Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Én 90 fokig nem szoktam taposni, onnantól van meg az üzemi hőmérséklet egy TSI-nél. Városban, nyáron, taposás nélkül elmegy 118 fokig a 2.0 TSI. Hülyegyerek üzemmódban, szintén nyáron 125-ig. Autópályán 105 felett.
Gyula84
veterán
Mondjuk én léghűtéshez vagyok szokva mostanában (traktor, 40-120°C közé van specifikálva az üzemi hőfok),
jó is azzal tescoba menni
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Attix82
őstag
Mielőtt bele mennél az átalakításba Automata váltóval kapcsolatban őt keresd : [link]
kisza25
félisten
volt ismerős aki discoba is azzal jött
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
atos19881101
senior tag
Nála voltam.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
És focvis: Köszi még egyszer!
zsolt19900
őstag
inkább a benzines felé hajlanék, valahogy úgy vagyok vele, hogy kipróbálnám ha hasonlóan mozgatná a 'bódét, mint a dízel
mik tudnak lenni azok a "nagyobb" tételek amik elmennek benne? igazság szerint most ha vennék egy 2010-12 autót akkor minimum 5-6-7-8 évig terveznék vele és lehetőségekhez mérten nem úgy, hogy minden nálam kezdjen el tönkremenni ez reális elképzelés lehet?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Doki16
addikt
Az 1.4 TSI nem fogja úgy vinni mint a 2.0 CRTDI. A VR6-ot javaslom az feltépi majd az aszfaltot Jó kis szívóbenzin.
Melyikre gondolsz? Benzin vagy dízel? Amúgy tök mindegy melyiket veszed. Ez egy Passat, tehát sokat mentek már vele, nem hétvégi járatra vették őket. Az saját példányomban már 3 évesen volt benne 145k km. 165 körül adtam el akkor a DPF még félig volt csak. Az EGR már adta jelét annak, hogy kezdi megadni magát. De 200 felett már bármi bejöhet. Teljesen megjósolhatatlan az a baj. Egy a lényeg, hogy legyen tartalék pénz. Tényleg lehet, hogy elmegy hiba nélkül 350-et. Minden felhasználás és karbantartás kérdése. Egy ismerősöm pályázós Passatja 370-nél lett DPF cserés. Nem az évek száma fog nálad sem számítani hanem a felhasználás jellege és, hogy ledobáld max 15k km után az olajat. Ha van több város is akkor 10k.
Amúgy ritka Passatból a benzines, ezeket hosszú útra vették és azért van belőlük sok dízel. B7 egy jó kocsi a CAXA és a CFFB ajánlott belőle. De jósgömb hiányában nem lehet megmondani, hogy nem lesz-e gond vele 5 év múlva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Kiskokó
veterán
Nem láttam még senkit aki használja az "eco" módokat a kocsiban hehe
Azért szépen kajál a 3.0....
Én amúgy nem veszek észre különbséget ha a Drive Selectben Eco-ba rakom.... kellene valaminek változni? Nem sokat mentem így de semmi különös nem volt, se a fogyi nem csökkent, se semmi (pályán és városban is néztem)
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
simonjoe
őstag
Neked ez milyen szériájú kocsiban volt?? Én hiába keresem az olajhőfokot nem találom a B6-os CC-ben.
Joe
Én az előző BMW-ben szoktam rá az ECO módra. Ott is csak azért, mert a tempomat abban a módban gyorsított számomra a legkényelmesebben. Itt azért már egy vmivel többet tud a rendszer. A váltó E módja mellett a klímának illetve az ACC-nek is van ECO módja. Ami egyértelműen észrevehető (a BMW-ben is az volt), h sokszor üresbe teszi a váltót, és hagyja az autót gurulni. A fogyasztásra nem hinném, h nagy hatással lenne, inkább csak jobban illik az én lassabb vezetési stílusomhoz.
"Azért szépen kajál a 3.0...." - a Bükkben hajtva igen! De városban 10 körül eljárok vele (OK, nem Budapest!). Amióta megvettem az autót 11.5 körül van az átlagom. Ebben van autópálya, város és 3 bükki "csapatás" is. Szval én tökéléletesen meg vagyok elégedve a fogyasztásával - szerintem csoda, h csak ennyit fogyaszt. 10 éve még kb 4-5 literrel több volt az átlagfogyasztása egy hasonló teljesítményű benzines gépnek.
