Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43751) ACE- válasza V/ (#43749) üzenetére


ACE-
addikt

Azért ha végiggondolod ez vicc. A pénzem az elsődleges de telefonos megbeszélés kell, ahol szintúgy nem tudják ellenőrizni ki vagyok... Ezt már bankoknál is furcsállottam, hogy bizonyos tevékenységeket csak telefonon lehet intézni...
Kérjenek személyi, lakcímkártya, szelfi fotót, közüzemi számlát, vagy bármilyen más szemmel látható azonosítást, de ez a telefon... vicc...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#43752) PROTRON válasza ACE- (#43751) üzenetére


PROTRON
addikt

A mégdurvább hogy sokszor fizetési kötelezettséggel járó szerződés megkötéséhez is elegendő csak annyi hogy telefonon megkérdik hogy Őn a szerződő? vagy esetleg ha másik nemű akkor hogy együtt laknak? De ezt ellenőrizni már persze nem lehet, simán vendég is megszívathat. :D

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#43753) V/ válasza ACE- (#43751) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez egy kicsit nem így van: ahol szintúgy nem tudják ellenőrizni ki vagyok...
Olyanokat kérdeznek vissza amit látnak az adataid közt, interaktív dolgokat kell megtenned szóval igencsak tudják ellenőrizni. A szemmel látható azonosítás alatt okmányok beküldése nem biztonságos módszer. Nem véletlen hogy biometrikus azonosítás felé haladunk, a hang, a beszéd is jó egynek ezek közül.
Mivel az általad felsorolt okmányokkal rendelkeznek, annak mi értelme lenne újból be küldözgetni, inkább az ott olvasható adatokra kérdeznek rá telefonon.
Ha videós azonosítás menne, akkor ugye kellene egy eltárolt videónak lenni, amihez tudnak hasonlítani, az adatvédelmi szabályozás miatt ez nem olyan egyszerű és nem mindenki szeret "szerepelni" így, sokan még a személyes adataikat is nehézkesen adják meg.
Amíg olyan azonosítást használnak ami biztosítja hogy nem akárki rendelkezhet a fiókom, a pénzem felett addig az rendben van.
Megfelelő felkészültségű biztonsági embereik vannak, akiik ezzel foglalkoznak, én innen nem tudom megítélni azt, hogy buták és nem jó amit használnak vagy tényleg megfelelő módszert használnak.
Én nem látom viccesnek, de költség és emberileg hatékonyabb módszer ha telefonon tudjuk ezt intézni.

(#43754) ACE- válasza V/ (#43753) üzenetére


ACE-
addikt

Elég sok zagyvaságot hordasz össze, és az ellentmondás is sok. Azt mondod a hang alapú azonosítás erősebb, mikor nincs is hangminta rólam (tudtommal) paypal-nál. Ugyanakkor az adataimról bárki rendelkezhet információval akár egy papírcetlin, de a személyimmel ritkábban. A szelfit pedig a korábban beküldött személyi képével össze lehet hasonlítani (erre való a személyi igazolvány).
Szóval sok logikátlanságot mondasz, mintha a Paypal szócsöve lennél hogy védd őket... holott látszólag a hátteréről nem sokat tudsz. Eddig a biztonságról volt szó és nem a költséghatékonyságról, meg az "emberi" oldaláról, amely utóbbit nem is tudom hogy jön ide... Sokkal kevésbé biztonságosabb a telefonos "azonosítás", ezt nem tudod semmibe belemagyarázni...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#43755) V/ válasza ACE- (#43754) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha te mondod. Akkor vicc.

Te írtál nekem valamit, arra válaszoltam, nincs benne semmi védelem. Ne írj nekem és akkor nem válaszolok, hiszen logikátlan dolgokat írok. Neked nem akarok semmit belemagyarázni, sőt vitatkozni sem akarod veled. Kár volt reagálnom.
És kiforgatod a szavaimat amit írtam.Volt egy általános -nem PayPal- megfogalmazásom az azonosítás kapcsán, idézem: Nem véletlen hogy biometrikus azonosítás felé haladunk, a hang, a beszéd is jó egynek ezek közül. Magyarázzam?
Ha neked nem tetszik ahogy dolgoznak akkor tudod a válaszom.

És újból végig olvasva azt amit írtam egyetlen egy szóval sem minősítettelek téged, légy szíves te se tedd.

