimentünk volna Fótra a tóhoz, mert ma azt terveztük.
:R

Renault power

(#8728) troland26


troland26
őstag

sziasztok

Az lenne a kérdésem , hogy 2003-mas 3 ajtós seat ibizához mennyibe kerűlne 1 ajtó?

(elég csúnyán beszakadt lemezig )

(#8729) rob210 válasza troland26 (#8728) üzenetére


rob210
nagyúr

Bontóba nézz körül, mert amúgy elég drága.
Nem tudom a XVII kerület mennyire van messze tőled, de ott például a keresztúri úton elég jó áron dolgoznak a Bonciban:) ez a nevük:)

Renault power

(#8730) fekeandras válasza troland26 (#8728) üzenetére


fekeandras
őstag

Egy biztos a Porsche budát és a Porsche Pestet jó messzire kerüld el...

(#8731) m3tr0 válasza rob210 (#8726) üzenetére


m3tr0
senior tag

:DDD Oszt az merre van? Má a fúvóka.
Levettem a légszűrőt, meg nézegettem mindent, de nem vágtam...

(#8732) XaraX


XaraX
addikt

Rég jártam erre, szerencsére minden rendben volt, de most akadt némi problémá...
2.5 éves Octavia Tour 1.4-es.
Az abs lámpám idöközönként elkezd világítani, és olyankor maga az abs sem működik.
Aztán minden ok nélkül elalszik, és minden rendben van.
És megint világít, megint nincs abs...
Valakinek esetleg nem volt hasonló gondja? :F

(#8733) fekeandras válasza XaraX (#8732) üzenetére


fekeandras
őstag

Kontakt hiba lehet, vagy a jeladó?

(#8734) XaraX válasza fekeandras (#8733) üzenetére


XaraX
addikt

Fogalmam sincs, de egy rövid uton (kb 15 km), akár 2x, 3x is elöfordul.
Viszont van, hogy napokig semmi.

(#8735) rob210 válasza m3tr0 (#8731) üzenetére


rob210
nagyúr

Azt tudni kéne melyik karburátor van az autódban.
Már ha jól emlékszem neked van az 1.8-as 2-es golfod.

Renault power

(#8736) m3tr0 válasza rob210 (#8735) üzenetére


m3tr0
senior tag

jaja. 1.8 benzin 8V. nem megy viszont sokat eszik. :DDD
automata szivatós volt de át lett alakítva.... szóval kókány munka :D

nagyon érik a GTI...csak még addig kéne kihúzni ezzel valahogy :C

[ Szerkesztve ]

(#8737) troland26 válasza rob210 (#8729) üzenetére


troland26
őstag

szia

Nem nagyon érdekel menniy az ára...tudni illik kedves főnököm tette tönkre..és csak új ajtóra vagyok hajlandó kicserélni . (nem hagyom neki , hogy teli tömesse gittel )

(#8738) Szux


Szux
csendes tag

Sziasztok,
30,000-es szerviz után nem állitották vissza a szervizig hátralevő kilómétert, vagyis nullázták de azóta nem mutat semmit, se KM, se nap.. Valakinek ötlete? Visszamentem, de a szervizben azt mondták, nem kell annak mutatnia, vagy nem mentem eleget ahhoz hogy mutasson... kb 1500 km-t mentem már azóta de semmi ugyanúgy.
Ja az auto OII 2007 1,9PDTDI.

Egy nőnek 70 dologhoz kell értenie a főzéshez, és a 69-hez.

(#8739) fekeandras


fekeandras
őstag

Az 1.6 @ 75le karbis Golf II -nek mennyi az átlag fogyasztása?Ismerősöm kettest akar venni első autónak.Ő egy 1.6benyást akar mert kevesebb a gond vele mint a dízellel :U .
Pedig a sima 1.6D rettentő egy igénytelen motor, szinte elpusztíthatalan...

(#8740) fekeandras válasza fekeandras (#8739) üzenetére


fekeandras
őstag

Népítéletben többen is 7,5-8 liter közé írják a fogyasztást.Vettem az arany középutat: 7,7litert 100kilométerre.

VW Golf II 1.6 B+G vs. VW Golf II 1.6 D

Aktuális üzemanyag árak Kalocsa MOL kút (2009.08.11)

LPG: 162ft / liter
95: 297ft / liter
D: 270ft / liter

Golf II 1.6 D átlagfogyasztása: 5,5 liter / 100km
Golf II 1.6 B+G átlagfogyasztása (benzinből): 7,7liter /100km
Golf II 1.6 B+G átlagfogyasztása (gázból): 9,2liter /100km

5,5 x 270 : 100 = ~ 14,8 forintba kerül 1km a dízel autóval
7,7 x 297 : 100 = ~ 22,8 forintba kerül 1km benzin üzemmel
9,2 x 162 : 100 = ~ 14,9 forintba kerül 1km gáz üzemmel.

Érdekes végeredmény.Ezek szerint a dízellel valamivel olcsóbban el lehet járni mint gázos testvérével.+ megmarad a csomagtartó, olcsóbb vizsgáztatni, és bemehetsz vele mélygarázsba is.

