Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44401) Mr. Y


Mr. Y
senior tag
LOGOUT blog

Sziasztok!

Hosszú évek óta vagyok jelen a PayPal-nál, 2 számlám is van, mindkettőt csak és kizárólag külföldi vásárlásokhoz használtam, pénzt sosem töltöttem fel rájuk, mindig azonnal vont számláról. Aztán minden megváltozott...

Júliusban egyik Angliában élő barátom átutalt egy kisebb összeget egy munkámért. Az erősen meglepett, hogy e-mail értesítőben a ténylegesen nála levont összeg szerepelt, de a számlán nem volt csak egy kicsit kevesebb. Már magát ezt a levonást sem értem, de mindegy is, továbbra is ha fizettem, a számláról ment.
Aztán most Szeptember 4-én kaptam egy e-mail-t, miszerint visszatartják a számlán lévő pénzemet. Egy az egyben az egészet elvették, a számlám állása szerint 0 forint az egyenleg és ott van alatta sárga kerettel, hogy ennyi visszatartva.
Utána néztem a dolgoknak, miért lehetséges ez, de egyetlen felsorolt indok sem következett be. Az e-mail-ben ők továbbá közölték, hogy havonta egyszer felülvizsgálják (ezt maguktól küldték), és 30-180 napon belül feloldják az összeget.

Én nem értem ezt az egészet de nem is törődtem vele, mindmáig, ugyanis: Ma fizetni akartam. És sorozatos visszautasítás a vége, azzal az üzenettel, hogy Számlája korlátozásra került, a tranzakció sikertelen!
Tehát lényegében a semmiért elvették a pénzemet és ameddig nem jönnek rá, hogy ők a hülyék a történetben, addig a teljes számlám minden funkciója használhatatlan....

Mi lehet a megoldás, mi vezethez afelé, hogy visszakapjam a pénzemet és ismét működjön a számla?

Előre is köszönöm a segítséget!

Ui: Beszéltem a barátommal, hogy Ő esetleg lát-e valamit. Az én oldalamon ott van, hogy mikor utalt (a mennyi pedig a levonást követő összeg), de nála semmi nyoma annak, hogy utalt volna. Ez is érdekes... Pláne, hogy Ő sem kapta vissza a pénzt.

[ Szerkesztve ]

But who is watching the guardians?

(#44402) V/ válasza Mr. Y (#44401) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem a korlátozástól számolt 180 nap után értesítenek arról hogy miként fogsz az egyenlegen ragadt pénzhez hozzáférni, de ezt a fiókot nem tudod már használni.
Lehet két fiókod, de az egyik az üzleti fiók kell hogy legyen, míg a másik csak személyes fiók lehet. Két azonos típus nem lehet, már ez is oka lehet a korlátozásnak.
Nem tudom hogy a személyazonosságodat leigazoltad-e már feléjük mert ha nem az is probléma és a pénzmosás elleni szabályozás a pénzmozgások során szintén lehet probléma.
Ha neked zárolják a pénzt azt nem küldik vissza, ha a barátodnál nincs nyoma az eredeti pénzküldésnek az már eleve probléma, mert csak elküldte, bár gondolom amiről ment a pénz ott azért lenni kell könyvelési információnak. Amit nem küld el azt te sem kaphatod meg.

Mivel valami ellenértékeként kaptad az összegeket azok díj kötelesek és ha "kezdő eladó" vagy akkor a vásárlói védelem biztosítása miatt a pénzhez való hozzáférés korlátozva lesz, aztán ha letelik és vevő nem reklamál akkor hozzáférsz a pénzhez.

(#44403) Mr. Y válasza V/ (#44402) üzenetére


Mr. Y
senior tag
LOGOUT blog

Pont az a lényeg. Ott volt nála is, képernyőfotó is van róla, de eltűnt. Nálam meg ott van, zárolva.
Egyébként pedig 2 külön e-mail címre, külön telefonszámra van regisztrálva a 2 külön fiók.

But who is watching the guardians?

