Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Winchester95
őstag
Köszi.
Na az a gyűrű hol található?
Bitpork:
Seat Toledo 1.9tdi 2004 asv
Sorry
[ Szerkesztve ]
(#179052) molnarpeter válasza Winchester95 (#179051) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Féktárcsa mögött (kerék le). Az a lyukacsos izé az, nem ementáli
[ Szerkesztve ]
kk831228
addikt
Féltengely csuklón... Nem amnyira jellemző jeladó hiba...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Winchester95
őstag
Isteneeeem....marhajó....
Szét kell bombázni mindent ezaz.....
Köszi a segítséget.
Nem cserélném ki szívesen.... most...
Most volt komplett lengőkar, kormány összekötő lengéscsillapító, toronycsapágy+szilent , stabilizátor szilentek....
k5.20
senior tag
Üdv, tudom van erre külön topic, de a típus miatt inkább itt kérdeznék.
Skoda Superbet hajtok, diesel 2007/115LE/BPZ - 386e km, ez ugye EU4.
Bp.III-ban élek, évi 20e km-t megyek, vegyesen, egyik gyermekemék rövidesen Miskolc mellé költöznek, unokázás miatt majd mi járunk oda többet feltehetően.
Jelen helyzetben gondoltam figyelgetem a piacot, hátha befut valami kedvező darab jutányos áron... a cél EU6 lenne, és 3-4M a max (tudom nagy a tól-ig...)
A lényeg, hogy Superb itt, ezekkel a kondikkal nemigen van, de jó lenne nekem az Octavia is.
No és itt jön a dilemma: 1,6 Cr vagy 1,4 Tsi.
Ti mit vennétek a helyemben? (tudom, hülye kérdés... Audit)
Találtam [ezt] is, [azt] is: mindkettő magas felszereltségű és leinformálható darab.
Vagy hagyjam a túróba és hajtsam, amíg lehet a jelenlegit?
Köszi, ha segítetek.
[ Szerkesztve ]
Szia!
1.4 tsi. Az 1.6 cr turbója eddig nem váltotta meg a világot, és ha BP-n belül is fogsz menni vele akkor az a bódé mg fogja viselni. A benzines sem egy állatkodó darab, de ott az esetleges későbbi szigorítás sem lesz fájó, max néha bele kell nézni hogy mennyire van lekormolódva a szelepek környéke.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Cseréld ki a jeladót. ;) A srácok nem tudnak olvasni. Electrical fault soha nem volt jeladó kerék hiba...
[ Szerkesztve ]
Winchester95
őstag
Köszi.:)
Elindultam vele. (Mint eddig mindig mostanában)
Annyi kivétellel, hogy benyomram a kipörgésgátló gombot. Ne kérdezzétek meg hogy miért. (Lehet köze sincs az egészhez.
Kitolattam a kapun. Mentem volna egyenesen.
Egyfolytában blokkolt a kerék sebességben.
Megálltam....aztán elindulni már nem tudtam. :W
Ahogy sebességbe rakom a gépet, elkezd ütni a kerék felől 1cm se mozdul a kerék, blokkol.
Hiába állítom le, vagy nyomom a gombot semmi....
Üresben hazahúztuk....
Ötlet?:)
Nagy help kellene most.
Tehát a kocsival nem lehet elindulni mert leblokkol a kerék....
Már azon is gondolkodom hogy a hibakód törlés miatt lehetett ez...
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Az ellenőrzéshez nem kell szétbombázni.
Elég a kerék le.
Ha futóművezés volt sajnos benne van a pakiban, hogy pont akkor sérült meg.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Winchester95
őstag
Igen csak most nincs hajtás....
Remélem nem a féltengely vagy váltó:
Jelentség videóval, hanggal.
Kerék egyáltalán nem forgott.... [link]
rob210
nagyúr
Én nem csak azt írtam
De jártam már úgy még pont veled vitattam meg a témát, hogy hiányzott egy darab a kerékből és rossz jelet adot. Amit elektromos hibának írt be.