(#43756) ACE- válasza V/ (#43755) üzenetére


ACE-
addikt

Én írtam egy véleményt, Te "megcáfoltad" olyan indokkal, ami minden csak nem cáfolat... szerintem jogos a felháborodásom...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#43757) V/ válasza ACE- (#43756) üzenetére


V/
Topikgazda

Tényleg nem értelek. Semmit nem cáfoltam és nincs miért felháborodnod. Nem sértettelek meg semmivel, így semmi jogosságod nincs.
Ha vársz valamire választ akkor írj nekem, ha válaszolok akkor viszont ne háborodj fel ha egy rossz szót sem tettem feléd. Szerintem itt be is fejezhetjük.

(#43758) kmiki19


kmiki19
csendes tag

Sziasztok,

Most hétvégén jó nagy marhaságot csináltam...

Szombaton délután rendeltem egy eladótól 4 db Asus 1080 TI OC videókártyát (az eladónak jó sok pozitív 1000+ visszajelzése volt, valamint meg volt adva a 14 napos visszaküldési lehetőség is). Ma délelőtt egy másik eladótól szintén vettem 2 kártyát 1-1 újabb tranzakcióval (a paraméterek itt is hasonlóak voltak, sok pozitív visszajelzés, paypal fizetési lehetőség, visszaküldés, angliai cím).

Tehát összesen 3 tranzakciót bonyolítottam le az ebay rendszerén keresztül és mind a három esetben paypal-on keresztül fizettem az eladóknak.

Sajnos csak ma délután vettem észre, hogy az ebay törölte a tegnapi 4 kártyás rendelésem, ez furcsa volt és ránéztem a másik kettőre is. Azokat is törölték, az e-mail szövege pedig mindhárom esetben ugyan az volt:

""We had to cancel your recent order.
Unfortunately, due to concerns, the item listed below has been removed from the site.
This won’t interrupt your order. But if you have any problems, you’re covered by eBay’s Money Back Guarantee and can request a refund.

For more information, see:
https://www.ebay.com/help/buying/returns-refunds/get-help-item-hasnt-arrived?id=4042

Order number: 12-06960-17418

Item details: 313506387230 - Asus Gtx 1080Ti Asus Rog Strix Gaming

Thanks,
eBay""

ha az e-mailben lévő linkre kattintok, akkor az ebay customer service oldalára kerülök, ahol nagy betűkkel az alábbi szöveg fogad:

""Something went wrong. We’re sorry.""

Igazából ennél a pontnál jöttem rá, hogy mekkora idióta voltam :(
Egyből hívtam a számlavezető bankom (K&H), hogy tudnak-e esetleg segíteni. Mondták, hogy nem. Vegyem fel a kapcsolatot az ebay-el és a paypal-al. Előbbivel nem sikerült, mert amikor segítséget próbáltam kérni az alábbi automata üzenetet kaptam:

""Sorry, we're unable to open a case for this issue
Unfortunately, we can’t open a case for you because it looks like there’s a payment issue with this order. Please contact PayPal customer support to cancel the payment. If you paid with a credit card, please contact your provider to cancel the payment.""

Ezek után már kezdtem pánikolni.

A paypal oldalán reklamációt indítottam, külön-külön mind a három tranzakciónál.
Az ügy ott tart, hogy a paypal felveszi az eladóval a kapcsolatot (5 nap), ami véleményem szerint sikertelen lesz. Ezt követően kiértékelik a helyzetet (további 5 nap). Az ügyek várható megoldása pedig május 10.

A kérdésem, van bármi egyéb fontos lépés amit meg kell tennem, vagy nyugodt lehetek és 2 hét múlva talán visszakapom a könnyelműen elszórt pénzemet?!

Köszönöm mindenkinek aki megpróbál segíteni és elnézést, hogy ilyen hosszúra sikerült a hozzászólásom.

Üdv.:
Miki

(#43759) kzkz válasza kmiki19 (#43758) üzenetére


kzkz
őstag

Hasonlóan jártam én is egyszer, a Paypalnál indítottam egy reklamációt, az eladó nem válaszolt (gondolom feltörték a fiókját), majd kb. 5 nap múlva lezárták a javamra az ügyet, és még kb. 5 nap múlva megérkezett a pénz is.

