Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
nagyúr
A maxgear csak csomagol, van, hogy a gyári alkatrészt! Nem vicc, nem egyszer bontottam már ki maxgeares dobozból, gyári, off topikos márka termékét.
A felsoroláshoz viszont a starline-t is tedd oda.
A 2 új féktárcsa súllya megegyezett az elhasznált gyári 1 db tárcsáéval! Kritikán aluli.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Csabadi
tag
Nem tudom mennyire rossz az optimal de én igaz f és g astra-ba tettem előre, hátra lengéscsillapitót.Már három éve és nem folyik egyik sem plusz műszakin mind jó értéket hozott. Családban van mindkét astra... A passatba sachs van körbe, de nem mondanám, hogy rossz az optimal....
[ Szerkesztve ]
kisza25
félisten
Erre valaki?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
mate317
tag
Sziasztok,
szerintetek megér 1,3 millió felárat egy új kis turbós benzines autó (clio) egy 150 ezret futott 110 lovas crtdi-vel (leon) szemben? A kasztnit most kivenném az egyenletből, nagyautósabb a leon de jobban felszerelt a renault. Úgyhogy inkább az kérdés, hogy pl 10 év múlva, amikor kb ugyanannyiért tudnám eladni mindkettőt, várhatóan megtérül-e az 1,3 milliós plusz a szervízben? (Flottás leonról van szó.)
[ Szerkesztve ]
DJ. Ru$y
félisten
VCDS-sel biztosan lehet vagy más 3rd party szoftverrel / eszközzel. Arra, meg, hogy fedélzeti gombokkal lehet-e leginkább a Google mindenki barátja, a többiek is onnan keresnék ki neked, össze kell rakni az angol kulcsszavakat és túrni a netet.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
DJ. Ru$y
félisten
Ez szerintem nem ide tartozik, hanem "szaktopikba".
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
tomrRRR
senior tag
Denckerman lengéscsillapitó az már jónak mondható?
aero: koszi, most a denckermant nézem elég jó áron kapható
The easy day was yesterday!
macilaci78
nagyúr
Mire akarod használni ebben a 10 évben? Város/országút-pálya arány.
Ha akár fele-fele, lehet, a benzinest venném.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
mate317
tag
@DJ. Ru$y: bár először én is oda akartam, de szerintem elsősorban a crdti megbízhatósága adja meg a kérdésre a választ, azért írtam ide.
@macilaci78: vidékre venném, így főleg országút, de rövidebb távokra is kell pl. bevásárlás heti 1-2x
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Várható éves futás?
mate317
tag
10e km
kisza25
félisten
megoldódott Nem volt jól becsukva a csomagtartó és gondolom így jelzi, hogy nem villan, viszont az autót így is lezárta, elsőre erre gondoltam, de végig nyitottam az összes ajtót és mind zárva volt (tipo ilyenkor többet villant és nem is zárt be) 3 napja nem mentem az autóval, így csak ma tűnt fel, hogy jelzi, hogy nyitva van, még jó, hogy nem merült le az akksi
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
c00per
tag
Magus en hiszek neked.Anno 7eve az a4 b5 kapott 4 optimal csillapitot.3 evig nalam volt az auto es addig huen szolgalt.Akkoriban eskudtek ra a boltban, hogy jo minoseg.Ennyire szar lett vagy csak kifogtam?
rob210: nem veletlen! made in china sok gyari alkatresz.Volt, hogy gyari hella(origi doboz+gyariszam stb) olajszint jelado jott le egy passatba 4ezerer az alirol.maxgear,denkermann,kraft es egyeb hangzatos nemetes nevu markak mind lengyel szekhely kinai porteka(kozel a kikoto)
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Teljesen felesleges ekkora futásra dízelt venni szerintem. Új autóval biztosan jobban jársz. Dízel előnye nem fog kijönni ilyen kevés futásnál. Rövid távokat meg pláne nem szereti. CRTDI meg szereti kérni a jó minőségű gázolajat. Előbb vagy utóbb be fog csúszni valami felújítás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
ArMaDaProH
csendes tag
Sziasztok,
a segítségeteket szeretném kérni: Audi 1.9 PDTDI, 2001 -hez (B5, motorkód AJM) keresek magyar nyelvű, eredeti kezelési útmutatót.