(#44404) V/ válasza Mr. Y (#44403) üzenetére


V/
Topikgazda

De te egy személy vagy és hozzád köthető mindkettő, mivel nincs névtelen fiók, hivatalosan a személyi okmányaiddal igazolva egyszerűen kiderül hogy ha két azonos típusú fiókkal rendelkezel. Természetes hogy eltérő az e-mail cím, mert az nem lehet azonos két fióknál, a telefonszám sem.
Lehet hogy a képernyőre történő listából került ki, de ha lekéri a júliusi elszámolást szerintem látható lesz rajta.

(#44405) Mr. Y válasza V/ (#44404) üzenetére


Mr. Y
senior tag
LOGOUT blog

Lehet hogy a képernyőre történő listából került ki, de ha lekéri a júliusi elszámolást szerintem látható lesz rajta.

Lehet, majd utána nézünk. De akkor azt mondod, hogy fél évig ne is számítsak a pénzemre, illetve a PayPal használatára... Remek. Még jó, hogy van Curve meg Revolut is

But who is watching the guardians?

(#44406) tototos


tototos
őstag

Sziasztok!
A héten vásároltam ebayről paypallal 404 EUR értékben. Erste visa kártyám van társítva a paypalhoz és a banki árfolyam van beállítva. Eddig úgy tudtam, hogy a visa által megadott árfolyamot használja az erste. Ehhez képest 145000 forintot könyveltek le ma ami 360ft-os árfolyam. 4000 forintos többlet költség így mintha Revolutot használtam volna... :W

(#44407) V/ válasza tototos (#44406) üzenetére


V/
Topikgazda

Jól tudod és nem változott, ez annyi, most néztem:
404 Euro = 145,076.544858 Hungary Forint 1 Euro = 359.1003585601 Hungary Forint
Revolut kártyát is adhatsz hozzá és akkor annak az árfolyama van használva. Annyi a változás hogy most minden fizetés közben kell a banki, Revolut váltást kiválasztani, mert nem tárolja már el úgy mint a 2019-ben hozzáadott kártyáknál.

(#44408) V/ válasza V/ (#44407) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyi megjegyzés ha Revolut kártyát adsz hozzá hogy az "eldobható" virtuális kártyaszámot azt inkább ne, hanem a stabilabbat. A hozzáadáskor kiírja hogy milyen devizával azonosította, ha abban fizetsz akkor az megy a Revolut felé és csak más deviza esetén kell a váltást állítani. Pl. €-osnak írja akkor ebben történő fizetés esetén csak fizetni kell. Ha $-ban kell fizetni akkor kell a PayPal-on kibocsájtói váltásra állítani, mert a PP váltást adja fel.

(#44409) tototos válasza V/ (#44407) üzenetére


tototos
őstag

Melyik oldalon számoltad ki? Nekem a hivatalos Visa oldal tegnapra 352ft-ot ír.

(#44410) V/ válasza tototos (#44409) üzenetére


V/
Topikgazda

Az is lehet hogy nem állítottad át a váltást az Erstére, ugyanis ma a PayPal váltása 364,57 Ft. A kártya 2020 január után lett hozzáadva, vagy frissítve? Mert akkor fizetésnél mindig a PayPal váltás az alapértelmezett, már nem állítható be állandóra a banki váltás.
A bank € vagy forint terhelést kapott a PayPal-tól
Így számolja el az Erste és ennek megfelelő napi árfolyam, ami nem a tegnapi volt szerintem és a számolónál nem 0% a banki díj valójában, nekem 1,8-al jönnek ki a ténylegesen könyveltek:

[ Szerkesztve ]

(#44411) tototos válasza V/ (#44410) üzenetére


tototos
őstag

Euroban történt a könyvelés. Amikor megtörtént a vásárlás akkor még 140 ezer volt a zárolt összeg. Akkor a bank fee amit én 0nak vettem de ezek szerint nem annyi :(((

