Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#180501) focvis válasza bulikavagyok (#180494) üzenetére


focvis
veterán

Én 90 fokig nem szoktam taposni, onnantól van meg az üzemi hőmérséklet egy TSI-nél. Városban, nyáron, taposás nélkül elmegy 118 fokig a 2.0 TSI. Hülyegyerek üzemmódban, szintén nyáron 125-ig. Autópályán 105 felett.

(#180502) Gyula84 válasza molnarpeter (#180495) üzenetére


Gyula84
veterán

Mondjuk én léghűtéshez vagyok szokva mostanában (traktor, 40-120°C közé van specifikálva az üzemi hőfok),

jó is azzal tescoba menni:D :DDD

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#180503) Attix82 válasza atos19881101 (#180374) üzenetére


Attix82
őstag

Mielőtt bele mennél az átalakításba Automata váltóval kapcsolatban őt keresd : [link]

(#180504) kisza25 válasza Gyula84 (#180502) üzenetére


kisza25
félisten

volt ismerős aki discoba is azzal jött :D

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#180505) atos19881101 válasza Attix82 (#180503) üzenetére


atos19881101
senior tag

Nála voltam.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#180506) bulikavagyok válasza Doki16 (#180500) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

És focvis: Köszi még egyszer! :R

(#180507) zsolt19900 válasza Doki16 (#180491) üzenetére


zsolt19900
őstag

inkább a benzines felé hajlanék, valahogy úgy vagyok vele, hogy kipróbálnám ha hasonlóan mozgatná a 'bódét, mint a dízel

mik tudnak lenni azok a "nagyobb" tételek amik elmennek benne? igazság szerint most ha vennék egy 2010-12 autót akkor minimum 5-6-7-8 évig terveznék vele és lehetőségekhez mérten nem úgy, hogy minden nálam kezdjen el tönkremenni :D ez reális elképzelés lehet?

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#180508) Doki16 válasza zsolt19900 (#180507) üzenetére


Doki16
addikt

Az 1.4 TSI nem fogja úgy vinni mint a 2.0 CRTDI. A VR6-ot javaslom az feltépi majd az aszfaltot :D Jó kis szívóbenzin.

Melyikre gondolsz? Benzin vagy dízel? Amúgy tök mindegy melyiket veszed. Ez egy Passat, tehát sokat mentek már vele, nem hétvégi járatra vették őket. Az saját példányomban már 3 évesen volt benne 145k km. 165 körül adtam el akkor a DPF még félig volt csak. Az EGR már adta jelét annak, hogy kezdi megadni magát. De 200 felett már bármi bejöhet. Teljesen megjósolhatatlan az a baj. Egy a lényeg, hogy legyen tartalék pénz. Tényleg lehet, hogy elmegy hiba nélkül 350-et. Minden felhasználás és karbantartás kérdése. Egy ismerősöm pályázós Passatja 370-nél lett DPF cserés. Nem az évek száma fog nálad sem számítani hanem a felhasználás jellege és, hogy ledobáld max 15k km után az olajat. Ha van több város is akkor 10k.

Amúgy ritka Passatból a benzines, ezeket hosszú útra vették és azért van belőlük sok dízel. B7 egy jó kocsi a CAXA és a CFFB ajánlott belőle. De jósgömb hiányában nem lehet megmondani, hogy nem lesz-e gond vele 5 év múlva.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#180509) Kiskokó válasza bulikavagyok (#180492) üzenetére


Kiskokó
veterán

Nem láttam még senkit aki használja az "eco" módokat a kocsiban :D hehe

Azért szépen kajál a 3.0....