Akár .pdf formátumban is érdekel.
Mellékelek 2 képet a jelenlegiről, ebből kellene a magyar nyelvű, aminek cikkszáma: 201.561.8D0.16.
A Porsche Hungáriánál már érdeklődtem, a legrégebbi amit be tudnak szerezni a B6-osé, ezt már sajnos nem.
Köszönöm,
üdv,
Attila
[ Szerkesztve ]
Abban higgy, ami megtörtént!
Srácok!
Ti sokat szuggeráljátok a DPF-lekérdezéseket, ezért gondoltam itt bátorkodom feltenni a kérdést az OFF PHEV autóm kapcsán. 10 hónapja / 20 ezer km óta van meg, városban nem használom (a dízel részét), a maradék meg kb. 70% autópálya, 30% országút.
Eddig összesen 3 vagy 4 alkalommal csíptem el, hogy regenerál a DPF - onnan tudható, hogy egyéb indok nélkül elkezdi tölteni a hibridakkut. Ezt eddig csak lájtos országúti menetben láttam, autópályán nem, bár autópályán még inkább a forgalomra figyelek.
Kérdéseim:
1. Autópályán nem kell regenerációt indítania, mert ott magától kiég a DPF a terheléstől? Jellemzően 2500 és 3000 rpm között megyek pályán (ez 150-180-nak felel meg).
2. Legutóbb épp 60 kmh tempomattal gurultam (7-es út, lakott terület) mikor átváltott villanyról dízelre és konstatáltam, hogy indokolatlanul tölteni kezdte az akkut, szóval indította a regenerálást, kb. 1500 rpm-en üzemelve.
Normális, hogy kb. 3, max. 4 perc alatt végzett is a regenerációval?
Utána egyből visszaállt elektromos üzemre, én biztos ami biztos alapon elindítottam a dízelt, de normál üzemben ment tovább.
Ez az első DPF-es autóm.
Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Attól függ melyik clio!!!
Ha az első generációs 0.9 tce akkor nem, hogy felárat nem ér meg, de messzire kerüld is el.
Ha új autóról van szó akkor megéri, mert abban már az 1.33 as motor van ami viszont rohadt jó. (nem tiszta renault fejlesztés)
Vagy hibrid hajtás ha ki tudod fizetni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Doki16
addikt
VW-nél ez nálam úgy nézett ki, hogy ha elérte a küszöbértéket és megfelelően voltak a körülmények akkor képes volt bárhol elkezdni regenerálni. Kedvencem az volt amikor fél napot átpályáztam és nem volt semmi, majd letértem közútra és pont jött egy vonat. Már akartam volna leállítani a motort erre látom 1100 a fordulat, Gyorsan előkaptam a VAG DPF programot és hát persze, hogy elkezdte.
Az Ecu figyeli az koromtömeget. Két érték van, egy alsó és egy felső. Értelemszerűen ha elérte a felsőt akkor elkezdi előmelegíteni a DPF-et. Emeli a fordulatot és tolja a gázolajat, amikor meg van a megfelelő hőmérséklet indul a valódi regenerálás. Ez olyan 600-800 fokon zajlik. Autópályán is bármikor regenerálhat. De nekem előfurdalt már sima országúton is, városban is. Ha már nagyon tele van akkor mindenhol megpróbálja. De ha átlép egy bizonyos értéket, akkor már nem fog tudni magától végezni vele. PD 2.0-nál kellett VCDS-el kényszer regenerációt indítanom. Minden létező fogyasztót be kellett nyomni, hogy minél jobban terheljük a motort és pályán kellett négyesben 3000 körül tartani a fordulatot. Megcsinálta kb 30km alatt. De az már annyira tele volt, hogy 100km után megint kérte. Takarítás lett belőle. Kb. 60k km-ig újból jó lesz.
