Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43701) Zsineg


Zsineg
újonc

Sziasztok ! Lenne egy problémám vagyis inkább csak nagyon béna voltam sajnos.
Külföldre adtam el egy nagyobb értékű dolgot, amit euróba fizettek ki. Én persz arra nyomtam hogy forintra váltsa átt nekem a paypal. Mire észbekapta a váltáson egy elég szép összeget sikerült buknom... A jövőben ezt elszeretném kerülni és erre keresem a választ itt.
Hogyan jöhetek ki a legjobban ha egy külföldről euróban a paypalomra érkező összeget a legkevesebb veszteséggel szeretnék végül a bankkártyámon tudni. ?
Előre is köszönöm a válaszokat :R :R

(#43702) ACE- válasza V/ (#43700) üzenetére


ACE-
addikt

Igen, de csak csalás gyanúja miatt max., de itt ez nem áll fenn, én írnék a Paypal-nak... De nem kizárt hogy amúgy is kis idő múlva visszautalják.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#43703) ACE- válasza Zsineg (#43701) üzenetére


ACE-
addikt

Sehogy nem jössz ki jól Paypal-al, mert az egyenlegedről csak HUF-ban tudsz visszautalni. Max. ha épp euróban akarsz költeni olyan helyen, ahol lehet Paypal-al fizetni, akkor azt az egyenlegedről megteheted, egyébként gáz.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#43704) V/ válasza ACE- (#43702) üzenetére


V/
Topikgazda

Átbeszéltük már vele, mivel törölte a fiókot és ezért a pénz nem köthető sehova lényegében nincs ügyfél, ilyenkor a pénzt 14-30 nap közt visszautalják a küldő bankba.
Feltéve ha a bankszámlájukra került. Én személyesen tapasztaltam hogy az azonnali utalás nem mindig működik normálisan, minden pozitív visszajelzés ellenére csak meghiúsult az átutalás és nem ment el a pénz. Az látszik hogy az OTP átutalta az Unicredit bankszámlára.
Az OTP rendelkezésére áll az utalás technikai adata, az alapján az Unicreditnél meg tudják nézni hogy tényleg ott van-e és mivel téves utalásnak tekinthető ezért visszaküldhetik vagy jelzik a számlatulajdonosnak a kérést. Ez amit leírtam egy 5 perces beszélgetés a két banki ügyintézőközt, még a PayPal sem kell hozzá.

(#43705) trcvk663


trcvk663
tag

Sziasztok!

Tegnapi napon felhívtak a bankomtól (ERSTE), hogy gyanús tranzakciók történtek a számlámról, valaki elutalt/fizetett 193 majd 200 EUR-t, harmadjára már nem volt fedezet a kártyámon, így az nem sikerült. Azonnal tiltottam a kártyát, chargeback eljárást indítottam a bankomnál.
A PayPal fiókomba nem tudtam belépni, azóta sem tudok, mintha nem is lenne. Jelszó emlékeztetőt sem tudok kérni, mert nem ismeri fel az e-mailt a rendszer, holott még márciusban kaptam is payPal-os e-mailt. Persze csak accounton belül lehetne intézni valamit.
A lényeg, hogy az eset után azonnal beléptem a netbankomban, látszódott a zárolás, viszont az eset után ~1 órával eltűnt minden nyom, pénz visszakerült. Hívtam a bankom, ők természetesen még nem tettek semmit.
Találkozott már valaki ilyennel?
Azóta sem tudok belépni a PayPalra, mit javasoltok mit tegyek?

(#43706) V/ válasza trcvk663 (#43705) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen belépési védelmed volt? Szerintem töröltette valaki fiókot, úgy hogy az e-mail címet is megváltoztatta és ezért nem kaptál értesítőt, ellenőrizni kellene az e-mail fiókodat mert bármiféle csere esetén kapsz e-mailt, ha az e-mail fiókod feltörésével sikerül a PayPal-os móka persze az törölve lehet vagy átirányítva.