(#43760) kmiki19 válasza kzkz (#43759) üzenetére


kmiki19
csendes tag

Szia kzkz,

Köszönöm a válaszod. Akkor talán van remény :)

Üdvözlettel:
Miki

(#43761) V/ válasza kmiki19 (#43758) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen okot választottál a dispute-ra? Ugye nem azt hogy nem engedélyezett tranzakció volt?
Ha nem azt akkor megy rendesen és mivel nem történt vásárlás a pénzed visszakapod.
Az eBay-nél meg a Resolution Centerben próbáld ezeket a vásárlásokat megnézni az e-mail-se linkjük nem szokott jó lenni.
De az azért gond hogy töréik a vásárlást és aztán semmi sem igaz ebből: But if you have any problems, you’re covered by eBay’s Money Back Guarantee and can request a refund.
Mert a PayPal-on tudod csak lerendezni, az eBay-nél nem.

[ Szerkesztve ]

(#43762) laskr99 válasza laskr99 (#43717) üzenetére


laskr99
addikt

Erre esetleg valaki tud választ? Leírtam az elején,hogy rendelés óta ami 1 hónapja volt, az van,hogy a GLS meg se kapta a csomagot, a helynek a rendelői oldalán a csomag követés meg késedelemről ír 1 hónapja már :U

(#43763) kmiki19 válasza V/ (#43761) üzenetére


kmiki19
csendes tag

Kedves V/,

Oknak, azt írtam be, hogy nem kaptam meg a terméket (nyilván nem lehetséges, hogy aznap megérkezzen Angliából, de mivel törölték a rendelést nem is jöhet meg. Az eladók egyébként nem reagálnak).

Üdv.: Miki

(#43764) V/ válasza kmiki19 (#43763) üzenetére


V/
Topikgazda

Az jó lesz. Engem az bosszant ezzel kapcsolatban hogy törli az eBay a vásárlást, az eladót, a hirdetést és azután még neked kell a pénzed után futni.
Ami nem került szállításra annál adják vissza automatikusan a pénzt, ne hárítsanak.

(#43765) V/ válasza laskr99 (#43762) üzenetére


V/
Topikgazda

Az új számnál sem lehet látni a mozgást, illetve ennél a valakinél nem lehet lemondani a vásárlást?

(#43766) laskr99 válasza V/ (#43765) üzenetére


laskr99
addikt

Új szám ugyan az mint a régi. Vagyis: [link] Ott fent a szám, a 2-2 számot a végén levágod, az a rendes tracking, Paypalon is azt adták meg. A másik is csak abban a kettőben más, de ami az oldalon van 1-1 ugyan az.

Ők azt írták már a kiküldős emailnél,hogy nem lehet lemondani utána, de náluk van még, valszeg csak most csempészik be az euba, vagy próbálnak ügyeskedni, nem tudom.

De már mint írtam, várom a paypal döntést, nem érkezett meg-et válaszottam, 28-ra írja a döntést :W

(#43767) laskr99 válasza laskr99 (#43766) üzenetére


laskr99
addikt

A döntést mennyiben zavarhatja a dolog, ha másik helyről megrendelem ugyan azt a terméket? Csak mert 10-ig ide kéne érnie, mert utána nem tudja itthon senki átvenni :))

(#43768) V/ válasza laskr99 (#43767) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyival hogy ha tényleg feladta és szállítva van és veszel még egyet lehet hogy kettő lesz belőle.

(#43769) laskr99 válasza V/ (#43768) üzenetére


laskr99
addikt

Trustpilotnál akinek ilyen volt és nem múlt el 2-3 nap alatt az futott a pénzéért mert bankkártyával fizetetett. Van mikor az van,hogy az írják raktáron van és közbe nincs, nem tudnak szerezni, emiatt tartogatják a pénzt... De azóta se változott, a GLS még mindig csak az előértesítést kapta meg márc. 23-a óta.

(#43770) laskr99 válasza laskr99 (#43769) üzenetére


laskr99
addikt

Na a paypal a javamra döntött, és egyszerre jött a bolt felől meg a paypal felől is a mail,hogy refund :DDD

(#43771) V/ válasza laskr99 (#43770) üzenetére


V/
Topikgazda

Nyilván a PayPal-t sem tudták meggyőzni hogy ez ténylegesen el van küldve.