Ha nagyon jó állapotú és csak szigorúan az égetési fázist nézzük akkor tud végezni 5 perc alatt. Nálam B7 Passat a teljes periodust 15 perc alatt csinálta meg.
Amúgy lehetséges olyan amit írsz, hogy magától nyáron felhevül annyira, hogy elkezdődik egy pici regeneráció. Ilyet is láttam már.
Ha ilyen 700-800km csinálja az jónak számít. Csalószoft után lementek ezek 300-400-ra is.
Ezek mind CR dízelekre értenők amiket megtapasztaltam két darab 2.0 után. Te lehető legjobban hajtód. Nem lesz baja annak egyhamar. Max azt figyelheted rajta, hogy mennyi km után csinálgatja. Addig semmi gond nincs amíg meg nem jelenik a lámpás. [kép] Ez után is még megtudja menteni magát a kocsi. De van egy pont ami után instant halál. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Köszönöm szépen az infókat!
Csak akkor tudom meg, hogy regenerál, ha észreveszem az indokolatlan töltést generátorról - eddig 3 vagy 4 alkalmam volt rá.
Qru
MODERÁTOR
Köszi meglett! Ma el is jutottam oda hogy megnézzem. Gondolom 30k km-ről indult, mert most 23,6k km-re jönne ki (az eddig megtett út + a cseréig saccolt hátralévő út).
AdBlu is ilyen, a saccolt 15k km a valóságban inkább csak 10k km lesz ahogy nézem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
1.3-ból (plusz kamat) azért elég sok mindent meg lehet csinálni akármilyen dízelen
E300TD
tag
Sziasztok,
Az alany egy Audi Cabrio 1.9TDI - AHU. 2000-es évjárat.
Olaj - és vízfolyás apropóján szét lett egy kicsit szedve hegerfejig. Illetve fékjavítás is volt. Minden rendben van, megy, indul, hidegen-melegen, nem csörög, nem zörög, de az izzítás visszajelző folyamatosan villog. Diagnosztika (bár nem gyári) nem jelez semmit! (előtte nem volt ilyen hibajelenség)
Valami ötlet esetleg?
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Amikor a szeretet hatalma legyőzi a hatalom szeretetét, akkor a világ megismerheti a BÉKÉT. (Jimi Hendrix) A vallás akkor keletkezett, amikor az első csaló találkozott az első ostobával. "Voltaire"
Kiskokó
veterán
Én is csak akkor tudom ha regenerál hogy épp leállítom a kocsit és elkezd bőgni a hűtőventi...
Amióta megvan a kocsi nem sokat mentem vele azt is városban szinte. Eddig 2szer volt ilyen hogy regenerálás közbe álltam meg és ment a hűtő utána.
De hogy mikor csinálja és meddig tart azt passz. nem veszem észre, vagyis de alapjáraton ha kivül vagy a kocsi mellet akkor hallani hogy sokkal jobban csettegnek a porlasztók.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
kisza25
félisten
Pályán üzemmelegen, magas fordulaton kellene regenerálnia, én a pillanatnyi fogyasztás növekedésével csíptem fülön.(hyundai i30 crdi)
Tempomatnál ugrált a pillanatnyi fogyasztás
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Qru
MODERÁTOR
Nem feltétlenül, nálam már a Passat B6 és most az új Skoda is simán nekiáll akár városban is regenerálni.
#nincsbennetarcsi
kisza25
félisten
Keveset jártam vele helyben, amikor meg több let a helyben, mint abpálya, akkor meg inkább eladtam
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Qru
MODERÁTOR
Helyes a dízel erre való. Nálunk a sok város miatt kénytelen helyben is nekiállni. Csak a minap 2x kellett megszakítanom a regenerálást... Biztos hosszú életű lesz így a DPF.
#nincsbennetarcsi
kisza25
félisten
Erre a felhasználásra miért diesel a céges
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Mert más költséghely a karbantartás (javítás) és a fejlesztés (új beszerzés).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Tin
veterán
Nem jelzi ki valahogy? Nekem 5500 km van az 1.5 TSI-ben de még egyszer sem vettem észre.