Igaz ott a kerekek közötti eltérésből kiderült mit kell nézni.
Renault power
enddav
aktív tag
Biztos racsingolni indultál és azért kapcsoltad ki az asr-t.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
Mágus2
Közösségépítő
Nem tört el a féltengely vagy a csukló? Vagy csak fogja a fék? Az asr pont erre van, fékezni az elpörgő kereket. Ha rossz a jeladó, nem működik megfelelően.
[ Szerkesztve ]
Winchester95
őstag
Így este alá nem néztem, örülök hogy haza tudtam húzni...
Akkor az abs hiba biztos nem lehet az oka igaz?....
De azt nem értem, egyik percről a másikra?
Főleg úgy hogy tolattam hátra majd mentem előre... fékeztem, elindultam kb 5. Kerékfordulásra volt kattogó hang leálltam, onnantól nem is indult.....
Tuti viszem vissza szerelőhöz mert így nem jó...mármint húzom vissza..
Mágus2
Közösségépítő
De, az abs hiba okozza.
Winchester95
őstag
Olyan hangja van mint amikor jégen fékezek és visszaüt.
Videóban is lehet hallani.
De az első hajtás meg nem mozdul ugyebár ...
Nézem a videókat...már a szívroham kerülget, váltó csere féltengely stb.... :W
Mágus2
Közösségépítő
Ha kihúzod az ABS biztosítékát, lehet menni az autóval, csak nem lesz abs, se asr, nem kell vontatni.
[ Szerkesztve ]
Winchester95
őstag
Fasza, remélem neked lesz igazad, király vagy! :)
Csak azt nem értem mitől lett ilyen...
Attól hogy benyomtam a gombot?
Hogy lemerült az akku?
Hogy hibakódot olvastam+ töröltem?
Semmi másra nem tudok gondolni...
seller007
tag
nem lehetne vmi jótékonysági gittegybesületet inditani
szivesen adnám adóm 1%-át a mágus egyháznak a isteni útmutatásokért
Mágus2
Közösségépítő
Azért, mert benyomtad a gombot. Ha világít az abs, nem nyomkodjuk az asr gombját. Ha lekötöd az akksit majd vissza és nem nyomkodsz semmit, elvileg helyre áll a rend.
Winchester95
őstag
Köszönöm a segítséget. :)
Holnap kiderül minden. :)
molnarpeter
nagyúr
Szerintem használd még a mostanit, ha bírja, és ahogy csökken az áruk, vennék Golf/Passat GTE-t (vagy jelenleg a keretből kijönne Ampera, V60 D6), Octavia esetén 1.6 CR Jovan olcsóbb szerintem a TSI-nél, pár évre azt venném talán, hosszabb ideig megtartva 1.4 TSI, vagy ha kell esetleg automata, akkor 2.0 TDI szvsz
[ Szerkesztve ]
wassabi11
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék tőletek, vásároltam egy 2007-es toledot, 2.0 pdtdi a motorkodja BKD, úgy volt hírdetve hogy részecske szűrős, nos a motorkód szerint viszont meg nincs benne, honnan tudom h most van benne részecske szűrő vagy sem? Azért érdekelne a legjobban hogy milyen motor olajat vegyek bele 507-est vagy 505.01 es olajat vegyek bele.
Köszönöm előre is a választ.
Nemt0m12
tag
Sziasztok!
Erre valaki?
Mágus2
Közösségépítő
Bkd gyárilag nem részecske szűrős,de voltak példányok, amit azzá alakítottak.. Behozott?
[ Szerkesztve ]
wassabi11
aktív tag
Nem,itthoni de reszecske szuroskent volt meghirdetve. Ha olyan motor.olajat veszek bele ami reszecske szuroshoz van,viszont megsincs benne az nem okoz gondot nem?
c00per
tag
pr kod ha van csomagtartoban vagy szervizkonyvben az megmondja van-e gyarilag rajta reszecskeszuro
[ Szerkesztve ]
Biztos, hogy az 1.4 TSI-t venném az 1.6 CR TDI ellenében. Amit linkeltél 150 lóerőset, az kimondottan szépen viszi az Octaviat.
k5.20
senior tag
+ molnarpeter + bitpork
köszönöm a válaszokat, amit kevésbbé tudok, hogy az 1,4 150 LE mennyit fog kajálni.
