Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8501) tomcsi23 válasza #67688960 (#8500) üzenetére


tomcsi23
veterán

A nyárira rá szokták írni. :)
De ugye, nem csak a szélvédőn szokott lenni bogár, oda is nyomatsz belőle? :F

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8502) rootkiller válasza #00809728 (#8492) üzenetére


rootkiller
őstag

Jó sz*r egy újság lehet az a tuning&stereo.

[ Szerkesztve ]

Artengo TR 990 Pro

(#8503) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#8501) üzenetére


VR6-Fan
veterán

én is azzal szoktam letörölgetni, bár nekem soha nem akad fel sok bogár az elején akár mennyit megyek vele akár hogy :F

rootkiller:nem mondod hogy nem hallotál még a tuning & stero-ról? :Y

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8504) fekeandras válasza VR6-Fan (#8503) üzenetére


fekeandras
őstag

2000-2004év közepéig megvan az összes szám valahol :D .A Wörthersee-s beszámolókban voltak néha durva vasak. :C

Dodi bácsi!Eladás előtti "szépítést" vállalsz??

Lécci lécci ...

(#8505) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#8503) üzenetére


tomcsi23
veterán

Azt tudjuk, hogy a bogarak valahogy elkerülnek. Vagy csak hátrafele közlekedsz. :D
A bogarakat a kúton a mosónál - lehetőleg frissiben lecsapatom - a nagyja le is jön.

Andris, Dodinál minden megoldható, csak píz kérdése. ;]

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8506) #67688960 válasza tomcsi23 (#8501) üzenetére


#67688960
törölt tag

Azért kipróbálom, remélem nem kamu.
Persze azzal akarom mindenhol, csak az flakonból, de már megint kimaradt. :W
Most jutott az eszembe, már a gép előtt.

(#8507) #00809728 válasza fekeandras (#8504) üzenetére


#00809728
törölt tag

Igen vállalok....

(#8508) #00809728 válasza rootkiller (#8502) üzenetére


#00809728
törölt tag

kb annyira mint amiket néha itt őssze-vissza hordasz... :C

(#8509) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#8505) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ki akarták köszörülni az 1-es golf hibáját, mert annak olyan a CW-je mint egy tégla falnak :) :D

hát hátul inkább spirális légörvény van, 5 perc alatt tiszta por lesz a kocsi hátulja :O

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8510) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#8509) üzenetére


tomcsi23
veterán

Jónak tűnik.
A hátsó fertály problémája ismerős, főleg esős, poros úton faintos. :U

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8511) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#8510) üzenetére


VR6-Fan
veterán

nekem semmi nem, kell elég 5perc kavargás a city-ben ( :D ) és már is ugyan úgy nem látok ki a hátsó ablakon mint mosás előtt, asszem kell szereznem egy DTM szárnyat a kocsira ;]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8512) fekeandras válasza VR6-Fan (#8509) üzenetére


fekeandras
őstag

Az nem baj, itt a koromtól úgy sem látszik a por... :DDD

Eddig ez az aláírásod a legütősebb.Komolyan mondom beteg az ember...

(#8513) VR6-Fan válasza fekeandras (#8512) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát néha az enyém is fűstől feketén, de az nem a gázolaj miatt van ;]

érdekes, ment pű ;] :))

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8514) #67688960 válasza tomcsi23 (#8501) üzenetére


#67688960
törölt tag

Bevált a szélvédőmosó, leszedte őket mindenhonnan. :)

(#8515) tomcsi23 válasza #67688960 (#8514) üzenetére


tomcsi23
veterán

Remek. ;)

Ma én is összeszedek egy párat tuti, Bp-Nagykáta vonalon.
Bár nappal kevesebb van, nem bírják a meleget, azok is be akarnak jönni a klímás utastérbe. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8516) #67688960


#67688960
törölt tag

Ha használ, vagy használt valaki Wynn's, és, vagy Liqui Moly termékeket, az írjon vélemény légyszi.
Olyanokra gondolok, mint pl.:
-rovareltávolító spray, :)
-olajadalék,
-üzemanyagadalék,
-rozsdaoldó,
-hűtőtömítő.

