Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] OpenZFS a mindennapokra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
nagyúr
Egy kérdés hozzád mint szakihoz.
Elképzelhetőnek tartod, hogy az enyém motorjához valami tuning bubus hozzápiszkált?
Csütörtök péntek M5-ön haladtam Kiskunmajsa oda vissza.
Lefelé még csak 130as tempó finoman egyenletesen de hazafelé megszállt az ihlet és 160-at kihúztam az autóból 4000.-es fordulatnál.
Anno nekem azt mondta mindenki ezek az autók 5500ig bírják.
Mi lehet a kisautómnak a vége?
Nem mint ha ki akarnám próbálni mert az asszony már 160nál is sírt rít, hogy baj lesz ebből.
Egyébbként meglepően kényelmesen vitte a 160-at.
Olyan volt mint egy jól autózható sebesség.
Az apró rezgések is megszűntek 140felett.
Néha egy két erősebb szélnél szó mi szó kapaszkodtam a kormányba de ezen kívűl nagyon elégedett vagyok a szekérrel.
Renault power
VR6-Fan
veterán
Te is ill. a szerelőd tuningolt rajta azzal hogy azt a rossz karbit ledobta róla!
azért egy ~900kg-s 75le-s kocsiról beszélünk az nem olyan rossz súly le arány
6000-nél van a gyári tíltás, amit szerintem 5.-ben is ki kell hogy forogjon
itt megtalálod a gyári gyorsulás vég seb. és egyéb adatokat, azért illik fentartással kezelni nekem 208km/h-t ír végre, valósággal szemben 190-nél 4.-ben 6000 pörög, és az 5.-et meg ha nincs szét kopva a gyári váltóval kiforogják (az 260-as órát leforgatja a videok tanulsága szerint, 4km/h-t csal az órám)
szóval 180-at a Tiednek is vinni kéne.
szóval nem hinném hogy meg lenne piszkálva a Tied szimplán valószínű jól állapotban van a motorja, és ezek ennyit tudtak, elég jól mentek ám, annak idején.
no meg most is lehet vele a sok 1,3-as szuzist meg 1,4-es Golf-ost szivatni...
részmeről egyszer próbáltam a helyi "teszt pályán" (6 fokos hosszú egyenes emelkedő) ott 4.-be eltoltam neki ugye 190-ig.
olyan meg nincs nagyon ha véletlen kitévedek fő útra hogy 150-160-ig ne tolnám el neki
amúgy országúton ha sietek akkor 110-es tempóra szoktam beállni, ott nem fogyaszt és kényelmes is no meg halad is.
pályán nem nagyon szeretek járkálni, unalmas, viszont hatékony az biztos
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tomcsi23
veterán
Erre az asszony-féle sebességérzetre már ki kéne valamit találni. Egyszer hátra ült, de onnan még aktívabb volt.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
jó erős altató ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rootkiller
őstag
Haver az fixen nyomja az 1000ccm fityójába semilyen átalakítás nélkül, és tapossa is neki szemtelenül, és ő is azt mondja hogy többet eszik 1 literrel, és hiba még nem volt.
Artengo TR 990 Pro
tomcsi23
veterán
Folyna a nyála mindenfele.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
fekeandras
őstag
Otthon kell felejteni "véletlenül".
rob210
nagyúr
Én a dvd beépítésén gondolkozom, amin a barátokközt 10 a 6.-on része megy majd.
Az leköti és nem szól bele mindenbe.
Renault power
VR6-Fan
veterán
húzol zacskót a fejére
vagy a térded közelébe hajtod a fejét hogy se a km órát se a tájat ne lássa
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
MPowerPH
félisten
Én mindig azt szoktam, hogy "ha nem maradsz csöndbe, még azt is megelőzöm."
Általában bejön.
De nekem mázlim van, nekem 150 körül szokta mondani, hogy félek, kanyargósabb úton. Nekem sikerült hozzászoktatnom a sebességhez.