50 felett vagyok már, eldobtam a csikófogaimat autózás területén is, inkább nyugodt autósnak mondanám magam, aki megelégszik a megszokott sebességhatárokkal.
7 literből megáll szerintem. Nekem még a régi 1.4 TSI volt Golf 6-ban és Octavia 2-ben, mindkettő 7,5 literen innen fogyasztott vegyesben.
Országúton az 5 liter teljesen reális nyugodt stílusban; Bp 8-10 liter között a dugó függvényében; start-stoppal lejjebb vihető kicsit.
[ Szerkesztve ]
monosgeri21
tag
Lassan fél éve kopogott az első futómű, úgyhogy nem rég megvolt a szilentek cseréje.
A hátsó szilent kiszedve: [kép] [kép] A csere darab egy Meyle HD, remélhetőleg jobban fogja bírni, mint a régi.
Lengőkarba az új szilent már beleimádkozva: [kép] Ebben még a gyártási dátum alapján a gyári volt, nem volt vészes állapotban, de ha már szét lett bombázva, akkor cseréltem azt is.
Visszapattintva a helyére: [kép]
A végeredmény pazar, de valami még mindig kopog kicsit. Stabilizátor vagy kormányösszekötő, azt még ki kell sakkozni.
F-ECT$
titán
Nekem is 1.4 TSI van egy Golf 7 kombiban, a fogyasztásra 3 számom is van: 5; 7; 9 liter. Bár innen már lehet sejteni, de ez sorjában országutat (90-100), autópályát (130-140), várost jelent. Nagy átlagban 7.5l körül vagyok vele, de elég sok a város ebben.
Dive ever, work never.
MunezXBK
nagyúr
G5 GT, DSG. Tegnap mentem 200+km-t pályán és országúton, 6.5.
De tudok 13-at is prezentálni.
csabi324
tag
Sziasztok.
Vw Golf3 1.9 TD 1992-es évjárat.
Olajszszivattyún van egy műanyag terelő szerűség aminek nem tudom mi a neve de van rajta 4 fül amit rákel pattintani a szivattyú szűrőjére és abból 3 letört és elég instabil.
Szükséges e visszaraknom vagy egyáltalán milyen szerepe van neki?
simonjoe
őstag
JHONNY 79
aktív tag
Nekem volt mindkettő, igaz az 1.6 CRTDI-ből Octavia 2 Fl. Nem jött be az 1.9 PDTDI után, gyenge is volt, illetve a regenerálást akkor akarta elvégezni, amikor pont siettem valahova. Meguntam, lecseréltem 1.4 TSI 140 lovas 3-as Octaviara. Erősebb motor, 7 literrel eljártam vele télen is. Elméletileg a 150 lovas még takarékosabb, illetve ha hosszú távra tervezet, akkor a benzinest venném.
monosgeri21
tag
Amit linkeltél az az első lengőkar hátsó szilentje. Én csak a belső szilentet vettem meg hozzá, mert házzal együtt elég borsos ára volt, így inkább "célszerszámokkal" csak a belsejét cseréltem. Természetesen új csavarszettel raktam össze én is
[ Szerkesztve ]
grizlisandor
addikt
rob210
nagyúr
Aki ezeknek a tisztítási vajákolásoknak hisz vigye oda a kocsiját aztán a Tibi meg majd felújítja nekik a motort.
Fizikailag sem értem, hogy lehet ebben hinni.
Hiszen mechanikailag valahova lesz az a cucc.
A szórásos technológiánál felfogható kimutatható mennyi koksz volt.
Ezeknél mi mutatható ki?
Nem értem az embereket, ami jó az jó, ami átverés az meg átverés.