(#43772) laskr99 válasza V/ (#43771) üzenetére


laskr99
addikt

Gondolom az ő válaszukat kell nézni amit velem is megoszt a paypal, ott annyit írtak, hogy a tracking+a GLS tracking oldalát is belinkelték és itt kifújt :U

(#43773) Winne


Winne
nagyúr

Sziasztok,

Adott egy [Webshop], amiben nem bízok így ismeretlenül, ha őszinte vagyok, ezért gondoltam Paypallal fizetek. Sosem volt még gondom korábban, de ha itt valami nem stimmel, akkor mit tudok tenni? Hogy véd meg a PayPal?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#43774) ACE- válasza Winne (#43773) üzenetére


ACE-
addikt

Csak olyan fizetési módokkal fizethetsz, ami rendelkezésre áll az adott weboldalon. Ezen oldalon nincs Paypal, így nem tudsz azzal fizetni.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#43775) Winne válasza ACE- (#43774) üzenetére


Winne
nagyúr

Valóban, túl optimista voltam. Köszi.

Ha már itt vagyok, azért érdekel. Mondjuk rendelek Kínából, Paypallal fizetek, nem jön meg. A Paypalnál reklamálok és ők utánamennek, hogy valóban nem kaptam-e meg és ha igazam van visszautalnak?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#43776) V/ válasza Winne (#43775) üzenetére


V/
Topikgazda

Valamivel igazolnod kell a reklamációdat. Általában van valami nyomkövetési azonosító ha nem kapod meg akkor ugye az látszik hogy nem lett kézbesítve. Persze halottam már olyanokról akik a kamu nem kaptam meg dolgot előszeretettel eljátsszák, bár előbb vagy utóbb csak lebuknak vele.
Én megszoktam hagyni a reklamációt a valóban meg nem kapott dolgokra.
De mielőtt a PayPal-on kezd reklamálni az ember azért előtte a kereskedő, webshop vásárlói védelmét kezdjük el használni ha van és a PayPal a második lépcső.

(#43777) Winne válasza V/ (#43776) üzenetére


Winne
nagyúr

Köszi a visszajelzést, remélem továbbra sem lesz rá szükségem. :K

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#43778) SRII


SRII
őstag

Sziasztok! Lejárt a kártyám, kaptam újat, frissíteni szeretném a kártyám és nem engedi!
Elnézését kérjük, technikai hiba történt, Kérjük válassza a megszakítás gombot és próbálkozzon újra később.
megpróbáltam vagy 10x semmi.
Valakinek valami ötlete? :R :R

Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!

(#43779) V/ válasza SRII (#43778) üzenetére


V/
Topikgazda

Aktív és van rajta 500-600 Ft elérhető pénz? És használd az angol nyelvű felületet biztonság kedvérért. De valószínűleg a bankod erős hitelesítési módszer ablakának is meg kell majd jelenni miután az adat mentésre kattintasz. Mert most már az is kell.

[ Szerkesztve ]

(#43780) SRII válasza V/ (#43779) üzenetére


SRII
őstag

:R Igen , van rajta pénz, és tegnap délután aktiváltam! :F

Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!

(#43781) V/ válasza SRII (#43780) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, akkor biza erős hitelesítés, ha nem kell a bankkártyánál még valamit +ban engedélyezni.
De akkor úgy frissítés hogy csak dátum és cvv kód csere?

(#43782) SRII válasza V/ (#43781) üzenetére


SRII
őstag

Üdv! Sikerült, annak ellenére hogy ezt az üzenetet kaptam Elnézését kérjük, technikai hiba történt, Kérjük válassza a megszakítás gombot és próbálkozzon újra később.
Mégis hozzáadta a kártyámat csak kellet egy kis idő neki, (kb 10 perc) majd a mobilomon lévő appal megerősíteni...
Köszönöm a segítséget!

Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!

(#43783) V/ válasza SRII (#43782) üzenetére


V/
Topikgazda

Melyik bank volt? Mert a CIB-nél tapasztaltam nagyon hosszú időt a hitelesítéshez.

(#43784) tbalint3


tbalint3
tag

Üdv.
Top Up-nak mennyi idő kell amíg jóváírják a paypal fiókon? Tegnap 18.00-kor utaltam a megadott Unicredites számlaszámra, minden adatra figyelve (kedvezményezett neve, közleményben a helyes egyéni azonosító)., de még nem jött meg.