Nem tudjátok véletlen, volt itt egy WTCC -s Seat TDi fan, aki egyszer beugatott hozzánk. Szeretnék visszaugatni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
VR6-Fan
veterán
szerintem tudod kit keresel
csak ne csináljatok nagy kálváriát, vagy nyomjátok privátban, köszi!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
MPowerPH
félisten
Jah, rootkiller fórumtárs, most rákerestem. Kár, hogy most nincs itt. Priviben nem jó, az nem nyilvános. Majd ha látom, hogy ideír, beírok neki. Egy hozzászólás lesz, és az csak külön neki szól. Hozzáteszem, ő az egész topic -unknak szánta azt amit akkor írt.
Don't Tread On Me
VR6-Fan
veterán
[link] Ha valaki egy jó 2-es GTI-t keres, nem volt még telibe fújva a kocsi....
BMW001:ahogy érzed, nem kivántam bele folyni annyira nem izgat a WTCC
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
fekeandras
őstag
Jaja emlékszem...
fekeandras
őstag
Nem rossz csak azt nem értem, hogy azt az ocsmány digitális műszerfalat miért kellett lekoppintani a Kadett GSI-kről... Enyhén sérült mit jelent?
VR6-Fan
veterán
ölni tudnék egy olyan műszerfalért, főleg a 8k-s ért
nem tudom a képeken komolyat nem látok, lehet tetőre tették esetleg jég káros..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rootkiller
őstag
Jó, tudjuk a DigiFritz (vagy miatököm) az egyik mániád.
Artengo TR 990 Pro
VR6-Fan
veterán
mint ahogy neked a diszko tuning
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rootkiller
őstag
Asse tom miaz.
Artengo TR 990 Pro
rob210
nagyúr
Nekem a C3 as digitális műszerfala tetszik.
Renault power
tomcsi23
veterán
No...
(#8457) fekeandras: hehe, nehéz úgy közös programot szervezni.
(#8458) rob210: nem rossz ötlet.
(#8459) VR6-Fan: még félreértené a zacskót. Amúgy oldalról nem is nagyon látni rá, beljebb vannak az órák. Max a fordulatszámmérőt figyelheti, az van balon.
(#8460) BMW001: ezt kipróbálom már egyszer, de szerintem nem lesz hatásos. Van, hogy már 100-nál is pampog, ha rosszabb úton megyünk. Persze, ez nem egy izmos, suhanós limó, hanem csak egy kis konszern traga.
Látom azért, a vihar nem indult el (vagy máshol zajlik).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
DeadMeat
veterán
Áhh az ilyen tiltás nem kikerülhető sajnos.Csak ha otthon hagyod,akkor.Bár azt még megkérdezheted tőle finoman,hogy szerinte ő vezet-e.A válasz után meg hogy akkor szeretne-e. Nekem ezek bejöttek ideig-óráig
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
tomcsi23
veterán
Ezek voltak az első kérdések. Nemes egyszerűséggel lepattogtak róla.
Legalább a fogyasztásra pozitív hatással van a dolog.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
#67688960
törölt tag
mond neki hogy koncentráljon a kesztyűtartóra
tomcsi23
veterán
Ha tollas lenne a háta, akkor nem kocsikázna, hanem repülne.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
#00809728
törölt tag
rootkiller
őstag
Kurva ocsmány és ízléstelen a cuccos szerintem.Továbbá valahogy nálam az autó nemigazán kelt sportos érzést, előbb nézem egy csicsás nagy ocsmány fekete koporsónak. Ez nem egy japán cuccos, erre kurván nem való spoiler, meg mindenféle csicsa, gagyi krómtükör, idióta feliratok, meg stb. Ha ezt tundingolni akartam volna, akkor úgy állok neki, hogy eltüntetem az indexet, a tetőlécet meg az antenna helyét...