(#44412) V/ válasza tototos (#44411) üzenetére


V/
Topikgazda

A zárolási összeg csak egy iránymutatás, köze nincs a valóságos könyveléshez, hiszen az később történik. Úgy havonta egyszer kiszámolgatom hogy az előző időszakban mennyi %-al tér el a vásárláskori és könyvelési napi összeg és azt a %-ot a következő hónapra figyelembe veszem és azt adom meg a konvertálónak, € esetén 1,4-1,9 % közt szokott lenni, $-nál megint más az érték.
Valójában € esetén inkább az €-osnak vett Wise kártyával fizetek, nem Erste bankozom már, addig oké volt amíg nem volt Wise virtuális, de most már az is Visa aminél tapasztalatom szerint jobb az árfolyama mint a Mastercardnak, bár € esetén lényegtelen mert a Wise €-os számláról szedi a pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#44413) TXT


TXT
őstag

Tudnatok segiteni sracok?

Van egy magyar, forint alapu (ha ez szamit egyaltalan) Paypal fiokom es szeretnek valakinek paypalon keresztul fizetni euroban valamiert (kulfoldi maganszemelyes vasarlas lenne). Es van egy Revolut kartyam is, amin a penzt nyilvan arra valtom, amire epp szukseges, most epp eurora.
A kerdesem az lenne, hogy kellene ezt a legegyszerubben es legkoltseghatekonyabban megoldani ugy, hogy biztonsagos is legyen? :U
A Revolut kartya jelenleg nincs hozza rendelve a Paypal fiokhoz, valamint eddig meg nem fizettem Paypallal hozzarendelt bankkartyaval, csak ugy, hogy feltoltottem penzt ra, igy nem tudom ennek mi az utja.

Elore is koszi a segito valaszokat! :R

[ Szerkesztve ]

(#44414) ACE- válasza TXT (#44413) üzenetére


ACE-
addikt

Legegyszerűbb az ha hozzárendeled a Revolut kártyát, és úgy fizetsz. Az is lehet hogy Top Up-olni kell, és csak utána tudsz utalással fizetni Paypal-on belül. Ha nem akarsz kártyát társítani, akkor lehet beutalni is eurót tudtommal, de majd van itt nálam okosabb megmondja.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#44415) TXT válasza ACE- (#44414) üzenetére


TXT
őstag

Koszonom, bar nem utalni kellene, hanem Paypalrol Paypalra fizetnem.

[ Szerkesztve ]

(#44416) V/ válasza TXT (#44415) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nem lehetséges magyar fióknál: Ha nem akarsz kártyát társítani, akkor lehet beutalni is eurót
Ha devizát akarsz eljuttatni akkor is kártya legyen a pénzforrás
Az jó hogy rendelje hozzá a bankkártyát, de ne az eldobható számos virtuáláist hanem a normál virtuális vagy az eredetit. Arra kell figyelni a hozzáadásnál hogy milyen devizával azonosítja a PayPal.
Leírás a kártya hozzáadás és fizetés témában az összefoglalóban.

(#44417) Rebelf


Rebelf
aktív tag

Hello, új PayPal fiók létrehozásánál ha el szeretnék adni egy terméket külföldön , tényleg először bejön a pénz , az zárolva lesz, és több mint egy hónap múlva írják csak jóvá normálisan amit utána ki tudok utalni a bankszámlámra, vagy hogy megy ez? Nincs olyan lehetőség amit meg tudok beszélni a vevővel és ha utalt rögtön hozzá is férek rendesen, mint egy rendes banki utalásnál ?

(#44418) V/ válasza Rebelf (#44417) üzenetére


V/
Topikgazda

Attól is függ hogy hol adod el. Nem egészen pontos. A pénz az ott van fiókodban mert a megérkezéskor azonnal jóváírják. Az új eladóknak van hogy 21 napig vissza van tartva a felhasználása a vásárlói védelem biztosítása érdekében, de ha folyamatos az eladás és nem reklamálnak a vevők akkor ez megszűnik és azonnal mozgathatod a a bankszámládra vagy felhasználhatod.
De van másik lehetőség, a vevő utalással fizet a bankszámládra. És ahhoz nem kell PayPal és nem lesz jutalék levonva a bejövő pénzből, mert most a PP minimum 3,4%+90 Ft jutalékot szed.