Én amúgy nem veszek észre különbséget ha a Drive Selectben Eco-ba rakom.... kellene valaminek változni? Nem sokat mentem így de semmi különös nem volt, se a fogyi nem csökkent, se semmi (pályán és városban is néztem)

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#180510) simonjoe válasza Doki16 (#180497) üzenetére


simonjoe
őstag

Neked ez milyen szériájú kocsiban volt?? Én hiába keresem az olajhőfokot nem találom a B6-os CC-ben. :F

Joe

(#180511) bulikavagyok válasza Kiskokó (#180509) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Én az előző BMW-ben szoktam rá az ECO módra. Ott is csak azért, mert a tempomat abban a módban gyorsított számomra a legkényelmesebben. Itt azért már egy vmivel többet tud a rendszer. A váltó E módja mellett a klímának illetve az ACC-nek is van ECO módja. Ami egyértelműen észrevehető (a BMW-ben is az volt), h sokszor üresbe teszi a váltót, és hagyja az autót gurulni. A fogyasztásra nem hinném, h nagy hatással lenne, inkább csak jobban illik az én lassabb vezetési stílusomhoz. :B

"Azért szépen kajál a 3.0...." - a Bükkben hajtva igen! :D De városban 10 körül eljárok vele (OK, nem Budapest!). Amióta megvettem az autót 11.5 körül van az átlagom. Ebben van autópálya, város és 3 bükki "csapatás" is. Szval én tökéléletesen meg vagyok elégedve a fogyasztásával - szerintem csoda, h csak ennyit fogyaszt. 10 éve még kb 4-5 literrel több volt az átlagfogyasztása egy hasonló teljesítményű benzines gépnek.

Más: már korábban is észrevettem de tegnap este megint szembesültem vele, h milyen sok hőt termel ez az autó!? Jelenleg egy kisebb garázst használok (egy beállású) amit elég durván fel tud fűteni egy-két óra alatt. Korábban soha nem tapasztaltam ilyet - vagy legalábbis nem emlékszem rá. :B

[ Szerkesztve ]

(#180512) Doki16 válasza simonjoe (#180510) üzenetére


Doki16
addikt

Passat B7-ben volt. Valószínűleg a CC is tudja mert ugyanazt az óracsoportot kapta. VCDS kell hozzá és meg lehet nézni, hogy be lehet-e aktiválni.
Bár furcsa, hogy nincs gyárilag benne. A kis kijelző a beállításokban ki lehet választani, hogy a jármű adatoknál mi jelenjen meg. Nézzél be oda lehet csak nincs bepipalva.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#180513) simonjoe válasza Doki16 (#180512) üzenetére


simonjoe
őstag

ott nincs sajnos. :W Tudod esetleg, h a VCDS-en belül hol érhető el ez a menü??
THX!! :R

Joe

(#180514) Doki16 válasza simonjoe (#180513) üzenetére


Doki16
addikt

Először is élő adatból ki kell olvasni, hogy van-e benne olajhms. szenzor.
Ha benne van akkor a 17-Instruments modulban kell az adaption menüt választani. Ott kell kikeresni valamilyen Oil temperature szöveget.
Itt egy videó. [link] Mondjuk ez MIB2 és hosszúkódolást használ, de ehhez hasonlót kell keresni adaptációban :)

Jah és szigorúan csak saját felelősségre. Nem láttam az adott autót és csak nagyon hobbista vagyok :)

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#180515) simonjoe válasza Doki16 (#180514) üzenetére


simonjoe
őstag

Köszön szépen!! :R Akkor inkább nem basztatom, én csak a DPF-állapot és hiba kiolvasására vagyok hitelesítve. :D
Az OBDeleven-t elajándékoztam, számomra használhatatlan volt. Vettem egy VCDS-t. Malac volt olyan kedves és segítőkész, h az alapokra kioktatott, és ennyiben meg is állok. :)

[ Szerkesztve ]

Joe

(#180516) Csabadi válasza atos19881101 (#180410) üzenetére


Csabadi
tag

Nem egyforma a két kuplung, awx 228mm avf 240mm. (ezért az önindító sem egyforma) A két motor teljesen ugyanaz passat avf =superb avf, tehát felrakható rá. Arra kell figyelni, hogy man6 váltó és a motor között van egy hezagoló alu keret,namost mivel ez ott van a motor és a váltó között ezért az illesztő brezon is hosszabb....

