Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - 23/Július I
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
atos19881101
senior tag
Utána érdeklődtem az egyik kiszemeltnek. A motorkódja AWX. Van tapasztalatod ezzel a motorral?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
footy
addikt
Nekem mult heten amikor -10-ek voltak meg az olaj se erte el a 80 fokot. A munkaba jaros utvonal elso 10km-es szakasza nagyreszt 60-nal menos es altalaban(mint ma (+1 C)) boven 75 fok korul van a mult heten inkabb 60 volt azt ezt koveto autopalyas szakaszon pedig felment 78-ig,de a lehajto utan visszahult 74-re
Pedig nalam 19 fokon volt a futes es a venti csak 2-esen ment. (1.6 CAYC + digit klima)
lenko
aktív tag
Nem kell hatalmas se, a 2.3 elég, ráadásul a V elrendezés miatt nem sokkal később melegszik be mint az 1.6 8v.
22 fokra állítva rendesen olyan meleget fúj mint egy hajszárító, már 4-5km megtétele után.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
!Overdose!
őstag
Nálam is melegszik az 1.4PD, ahogy kell. A termosztát új Whaler.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-v-
addikt
Na mondjuk azoknak a VR motoroknak pont a hűtés a rákfenéje ha jól tudom, kicsit nyomkorászod neki aztán meg is főzi magát
Egyébként ja, szívóból már egy 2 literes is faszán bemelegszik gyorsan
Nem kell hatalmas se
De kell amúgy mert szívóból ezek a kávédarálók nem tudnak menni, nincs elég kraft
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Pont azért nem vettem 2.8-ast, hogy jobb legyen a hőleadás a mindennapi használat során.
Így ez a része is ki van védve+normálisan járok vele. Meg nagyon pörgetni sem kell, 80-90es temponál, ha nincs túl közel a szembejövő, akkor 5.-ben simán lehet előzni. A heti 1-2 alkalom amikor leforgatom 5-6e-ig. mondjuk 2 fokozatban, attól meg nem fog megfőződni.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Brumi˘
addikt
AWX és AVF motor kb ugyan az. Valtó (AWX 5-ös manuál, AVF 6-os manuál), kuplung (AWX 228-as, AVF 240-es) és max nyomaték (AWX 285nm, AVF 310nm) különbség van. Az 5-ös váltó amennyire én tudom tartósabb. (De Mágusnak sokkal több tapasztalata van, ha valamit nem jól tudtam kijavít ha valamit kihagytam kiegészít.)
kk831228
addikt
Mióta ezt magyarázom mindenkinek... Áá mindenki azt mondja biztos szar a termosztát meg ilyen hülyeségek... Hát simán visszahűlnek ezek a dieselek... A belső fűtéssel visszahűtöd a motort simán... Ezt már 5 éve tapasztalom, haver is a golf v pd-nél... Föleg ha kis fordulaton mész - 10 fokban... Úgy hogy ez teljesen normális, vagyis inkább elbaszott konstrukció... Szerintem q.. ra túl vannak hűtve ezek a motorok. Svédországba nem vinném ki ezeket kieg. fűtés nélkül... Gondolom az ilyen országokban alap felszereltség...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
footy
addikt
Golf 5-tol meg Passat B5-tol alapbol lennie kell kiegeszito futesnek (dieselhez), mar hogyha az elekromosra gondolsz.
[ Szerkesztve ]
kk831228
addikt
Nem elektromosra gondoltam amúgy, de énmég nem találtam benne elktromosat se szerintem b6-tól lehet elektromos...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
i-sti
senior tag
lenko
aktív tag
1, sima
2, aktív szenes(mérgező gázokat jobban kiszűri)
3, antibakteriális+aktív szén ebben is van (baktériumokat jobban kiszűri+2.)
Az embereknek fáj az igazság!
K Norbi
addikt
[ Szerkesztve ]
7600 GS
addikt
Aktívszenes illetve sima. K végződés mindig az aktív szenet jelenti.
mod: Megelőztek
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Csak másodperceken múlt!
atos19881101
senior tag
Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
K Norbi
addikt
Nem is látok szinte sehol ilyen szűrőt [link]
bmwsan
senior tag
Nálam is detto.
B6 Passat BXE. Most mentünk barátnommel Gyulára, amikor 80 körül mentem, a Motor simán visszahult.(75-80fok)
Futés 24fok + közepes befúvás.