(#43707) trcvk663 válasza V/ (#43706) üzenetére


trcvk663
tag

Hát, szerintem csak jelszó, semmi más. Márciusi a legfrissebb e-mail, amit tőlük kaptam, de az is csak ilyen általános.

(#43708) trcvk663 válasza trcvk663 (#43707) üzenetére


trcvk663
tag

Viszont ha törölte, akkor hogy tudott vele tegnap pénzt küldeni/leemelni a számlámról? Mitől kaptam vissza?

(#43709) ACE- válasza trcvk663 (#43708) üzenetére


ACE-
addikt

Lehet ahova küldte volna a pénzt, vagy maga a Paypal is felismerte, hogy valami nem OK.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#43710) ACE- válasza ACE- (#43660) üzenetére


ACE-
addikt

Na, az van, hogy maguktól simán benyelték volna, ha nem reklamálok, ma írtak vissza hogy visszafordították, és 3-5 napon belül a számlámon lesz... vicc azért ez egy ekkora cégnél... ha nem figyelem simán benyelik...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#43711) V/ válasza ACE- (#43710) üzenetére


V/
Topikgazda

Mármint ki nyelte volna be? Ez amit írtam neked igaz minden meghiúsult kártyás fizetésre: Volt már ilyen majd visszakerül a pénz a zárolás feloldása után.
Ezek általában maximum 30 napon belül történnek meg. Időben van ez is.

(#43712) V/ válasza trcvk663 (#43708) üzenetére


V/
Topikgazda

Előbb vásárolnak és azután kezdeményezik a törlést.

(#43713) ACE- válasza V/ (#43711) üzenetére


ACE-
addikt

Nem zárolva van, hanem egy létrejött tranzakció. És mint írtam, a zárolás nem is látszik a Paypal oldalán... Szóval a Paypal nyelte volna be, hiszen nyilván hozzá került a pénz... ha az Alihoz nem...

[ Szerkesztve ]

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#43714) V/ válasza ACE- (#43713) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel köze nincs a PayPalhoz a zárolásnak, én a kártyakibocsájtó zárolásáról beszéltem. Az minimum 24 óra de a legtöbb banknál 2-4 nap

[ Szerkesztve ]

(#43715) trcvk663 válasza ACE- (#43709) üzenetére


trcvk663
tag

Lehet, de mindenesetre több mint érdekes, bizalmam a cég felé kicsit megcsappant...

(#43716) V/ válasza trcvk663 (#43715) üzenetére


V/
Topikgazda

Sokat segít ha aktiválva van az sms vagy hitelesítő alkalmazásos belépési védelem.

(#43717) laskr99


laskr99
addikt

Sziasztok!

Paypalon indítottam egy pénz visszatérítést, mivel a márc 21-én rendelt cuccom jelenleg ott tart,hogy a cég hamisan azt írta,hogy küldték a csomit, de a GLS tracking 23-a óta csak az infó lett létre hozva. A paypal bekérte az adatokat, jelenleg ott tart, hogy nekik is a GLS trackinget küldték el, ugyan ezt. Ebből mennyi eséllyel látok pénzt? A cég folyton azt írja delivery delay a szállítónál de ők se tudnak semmit, kb sablon szöveg, ha épp kérdezem őket.

Most hogy vitává állítottam a cuccot utána jött még egy olyan,hogy kiküldték a cuccot, más saját trackinggel de ugyan az amúgy a GLS benne(eleje vége 2-2 szám levág->ott a gls tracking)

(#43718) ACE- válasza V/ (#43714) üzenetére


ACE-
addikt

Mi az hogy nincs köze? A Paypal alá beregelt bankkártyámat zárolta a Paypal, és a kartyán sikeresként látszik, a Paypal-nál semmi nem látszik, cirka 10 napja, ha azt mondod ez normális, akkor megeszem a kalapom...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#43719) V/ válasza ACE- (#43718) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tud bankkártyát zárolni a PayPal.és nem is az volt a probléma.