De azt hittem man5 lesz a kocsiból mivel passat avf csak man6 és autómata volt awx volt man5, tehát awx ről nézd

[ Szerkesztve ]

(#180517) atos19881101 válasza Csabadi (#180516) üzenetére


atos19881101
senior tag

Tegnap beszéltem egy kollégával, aki B5.5öt épített már át többet. Azt mondta a 240es kuplung csak 6os váltóval megy fel. A 228as megy fel az 5össel. A 6os váltóhoz nem kell bölcsőt sem cserélni, viszont az 5höz igen. Viszont mondott valamit... sajnos sok átépített szekér nem megy át a vizsgán és nála landol bontásra. Így azt mondta, jól gondoljam meg...

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#180518) Csabadi válasza atos19881101 (#180517) üzenetére


Csabadi
tag

Írtam is hogy avf csak manual 6 és autómata volt gyárilag
AWX volt 5 váltóval...
Én megkerdeznem egy vizsgaállomáson mit mondanak....
Ha bontod :) akkor a szellőző kellenek ha arany színű v bronz(csak viccelek)

Passat csoportban jópár kocsi lett manuális és nem írtak, hogy ezért el kellett volna bontani

[ Szerkesztve ]

(#180519) atos19881101 válasza Csabadi (#180518) üzenetére


atos19881101
senior tag

:DDD feljegyzem.

Gondolkodom rajta erősen... illetve számolgatok. Ha új kettőstömegűvel + kuplunggal rakom össze, akkor a mutatvány kb 300ból fog megállni. Ha bontott kéttömegűt kap, akkor kb 200. Viszont ott lehet benéz a ló később az ablakon.

Lehet mégis megjavíttatom kb 200ból az automatát, aztán megy a piacra garanciás váltóval. Majd veszek helyette egy 100as Swiftet. ;]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#180520) Richard válasza atos19881101 (#180519) üzenetére


Richard
őstag

Jobban járnál szerintem is, ha inkább az automata váltóra költenéd azt a 300-at.

(#180521) Csaby25


Csaby25
senior tag

Sziasztok!
Audi A4 B8-ból van megbízható benzines motor?
Köszi!

[ Szerkesztve ]

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#180522) Csabadi válasza atos19881101 (#180519) üzenetére


Csabadi
tag

Ha eladás a szándék, akkor bontott váltó és annyi. Mert pont lesz.rja a vevő hogy garis a váltó, meg nem is ad többet érte

[ Szerkesztve ]

(#180523) atos19881101 válasza Csabadi (#180522) üzenetére


atos19881101
senior tag

Igen. Csak ha netán beszarik miután elvitte, akkor nincs ingerenciám szájkaratézni vele.

Még nem 100% hogy eladom, de fontolgatom.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#180524) molnarpeter válasza Csaby25 (#180521) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Talán a 3.2 FSI kevésbé nyűgös, "csak" koksz, lánc, és feszítő.

(#180525) Csaby25 válasza molnarpeter (#180524) üzenetére


Csaby25
senior tag

Az túl nagy :D . Gondolom az 1.6 a legmegbízhatóbb a VW csoportban, mondjuk egy Octavia Mk2 facelift? Vagy lenne jobb választás?

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#180526) Kiskokó válasza Csaby25 (#180525) üzenetére


Kiskokó
veterán

Azért mondta azt mert annak van a legkevesebb baja, az is csak annyi hogy nagy :D

Na jó nem
(De én eltökélten hiszem hogy a VW Konszernen belül mióta FSI motorok vannak az összes egy rakás szar. Én FSI-t kb 2015-16 tól mernék talán venni.

Bulikavagyok :D
Jaaa nem persze, nem olyan vészes. Benzines ez ilyen. Ahhoz képest tényleg nagyon jól esznek ezek az új motorok.
Mondjuk nekem a 3.0Bidtdi városban csak röviden is 11l megáll.
De ez megint más téma :)
Fasza lehet a verdád, ezek az új A5 ök már nagyon nagyon szépek lettek kívül/belül is.
Az előző generációt annyira nem csipáztam, nekem az kicsit olyan mint a Q5...

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#180527) yodamester10


yodamester10
őstag

Qru légyszi cseréld ki a képem erre,köszi!