Én eddig Opelhez használtam egyszer Winns súrlódáscsökkentőt, úgy tűnt hogy jól működik.

(#8517) rob210 válasza #67688960 (#8516) üzenetére


rob210
nagyúr

Én stp benzinadalékot használok rendszeresen.
1500km-ként kell egy teljes tankba tenni.
NAgyon jól tisztít és mivel emeli az oktánszámot a teljesítményt is növeli.
Nekem bevált.

Motorolajhoz pedig a remetalt szoktam tölteni, nagyon jó kis cucc.

Renault power

(#8518) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

pár kép a tegnapi VW depo party-ról...

(képeimnél, lentebb.)

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8519) fekeandras válasza VR6-Fan (#8518) üzenetére


fekeandras
őstag

Fasza képek kár, hogy nem tudtam elmenni. :O

(#8520) rob210 válasza VR6-Fan (#8518) üzenetére


rob210
nagyúr

Ki nyerte a Golfot a tombolán???

Renault power

(#8521) VR6-Fan válasza rob210 (#8520) üzenetére


VR6-Fan
veterán

passz, valami fiatalabb srác azt hiszem, és az öccse kapja meg valami ilyesmit hallottam.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8522) #67688960


#67688960
törölt tag

Nem tudja valaki, lehet-e nem jó hatással egy újrafémező adalék, olajos szelepszáremelésnél? :F

rob210: Köszi! Bővítem a jelölteket.

[ Szerkesztve ]

(#8523) rob210 válasza #67688960 (#8522) üzenetére


rob210
nagyúr

Effektív egy újrafémező károsan nem tud hatni, csak ha ész nélkül használja valaki.

Renault power

(#8524) #67688960 válasza rob210 (#8523) üzenetére


#67688960
törölt tag

Úgy gondolom, hogy a szelepeknél nincs akkora kopás, és ha egyenlő vastagságú réteg képződik nem fog emiatt esetleg szorulni(vagyis emiatt lassabb lesz a nyitás-zárás mint ideális lenne)?
Pontosan hogy alakul a képződés vastagsága? Igénybevételtől függően helyenként eltérő? Nem lehetetten az se.

[ Szerkesztve ]

(#8525) rob210 válasza #67688960 (#8524) üzenetére


rob210
nagyúr

Na most ez úgy néz ki, hogy egy finom vékony réteget bevonatot képez a hengerekben és egyébb helyeken.
Hő hatására megszilárdul.
Ez pont azért van kitalálva, mert az apró repedéseket karcokat tömítettlenségeket fémezi úkra.
Egy réz ezüst kombóval:-D
Legalábbis amit én használok az ezt tartalmazza.
Nekem nagyon bevált, csendesebb lett a motor és nőtt a kompresszióm.
(mérve volt előtte is és utánna is.)
Nem nagy eltérés de pozitív minden képpen.
:C

Renault power

(#8526) tomcsi23 válasza rob210 (#8525) üzenetére


tomcsi23
veterán

...és most már 3-asban is elkapar? ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8527) Zsubi


Zsubi
őstag

Üdv srácok!

Szeretném őszre vagy tavaszra lecserélni a mostani vasam:

Csak nem tudom melyik lenne a jobb választás: Volkswagen Golf 1.8 5V Turbo 25 Jahre GTI vagy pedig Audi S3 1.8 Turbo Quattro :U :F
Az Audi jobban tetszik a Quattro hajtás miatt :B

[ Szerkesztve ]

(#8528) tomcsi23 válasza Zsubi (#8527) üzenetére


tomcsi23
veterán

Hali!