Amikor fizetsz a bankkártyáddal akkor felhatalmazod a bankodat hogy a kereskedő bankja felé, amikor az lekéri a pénzt, elutalja a bankszámládról, hogy erre legyen fedezet ezért bankszámládon zárol annyi pénzt ami szükséges. Nem a kártyán könyvelnek, mert pénz azon a bankszámlán van amihez tartozik a kártya. Tehát nem mindegy hogy zárolt (akár 2-5 nap) vagy teljesített, átutalt a fizetés állapota a banki könyvelésben.
Ha valamiért nem megy végig a teljes folyamat, az eleje, a zárolás a megmarad, ilyen a kártyás banki technológia.
Te a PayPal-on keresztül fizettél az gondolom az AliExpressen és ők még külön variálnak a fizetés igazolásával, ez nem az amikor a PayPal-nak fizetsz. Lehet egyébként gond a banki rendszerrel is.
Ha az AliExpressnél kerül elutasításra vagy hiba keletkezik, akkor nem megy végig a vásárlás folyamata, a PayPal-on nem kerül fizetési bejegyzés a tételsorban, viszont a pénzed az zárolt marad a bankszámládon, amíg a bank fel nem oldja a zárolást.
Szóval egyáltalán nem biztos hogy a PayPal hibás ha egy nem rendesen teljesült fizetés eredménye nem látszik náluk.

A PayPal fizetés működhet úgy is hogy vendég üzemmód, ez akkor van amikor a PayPal csak kártyás fizetési kliensként használatos. Ekkor nem lépsz be a fiókba, hanem külön adod meg a kártyaadatokat, ekkor sem kerül bejegyzés a PayPal számládra, mert azt kihagyva megy a dolog. De itt nem ez volt úgy gondolom.

Itt nálad a kártyás fizetési folyamat nem normális működése lehetett. Ráadásul még a Curve is benne volt a folyamatban ha jól emlékszem. De az AliExpressen ott volt a kifizetett vásárlás? Mert ha ők nem jelzik vissza a vásárlást akkor a PayPal sem tud róla.

[ Szerkesztve ]

(#43720) ACE- válasza V/ (#43719) üzenetére


ACE-
addikt

Ali azt jelezte vissza hogy sikertelen volt a vásárlás, de ott sem látszik a tranzakció, meg Paypal-on sem. Curve viszont terhelte a mögötte lévő Revolut kártyát, és könyvelve van már vagy 5 napja... szóval ez nem csak zárolás, hanem már könyvelték is, ami azt jelenti hogy a kereskedő, aki a Paypal, megkapta a pénzt...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#43721) V/ válasza ACE- (#43720) üzenetére


V/
Topikgazda

Tévedésben vagy. Nem a te logikád szerint működik az egész. A PayPal köztes átjáró a fizetésben, semmi nem kerül hozzájuk, mert nem az ottani egyenlegről ment a pénz, hanem bankkártyás a mód..
Te fizettél volna az AliExpressnek -az adott kereskedőnek- de mivel nem történt meg a konkrét vásárlás a pénzed a Curve-nél vagy a Revolutnál van zárolt állapotban, várja hogy az AliExpress a vásárlás összegét lekérje a PayPal-on keresztül.
Ha normál folyamat lenne az AliExpress a fizetés után úgy 3 nap múlva szedné le a bankszámláról.
A PayPal jelen esetben nem kereskedő volt, csak egy elektronikus csatorna. Szóval ne keresd ott a pénzt ahol nem is lehet. Nincs az AliExpress-nél, nincs a PayPal-nál mert technikailag sem került hozzájuk. Nem történt fizetés és vásárlás.
Írhatsz nekik de ők is ezt fogják mondani. Ha végig gondolod a bankkártyás fizetés technikai folyamatát, akkor kiderül hogy nem jó a gondolatmenet, hogy a pénzed pontosan most hol is van.
Abba most nem mennék bele hogy ha valami gond van a fizetésnél akkor mind a Curve, mind a Revolut egy kicsit nehézkes a megoldás tekintetében