[ Szerkesztve ]

(#44419) Rebelf válasza V/ (#44418) üzenetére


Rebelf
aktív tag

Egy EU-UK adok-veszek oldal igazából , és eléggé ragaszkodnak hogy paypallal fizetnek csak, miért van ez? Én meg várjak 3 hétig míg hozzá tudok nyúlni a pénzemhez? Minden beérkezett összeg után levon 3,4% a PayPal ez komoly? Nincs olyan megoldás ahol rögtön hozzáférek a pénzemhez és paypalon keresztül megy? Illetve hogy megy maga a fizetési eljárás ? Meg kell adni valamit a vevőnek ? Vagy ő küld valamit? Számít hogy ki küldi , vagy itt nincsenek külön opciók maga a fizetésre ? Szerinted hogy lehet vmi kompromisszumot kötni a vevővel akik paypalhoz ragaszkodnak, és nem zárolják közbe 3 hétig a beérkezett pénzt. Pl ha a vevő pénzt küld a saját fiokjabol opciót választja , nem pedig én nyomok rá a pénz igénylésére?

[ Szerkesztve ]

(#44420) V/ válasza Rebelf (#44419) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért ragaszkodnak mert sok a csaló, aki kamu eladásokkal akar meggazdagodni.
Az a pénz hozzáférés felfüggesztés csak ideiglenes korlátozás és csak személyesfiók esetén.
Kereskedelmi tevékenységre használod, különböző devizákban fogadsz pénzt, úgy hogy nem kell mindegyikhez deviza számla, halál komoly üzlet.
Te megadod az e-mail címedet vagy küldesz pénzbekérőt a vevőnek.

Mint írtam, a PayPal kihagyása és közvetlen fizetés a számládra.

Az hogy téged a vevő barátodnak tekint és csak úgy küldi neked a vételárat az több okból nem jó.
1. Te írtad, ragaszkodnak a PayPal-hoz, mert ott van vásárlói védelme, ha az eladó átverné akkor visszakapja a pénzét.
2. Kereskedelmi tevékenység esetén mind a küldőnek, mind a fogadónak tiltva van hogy jutalékmentesen küldjön pénzt, ami barátok közti küldéssel jutalékmentes.

[ Szerkesztve ]

(#44421) Rebelf válasza V/ (#44420) üzenetére


Rebelf
aktív tag

És az üzleti számla is ingyenes vagy mi a különbség az egyéni számlától? Itt is felfüggesztik a pénzt 3 hétig a kezdetekben? Vásárlói védelemmel nem lehet visszaélni? Mi van ha megjön az áru neki , aztán utána bejelenti hogy nem, és vissz kéri a pénzt a paypaltol?

(#44422) V/ válasza Rebelf (#44421) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt írtam hogy csak személyesnél van az a visszatartás. Az üzletinél üzleti adatok kellenek, minimum egyéni vállalkozó. Ingyenes, de adott esetben érdemes előfizetésesre átállni, persze annak úgy van értelme ha folyamatos az eladás.
Ahogy az eladással, úgy sajnos a vásárlói védelemmel is vissza lehet élni, ami a vásárlás napjától számolt 180 napig van a PayPal-nál. Persze van eladói védelem is ha a megfelelő szabályokat betartod. De mindig vannak nyerészkedő vásárlók is.

[ Szerkesztve ]

(#44423) Jst


Jst
csendes tag

Sziasztok!
Gyors segítségre, tippre lenne szükségem.
Nagynehezen refundoltam egy tranzakciót, a vitarendezési központban.
Eljutottam, a termék visszaküldéséig, megosztottam a követési infokat.
Csomag szépen ment , de kétszeri sikertelen kézbesítés,
Unsuccessful delivery. Addressee not available at time of delivery/Item being held, addressee being notified
után ma lezárták az ügyet, hogy az eladó nem kapta meg a csomagot .