Más: már korábban is észrevettem de tegnap este megint szembesültem vele, h milyen sok hőt termel ez az autó!? Jelenleg egy kisebb garázst használok (egy beállású) amit elég durván fel tud fűteni egy-két óra alatt. Korábban soha nem tapasztaltam ilyet - vagy legalábbis nem emlékszem rá.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Passat B7-ben volt. Valószínűleg a CC is tudja mert ugyanazt az óracsoportot kapta. VCDS kell hozzá és meg lehet nézni, hogy be lehet-e aktiválni.
Bár furcsa, hogy nincs gyárilag benne. A kis kijelző a beállításokban ki lehet választani, hogy a jármű adatoknál mi jelenjen meg. Nézzél be oda lehet csak nincs bepipalva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
simonjoe
őstag
ott nincs sajnos. Tudod esetleg, h a VCDS-en belül hol érhető el ez a menü??
THX!!
Joe
Doki16
addikt
Először is élő adatból ki kell olvasni, hogy van-e benne olajhms. szenzor.
Ha benne van akkor a 17-Instruments modulban kell az adaption menüt választani. Ott kell kikeresni valamilyen Oil temperature szöveget.
Itt egy videó. [link] Mondjuk ez MIB2 és hosszúkódolást használ, de ehhez hasonlót kell keresni adaptációban
Jah és szigorúan csak saját felelősségre. Nem láttam az adott autót és csak nagyon hobbista vagyok :)
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
simonjoe
őstag
Köszön szépen!! Akkor inkább nem basztatom, én csak a DPF-állapot és hiba kiolvasására vagyok hitelesítve.
Az OBDeleven-t elajándékoztam, számomra használhatatlan volt. Vettem egy VCDS-t. Malac volt olyan kedves és segítőkész, h az alapokra kioktatott, és ennyiben meg is állok.
[ Szerkesztve ]
Joe
Csabadi
tag
Nem egyforma a két kuplung, awx 228mm avf 240mm. (ezért az önindító sem egyforma) A két motor teljesen ugyanaz passat avf =superb avf, tehát felrakható rá. Arra kell figyelni, hogy man6 váltó és a motor között van egy hezagoló alu keret,namost mivel ez ott van a motor és a váltó között ezért az illesztő brezon is hosszabb....
De azt hittem man5 lesz a kocsiból mivel passat avf csak man6 és autómata volt awx volt man5, tehát awx ről nézd
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Tegnap beszéltem egy kollégával, aki B5.5öt épített már át többet. Azt mondta a 240es kuplung csak 6os váltóval megy fel. A 228as megy fel az 5össel. A 6os váltóhoz nem kell bölcsőt sem cserélni, viszont az 5höz igen. Viszont mondott valamit... sajnos sok átépített szekér nem megy át a vizsgán és nála landol bontásra. Így azt mondta, jól gondoljam meg...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Csabadi
tag
Írtam is hogy avf csak manual 6 és autómata volt gyárilag
AWX volt 5 váltóval...
Én megkerdeznem egy vizsgaállomáson mit mondanak....
Ha bontod akkor a szellőző kellenek ha arany színű v bronz(csak viccelek)
Passat csoportban jópár kocsi lett manuális és nem írtak, hogy ezért el kellett volna bontani
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
feljegyzem.
Gondolkodom rajta erősen... illetve számolgatok. Ha új kettőstömegűvel + kuplunggal rakom össze, akkor a mutatvány kb 300ból fog megállni. Ha bontott kéttömegűt kap, akkor kb 200. Viszont ott lehet benéz a ló később az ablakon.
Lehet mégis megjavíttatom kb 200ból az automatát, aztán megy a piacra garanciás váltóval. Majd veszek helyette egy 100as Swiftet.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Jobban járnál szerintem is, ha inkább az automata váltóra költenéd azt a 300-at.
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Audi A4 B8-ból van megbízható benzines motor?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Csabadi
tag
Ha eladás a szándék, akkor bontott váltó és annyi. Mert pont lesz.rja a vevő hogy garis a váltó, meg nem is ad többet érte
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Igen. Csak ha netán beszarik miután elvitte, akkor nincs ingerenciám szájkaratézni vele.