(#43722) Mr.Mercury


Mr.Mercury
aktív tag

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy ha PayPal-on keresztül fizetett terméknél elindítottam egy ügyet, miszerint a kifizetett termék nem érkezett meg (gyakorlatilag az eladó 2 hónapja ígéri, hogy küldi), ők az esetleírásomat továbbították az eladónak és most az eladó azt ígéri, hogy jövőhéten postázza, akkor lezárhatom úgy az esetet, hogyha később mégsem jön meg a termék akkor újra tudjak reklamálni? Mert most azt írja a PP, hogy ha május 5-ig nem minősítem reklamációvá, akkor lezárják és újra sem lehet nyitni. Na most, ha az eladó elküldi a tracking mailt, de végül mégsem kapnám meg a csomagot, akkor tudok újra ügyet indítani a PP-nál? Attól tartok, hogy bár jövőhétre ígéri az eladó a nyomkövető e-mail-t, de mi van, ha valami kamut ad meg, én megnyugszom, aztán a termék sosem jön meg és az ügyet is zárja a PP.

Mercury

(#43723) V/ válasza Mr.Mercury (#43722) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha lezárod vagy lezárják nem lehet újat kezdeményezni. Május 4.-én kérned kell a közreműködésüket. Sok ez a két hónap, te úgy járnál jobban -ha nem voltak kuponok, meg kedvezmények-, hogy visszakéred a pénzt és újból megveszed, mert az egy új vásárlás és új lehetőség a vásárlói védelemre.

(#43724) Mr.Mercury válasza V/ (#43723) üzenetére


Mr.Mercury
aktív tag

Akkor érdemes egyáltalán várnom 4-ig? Mert így akkor sem vagyok előrébb, ha megvárom a jövőhetet, hiszen az sem garantálja számomra, hogy megkapom a terméket, meg ha közben megkapom a nyomkövető levelet, akkor már az eladó hivatkozhat arra, hogy elküldte, minek reklamálok. Az nem baj, ha eddig azt leveleztem az eladóval, hogy jó lesz, ha jövőhéten küldik a nyomkövetővel? Ezt figyelembe veszi a PP, vagy ha reklamációra váltok, akkor ennek nincs súlya? Egyébként kupon sem és kedvezmény sem volt.

[ Szerkesztve ]

Mercury

(#43725) V/ válasza Mr.Mercury (#43724) üzenetére


V/
Topikgazda

Amit egymásközt írtatok azt nem látják. Honnan küldené egyébként? De volt értelmes indoka hogy miért nem adta fel és mihez kell még az 1 hét?

(#43726) Mr.Mercury válasza V/ (#43725) üzenetére


Mr.Mercury
aktív tag

Amerikából. Az elején még volt, hogy a gyártóra fogta, meg, hogy a terméknek idő kell míg megérkezik hozzá, meg a szállítás akadozik, de a legtöbb e-mail kb. arról szólt, hogy "jövőhéten küldöm". Ez megy február közepe óta nagyjából... Ez csak egy újabb hét ígérete, de lehet ezt is csak azért nyomta be, mert látta, hogy bevontam a PP-t.

[ Szerkesztve ]

Mercury

(#43727) germinator66 válasza V/ (#43725) üzenetére


germinator66
aktív tag

Eleve gyanús, hogy május 4-ig eszkalálhat, és az eladó pont kicsivel előtte ígéri a feladást... Lehet, hogy túlgondolom, de talán pont arra játszik, hogy kifuttassa az időkeretből...

[ Szerkesztve ]

(#43728) V/ válasza germinator66 (#43727) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha ezen a héten feladta volna már az sem érne ide.

Mr.Mercury

Adja vissza pénzt, ha konkrétan nála van akkor jelezze és te újból megveszed, mert lehet hogy a gyártó vagy a szállító késedelembe esik megint.Léptesd tovább a dispute-t.

(#43729) kzkz


kzkz
őstag

Sziasztok!

