Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#113201) atos19881101 válasza Mágus2 (#113130) üzenetére


atos19881101
senior tag

Utána érdeklődtem az egyik kiszemeltnek. A motorkódja AWX. Van tapasztalatod ezzel a motorral?

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#113202) footy válasza Mágus2 (#113192) üzenetére


footy
addikt

Nekem mult heten amikor -10-ek voltak meg az olaj se erte el a 80 fokot. A munkaba jaros utvonal elso 10km-es szakasza nagyreszt 60-nal menos es altalaban(mint ma (+1 C)) boven 75 fok korul van a mult heten inkabb 60 volt azt ezt koveto autopalyas szakaszon pedig felment 78-ig,de a lehajto utan visszahult 74-re :Y
Pedig nalam 19 fokon volt a futes es a venti csak 2-esen ment. (1.6 CAYC + digit klima)

(#113203) lenko válasza -v- (#113200) üzenetére


lenko
aktív tag

Nem kell hatalmas se, a 2.3 elég, ráadásul a V elrendezés miatt nem sokkal később melegszik be mint az 1.6 8v.
22 fokra állítva rendesen olyan meleget fúj mint egy hajszárító, már 4-5km megtétele után.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#113205) !Overdose! válasza Kalandor (#113204) üzenetére


!Overdose!
őstag

Nálam is melegszik az 1.4PD, ahogy kell. A termosztát új Whaler.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#113206) -v- válasza lenko (#113203) üzenetére


-v-
addikt

Na mondjuk azoknak a VR motoroknak pont a hűtés a rákfenéje ha jól tudom, kicsit nyomkorászod neki aztán meg is főzi magát :U
Egyébként ja, szívóból már egy 2 literes is faszán bemelegszik gyorsan :K

Nem kell hatalmas se

De kell amúgy ;] mert szívóból ezek a kávédarálók nem tudnak menni, nincs elég kraft :)

[ Szerkesztve ]

(#113207) lenko válasza -v- (#113206) üzenetére


lenko
aktív tag

Pont azért nem vettem 2.8-ast, hogy jobb legyen a hőleadás a mindennapi használat során.
Így ez a része is ki van védve+normálisan járok vele. Meg nagyon pörgetni sem kell, 80-90es temponál, ha nincs túl közel a szembejövő, akkor 5.-ben simán lehet előzni. A heti 1-2 alkalom amikor leforgatom 5-6e-ig. mondjuk 2 fokozatban, attól meg nem fog megfőződni.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#113208) Brumi˘ válasza atos19881101 (#113201) üzenetére


Brumi˘
addikt

AWX és AVF motor kb ugyan az. Valtó (AWX 5-ös manuál, AVF 6-os manuál), kuplung (AWX 228-as, AVF 240-es) és max nyomaték (AWX 285nm, AVF 310nm) különbség van. Az 5-ös váltó amennyire én tudom tartósabb. (De Mágusnak sokkal több tapasztalata van, ha valamit nem jól tudtam kijavít ha valamit kihagytam kiegészít.)

(#113209) kk831228 válasza tomcsi23 (#113198) üzenetére


kk831228
addikt

Mióta ezt magyarázom mindenkinek... :K ;) Áá mindenki azt mondja biztos szar a termosztát meg ilyen hülyeségek... Hát simán visszahűlnek ezek a dieselek... A belső fűtéssel visszahűtöd a motort simán... :K Ezt már 5 éve tapasztalom, haver is a golf v pd-nél... Föleg ha kis fordulaton mész - 10 fokban... Úgy hogy ez teljesen normális, vagyis inkább elbaszott konstrukció... Szerintem q.. ra túl vannak hűtve ezek a motorok. Svédországba nem vinném ki ezeket kieg. fűtés nélkül... :N Gondolom az ilyen országokban alap felszereltség...

[ Szerkesztve ]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#113210) footy válasza kk831228 (#113209) üzenetére


footy
addikt

Golf 5-tol meg Passat B5-tol alapbol lennie kell kiegeszito futesnek (dieselhez), mar hogyha az elekromosra gondolsz.