Nem értem, mi is a kérdés? :F
Egyértelmű, hogy a kotró, nem?
Olcsóbb, fiatalabb, kevesebb km, frissebb, lágyabb, jobb, biztonságosabb érzés. Futómű, fék komolyabb rajta, nagyobb a delej, mi kell még? :DDD

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8529) VR6-Fan válasza Zsubi (#8527) üzenetére


VR6-Fan
veterán

G4 GTi lomha mind a franc... (a 150 verziót egy gyári G1 GTi megverte kb 20seccel anno mikor tesztelték :U )

ennek ellenére nekem jobban tetszik mint az oudi.

igaz az oudi izomsabb 45 pacival no de 100kg-vel tuti testesebb illetve a a kotró hajtás fix az az folyamatosan hajt ami mind teljesítmény veszteség, mind nőveli a fogyasztást.

motor egész jó a turbot szokott elpukkani juzer hiba miatt, meg a gyujtótrafok, azok szimplán azért mert ezen a szérián már szarok.

az oudi jobban felszereltebb (a jel véget ami az elején van drágább is fent tartatni talán), bőrős stb..

és jobb tuning alap a 225-os motor mint a 180-as.

szóval ha kanyargós útakon szereted tolni neki akkor oudi, ha meg lámpától lámpáig akkor GTI.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8530) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#8529) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ahogy nézem, van az 250 kg is. :Y
Najó, lehet, hogy csak 150, de akkor is. (csíra oldalak össze-vissza írják :D)

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8531) Zsubi válasza VR6-Fan (#8529) üzenetére


Zsubi
őstag

A két 1.8T (Audi vs. VW) blokk csak elektronikában térhet el :F :U
Mert ha igen akkor a GTI-ből is könnyen kilehet csikarni 200 feletti lovat :B
Azért lámpától lámpáig is jobb a kotró hajtás :K
Igazából jobban szeretek kanyargós(hegyi) utakon autózni, számomra élvezetesebb mint egyenesben nyomni mint barom :)
Mindig azt szoktam mondani magamban ha megelőzz valami izmosabb autó amihez kevés az 1.6 hogy nyomjad neki nyugodtan kanyarban majd utol érlek :DDD
Golfnak a piros-fekete Rercaro belsője tetszik nagyon de az Audi bőrős Recaro-ja sem rossz :D
Nem tudom igazából eldönteni hogy melyik lenne a jobb..... de megvan......... Golf IV R32 csak drága..... 4motion+"erős" mint állat, jó hangja van :B

[ Szerkesztve ]

(#8532) fekeandras válasza Zsubi (#8527) üzenetére


fekeandras
őstag

De ez nem quattro :N Ez sima 4motion haldex hajtás.De nem rossz az csak kell bele csináltatni egy hátsó diffizárat.Onnantól mint ha sínen mennél vele.Szerintem nem kérdés az awd-t vedd. :K

(#8533) #67688960 válasza Zsubi (#8531) üzenetére


#67688960
törölt tag

Hát, az audi jobb lesz kanyarban, is.
Esetleg költségekben nem, ha az nem gond, nem kérdés hogy melyiket érdemes venni.
Vagy vedd meg mindkettőt és add nekem az audit :D

[ Szerkesztve ]

(#8534) rootkiller válasza Zsubi (#8531) üzenetére


rootkiller
őstag

Szerintem nem csak elektronikában tér el, én szerintem lehet különbség a turboban, vezérműtengelyben, kipufogórendszerben, de az elektronika is biztos más. Egyébként hogy egy példát mondjak, az MTM csak chippel 195le-t tud kihozni a 180as verzióból, és 250et a 225ös verzióból, viszont el lehet menni 345le-ig is.

R32-ből 6-700le-t kilehet hozni nagy turbóval vagy kompresszorral.

Artengo TR 990 Pro

(#8535) fekeandras válasza rootkiller (#8534) üzenetére


fekeandras
őstag

ja, csak akkor mögéjük kell kötni egy olajkutat...