Az üzenet központban sikerült elintézni ,hogy újranyissák az ügyet, még van öt nap.
Az eladó nem válaszol a leveleimre már több mint egyhete, írtam neki hogy jó lenne ha átvenné a csomagot.
Azt kéri a paypal , hogy kérjem meg a postát újbóli kézbesítésre. Sajnos ez nem megy mert nincsenek hatással másik ország postájára(Ukrajna). Ezt meg is írtam erre az a válasz jött ha az eladó visszautasítja, akkor nekem ítélnek. De úgyérzem az otthon nem tartózkodással akar kibújni.
Mit lehetne még bevetni? Van levelezésem amiben elismerte , hogy nem jó a termék.
sajnos 460Eur-ról van szó.
Előre is köszi a tanácsokat.

(#44424) ACE- válasza Jst (#44423) üzenetére


ACE-
addikt

Szerintem ha az eladó megadott egy címet, Te tudod bizonyítani hogy arra a címre adtad fel, és a posta visszaküldi nem kereste jelzéssel, akkor neked fognak ítélni! Utána esetleg megegyezhetsz az eladóval ha kifizeti az újra postázást akkor esetleg újra feladod... ha korrekt akarsz lenni. Ha meg szarul adta meg a címet, az is az Ő sara, szóval itt szerintem nem bukhatsz.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#44425) Jst


Jst
csendes tag

Köszi a választ!
Én is így gondolom , hogy ennek kellene történnie , de legnagyobb meglepetésemre egyszer már lezárták és elutasították a kérelmet. Most 19-ét ír az idővonal és valszeg nem fog történni semmi.
A kézbesítési folyam 7-e óta áll akkor volt a 2. sikertelen kézbesítés. A paypal az ukr post követését nézte ahol csak az volt kiírva “sikertelen kézbesítés”.
Van egy parcellapps.com -os alkalmazásom ami az előző posztban írtat jelzi, vagyis nem volt otthon.
Szóval nagyon el vagyok keseredve.

[ Szerkesztve ]

(#44426) germinator66 válasza Jst (#44423) üzenetére


germinator66
aktív tag

Ez azért is meglepő, mert ennyi erővel eljátszhatná ezt minden sumák eladó, hogy egyszerűen nem veszi át, és akkor nyeri az ügyet...

(#44427) Jst válasza germinator66 (#44426) üzenetére


Jst
csendes tag

Sajnos ez történt. Az üzent központon keresztül a 2. Ügyintézőnél tudtam elérni , hogy újra nyissák a vita folyamatot. Az első csak azt ismételte hogy nem volt sikeres kézbesítés…

Welcome to Messaging, my name is Susan and I am pleased to take this opportunity to assist you.
Attila, I have reviewed the case PP-D-********* and I can see that the case was denied.
I have thoroughly reviewed the case and I can see that you have provided a tracking number to show you shipped the item back.

I have reviewed the tracking and it does not show it was successfully delivered to the seller.
the tracking has to show it was successfully delivered to the sellers shipping address.

I understand that this is frustrating but once the tracking shows the item was successfully delivered to the seller then I can appeal the case for you.

Please contact the courier you used and to see why it was not delivered, once it is delivered I will be delighted to appeal the decision for you.

(#44428) slezakimi


slezakimi
senior tag

Sziasztok!
Számhordozott lettem.
Telenortól Telekomhoz, de nem kapok sms-t.
Mit tudok tenni?
Köszönöm

""Szabadidős elfoglaltság.Nem feltétlen a pénz hajt.:-))""

(#44429) V/ válasza slezakimi (#44428) üzenetére


V/
Topikgazda

Előbb vagy utóbb szinkronizálódik a számhordozós adatbázis, akik mástól jöttek a Telekomhoz azoknál eddig nem volt probléma, fordítva inkább.
Gondolom nem tudsz belépni így ezért kérni kellene az sms védelem lekapcsolását, csak telefonon felhívással lehet, aztán ha közben nem javul meg, továbbra sem jön sms akkor hitelesítő alkalmazást aktiválni a belépési védelemhez, vagy másik telefonszám.
Lehet hogy jó lett volna a számhordozás előtt kikapcsolni, de mivel eddig nem volt ezzel gond valójában nekem sem jutott volna az eszembe, ha Telekomtól Telenor vagy Voda lett volna akkor persze igen.