Kirándulósan jöttem haza, csak Zamardinál mentem fel a pályára; így Alsóbélateleptől Fonyódig regenerált. Ott ugye, nem nyomhattam 150-nel.
(#179832) macilaci78 válasza molnarpeter (#179821) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Jaja, fussa taxira, meg trélerre is, mikor épp nem indul az a szar.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Esküszöm azt hittem, hogy ez hiba.
Tehát leállítás utáni hosszan pörgő venti, az a regenerálást jelenti?
Passat b7 2.0 tdi
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Killer01
őstag
Igen... leállítás előtt érdemes rápillantani a fordulatszámra (én már rászoktam ) ha megemeli 900-1000 körülire akkor ne állítsd le ha teheted, mert vagy regenerál vagy akksit tölt (akksitöltésnél értelemszerűen nem teker a hűtőventi).
momo2828
tag
DPF regen témához hozzászólva. Nekem képes elkezdeni a regent hideg indítás után 2km-el. Vízhőfokmutató éppen csak a 70 fele, de az alapjárat már meg van emelve és hallani a ventiket.
Nálam egy regen kb 5 perc autópályán vagy országúton, de városozás tötyörgés alatt volt, hogy 15 perc is kevés volt.
Utángyártott DPF-el most 400km körül megyek el két regen közt. A mostani karanténos időben sok rövidtávval ez kicsit kevesebb.
Még plusz infó, amikor kétszer ilyen gyakran regenerált a kocsi, szignifikáns fogyasztás különbséget nem tapasztaltam se kijelzőn, se mérve.
(A3, 2.0 cr)
Qru
MODERÁTOR
Egy időben próbálkoztak a TSI-vel de úgy hullottak mint a legyek (a miénk anno pl az első 50k km után lett hengerfejes)...
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
VCDS kéne egyrészt, másrészt van benne utólagos fejegység?
Mágus2
Közösségépítő
Amikor szétkapták, a vezérműszíjat is levették. A dinamikus előtöltést beállították rajta, vagy szemre lett visszatéve a szíj? Szerintem itt lesz a gond. Akkr is villog az izzítás jelző, ha tolerancián kívül kerül az előtöltés értéke.
kisza25
félisten
hm, érdekes
más: első fogyi 320 km 22 liter agyig ~6,9 liter
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Reggie0
félisten
A minden fogyasztot benyomni, maximum a klimaig erdekes, az elektromos fogyasztas elhanyagolhato a motor teljesitmenyehez kepest.
yodamester10
őstag
Ha ezt 21-től elfogadják nem irigylem a Pestieket.Vírus után a Karigeri megőrül.
[link]
Asbee
veterán
Ball hátsó és jobb első ajtóm már egyáltalán nem zár be. Hallom hogy kattan halkan, de ki tudom nyitni az ajtót. Ez inkább kábel lesz az átvezetőben vagy a szerkezettel lehet gond? Más furcsaság nincs, ablakok is működnek rendesen. Hétvégén rá lesz nézve. Jetta 2006.
Doki16
addikt
Nem magamtól találtam ki. Gyári VCDS protokollt követtem Pár száz watt fogyasztó a generátoron tud fogni rendesen, gondolom ezért kérték a bekapcsolását. Persze egy nagy motor erejéhez képest a generátor visszafogása elhanyagolható
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Qru
MODERÁTOR
Amúgy megosztott a flotta, belépőszinten benzinesek/villanyosok vannak (Scala 1.0 TSI, eGolf, Leaf2) , középszinten 2.0 TDI 150 vagy 190 lóval, legfelül meg a 272 lovas 2.0 TSI-k mennek.
Az nem rossz fogyi amúgy! Rövidtávozva a Jazz is bekap annyit E10-ből.
#nincsbennetarcsi
rob210
nagyúr
Ezt kár volt beraknod.
Tegnap már agyvérzést kaptam ettől.