Tegnap vásároltam egy német boltból már nem először Paypal-lal, mögötte a Raiffeisenes bankkártyámmal. A termék x EUR volt, de a paypal valamiért átváltotta y USD-re, és a Raiffeisenhez már az y USD érkezett be, mint terhelés, ők ezt váltották át HUF-ra. Tehát dupla átváltás volt.

Korábban ugyaninnen vásároltam ugyanígy (múlt héten), akkor nem váltotta át a paypal az EUR-t USD-re.

Van tippetek, hogy mitől lehetett ez az EUR->USD átváltás, mielőtt megterhelték volna ténylegesen a forint számlámat? Hova fordulhatok ez ügyben? A paypalnak nem lehet írni, csak chat-elni munkaidőben :(

[ Szerkesztve ]

(#43730) V/ válasza kzkz (#43729) üzenetére


V/
Topikgazda

Ilyet nem tud a PayPal. Ami a webshopnál van deviza beállítva az kerül át a fizetendő összeggel. Ha te ott $-on álltál akkor az jön át.
A devizaváltást átállítottad a fizetéskor a bankodra?
Hol látod ezeket az adatokat mert a Raiffeisen az €-os elszámolású és minden más deviza €-ra kerül átváltásra és annak a forint összegét könyveli.
De pontosan így írják:

(#43731) kzkz válasza V/ (#43730) üzenetére


kzkz
őstag

Igen a fizetésnél a bankot választottam, nem a Paypal árfolyamát. Ennek ellenére a bankos ügyfélszolgálat azt mondja hozzájuk már USD-ben érkezett meg a terhelés, azt váltották HUF-ra, és a Paypal-hoz irányítottak, hogy ott érdeklődjek. Ma írok nekik.

(#43732) V/ válasza kzkz (#43731) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezzel kezdtem: Ilyet nem tud a PayPal.
Megadnád a linkjét ahol vásároltál? Ott a vásárlási tétel, értesítő milyen devizát mutat?
És a banki szabályzatból idéztem, ott ők írnak olyat hogy a kártyaszervezet váltja át. Téved a banki ügyintéző, azt amit nem tudnak megtenni azt nem lehet megreklamálni.
De hol látod amit írsz, esetleg a banki kivonaton ránéznél a múlt heti elszámolásra?

[ Szerkesztve ]

(#43733) kzkz válasza V/ (#43732) üzenetére


kzkz
őstag

Caseking.de. A vásárlási tételen EUR van, a boltnál is, és a Paypal-on is csak EUR-t látok. A banki terhelés közlemény rovatában van EUR és USD összeg is, + USD váltási árfolyam, ami a banké. Szóval lehet, hogy mégis a bank hibázhatott, mert honnan tudná a paypal a bank váltási árfolyamát, és a "Vásárlás" szót is inkább a magyar bankhoz kötném, mint a Paypalhoz.

Tranzakciós partner:
PAYPAL CASEKING XXXXXXXXXx
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Közlemény:
X EUR Vásárlás
Y USD 309.3000

[ Szerkesztve ]

(#43734) V/ válasza kzkz (#43733) üzenetére


V/
Topikgazda

Kb erre számoltam én is. Ennél az üzletnél nem is lehet devizát állítani így mindig € jelenik meg. A kártyád az nem Mastercard véletlenül? Ha elosztod a forint összeget a kiírt $ árfolyammal akkor mennyi jön ki? 2021.04.22-i az árfolyam a $ 309,3 Ft az € az 371,82 Ft, lehet hogy még jobban jártál, mert az €-t a húzós áron számolják.

[ Szerkesztve ]

(#43735) kzkz válasza V/ (#43734) üzenetére


kzkz
őstag

Mastercard, igen. Ha a forintot elosztom a 309,3-as dollár árfolyammal, akkor kijön az az Y dollár, ami megjelenik a közleményben.

(#43736) V/ válasza kzkz (#43735) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor ezért a $.
Csak kíváncsiságból ha az €-os árat a € árfolyammal számolod, akkor az több vagy kevesebb mint a forintban terhelt összeg?