[ Szerkesztve ]

(#44430) slezakimi válasza V/ (#44429) üzenetére


slezakimi
senior tag

Igen sajnos nem jutott eszembe kikapcsolni.
Várhatóan mennyi idő a szinkronizálás azt lehet tudni?
Köszönöm

""Szabadidős elfoglaltság.Nem feltétlen a pénz hajt.:-))""

(#44431) V/ válasza slezakimi (#44430) üzenetére


V/
Topikgazda

Elméletben naponta szokta a rendszerük, de van amikor több nap is eltelik amíg működni fog ez az sms fogadás.

[ Szerkesztve ]

(#44432) slezakimi válasza V/ (#44431) üzenetére


slezakimi
senior tag

Köszönöm a segítséget.
Akkor várok pár napot.

""Szabadidős elfoglaltság.Nem feltétlen a pénz hajt.:-))""

(#44433) quby


quby
őstag

Sziasztok,
ERSTE-s számlát probálok hozzáadni, de vagy "helytelen adatot adott meg", vagy "ezt a számláját jelenleg nem tudjuk csatolni" hibaüzit kapok. A folyoszámlám a kártya alapja, de van megtakaritási számlám is. Mindkettöre ugyanaz a helyzet. Van valami korlátozás, erstével? ugy látom pedig más is használja?
Másik kérdés, revoult számlára (nem business) van lehetöség valahogy utalni paypalbol? Többnyire euro van a paypalon, és probálom az euro számlaszámomat hozzáadni de nem megy. Természetesen paypalon is csak azt a devizát nem tudom elsödlegesnek választani amin pénz vam hogy mindenképp neki kelljen váltani. (sajánljuk jelenleg nem müködik a renszer...2 hete és csak az euronál :((( )

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#44434) sajtos365 válasza quby (#44433) üzenetére


sajtos365
tag

Nekem ezt írja: "Csak magyar forintban vezetett bankszámlát csatolhat." "Inkább egy egyesült államokbeli bank csatolása" Más lehetőséget nem látok az enyémnél.

(#44435) V/ válasza quby (#44433) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahogy sajtos365 is írja ez van: "Csak magyar forintban vezetett bankszámlát csatolhat."
ettől eltérő dologgal nem kell próbálkozni, nem értem az €-os próbálkozást. Az USA számla meg USA bankban vezetett számla lehet, semmi más opció nincs.
Nekem is van Erste bankszámla fiókhoz csatolva más forint számla mellé, semmi korlátozásuk nincs.
A megtakarítási szóba sem jöhet. A rendes folyószámlaszámod amire megy jövedelem és amiről utalgatsz, 3*8 szám kötőjelek nélkül Erste bank a név
A sok számla hozzáadás próbálkozás miatt akár blokkolta a számlahozzáadás funkciót a PayPal rendszere.

Nem lehet devizát kiutalni semmilyen bank felé a magyar PayPal fiókról.

Ilyen hiba nem lehet, de nem is értem hogy mit szeretnél: Természetesen paypalon is csak azt a devizát nem tudom elsödlegesnek választani amin pénz vam hogy mindenképp neki kelljen
váltani.

Nem tudom mit használsz böngésző vagy mobil app, milyen nyelven használod angol vagy magyar, nincs VPN és anonim böngészés a sütik elfogadva, de ez nem PayPal hiba, főleg ha blokkolt a rendszer.

(#44436) Beni2360


Beni2360
félisten

Tegnap este én sem tudtam pp-vel fizetni az Ali felé. Kénytelen voltam Alipayt használni.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#44437) V/ válasza Beni2360 (#44436) üzenetére


V/
Topikgazda

A fizetés után jött az az az ablak hogy valami rossz? Várni kell egy kicsit és teljesül a fizetés vagy a háttérben lévő felugróablakban megnyitni a visszatérési oldalt

(#44438) quby válasza V/ (#44435) üzenetére


quby
őstag

Magyar nyelven, chrome, nem privát mod, win-röl

Igen a csatolni probált számla forint alapu, ezzel probáltam elöször is és sokadjára is. A megtakaritási számla probálkozás már csak kinomban volt..... a hibaüzenet "...Ezt a bankszámláját jelenleg nem tudjuk csatolni...."