Még nem 100% hogy eladom, de fontolgatom.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
molnarpeter
nagyúr
Talán a 3.2 FSI kevésbé nyűgös, "csak" koksz, lánc, és feszítő.
Csaby25
senior tag
Az túl nagy . Gondolom az 1.6 a legmegbízhatóbb a VW csoportban, mondjuk egy Octavia Mk2 facelift? Vagy lenne jobb választás?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Kiskokó
veterán
Azért mondta azt mert annak van a legkevesebb baja, az is csak annyi hogy nagy
Na jó nem
(De én eltökélten hiszem hogy a VW Konszernen belül mióta FSI motorok vannak az összes egy rakás szar. Én FSI-t kb 2015-16 tól mernék talán venni.
Bulikavagyok
Jaaa nem persze, nem olyan vészes. Benzines ez ilyen. Ahhoz képest tényleg nagyon jól esznek ezek az új motorok.
Mondjuk nekem a 3.0Bidtdi városban csak röviden is 11l megáll.
De ez megint más téma
Fasza lehet a verdád, ezek az új A5 ök már nagyon nagyon szépek lettek kívül/belül is.
Az előző generációt annyira nem csipáztam, nekem az kicsit olyan mint a Q5...
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
yodamester10
őstag
Reggie0
félisten
Szerencsere az uj S4 dizellel jon
Neoteric
addikt
Most mar S5-ot is csak dizellel tudsz venni. (ujat ofkorsz)
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
Nekem az előző (faceliftes) A5 jobban tetszett kívülről! Szerintem az időtállóbb forma, plusz egy kicsit agresszívabb is. Belülről persze más a helyzet! Ott elég nagy ugrás történt ebben a generációban. Az előző Q5-be is pakolt "egyen műszerfal" nekem sem a szívem csücske. Konkrétan amiatt nem vettem Audit abból a generációból.
Richard: Hja, muszáj butábbnak lennie!
Reggie0: Szerencsére? Szerintem szentségtörés egy ilyen autó dízel motorral. A legviccesebb az, h az új S6-os is a legerősebb 3 literes dízel motort kapta, amivel gyengébb (és lassabb) lett mint az én "régi" S5-ösöm. Ez azért egy kicsit gáz szerintem. Az olyan megoldásokról mint a féloldalas kamukipufogó már nem is beszélve... Szerintem ez egy nagyon rossz irány.
[ Szerkesztve ]
Gyula84
veterán
meg kell adni a módját ha van hozzá pótkocsi elég sok ember lehet szállítani
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Az a féloldalas kipufogó az S6-on tényleg szégyen.
Szada85
aktív tag
Sziasztok!
Egyelöre csak információgyüjtés/ esélylatolgatás zajlik, szóval ne vegyétek fejemet.
VW féle 6 sebességes olajos DSG (ha jól tippelem DQ250) 160 - 200 ezer Km után mennyire oroszrulett?
Konkrétabban G7 GTD is felmerült a kosárba, jellemzöen a fenti futással. Azzal tisztában vagyok, hogy a max 60 ezrenkénti olajcsere/karbantartás a kulcs, inkább arra lennék kiváncsi, hogy szerkezet, kuplung oldalról mekkora bukták lehetnek.
Köszi elöre is.
kisza25
félisten
Szóltak neki, hogy ezzel nem kellene ide állni, annyit mondott, ha mutat egy drágább autót a parkolóba elmegy (zsír új volt)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
yodamester10
őstag
217 van a GTE-ben és jól működik.
A 176 k-t futott, 3 éves G7 GTI-ben szépen működött a DSG (autópályás autó lehetett a nyomok és a km alapján).
Tudtommal tartós az olajos DSG.
kuntics
aktív tag
Sziasztok!
Nyáron/ősszel esedékes az autócsere, a kinézett típus a golf plus/golf 5. Pénz kevés, igény annál több lenne
1.6 sima benzines, 5 ajtós kellene 1-1,5m környékén, ami még jobban szűkíti a kört az a középső kartámasz. Mennyire problémás utólag beszerelni egy gyári könyöklőt? Úgy talán előbb találnék megfelelő autót. Egyébként ebben az ársávban már normálisabb a választék, vagy ez még nagyon az alja?