(#8536) tomcsi23 válasza fekeandras (#8535) üzenetére


tomcsi23
veterán

Szerintem is 700 lóra kéne gyúrni. :U
bár azt nem tudjuk, mire meg hol szeretné használni. Családi verzsönnek ideális. :DDD

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8537) VR6-Fan válasza Zsubi (#8531) üzenetére


VR6-Fan
veterán

maga a blokk tömb u.a., az okosok azt mondják hogy a 225 verzsönökben (tök mindegy hogy audi vw seat vagy skoda) már alu dugó van teflon bevonattal, amúgy meg kicsivel hegyesebbek benne a vezérmű tengelyek, nagyobb csigusz, erősebb csővezés, aszem a befecsik is nagyobbak.

"A 150le vele nem érdemes foglalkozni mert ugye azon alacsony nyomásu a turbó és nagyon gyenge a motor belsö,180le motor belsö az olyan 250le-ig birja,210-225le az 320le ig birja mert ott már kovácsolt aluminium dugatyuk vannak"

ezt egy olyan mókus írta akinek 430le-s a seatja, 20VT.

azok az ülések amik az audiban vannak baromi kényelmesek, a golfé meg akkor az ha relatíve vékony vagy.

én is 6 henger párti vagyok, de az R32 baromi nehéz a motor miatt is meg a hajtás miatt is, ergo azért olyan jól nem lépeget, ha az ember lecseréli a leőmlőt kap egy sport katalizátort (ezeknél már a katalizátor megléte fonts, legalább az egyiknek!) meg valami nem diszkos végdobot meg egy kis motorvezérlő optimálizálás akkor fellehet azokat is 280-300le-ig húzni, ott már elég jól haladnak, de 10000juro ért turbosítják is neked, az viccesebb :D

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8538) fekeandras válasza VR6-Fan (#8537) üzenetére


fekeandras
őstag

Aztán azt az erőt le is kell rakni valahogy.Akkor minimum 2tárcsás szinter kuplung, 500lóerő felett már inkább 3tárcsás de akkor is a váltó sem bírja sokáig ezt a terhelést (ez a legdurvább költség* többe van mint egy komoly motor tuning), nem árt ha az ember megerősíti felfüggesztéseket és a futóművet, komoly nem "sufnituning" fékrendszert tesz alá, diffi zárat előre - hátra stb stb stb...
Mert mit ér az erő ha nem uralod? :)

* = ZF kalibrálható 6sebességes szekvenciális váltó (800lóerőig ajánlott) 8600euró.
Más annyiból épít autót... :DDD

mod: sógor agyából kipattant, hogy mi lenne ha elsejére összeraknánk az audit.
Meghallottam majd beszartam az izgalomtól, holnap húzok fel Pestre szerelni.Lesz rá 2,5napunk, hogy üzembiztos állapotúra hozzuk.Szerintem sokat nem fogunk aludni :DDD .

[ Szerkesztve ]

(#8539) VR6-Fan válasza fekeandras (#8538) üzenetére


VR6-Fan
veterán

300le/450nm-ig elég a 228-as kevlároztatott gyári tárcsa legalább is benzinnél, a dizelesek annyit szoktak felénk csinálni hogy teherautó középpel rakják össze.

váltót ne is mond a VRT lassan váltó cserés lesz...

milyen audi is?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8540) fekeandras válasza VR6-Fan (#8539) üzenetére


fekeandras
őstag

Nagy és benzines.