Kint -12,5fok.
Bár nálam 85-nél tovább nem is szokott melegedni.
lenko
aktív tag
Gondolom az ára miatt, környezetemben az aktív szenest se nagyon veszik (Merthogy jó lesz a sima), nem hogy ezt.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
K Norbi
addikt
Igen jól mondod! A H astránkba se lenne olyan drága [link]
Morris
veterán
Megerősítem! Jóval hamarabb melegszik tőle az én autóm is!
[ Szerkesztve ]
Lacess
tag
Ahol mostanában élek ott úgy néz ki a dolog hogy akármerre akarok indulni legalább 1000méter szintkülönbséget kell letudnom 8-10 km alatt. Természetesen lefelé.
Ugye álló helyzetben nem melegítünk motort. Én is csak 4-5 percet szoktam járatni amikor már azért hideg van. (azaz -10 vagy alatta, ami itt normális, nappal, éjjel alacsonyabb.)
Namost elindulok, lefelé, a gázpedállál első körben olyan 11-12km után kell ismerettséget kötnöm. Addig motorfék. A motor nemhogy nem melegszik, hanem a vízhőfokmérő leginkább átfordulna, csak épp a másik irányba.
Nos ilyenkor mi(lenne) a helyes eljárás? (tudom a Webasto...)
A motornak ez a buli nagyon nem jó. A "szerencse" a dologban az hogy sokat kell dolgoznom, ezáltal van hogy 3hétig! bele sem ülök az autóba. Így csak ritkábban kell elviselni ezt a szenvedést, max. 1x egy héten.
Az ismereten életkoru (legalább 4éves) Bosch S3 akksi még mindig bírja, pedig nem ritka a -20 sem. Legutóbb több mint 2hetet állt az autó.
Ilyen körülmények között én már nem gyanakszok a termosztátra.
(jah, amúgy 1,9 TDI, ASV)
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Mágus2
Közösségépítő
Az lehet, hogy normális, de felba...
Ha nem piszkálom a fűtést, 22 fokon hagyva is dől belőle a meleg, olyankor nem hűl vissza, szépen bemelegszik, de 24 fokon ha nem lehet haladni és csak simogatva van, simán visszahűti. Szerintem a termosz jó, mert akkor soha nem érné el az üzemi hőfokot. -10 ben is bemelegszik 12-15 perc alatt üzemi hőfokra, de csak ha 22 fokra van téve a fűtés. Ha meg kikapcsolom a fűtést, 3km és meleg, csak nem látok ki.
Teória, aztán utána kell nézni... szerintem 22 fokig kifűti az elektromos segéd fűtés a műszerfal alatt, viszont ha elkezdem tolni a levegőt a hőcserélőn keresztül, akkor visszahűti, lehet rajta 3 temostat is. Egyszerűen nem termel elég veszteség hőt ez a motor a kombi budi kifűtésére.
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
Hát az FP-st lehet én sem veszem meg de a cukit megrendelem
Novum Forum Siculorum
K Norbi
addikt
Hát akkor nem ártana egy jó Ctek akkumulátor töltő neked
(#113226) I-sty Végül miket veszel bele? e-mailt írtál?
[ Szerkesztve ]
Halver
csendes tag
"A dízel csak nyárra való vagy mi?
Svédeknél mit csinálna vajon? "
Télen nem kell szántani ott sem....
Lacess
tag
Természetesen csillggarázsban tölti az autó a szabadidejét. Az akksit meg nem szoktam kivenni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
i-sti
senior tag
Igen, írtam emailt. Ma válaszoltak Kolozsvárról.
071115562C Olaj szűrő
8T0127401A Gázolaj
8R0133843K Levegő
8K0819439 Pollen
8K0819439K Szenes
S így lesznek a MANN-tól:
MANN-FILTER HU 719/7X = 1 103 huf
MANN-FILTER WK 6003 = 5 103
MANN-FILTER C 32 130 = 3 517
MANN-FILTER CUK 2450 = 3 792
Még nem döntöttem el, hogy netről rendeljem vagy innen a várósból szerezzem be.
Kértem ár ajánlatot helyből. Szállítással ugyan ott vagyok, de ők csak sima Castrol tudnak adni nem Titaniumot.