Doki16
addikt
Ne mán, GTI után GTD. Szomorú vagyok
Nem hiszem, hogy gond lenne velük, jól bírják. 170-el adtam el a Passatot, gyönyörű szépen váltott. 220-al adtuk el az Audit, az még szebben váltott mint a VW. Most a GTE Passatban 166 van és semmit nem érezni a váltásból (DQ400e). A Golfban 163 van és az viszont rángat, vált ahogy kell csak néha ránt néha nem. Valami lesz majd vele előbb utóbb. Én nem féltem DSG-t venni, mert van annyira jó és kényelemes, hogy megérje a kockázatot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
molnarpeter
nagyúr
Könyöklő bontottan beszerezhető szerintem, szerelés nem nagy ügy.
MunezXBK
nagyúr
5 perc, 3 csavar. De azt az 1.6-ot gondold át.
kuntics
aktív tag
Na,akkor legalább az nem hátrány köszi
MunezXBK
Igaz hosszabb távokra(150km+) lenne általában használva,de éves szinten kevés km lenne megtéve vele. Vagy gyenge a kocsihoz? Ahogy olvastam,annyira nem panaszkodnak rá, meg benzinesből ezt ajánlják. Jelenleg egy 1.5ös mazdám van, 88LE, nem vagyok a nagy száguldáshoz szokva
MunezXBK
nagyúr
Sokat eszik, nem megy, sok a gond vele.
kisza25
félisten
Fogyi 8-9 liter, csak akkor megy ha pörgeted
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
kuntics
aktív tag
Akkor nincs is igazán ajánlott benzines motor hozzá? Tsi,fsi motorokról rosszabbat hallottam (kokszosodás). Még az 1.9 pd is megfordult a fejemben, ott meg a kettőstömegű meg a pd elem aggasztó számomra. Érzem nehéz szülés lesz egy normális kompakt autót találnom.
Qru
MODERÁTOR
Az elég ahhoz, hogy kikormold. A B6-ot anno megjárattam ha regenerálni akart (ha más nem az M0-on mentem jó pár km-t 120 tempomat 4-esben, hogy legyen fordulat). Most már erre se időm, se kedvem nincs (plusz a Skodát nem is szeretem a Passat oké volt).
VGT: el kell rúgni neki néha (üzemmelegen nyilván), hogy mozogjon a geo. Akkor tapad le ha tartósan csak kis fordulaton megy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Szada85
aktív tag
Még egyelöre minden csak tervezgetés, ötletelés. De idönként hiányzik azt be kell valljam.
Azért is írtam úgy, hogy egyelöre elég sok típus van a kosárban, viszont mivel a legtöbb pikk-pakk belekarcolna a 10k€-s ársávba a típushibák javíttatásával, ott már beköszönnek a GTD-k is, amik Euro6 mocival egy ideig még békén vannak hagyva, a dízelpara miatt a legtöbb nagyváros Eu5-ig akarja kitiltani a dízliket.
Kronk
őstag
Sziasztok, B8as 2015-ös Kombi Passathoz keresnék pótkerék rögzítő csavart 3g0803899b, ez a száma ha jól olvastam le, a lefogató műanyag anya nem feltétlenül kell.
http://totesz.myminicity.com/
Qru
MODERÁTOR
Havernak olyan CC-je van mint neked abban van külön menüpont az olajhőfoknak. Akkor neki is utólag kapcsolhatták be?
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Ebayen akad, esetleg bontókban lehetne rákérdezni (még azt is megnézném, milyen más típusok használták ezt a konkrét cikkszámot). Kauffer is foglalkozik gyári új alkatrészekkel.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- BESZÁMÍTÁS! HP EliteBook 840 14 G10 notebook - i5 1345U 16GB RAM 256GB SSD WIN 11
- Fórumok.hu
- ÚJ! HP Zbook Firefly 14 (840) G10 I5-1345U, 16GB DDR5 Ram, 256GB SSD, 100nit, WWAN
- MacBook Pro 16 M1 Pro - 512 GB SSD - 16GB RAM - Space Gray - Apple Care 2025. júniusig
- HP Zbook Firefly 14 (840) G10 I7-1355U, 16GB DDR5 Ram, 512GB SSD 400nit, Magyar, Garancia