[ Szerkesztve ]

(#113211) kk831228 válasza footy (#113210) üzenetére


kk831228
addikt

Nem elektromosra gondoltam amúgy, de énmég nem találtam benne elktromosat se szerintem b6-tól lehet elektromos... :) :U

[ Szerkesztve ]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#113212) i-sti


i-sti
senior tag

MANN-FILTER kérdés:

Mi e között a 3 szűrű között a különbség?

CU 2450
CUK 2450
FP 2450

Novum Forum Siculorum

(#113213) lenko válasza i-sti (#113212) üzenetére


lenko
aktív tag

1, sima
2, aktív szenes(mérgező gázokat jobban kiszűri)
3, antibakteriális+aktív szén ebben is van (baktériumokat jobban kiszűri+2.)

Az embereknek fáj az igazság!

(#113214) K Norbi válasza i-sti (#113212) üzenetére


K Norbi
addikt

[link] ;)

[ Szerkesztve ]

(#113215) 7600 GS válasza i-sti (#113212) üzenetére


7600 GS
addikt

Aktívszenes illetve sima. K végződés mindig az aktív szenet jelenti.

mod: Megelőztek :)

[ Szerkesztve ]

(#113216) K Norbi válasza 7600 GS (#113215) üzenetére


K Norbi
addikt

Csak másodperceken múlt! :D

(#113217) atos19881101 válasza Brumi˘ (#113208) üzenetére


atos19881101
senior tag

Köszi! :R

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#113218) K Norbi válasza lenko (#113213) üzenetére


K Norbi
addikt

Nem is látok szinte sehol ilyen szűrőt [link]

(#113219) bmwsan válasza kk831228 (#113209) üzenetére


bmwsan
senior tag

Nálam is detto.
B6 Passat BXE. Most mentünk barátnommel Gyulára, amikor 80 körül mentem, a Motor simán visszahult.(75-80fok)
Futés 24fok + közepes befúvás.
Kint -12,5fok.
Bár nálam 85-nél tovább nem is szokott melegedni.

(#113220) lenko válasza K Norbi (#113218) üzenetére


lenko
aktív tag

FP2862

Gondolom az ára miatt, környezetemben az aktív szenest se nagyon veszik (Merthogy jó lesz a sima), nem hogy ezt.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#113222) K Norbi válasza lenko (#113220) üzenetére


K Norbi
addikt

Igen jól mondod! A H astránkba se lenne olyan drága ;] [link]

(#113223) Morris válasza Kalandor (#113221) üzenetére


Morris
veterán

Megerősítem! Jóval hamarabb melegszik tőle az én autóm is! :K

[ Szerkesztve ]

(#113224) Lacess


Lacess
tag

Ahol mostanában élek ott úgy néz ki a dolog hogy akármerre akarok indulni legalább 1000méter szintkülönbséget kell letudnom 8-10 km alatt. Természetesen lefelé.
Ugye álló helyzetben nem melegítünk motort. Én is csak 4-5 percet szoktam járatni amikor már azért hideg van. (azaz -10 vagy alatta, ami itt normális, nappal, éjjel alacsonyabb.)
Namost elindulok, lefelé, a gázpedállál első körben olyan 11-12km után kell ismerettséget kötnöm. Addig motorfék. A motor nemhogy nem melegszik, hanem a vízhőfokmérő leginkább átfordulna, csak épp a másik irányba.
Nos ilyenkor mi(lenne) a helyes eljárás? (tudom a Webasto...)
A motornak ez a buli nagyon nem jó. A "szerencse" a dologban az hogy sokat kell dolgoznom, ezáltal van hogy 3hétig! bele sem ülök az autóba. Így csak ritkábban kell elviselni ezt a szenvedést, max. 1x egy héten.
Az ismereten életkoru (legalább 4éves) Bosch S3 akksi még mindig bírja, pedig nem ritka a -20 sem. Legutóbb több mint 2hetet állt az autó.

Ilyen körülmények között én már nem gyanakszok a termosztátra.
(jah, amúgy 1,9 TDI, ASV)

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#113225) Mágus2 válasza tomcsi23 (#113198) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az lehet, hogy normális, de felba...