(#43785) V/ válasza tbalint3 (#43784) üzenetére


V/
Topikgazda

Este vagy holnap hajnalban. Ha délelőtt indítod akkor másnap hajnalban ott szokott lenni a pénz az egyenlegen. Egyébként 2 napon belül.
Feltéve ha a bankod és az Unicredit bank közt rendesen végigment az azonnali átutalás.
Én a CIB-nél futottam bele olyanba hogy minden okénak volt írva, aztán másnap kiderült hogy mégsem ment el a pénz.

[ Szerkesztve ]

(#43786) tbalint3 válasza V/ (#43785) üzenetére


tbalint3
tag

otp netbankról indított utalás volt. Ha holnap este se lenne rajta, akkor vegyem fel a kapcsolatot a PP-vel? Vagy még korai aggódni? Egyébként szerintem rendben elment, mert azt írja, hogy tranzakció teljesítve és le is vonta.

(#43787) V/ válasza tbalint3 (#43786) üzenetére


V/
Topikgazda

Holnap reggel ott lesz.
Amit írtam annál is ugyanez a szöveg volt tranzakció teljesítve és levonva aztán másnap a pénz újból megjelent a számlán.

(#43788) SRII válasza V/ (#43783) üzenetére


SRII
őstag

K&H bank volt, kb 10 perc.

[ Szerkesztve ]

Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!

(#43789) V/ válasza SRII (#43788) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi az információt. Volt már velük is kártyás hitelesítés zűr

(#43790) tbalint3 válasza V/ (#43787) üzenetére


tbalint3
tag

Közben megjött. Ma 0:51-kor jóvá is írták, most vettem észre. Köszi a segítséget. :)

(#43791) rasotamas


rasotamas
veterán

Valaki mondja már meg nekem mi az atya istent kezdjek ezzel.
Magyar paypalom van, magyar címmel. De most pár hónapig Németországban élek kiküldetés miatt.
Németországi alzától próbálok rendelni, ahol lehet paypallal fizetni, de valamiért csak akkor engedi ezt ha a kiszállítási cím megegyezik a paypalban megadott címemmel.
Pedig sokkal jobb lenne csomagpontra kérni, de nem engedi csak házszállításnál a paypal fizetést.
Ki is választottam a paypalt, rámegyek hogy fizetés, és ott át tudtam a címet kattintani a magyar címemről a németre. De most megnézem a rendelés státuszát és azt írja, hogy fizessek. Mi a túró?
Ja, próbáltam a német címem hozzáadni a paypalhoz de nem engedi.
Mt tudok tenni?

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#43792) V/ válasza rasotamas (#43791) üzenetére


V/
Topikgazda

A magyar fiókhoz csak magyar cím tartozik. Ha más országban akarod használni, mint most nálad akkor kell hivatalos német cím és akkor egy német PayPal fiókot kell regisztrálnod.
Mivel a két országban más a deviza, más némileg a jogszabályi környezet ezért nem lehet keverni.
Az egyszerűbb megoldás hogy az Alzán regisztrálsz, a német címet is megadod és bankkártyával fizetsz.

(#43793) rasotamas válasza V/ (#43792) üzenetére


rasotamas
veterán

Az alzán regisztrálva vagyok, ott átállítottam a német lakcímemre.
NEM akarok bakkártáyval fizetni, a paypal egyenlegemből akarok fizetni. De miért nem lehet külföldön?
Eleve mi köze a paypalnak hogy a világ mely pontján vásárolok vele milyen terméket vagy szolgáltatást? Pénz pénz nem?
De most komolyan nem értem. Miért csak házhozszállítással kérhetem és csak a paypalban lévő címemre? Ajándékba nem akarhatok máshova vásárolni?
Az egyenlegem az alaklmazásban forint, ha rábökök eurót mutat, és az euró a fix, a forint ugrál árgolyamtól függően.

Ja, legalább írná ki VALAMELYIK az alza meg a paypal közül, hogy fizetési próbálkozás volt de nem sikerült, de SEMMI.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#43794) V/ válasza rasotamas (#43793) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal ország függő az alapján hogy az ügyfél hol él tartósan. Az Alza meg így szállít ha PayPal a fizetési eszköz. Ez utóbbi nem egyedi dolog, több webshop, szolgáltatónál így működik. Nincs itt köze a két dolognak egymáshoz lényegében.
Ha nem akarsz kártyával fizetni és ragaszkodsz a PayPal-hoz akkor német fiókot kell regisztrálnod. Itt fel kell készülnöd arra hogy igazolnod kell a német címen a jogszerű tartózkodást, az ott élést, a magyar fiókhoz hozzárendelt kártyát nem adhatod hozzá, de ott lehetséges német bankszámla mint fizetőeszköz, tehát a kártya nem is kellene, feltéve ha az Alza még azt nem igényli hogy bankkártya legyen a PayPal háttér fizetőeszköze, de tudtommal nem.
Alza esetén nincs különösebb jelentősége a PayPal-os fizetésnek, mert az EU-s fogyasztóvédelmi jogszabályok érvényesek, nincs "biztonsági" probléma ha náluk vásárolsz.