Realitását vesztett, a fővárosban soha nem közlekedő dilettánsok gyülekezete.
Értem én, hogy ők beüllnek a pilomata autóba és végigmennek a városon.
De ennek az intézkedésnek se füle se farka.
Inkább az autok számát kéne normalizálni.
Nem hülye intézkedéseket bevezetni, hanem a vezetni nem tudó embereket, a folyamatosan szabálytalankodókat szűrni, valamint a műszakilag a közúti közlekedésre alkalmatlan járműveket kiszűrő intézkedéseket kéne bevezetni.
De hát ez Magyarország, mit is várunk.
Renault power
Bár politikát nem szabad itt megejteni, jobb ha hozzászoksz a gondolathoz. Graz is 30-s város. Stuttgart most lett teljesen 50-s. Ahol beharangozták ott meg is próbálják tenni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Tin
veterán
Reszben egyetertunk. Szerintem is felesleges a sebesseget csokkenteni olyan utakon, ahol lehet menni (pl. Hungaria), viszont egyaltalan nem felesleges a 30-as korlatozas ott, ahol lakoovezet van. Mert ott amugy minek hasitananak az autosok? Foleg, amikor az 50 az sokaknak 64, mert "addig ugysem buntetik". Tul sok, es semmi keresnivaloja egy athalado forgalomnak egy lakoovezeti mellekutcaban, a lakok meg napi 2x pont leszarjak, hogy 30-al mennek vagy 50-el (64-el). Percekrol (se) beszelunk.
Viszont, sokkal jobban be kellene tartatni a szabalyokat. Meghoztak ezt az objektiv felelosseges baromsagot, azota se buntetopont, se buntetes kisebb tullepes eseten, csak beallnak trafizni, a tobbit meg intezik a gepek. A gyalogos meg fel atmenni az uton, a biciklis erosen masodlagos kozlekedove valik, es az autos az isten.
Menj el nyugatra, es meg fogsz lepodni, mennyi a korlatozas, mennyire "isten" az autos az utakon.
MunezXBK
nagyúr
40-es.
Mondjuk maga a város mint olyan értelmezhetetlen amikor légszennyezettségi és forgalmi szempontokat nézünk. Persze mindenkit nyom a joga hogy városba költözzön, de hát nem lehet várni józan észt az emberektől.
MOD
Munez:
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
macilaci78
nagyúr
Az indoklás sántít. Ahol 50-nél gyorsabban szabad közlekedni, az kijelölt főútvonal és KRESZ szerint tilos a kerékpáros közlekedés. Gyalogosnak ott a kijelölt gyalogátkelőhely lámpás kereszteződésben.
A másik oldala, hogy a Hungáriában dugóban araszolva, vagy pirostól pirosig gyorsítva tökmindegy, hogy 50, vagy 70. Amikor folyamatos a forgalom, akkor meg jó az 50 is.
A kerékpáros pedig nincs megtűrve sem az úttesten, sem a járdán, a kerékpárutat pedig sem a gyalogosok, sem az autósok nem tartják tiszteletben, ez tény. Ahogyan az is, hogy a legtöbb, akár jogosítvánnyal rendelkező kerékpáros nem akarja tudni, milyen szabályok vonatkoznak rá. Forgalommal szemben halad, át a piroson akár autós sávban, akár gyalogátkelőhelyen. Amíg nem lesz keményen szankcionálva, addig minden szabály falra hányt borsó.
Na meg a kerékpárutak, kerékpáros átkelők is a legtöbb esetben rossz minőségűek, mellőzik a karbantartást.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo ThinkPad T480, I5-8350U, 8GB RAM, 256GB SSD, FHD, 2 év garancia, Áfás számla! (63)
- Eredeti, új, Airpods Pro 2 lightning töltőtok, 6 hó apple gari A2700
- Eredeti, új AirPods Pro 2 lightning bal oldali füles A2699
- Eredeti, új AirPods Pro 2 lightning jobb oldali füles A2698
- Isotek Evo 3 Polaris tápszűrő, elosztó