(#8741) VR6-Fan válasza fekeandras (#8740) üzenetére


VR6-Fan
veterán

cserébe az a leggyengébb. :)

én 1,8 8V K-jet (nem Ke-jet-est, nincs lambda szonda) vennék 90le-vel.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8742) m3tr0


m3tr0
senior tag

Én meg még mindig gyalog járok, mert még mindig nincs alapjáratom..és nem tudok így közlekedni. :W

[ Szerkesztve ]

(#8743) fekeandras válasza VR6-Fan (#8741) üzenetére


fekeandras
őstag

Első autónak ne is G60 Rallye Syncro-t vegyen.Amúgy meg valamit valamiért.De első autónak jobban járna egy öreg 54lovas szívódízellel.Az egyszerű mint egy faék.Bármilyen munkagépből leszívott "gázolaj" vagy kifőzdés étolaj is beleborítható mert bírja, akkor meg az amúgy is alacsony üzemanyagköltség bőven a felére esik vissza.De nekem mindegy, ha hetente ott akar hagyni a kúton egy ötöst vizezett benyára akkor tegye. :D Csak az a furcsa nekem hogy nincs túl jól eleresztve mégis "nagy" fogyasztású kocsit vesz.Sebaj majd max berakja a kertbe dísznek :DDD

(#8744) rob210 válasza fekeandras (#8743) üzenetére


rob210
nagyúr

Szia.
Most olvasom miket írtatok.
Na szóval, hogy tiszta legyen a dolog 1.6 Benzin Mechanikus karburátorra átalakítva az elektromosról.
A fogyasztásom mielőtt a fogyasztás csökkentőt beszereltem 8.9-9 liter volt a városban.
Most, hogy a kütyü bent van 7.2 vel megy el a városban ami szerintem nem rossz.
Igaz nekem könnyű a lábam nagyon ritkán taposom neki.
Amit tudni kell róla, hogy nagyon jól dinamikusan vezethető.

Viszonyítási alapom, egy egyes szívó diesel, na nekem az lusta lomha dög volt.
Tehát nekem ez a benzines jobban fekszik.
Ráadásul most ráálltam a fele fele tankolásra.
Ami ugye E85 esetén fogyasztás növekedést meg teljesítmény növekedést jelent.
Szóval ha csak benzinnel mennék szerintem 6.2-6.5 ben megállna.

Ami biztos a díesel kevesebbet fogyaszt szerintem ha nem turbós szarabbul megy. No és ami biztos drágább maga a kocsi vételára.

Renault power

(#8745) rob210 válasza m3tr0 (#8736) üzenetére


rob210
nagyúr

Dadog az autó amikor ezt csinálja és utánna áll le.??
Vagy indítasz gázfröcs megy és ahogy leveszed a lábad leáll.??
Egyébbként a karburátor közepén van egy téglalap alakú öntvény abban van két szelep az egyik az alapjáraté.
Na azt kell kitakarítani.

Renault power

(#8746) rob210 válasza m3tr0 (#8742) üzenetére


rob210
nagyúr

[link]
Ezen jól látszik hol van.
A kép tetején.
:R

Renault power

(#8747) m3tr0 válasza rob210 (#8746) üzenetére


m3tr0
senior tag

Hát, lehet,hogy te látod, de én nem. :DDD
Vagy nem ilyen a karburátor van az autómon vagy nem tudom.
Az a billegő szelep az megvan, az okés. Ami az alatt van cucc az is okés, de a másik "szelepet" illeti az csont száraz. de ott mi a villámot tisztítsak ki...hozzá se férek így, szét kell kapni az egészet? :B

(#8748) rob210 válasza m3tr0 (#8747) üzenetére


rob210
nagyúr

Lészűrőház le.
Utánna a karburátor fedél (felső rész) le ezt ha egyezik a típus akkor 3 csavar tartja.
Ha ezzel megvagy akkor utánna alatta lesz a két réz szelep.
(fúvóka) Ki kell csavarozni átfújkálni és onnantól jó lesz.

Ha ennyire nem értesz hozzá, ez nem bántás.
Akkor indísd be az autót valami nyugis csendes helyen.
1,2,3, és full gázzal 80környékén menj egy kicsit vele.
Na az ugyan így kitisztítja.

Néh a kicsit menj fel 4500-as fordulatra és ott kilökődik a szennyeződés.

Pontos menete a dolognak.
Beindítod az autót.
Elindulsz mész lendületben van az autó.
3 Kuplung, ha az autó leáll a kuplungot vissza na akkor a lendülettől beindul.
Mész kuplung leáll ugyan ez.
Egészen addig amig ki nem tisztul a fúvóka.

Haver így rakta rendben.
De benzin szűrőt cserélj.
És neked is ajánlom a fogyasztás csökkentő ketyerét amit én is használok.:D

Renault power

(#8749) VR6-Fan válasza rob210 (#8748) üzenetére


VR6-Fan
veterán

mi ez a ketyere? :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8750) tomcsi23


tomcsi23
veterán

A tütüt elvittem Dodihoz. :B [link]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.