Ha az egyenlegeden forint van és €-ban kell fizetni, akkor azt át kell váltanod az €-os egyenlegre -amennyi kell a vásárláshoz- ezután az €-os egyenleget megtéve elsődlegesnek tudsz fizetni €-ban. Így még jobban is jársz, mert a vásárláskor történő átváltás rosszabb árfolyamú, mint az egyenlegek közti konverzió, de továbbra sem tudod az Alza szabálya miatt német címre postázni.

[ Szerkesztve ]

(#43795) rasotamas válasza V/ (#43794) üzenetére


rasotamas
veterán

Köszönöm a választ, elkeserítő.
Semmilyen háttér bankkártyáról vagy bankszámláról nincs szó.
Coinbase-ről PayPalra utalom azt a kis pénzt amit kibányászok a videokártyámmal. Egyszerűen pénz van a paypalomon amit el akarok költeni.
Amit vennék belőle az nekem "igazi" pénzt amiért megdolgoztam nem ér.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#43796) rasotamas


rasotamas
veterán

Végül találtam ugyan ilyen procit a mindfactory-nál kb ugyan ennyiért, ott tudtam PayPallal fizetni.
Köszönöm a segítséget. Ezek szerint ha PayPal akkor nem Alza, legalábbis külföldön, ennyire egyszerű.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#43797) PROTRON válasza rasotamas (#43793) üzenetére


PROTRON
addikt

No persze, de ha egy átlag mamlasz ügyfélnek valaki lenyúlja a paypal acchát(mert mások nem figyelnek a 2 faktoros hitelesítésre) és az ügyfél eredeti lakcíme helyett egy alkalmi címre rendel dolgokat amikkel aztán meglép, akkor meg megint az Alza-nak lesz a sara hogy méé' nem vétte meg az ügyfél pénczét...

[ Szerkesztve ]

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#43798) rasotamas válasza PROTRON (#43797) üzenetére


rasotamas
veterán

De most érzed ugye mit magyarázok:
- van bármilyen számlád, ott meg van adva a címed
- és ha te vásárolni akarsz valahol akkor csak és kizárólag arra a címre rendelhetsz?
Ilyen egy ökörséget. Eleve mi köze a banknak/paypalnak/számlavezetőnek, hogy te milyen lakcímre kéred a szolgáltatást?
És ha kaját fizetsz vele? A pizzát nem viszik ki a barátnődékhez?
És ha ajándékba veszel valakinek valamit és az ajándékozotthoz küldenéd?
És ha direkt máshova küldöd, mert nem biztos hogy otthon leszel a nyugdíjas anyukád meg igen?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#43799) eddie1978


eddie1978
aktív tag

Sziasztok!

Termék eladáskor PayPal-on keresztül akar a vevő nekem pénzt küldeni. Ő intézné a szállítást. Van ebben valami buktató számomra? A 6. pont szerint ilyenkor nincs védelem a vevő számára. Tud valamit trükközni? Ilyen oldalról nem ismerem a PayPal rendszerét. Azt tudom, hogy legutóbb eBay PayPal 13%-ot vont le egy eladás után. Nem erőltetném ha nem muszáj.

(#43800) V/ válasza eddie1978 (#43799) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugye nem valamilyen magyar oldalon hirdetted és arra egy nem magyarul író valaki reagált?
Az hasonlít a kamu vásárlásra, főleg ha tőled kér adatokat, e-mail cím, telefonszám, lakcím.
Neked kell ezeket az adatokat elkérned és majd küldesz neki pénzbekérőt, számlát
Ha fizetni akarna akkor neked csak a PayPal e-mail címedet kell megadnod, semmi mást.
A jutalék attól függően hogy hol él az 3,4%-5,4%+90 Ft.
De ez átverős lesz.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.