Áhh hagyjuk, egy családi autót faszééé' kell tuningolni, ezt nem erre találták ki, inkább vett volna az ipse egy TDi Leon FR-t, és állt volna neki ízlésesen. Faszányosan ültetés, fölös csicsa eltüntetése, meg ilyenek, de ez...
Artengo TR 990 Pro
fekeandras
őstag
A felniket elfogadnám...
VR6-Fan
veterán
a krom tükőr tényleg gagyi hatást kell, meg a lökik se épp szépek de kinek mi tetszik (root) ezért nem kell kritizálni senkit mert neki más a szimpatikus.
felnik viszont jól állnak neki, de nálam ez már diszko felni kategoria, bár ennek függvényében is egy ilyen bioler-re hasonlót raknék.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tibi666
senior tag
nekem ma az útitársam 170nél pampogott. egy a-klasse mercivel keménykedett egy zsidó rabbi, gondoltam letolom.
pályán néha a 190-200-ba is belekóstoltunk, ott nem szólt semmit. de ez a raccsingolás nem jött be neki. pedig 4sávos, nyílegyenes volt, 110es korlátozással, forgalom nuku. az nem tetszett neki, hogy jött a körforgalom, én voltam a külsőben, a rabbi a belsőben, én meg addig nem voltam hajlandó fékezni, míg a kis mercivel nem fékezett. egész jól bírta, gondolom nem a legkisebb alapmotor volt benne. de én voltam helyzeti előnyben, nagyobb tempó, nem nekem kellett sávot váltanom a körforgalomhoz, szóval tudtam, hogy hamarabb fog fékezni. abszolút nem volt veszélyes, nem is kellett nagyon pedált taposnom. de utána fel akart pofozni a jobb egyben a hölgyike.
rootkiller
őstag
Mér nem mondtad neki, hogyha ***, akkor utána felpofozhat.
Artengo TR 990 Pro
keIdor
titán
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
rootkiller
őstag
AdBlue? Mivan, új faceliftes Q7-et vettél, és már elfogyott??
Artengo TR 990 Pro
fekeandras
őstag
Egy ismerős ML 320 CDI mercijével volt szerencsém nemrég utazni egy rövidebb úton.Meglepő volt.Benyomta a tempomatot 100km/h-ra ott 7.ben 1200at forgott a motor.1400ford/perctől 510nm áll a sofőr rendelkezésére, 1200nál görbe szerint 480Nm-t tud a motor.100nál pillanatnyi fogyasztás 5,2liter!Mindez egy hatalmas, böszme nehéz üresen is több mint 2tonnás luxusterepesben.Beszarás.Ha kicsit megszaladna biztosan valami hasonlót vennék.Geci kényelmes volt.
[ Szerkesztve ]
tibi666
senior tag
gl500, ne aprózzuk el.
mondjuk annak szerintem a fogyasztásmérője 10 liter alatt nem is mutat.
na, majd télen megveszem a cls-t, aztán beszámolok a fogyasztásról. csak kérdés, hogy használt cls 500, vagy új 320cdi.
keIdor
titán
Hosszú történet és nagyon OFF ez most ide... de ma találtam eladót, így le is veszem!
tibi666: Ilyen kell neked. Ma láttam egyet a városban, Svéd volt, mondom ez se turista. Hazajöttem gyorsan megnéztem az árát... hát majdnem infarkust kaptam...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
rootkiller
őstag
1értelmű új 320 cdi.
Amúgy most mid van?
Artengo TR 990 Pro
tibi666
senior tag
nekem annyira nem egyértelmű, mert az 500-as az 500-as.
most egy w210 e270 cdi van, fullos, csak 4matic, meg automataváltó nincs benne. egyébként bőr, navi, tv, amit el tudsz képzelni. tavasszal le akartam cserélni, vettem egy új c320 cdi-t, de ellopták 1500km után.
de télen újra belevágok, és most nem elégszem meg a c-klasseval, hanem megveszem álmaim egyik autóját, a cls-t.
tomcsi23
veterán
A trágár tundingolás helyett elég lett volna egy nem tetszik. Ám, a zaino hatását kell nézni, nem a "csicsát".