Ha nem piszkálom a fűtést, 22 fokon hagyva is dől belőle a meleg, olyankor nem hűl vissza, szépen bemelegszik, de 24 fokon ha nem lehet haladni és csak simogatva van, simán visszahűti. Szerintem a termosz jó, mert akkor soha nem érné el az üzemi hőfokot. -10 ben is bemelegszik 12-15 perc alatt üzemi hőfokra, de csak ha 22 fokra van téve a fűtés. Ha meg kikapcsolom a fűtést, 3km és meleg, csak nem látok ki. :Y

Teória, aztán utána kell nézni... szerintem 22 fokig kifűti az elektromos segéd fűtés a műszerfal alatt, viszont ha elkezdem tolni a levegőt a hőcserélőn keresztül, akkor visszahűti, lehet rajta 3 temostat is. Egyszerűen nem termel elég veszteség hőt ez a motor a kombi budi kifűtésére.

[ Szerkesztve ]

(#113226) i-sti válasza lenko (#113220) üzenetére


i-sti
senior tag

Hát az FP-st lehet én sem veszem meg de a cukit megrendelem :)

Novum Forum Siculorum

(#113227) K Norbi válasza Lacess (#113224) üzenetére


K Norbi
addikt

Hát akkor nem ártana egy jó Ctek akkumulátor töltő neked :)

(#113226) I-sty Végül miket veszel bele? e-mailt írtál?

[ Szerkesztve ]

(#113228) Halver válasza tomcsi23 (#113198) üzenetére


Halver
csendes tag

"A dízel csak nyárra való vagy mi?
Svédeknél mit csinálna vajon? "

Télen nem kell szántani ott sem.... ;]

(#113229) Lacess válasza K Norbi (#113227) üzenetére


Lacess
tag

Természetesen csillggarázsban tölti az autó a szabadidejét. Az akksit meg nem szoktam kivenni.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#113230) i-sti válasza K Norbi (#113227) üzenetére


i-sti
senior tag

Igen, írtam emailt. Ma válaszoltak Kolozsvárról.

071115562C Olaj szűrő
8T0127401A Gázolaj
8R0133843K Levegő
8K0819439 Pollen
8K0819439K Szenes

S így lesznek a MANN-tól:
MANN-FILTER HU 719/7X = 1 103 huf
MANN-FILTER WK 6003 = 5 103
MANN-FILTER C 32 130 = 3 517
MANN-FILTER CUK 2450 = 3 792

Még nem döntöttem el, hogy netről rendeljem vagy innen a várósból szerezzem be.
Kértem ár ajánlatot helyből. Szállítással ugyan ott vagyok, de ők csak sima Castrol tudnak adni nem Titaniumot.
Most ezen agyalok, hogy melyik legyen. :U

Novum Forum Siculorum

(#113231) -v- válasza Mágus2 (#113225) üzenetére


-v-
addikt

Én csak azt nem értem, akkor miért nem olyan kiegészítő fűtést raknak bele ami megfelelően hatékony?
Csak mert ez király, hogy hidegben gondot okoz a fűtés - de melegben meg nem fűt az ember :D mikor fűtsél ha nem akkor, amikor hideg van?

(#113232) i-sti válasza -v- (#113231) üzenetére


i-sti
senior tag

+1

Mi az az elektromos/kiegészítő fűtés? :U

Novum Forum Siculorum

(#113233) -v- válasza -v- (#113231) üzenetére


-v-
addikt

Akkor mi van amúgy az 1.6-os dízelekkel? Gondolom azok még ennyi hőt se termelnek .. ráadásul azért -6 fok az nem extrém hideg :U

(#113234) tomcsi23 válasza Mágus2 (#113225) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ez elég gázos szerintem. Nem a csalószoftver okozza? ;]
Skandináviába küldött példányoknál van valami változtatás esetleg?

Vilike, a dízel mellé kell egy benzines motor is, hogy rendesen haladjon fűtsön. :D

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#113235) Balupapa válasza Mágus2 (#113194) üzenetére


Balupapa
senior tag

erre mit tudnal mondani? :O

02 audi a3 1.9pd atd. VCDS 12.12 nem latja a kocsit megneztem masik kaptopon masik kabellal sem! A tartalmat viszont letudtuk mente i (chipbez). Mi lehet a hiba? Diagolni kellene a kocsit! Otletek?