(#180528) Richard válasza bulikavagyok (#180492) üzenetére


Richard
őstag

Az Audi azért kicsit komolyabb felületet össze tudott hozni mint a VW vagy a Skoda :DDD

[ Szerkesztve ]

(#180529) Reggie0 válasza Kiskokó (#180526) üzenetére


Reggie0
félisten

Szerencsere az uj S4 dizellel jon :)

(#180530) Neoteric válasza Reggie0 (#180529) üzenetére


Neoteric
addikt

Most mar S5-ot is csak dizellel tudsz venni. (ujat ofkorsz)

[ Szerkesztve ]

PSN: ne0teric_sAN

(#180531) bulikavagyok válasza Kiskokó (#180526) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Nekem az előző (faceliftes) A5 jobban tetszett kívülről! Szerintem az időtállóbb forma, plusz egy kicsit agresszívabb is. Belülről persze más a helyzet! Ott elég nagy ugrás történt ebben a generációban. Az előző Q5-be is pakolt "egyen műszerfal" nekem sem a szívem csücske. Konkrétan amiatt nem vettem Audit abból a generációból.

Richard: Hja, muszáj butábbnak lennie! :B

Reggie0: Szerencsére? Szerintem szentségtörés egy ilyen autó dízel motorral. A legviccesebb az, h az új S6-os is a legerősebb 3 literes dízel motort kapta, amivel gyengébb (és lassabb) lett mint az én "régi" S5-ösöm. Ez azért egy kicsit gáz szerintem. Az olyan megoldásokról mint a féloldalas kamukipufogó már nem is beszélve... :( Szerintem ez egy nagyon rossz irány.

[ Szerkesztve ]

(#180532) Gyula84 válasza kisza25 (#180504) üzenetére


Gyula84
veterán

meg kell adni a módját :D ha van hozzá pótkocsi elég sok ember lehet szállítani :D

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#180533) Richard válasza bulikavagyok (#180531) üzenetére


Richard
őstag

Az a féloldalas kipufogó az S6-on tényleg szégyen.

(#180534) Szada85


Szada85
aktív tag

Sziasztok!

Egyelöre csak információgyüjtés/ esélylatolgatás zajlik, szóval ne vegyétek fejemet. :)

VW féle 6 sebességes olajos DSG (ha jól tippelem DQ250) 160 - 200 ezer Km után mennyire oroszrulett?

Konkrétabban G7 GTD is felmerült a kosárba, jellemzöen a fenti futással. Azzal tisztában vagyok, hogy a max 60 ezrenkénti olajcsere/karbantartás a kulcs, inkább arra lennék kiváncsi, hogy szerkezet, kuplung oldalról mekkora bukták lehetnek.
Köszi elöre is. :R

(#180535) kisza25 válasza Gyula84 (#180532) üzenetére


kisza25
félisten

Szóltak neki, hogy ezzel nem kellene ide állni, annyit mondott, ha mutat egy drágább autót a parkolóba elmegy :DDD (zsír új volt)

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#180536) yodamester10 válasza Szada85 (#180534) üzenetére


yodamester10
őstag

217 van a GTE-ben és jól működik.

(#180537) focvis válasza Szada85 (#180534) üzenetére


focvis
veterán

A 176 k-t futott, 3 éves G7 GTI-ben szépen működött a DSG (autópályás autó lehetett a nyomok és a km alapján).
Tudtommal tartós az olajos DSG.

(#180538) kuntics


kuntics
aktív tag

Sziasztok!

Nyáron/ősszel esedékes az autócsere, a kinézett típus a golf plus/golf 5. Pénz kevés, igény annál több lenne :)
1.6 sima benzines, 5 ajtós kellene 1-1,5m környékén, ami még jobban szűkíti a kört az a középső kartámasz. Mennyire problémás utólag beszerelni egy gyári könyöklőt? Úgy talán előbb találnék megfelelő autót. Egyébként ebben az ársávban már normálisabb a választék, vagy ez még nagyon az alja?