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
ebből a távolságból tényleg hibátlannak tűnik
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
Het kövezzetek meg, de nekem a csicsa is jöhetne.
Renault power
#00809728
törölt tag
Hy!
Oké vágom,hogy neked nem tetszik de azért NE engedd el magad ennyire.Elég annyi neked nem tetszik és kész.
1, nem mindenkinek tetszik mert nem vagyunk egyformák.Valaki szuzukit vagy hondát vesz valaki meg seatot vagy skodát.
2, gondolom a Te lovédból majd tőbbre futja.Remélem mihamarább láthatunk róla képeket.
3, Őrültem,hogy megoszthattam veletek eme képet.
4 lényeg nem a spoyleren volt hanem a ZAINOS kezelésen.
Egyébként az autó a tuningstereoban bent lesz azért kelett kiglancolni.
Rootkiller a tuningstereot se vedd meg KÉRLEK.
[ Szerkesztve ]
#00809728
törölt tag
Közelebbről is.
#00809728
törölt tag
tibi666
senior tag
nagyon szép munkáid vannak!
az a baj szerintem, hogy így gyönyörű lesz az autó, de 50km alatt megint összeszedek annyi bogarat, hogy nem ért semmit az egész. vagy rosszul gondolom? mert akkor lehet, hogy néha én is kezeltetném valami helyi mesterrel.
VR6-Fan
veterán
előtte képed meg egy közeli esetleg van ?
tibi666:ezek a Zaino motyok egy plusz réteget hoznak létre a fényezésen (caa még egy lakk réteg csak nem olyan tartós), meg a karcokat enyhébb fényezési hibákat lehet eltűntetni polirral, a többi szer, meg a már említett védő réteget hozza létre.
ami azt eredményezi hogy nem kell órákig vakargatni a bogarakat hanem elég csak egy nedves ronggyal megtörölgetni az elejét, a por sem ül úgy bele a fényezésbe.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
#00809728
törölt tag
Rosszul gondolod.
A waxolással egy halvány átlátszó "lakkréteget ill teflont" hordasz fel.
Mosásnál nem kell a hásztatási surolókefét elővenned vagy a dőrzsis szivacsot elég egy slag amin van egy szórófejes pisztoly.
#67688960
törölt tag
Hát, nekem megint rovar mészárszék kinézetű a kocsi eleje.
Úgy látom, muszáj lesz majd egy kis wax nekem is. Bár azért még reménykedem a szélvédőmosómban(ez egy új projekt, még csak elméleti síkon), hogy leszedi őket. Sajna már rászáradtak, és szombaton és(vagy) vasárnap megint halomra gázolom őket.
tomcsi23
veterán
Rászáradt bogarakra szélvédőmosóval? Levezeted nekem?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ASUS TUF Gaming FX505DU Ryzen 7 3750H GTX 1660 Ti 6GB 16GB DDR4 512GB SSD + 1TB HDD 120Hz Full HD
- ASUS TUF F15 FX516PE 11th Gen intel i7 RTX 3050 Ti 4GB 16GB DDR4 ram 512GB NVME SSD 144Hz Full HD
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W
- Szinte új Meta Quest 3 - 128GB + BoboVR M3 Pro fejpánt + extra akkuk dokkolóval / 2,5 év garancia
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
ingyenes kategóriában
- S3 Virge ST-325A
- GoPro Hero 4 érintőképernyős + rengeteg kiegészítő
- Hawlett Packard EDC-3937 ""DUAL SLOT1"" Alaplap
- Corsair AX760 760W 80+ Platinum Full Moduláris tápegység Dobozában full fekete fémharisnyás kábelek!
- Fujitsu P757 (i7-6700, Fury Beast 8GB DDR4, 120GB NVME SSD), hibátlan állapotban, garanciával eladó!