"...A sok számla hozzáadás próbálkozás miatt akár blokkolta a számlahozzáadás funkciót a PayPal rendszere...."
Mindig egy számlaszámmal probálkoztam, és erröl semmilyen hibaüzenetet, mem küldött, nem jelezte hogy zárolva lenne. Ha ennek ellenére zárolva van, az igenis a renszer hibája. De most kinomban ráprobáltam az asszony számlájára (raiffaisen) simán hozzáadta. Csak ez ugye nem az én nevemen van...

Az euro számlaszám kérdése a revoluthoz tartozott - ott ugye minden currencynek más száma. Ezt probáltam, de ha jol olvasom a revolut nem fog menni, forinttal sem...

Az elsödleges currency-t nem tudom kiválasztani a paypalon ugy hogy euro legyen. Van pár $ és pár HUF de többnyire euro van a számlán. Bármit ki tudok választani elsödlegesnek, csak az euro-t nem. ("a rendzer pillanatnyilag nem müködik, probálja késöbb" hibaüzenettel.... de ha mást akarok beállitani akkor működik...)

Kicsit már kezdek miatta feszengeni, mert ebben a formában havonta fogok valamennyit kapni ide amit használni szeretnék, és nem mindig elvásárolni ebay-n meg egyéb helyeken. :W

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#44439) V/ válasza quby (#44438) üzenetére


V/
Topikgazda

A számlahozzáadást blokkolta mert több alkalommal történt és annak ez a üzenete: ezt a számláját jelenleg nem tudjuk csatolni. Nem zárolást említettem.
Ez az Erste számlaszám még nem volt semmilyen PayPal fiókhoz hozzáadva? Mert az sincs szeretve.
Ha előtte ki tudod választani mondjuk a fontot (legyen aktiválva) és azután írja az €-ra hogy a rendszer működik, akkor ugye nem lehet az hogy nem működik a rendszer.

Annyit megpróbálhatnál hogy átállítod angol nyelvre és egy olyan böngészővel lépjél be azután ahol még a PayPal nem volt használva. Majd ott átállítani a primary-ra az €-ot.

Az nem megy hogy eleve a Revolutra utalják az €-ot?

[ Szerkesztve ]

(#44440) Beni2360 válasza V/ (#44437) üzenetére


Beni2360
félisten

Próbálgattam mindent 2x is de semmi nem változott fizetés nem jött létre vagy hasonló volt. De majd legközelebb evvel próbálkozok. Köszi.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#44441) quby válasza V/ (#44439) üzenetére


quby
őstag

"...Ez az Erste számlaszám még nem volt semmilyen PayPal fiókhoz hozzáadva?..."
Nem, ez egy pár honapos számla. tuti nem volt még Paypalhoz adva.

"...Ha előtte ki tudod választani mondjuk a fontot (legyen aktiválva) és azután írja az €-ra hogy a rendszer működik, akkor ugye nem lehet az hogy nem működik a rendszer..."
Hát ezaz... :F

"...Annyit megpróbálhatnál hogy átállítod angol nyelvre..."
Ezt kiprobálom, ha otthon leszek. Most telorol vagyok.

"...Az nem megy hogy eleve a Revolutra utalják az €-ot?..."
Sajnos nem. Azt csak paypalon keresztül kapom meg.

Köszönöm a segitséget. Most utaltam 5eur-t az asszony számlájára, teszt jelleggel. Ha jo lesz akkor marad az a megoldás...

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#44442) V/ válasza quby (#44441) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem €-ot utaltál, mert forintra konvertálva megy ki, ha nem jónak érzékelik a számlaszámot 1500 Ft bünti levonás lesz.
Szokták kérni a számla tulajdonlás igazolását.