(#8541) tomcsi23 válasza fekeandras (#8540) üzenetére


tomcsi23
veterán

Tán 4 kereke is van? :P

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8542) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#8541) üzenetére


VR6-Fan
veterán

esetleg kormánya :D ?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8543) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#8542) üzenetére


tomcsi23
veterán

Gondolom, erre voltál kíváncsi. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#8544) fekeandras


fekeandras
őstag

Igen van 4 kereke.Egy Octavia WRC 18as aszfalt felnijei verseny gumikkal.Azokkal elég határozottan belekapaszkodik az aszfaltba ;] .Egy 4.2 V8 (kb 400lóerő + nitró) motor tolja előre amiben vannak kisebb módosítások.Egy nagy gebasz van a kocsival.2004óta egyhelyben áll.Mindent át kell nézni rajta.A hűtője szar arra emlékszem az ajtók nincsenek meg, arra ki kell találni valamit mert így nem engedik indulni.A kerekei össze vissza állnak el kell vinni futóműveshez a hátsó fékek le vannak szedve, a szélvédőt ki kell cserélni mert repedt, kipufogó szét van esve nagyon brutál hangja van folytás nélkül!! stb... van vele meló bőven az idő viszont nagyon kevés.És közben mást is kell csinálni nem lehet reggeltől estig a "kocsi" alatt feküdni.

Móczárt Tamásé volt ő ment vele 2003-as szezonban az EVO NEO Gyorsulási versenyeken.Akkor csak a nitrós Camaro tudta megverni.De azóta ebbe is belekerült egy 150lóerős szett.Szóval fogalmam sincs milyen a kocsi élesben, még egy versenyt sem ment mióta megvan.Az utcában próbáltunk egyet gyorsulni vele.Háát...fizikát meghazudtolóan megindul.A hangjára persze rögtön kitódult a fél utca úgyhogy a jó szomszédi viszonyt szem előtt tartva inkább nem erőltettük a dolgot. :D

[ Szerkesztve ]

(#8545) fekeandras


fekeandras
őstag

Itt van a kocsiról egy 2003-as videó is.Ritka szar minőségű de csak ezt találtam róla.

(#8546) Zsubi válasza VR6-Fan (#8537) üzenetére


Zsubi
őstag

Erősen az Audiban gondolkozok ezek után........ :U

[ Szerkesztve ]

(#8547) VR6-Fan válasza Zsubi (#8546) üzenetére


VR6-Fan
veterán

én nem akarlak semmire sem rábeszélni :U

amúgy a golfot mennyiért akarod eladni?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8548) fekeandras válasza Zsubi (#8546) üzenetére


fekeandras
őstag

Golf 4 pdtdi 4motion esetleg?Azok gyárilag 150lovas 16szelepes "Sharan motorosak", az a motor szabályosan tuningért kiállt.Egy sima mezei chippel 185ló/410Nm.A Golf 5 2000ccm TSFI 200lovas GTI -vel a súlytöbblet ellenére is egálban van közben városban 7literrel elmegy klímázva úgy, hogy nincs tojás a pedál alatt.A 180lovas fwd benyás Leont elpicsázza pedig 300kg-al nehezebb annál.De ha a fogyi nem számít benzinest végy.Annak is megvan a maga feelingje. :)

mod.:

Ismerősé vissza lett alakítva széria közelire (kb 170le lehet) és tempomattal egyenletes 90km/h -val haladva 4liter alá jött ki az átlagfogyasztása Kalocsa-Budapest-Kalocsa úton.Az azért nem rossz és ha kell aránylag még lépeget is.Bár a nagy súly azért érződik rajta.1560kg üresen.

[ Szerkesztve ]

(#8549) VR6-Fan válasza fekeandras (#8548) üzenetére


VR6-Fan
veterán

a 180-as FR leon-t egy szar szívó 1,8-as egyes góóf is elpicsázza úgy hogy 3 marcona legény ül benne :)) :DDD

szóval azt meg a G5 GTi-t se venném alapul

golf G60/escort RS és társait venném alapnak amik könnyebbek de kb olyan erősek mint amiket te felsoroltál, persze ez nem lenne reális össze hasonlítás mert egyikből se szaladgál túl sok MO útjain.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#8550) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#8549) üzenetére


tomcsi23
veterán

:DDD

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.