Jah és ez nem neked szól, csak a hurrogóknak.
Renault power
Doki16
addikt
Azért hisznek az emberek benne, mert a dióhéjas cucc szerelős mutatvány meg ott kell hagyni és több kerül. A HHO meg megcsinálható egy Tesco parkolóban is. Na ezért hisznek még mindig sokan a csodában. Meg simán befolyásolja az átlag Pistát a szép dizájnos honlap.
Egyszerűen nem gondolnak bele tovább, hogy mégis hova tűnik el a koksz. Jah persze eldiffundál, ekkora baromságot. Nagyon hiánypótló volt ez a videó és végre bebizonyította, hogy szart sem ér.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Ehhez nem kellett a videó én már megcsináltattam kíváncsiságból és el is ismerem h semmit nem ér
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Atish19
őstag
HHO tisztítós tagot mi felhívtuk és ezt kérdeztük tőle pont, hogy hova tűnik az a sok trutyi? A válasza: ''Szublimál'' Amikor megkérdeztük, hogy tükörbe tud-e nézni miután átveri azt a rengeteg embert ránkcsapta a telefont
kisza25
félisten
Amúgy ehhez mit szólna a fogyasztóvédelem ?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Az is vicces, hogy ez 3 éve még 10-12k volt, most meg már külön hálózat épül rá. Kegyetlen, mit letudnak nyomni az emberek torkán. Én speciel nagyon örülök ennek a videónak.
2014-ben 18 ezret fizettem a BG-s tisztításért, G6 1.4 TSI. A tisztítás előtt volt égéskimaradás (EPC lámpa + hibakód); a tisztítás után nem volt gondja amíg nálam volt még 1 jó évig.
Biztos jobb a diós tisztítás, de az 6-7-szeres ár.
what is this BG-s tisztílás?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
simonjoe
őstag
...én nem a hatékonyságát kérdőjelezem meg Tibor munkájának. Csak hiányoltam a teljesség igényével az árat. Ráadásul az Ő helyében nem is magyarázkodnék, tényeket mutatott be, s mint tudjuk a tények makacs dolgok. Becsülöm, h annak tudatában tette fel a videót, h tudta nem lesz népszerű a másik oldalon, vagy talán még messzebb is mernek menni ellene. Több ilyen ember kellene aki nyíltan szembe mer menni a nyerészkedő sarlatánokkal. Persze az is igaz, h míg van veréb, addig lesz lósz@..r is. Ez ilyen egyszerű, és elhihetitek, h ennek ellenére is lesz kuncsaftjuk, meg Tibiéknek is. A Kopasz is nekiment a CarVertical-nak. Hát Ő sem lett népszerű a köreikben. Igen, valóban a fogyasztóvédelemnek kellene fellépnie! Mondjuk nem is értem, h miként működik egy ilyen tevékenység hivatalos engedélyeztetése??
Joe
Az már olyan régen volt? 🤷🏻♂️
Mindegy, akkor elmondom én is, hogy 2017-ben csináltam, olcsó volt, es annak tudatában, hogy semmi nem történik majd. Így is lett
Az, hogy a tiédnél mi is történt, már soha nem tudjuk meg.
simonjoe
őstag
pahancsolj kéhlek!
[link]
Joe
zsolt19900
őstag
Egy kedves fórumtárs leírása alapján elkezdtük volna a fékek légtelenítését vcds-sel, de sajnos amikor a fék 03csoporton belül az alapbeállítások (azaz basic settingbe) belépünk és a 001es csoportot választanánk ERROR-t ír ki a vcds
ugye mondtátok, hogy mindenképp így kell lelégteleníteni az abs kocka megmozgatásával, de így tanácstalan vagyok....
mi lenne ilyenkor a megoldás? a vezérlőbe belépve nem ír ki hibát, felismer mindent, tudok olvasni hibakódot is (ami nincs) ill tudom olvasni a különböző értékelők jeleit is...
[kép] csatolmány a jelenségről
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--