_-=*WheelWhores*=-_

(#113236) K Norbi válasza i-sti (#113230) üzenetére


K Norbi
addikt

Szuper! :K :K

(#113237) 33as válasza i-sti (#113230) üzenetére


33as
senior tag

De miért ragaszkodsz annyira a Castrol márkához? :U
Én személy szerint már régóta Eneost használok minden kocsiba! (magán céges)

MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot

(#113238) footy válasza -v- (#113233) üzenetére


footy
addikt

En ITT irtam milyen 1.6-ossal,nekem az az erzesem(a fogyasztas alapjan) hogy a kiegeszito futes 0 fok alatt gyakorlatilag folyamatosan megy.

(#113232) I-sty
A muszerfalba van beepitve egy elektromos futoelem ami az utaster levegojet futi.

[ Szerkesztve ]

(#113239) i-sti válasza 33as (#113237) üzenetére


i-sti
senior tag

Novum Forum Siculorum

(#113240) K Norbi válasza 33as (#113237) üzenetére


K Norbi
addikt

Én is csak Castrol olajat teszek a autóba [link] VW nél Gyári ajánlás!
Ha megnézed pl focvis GTI golfján az olajsapkát Castrol áll rajta.

(#113241) TaaT) Vennék is! Ha nem lenne olyan drága az legalább 10 évet bír.

[ Szerkesztve ]

(#113241) TaaT válasza K Norbi (#113240) üzenetére


TaaT
veterán

"VW nél Gyári ajánlás!"

Meg az hogy csak gyári aksit vegyél bele, szal nincs minden gyári ajánlás kőbe vésve ;)

Give them hell Ukraine!

(#113242) i-sti válasza K Norbi (#113240) üzenetére


i-sti
senior tag

"Ha megnézed pl focvis GTI golfján az olajsapkát Castrol áll rajta."

Ez van nálam is.

Novum Forum Siculorum

(#113243) TaaT válasza K Norbi (#113240) üzenetére


TaaT
veterán

Nincs mese, ha azt mondják hogy gyárit vegyél akkor azt vegyél bele :U ;]

Give them hell Ukraine!

(#113244) bmwsan válasza Kalandor (#113221) üzenetére


bmwsan
senior tag

Én is gondolkoztam, téli maszkon. De félek, hogy a víz és az olaj mellett a turbót is melegítené és az véletlenül megtalálna sülni.

Utána érdeklodtem egyszer a Volkswagennél és azt mondták, hogy ez normális. Mivel az autó gyári vonóhoroggal lett rendelve, így nagyobb hutot kapott, hogy a hegymenetek + vontatmány esetén is megfelelo legyen a motor hutese.

(#113245) K Norbi válasza TaaT (#113243) üzenetére


K Norbi
addikt

Nincs kőbe vésve, de akkor is a castrol a gyári ajánlás.
;) [link]

[ Szerkesztve ]

(#113246) MunezXBK válasza Mágus2 (#113225) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Enyém is ilyen, azért érdeklődtem múltkor a termosztát után.

(#113247) tresh válasza TaaT (#113243) üzenetére


tresh
addikt

Nincs baj a gyárival se ha nem a márkaszervizből veszi hanem a beszállítótól és akkor rögtön nem annyi ;)

(#113248) TaaT válasza tresh (#113247) üzenetére


TaaT
veterán

Csak kíváncsiságból, mennyi lenne egy gyári VW Varta? 61Ah volt az enyémbe aszem :)

Give them hell Ukraine!

(#113249) lenko válasza K Norbi (#113245) üzenetére


lenko
aktív tag

Ajánlás, az nem kötelezés. Velük szerződtek le kb. ennyi.
Bármilyen mást tehetsz bele, ami megfelel a specifikációnak.
Én totalt használok 3-4éve.(Előtte Castrol, aztán jött a hamisítás mizéria, utána váltottam okkal bizonyos infok alapján) Nincs vele semmi problémám, és a motornak sem.

Az embereknek fáj az igazság!

(#113250) 33as válasza K Norbi (#113240) üzenetére


33as
senior tag

Ok, ahogy gondolod, de nekünk meg van egy Seat meg egy VW (céges)autónk és már vagy 3 éve csak Eneost használunk! :R

MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.