(#180539) Doki16 válasza Szada85 (#180534) üzenetére


Doki16
addikt

Ne mán, GTI után GTD. Szomorú vagyok :D

Nem hiszem, hogy gond lenne velük, jól bírják. 170-el adtam el a Passatot, gyönyörű szépen váltott. 220-al adtuk el az Audit, az még szebben váltott mint a VW. Most a GTE Passatban 166 van és semmit nem érezni a váltásból (DQ400e). A Golfban 163 van és az viszont rángat, vált ahogy kell csak néha ránt néha nem. Valami lesz majd vele előbb utóbb. Én nem féltem DSG-t venni, mert van annyira jó és kényelemes, hogy megérje a kockázatot.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#180540) molnarpeter válasza kuntics (#180538) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Könyöklő bontottan beszerezhető szerintem, szerelés nem nagy ügy.

(#180541) MunezXBK válasza kuntics (#180538) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

5 perc, 3 csavar. De azt az 1.6-ot gondold át.

(#180542) kuntics válasza molnarpeter (#180540) üzenetére


kuntics
aktív tag

Na,akkor legalább az nem hátrány :) köszi

MunezXBK

Igaz hosszabb távokra(150km+) lenne általában használva,de éves szinten kevés km lenne megtéve vele. Vagy gyenge a kocsihoz? Ahogy olvastam,annyira nem panaszkodnak rá, meg benzinesből ezt ajánlják. Jelenleg egy 1.5ös mazdám van, 88LE, nem vagyok a nagy száguldáshoz szokva :)

(#180543) MunezXBK válasza kuntics (#180542) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Sokat eszik, nem megy, sok a gond vele.

(#180544) kisza25 válasza kuntics (#180542) üzenetére


kisza25
félisten

Fogyi 8-9 liter, csak akkor megy ha pörgeted

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#180545) kuntics


kuntics
aktív tag

Akkor nincs is igazán ajánlott benzines motor hozzá? Tsi,fsi motorokról rosszabbat hallottam (kokszosodás). Még az 1.9 pd is megfordult a fejemben, ott meg a kettőstömegű meg a pd elem aggasztó számomra. Érzem nehéz szülés lesz egy normális kompakt autót találnom.

(#180546) Qru válasza iceQ! (#180484) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az elég ahhoz, hogy kikormold. A B6-ot anno megjárattam ha regenerálni akart (ha más nem az M0-on mentem jó pár km-t 120 tempomat 4-esben, hogy legyen fordulat). Most már erre se időm, se kedvem nincs (plusz a Skodát nem is szeretem a Passat oké volt).

VGT: el kell rúgni neki néha (üzemmelegen nyilván), hogy mozogjon a geo. Akkor tapad le ha tartósan csak kis fordulaton megy.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#180547) Szada85 válasza Doki16 (#180539) üzenetére


Szada85
aktív tag

Még egyelöre minden csak tervezgetés, ötletelés. :) De idönként hiányzik azt be kell valljam.

Azért is írtam úgy, hogy egyelöre elég sok típus van a kosárban, viszont mivel a legtöbb pikk-pakk belekarcolna a 10k€-s ársávba a típushibák javíttatásával, ott már beköszönnek a GTD-k is, amik Euro6 mocival egy ideig még békén vannak hagyva, a dízelpara miatt a legtöbb nagyváros Eu5-ig akarja kitiltani a dízliket.

(#180548) Kronk


Kronk
őstag

Sziasztok, B8as 2015-ös Kombi Passathoz keresnék pótkerék rögzítő csavart 3g0803899b, ez a száma ha jól olvastam le, a lefogató műanyag anya nem feltétlenül kell.

http://totesz.myminicity.com/

(#180549) Qru válasza simonjoe (#180515) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Havernak olyan CC-je van mint neked abban van külön menüpont az olajhőfoknak. Akkor neki is utólag kapcsolhatták be?

#nincsbennetarcsi

(#180550) molnarpeter válasza Kronk (#180548) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ebayen akad, esetleg bontókban lehetne rákérdezni (még azt is megnézném, milyen más típusok használták ezt a konkrét cikkszámot). Kauffer is foglalkozik gyári új alkatrészekkel.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.