Most ezen agyalok, hogy melyik legyen.
Novum Forum Siculorum
-v-
addikt
Én csak azt nem értem, akkor miért nem olyan kiegészítő fűtést raknak bele ami megfelelően hatékony?
Csak mert ez király, hogy hidegben gondot okoz a fűtés - de melegben meg nem fűt az ember mikor fűtsél ha nem akkor, amikor hideg van?
i-sti
senior tag
+1
Mi az az elektromos/kiegészítő fűtés?
Novum Forum Siculorum
-v-
addikt
Akkor mi van amúgy az 1.6-os dízelekkel? Gondolom azok még ennyi hőt se termelnek .. ráadásul azért -6 fok az nem extrém hideg
tomcsi23
veterán
Ez elég gázos szerintem. Nem a csalószoftver okozza?
Skandináviába küldött példányoknál van valami változtatás esetleg?
Vilike, a dízel mellé kell egy benzines motor is, hogy rendesen haladjon fűtsön.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Balupapa
senior tag
erre mit tudnal mondani?
02 audi a3 1.9pd atd. VCDS 12.12 nem latja a kocsit megneztem masik kaptopon masik kabellal sem! A tartalmat viszont letudtuk mente i (chipbez). Mi lehet a hiba? Diagolni kellene a kocsit! Otletek?
_-=*WheelWhores*=-_
K Norbi
addikt
Szuper!
33as
senior tag
De miért ragaszkodsz annyira a Castrol márkához?
Én személy szerint már régóta Eneost használok minden kocsiba! (magán céges)
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
footy
addikt
En ITT irtam milyen 1.6-ossal,nekem az az erzesem(a fogyasztas alapjan) hogy a kiegeszito futes 0 fok alatt gyakorlatilag folyamatosan megy.
(#113232) I-sty
A muszerfalba van beepitve egy elektromos futoelem ami az utaster levegojet futi.
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
Novum Forum Siculorum
K Norbi
addikt
Én is csak Castrol olajat teszek a autóba [link] VW nél Gyári ajánlás!
Ha megnézed pl focvis GTI golfján az olajsapkát Castrol áll rajta.
(#113241) TaaT) Vennék is! Ha nem lenne olyan drága az legalább 10 évet bír.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
"VW nél Gyári ajánlás!"
Meg az hogy csak gyári aksit vegyél bele, szal nincs minden gyári ajánlás kőbe vésve
Give them hell Ukraine!
i-sti
senior tag
"Ha megnézed pl focvis GTI golfján az olajsapkát Castrol áll rajta."
Ez van nálam is.
Novum Forum Siculorum
TaaT
veterán
Nincs mese, ha azt mondják hogy gyárit vegyél akkor azt vegyél bele
Give them hell Ukraine!
bmwsan
senior tag
Én is gondolkoztam, téli maszkon. De félek, hogy a víz és az olaj mellett a turbót is melegítené és az véletlenül megtalálna sülni.
Utána érdeklodtem egyszer a Volkswagennél és azt mondták, hogy ez normális. Mivel az autó gyári vonóhoroggal lett rendelve, így nagyobb hutot kapott, hogy a hegymenetek + vontatmány esetén is megfelelo legyen a motor hutese.
K Norbi
addikt
Nincs kőbe vésve, de akkor is a castrol a gyári ajánlás.
[link]
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Enyém is ilyen, azért érdeklődtem múltkor a termosztát után.
tresh
addikt
Nincs baj a gyárival se ha nem a márkaszervizből veszi hanem a beszállítótól és akkor rögtön nem annyi
TaaT
veterán
Csak kíváncsiságból, mennyi lenne egy gyári VW Varta? 61Ah volt az enyémbe aszem
Give them hell Ukraine!
lenko
aktív tag
Ajánlás, az nem kötelezés. Velük szerződtek le kb. ennyi.
Bármilyen mást tehetsz bele, ami megfelel a specifikációnak.
Én totalt használok 3-4éve.(Előtte Castrol, aztán jött a hamisítás mizéria, utána váltottam okkal bizonyos infok alapján) Nincs vele semmi problémám, és a motornak sem.
Az embereknek fáj az igazság!
33as
senior tag
Ok, ahogy gondolod, de nekünk meg van egy Seat meg egy VW (céges)autónk és már vagy 3 éve csak Eneost használunk!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090