[ Szerkesztve ]

(#44443) TXT válasza V/ (#44416) üzenetére


TXT
őstag

Koszonom. :R

Probalom megoldani, hogyan lehetne a Revolut kartyaval valo fizetest ugy megoldani (a Paypal-hoz rendeles utan), hogy abban a penznemben tudjak fizetni, amiben szeretnek (jelen esetben Euro) es NE a Paypal valtsa at Forintrol Eurora, de nem talalom ennek a modjat. Tudja valaki pontosan, hol a megoldas erre? :U

Az appon belul ranyomok a “Kuldes”-re, majd beirom a paypal email cimet az illetonek, de utana ez az ablak jon fel es nincs olyan opcio, hogy barmit is valasszak, sem kartyat, sem penznemet, semmit:

Vegig olvastam az osszefoglalot, de nem igazan ertem … :F

[ Szerkesztve ]

(#44444) V/ válasza TXT (#44443) üzenetére


V/
Topikgazda

Közben módosítottad, majd a következő oldalon fogod látni, de EUR-t küldjél eleve. Lásd lejjebb a képet.
Mindig a fizetéskor kell átállítani.
Az hogy megjegyezze a váltást 1,5 éve megszűnt, csak a rendszeres fizetések esetén az első részlet fizetésekor lehet eltároltatni.
A váltási témát lásd az Összefoglaló, 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal deviza árfolyam legyen használva

A Revolut kártyát milyen devizához azonosította? Mert változhat a kiírás.

A Change-el változtatsz

[ Szerkesztve ]

(#44445) TXT válasza V/ (#44444) üzenetére


TXT
őstag

Nem is ajanlott fel semmilyen alternativat, amikor a kartyat hozzarendeltem, hogy milyen penznem legyen. Es a kartyaimnal sem latok errol semmilyen infot az applikacioban…

Nem tudok “eleve eurot” megadni a fizetesnel, mellekeltem a kepet, hogy mit mutat az email cim beirasa utan. Csak azt tudom beirni, hany forintot akarok kuldeni es o valtja at eurora, nincs mas opcio itt…

(#44446) V/ válasza TXT (#44445) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem alternatíva, ha nem írta akkor forintos kártyaként vagy mindegy neki.
Amikor a Wise virtuáliskártyát hozzáadtam €-osként azonosította, így ha €-ban fizetek nem kell a konverzióval foglalkozni.

A képet az előbb csináltam, a jobb oldalon nálad az Ennyit küld alatt EUR-t választottam és úgy lett kényszerítve rá. Persze összeg az volt beírva.
De ha nem lehetne akkor is következő oldalon jön a fizetőeszköz. Lásd az Összefoglaó 6.pont leírásában a 4. Még egy kiegészítés a deviza konverzióhoz.

[ Szerkesztve ]

(#44447) atua válasza TXT (#44445) üzenetére


atua
aktív tag

Próbáld böngészőben angolul, az app régen is sz@r volt, nem lehetett normálisan paraméterezni a pénzküldést...

(#44448) Baldvin2000


Baldvin2000
csendes tag

Sziasztok!

A napokban igényeltem pénz visszatérítést a bangoodtól egy termék miatt ami nem érkezett meg. A bangood vissza is utalta, csakhogy a régi Revolutos kártyám adatait használta a vissza utaláshoz ami már összetört és el is lett távolítva a bank számlámról. Viszont a paypalon látni a legutóbbi tevékenységek fül alatt, hogy megkaptam a visszatérítést.

A fő kérdésem az lenne, hogy ezen esetben megfogom-e kapni a revolutos számlámra az összeget, és ha nem akkor melyik cégnél kell utána járnom a dolgoknak.

(#44449) V/ válasza Baldvin2000 (#44448) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindig a számlaszámra megy vissza amihez a bankkártya tartozott, így nálad is. Néha késnek a jóváírással, de náluk kell reklamálni ha 7 munkanapon belül nem látod a pénzt ott.

(#44450) Baldvin2000 válasza V/ (#44449) üzenetére


Baldvin2000
csendes tag

Akkor megnyugodtam, hogy nem kell egy hétig supportokkal chatelnem. Köszönöm a választ! :D

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.