(#43737) kzkz válasza V/ (#43736) üzenetére


kzkz
őstag

Miért? Én továbbra se értem.

Ha a forintot elosztom az 374,947 EUR árfolyammal, akkor kijön az X EUR-os összeg. Így stimmelnek a számok. De továbbra se értem, hogy akkor most átváltották dollárra, ha igen, akkor ki?

(#43738) V/ válasza kzkz (#43737) üzenetére


V/
Topikgazda

A Mastercard $-os lenne ezért számolja át.
Nem jó az 374,947 Ft árfolyam amikor a $ 309,3 Ft akkor az € az 371,82 Ft
De arra lettem volna kíváncsi hogy az XX € * 371,82 Ft az több-e mint a XX $ * 309,3 Ft

(#43739) kzkz válasza V/ (#43738) üzenetére


kzkz
őstag

De eddig is így vásároltam, ugyanebből a boltból, és sose volt még ilyen, hogy átváltotta volna USD-re. Csak az EUR összeg látszott a közleményben, és az HUF/EUR árfolyam.

(#43740) V/ válasza kzkz (#43739) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha ez tegnapi vásárlás akkor elméletben a pénz csak zárolva van a bankszámládon, lehet hogy a tényleges könyvelés mást fog mutatni.

(#43741) kzkz válasza V/ (#43740) üzenetére


kzkz
őstag

Tegnap előtti vásárlás, akkor (szerdán) még folyamatban lévő volt, de tegnapra végleges lett.

(#43742) Mr.Mercury válasza V/ (#43728) üzenetére


Mr.Mercury
aktív tag

Ok, úgy lesz, köszönöm a tanácsokat! :R Továbbléptetni a "Hiba továbbítása a PayPalnak" menüvel tudom? Mert most ilyen opcióim vannak:
Az eset lezárása
Megérkezett a tétel, de nem felel meg a leírtaknak
Hiba továbbítása a PayPalnak

Mercury

(#43743) V/ válasza Mr.Mercury (#43742) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen az lenne.

(#43744) Mr.Mercury válasza V/ (#43743) üzenetére


Mr.Mercury
aktív tag

:R

Mercury

(#43745) aytukabozs


aytukabozs
addikt

Van egy kis discogs-paypal specifikus problémám, esetleg ebben is otthon vagy topicgazdi?

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#43746) V/ válasza aytukabozs (#43745) üzenetére


V/
Topikgazda

Vásárló vagy eladó lennél? Ez utóbbi témában nem igazán.

[ Szerkesztve ]

(#43747) aytukabozs válasza V/ (#43746) üzenetére


aytukabozs
addikt

Eladó.
Köszi akkor nyomozok tovább.

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#43748) kőbaltás


kőbaltás
tag

Sziasztok 👋

Segítséget szeretnék kérni!

2013-ban regisztráltam PayPal-on. Akkor használtam egyszer, és egyben utoljára. Minap letöltöttem a Google Play áruházból az appot, és próbáltam belépni. Az e-mail címemmel és a jelszavammal, amit elfogadott a rendszer. Viszont azt írta, hogy azonosítás miatt egy kódot küldenek. Küldtek is (szerintem) csakhogy a régi telefonszámomra. Az pedig már vagy 5 éve nem él. Miként lehet az új telefonszámomat megadni. Tableten nem sikerült, mert mindig visszadob az azonosító oldalra.
Pénz van a számlán (pár száz $). A téma összefoglalóban van szó a telefonszám változtatásról, de a gond hogy ha felhívnak az új számon, akkor a társalgás angol nyelven folyik. Azt pedig kettőnk közül csak ő érti. 😃
Ráadásul a bank számla számom is megváltozott.
(nevem és a címem a régi)

A segítő szándékú válaszokat előre is köszönöm szépen!
[kép]

(ezt a kérdést már egy másik topicban is feltettem, ezért a szöveg ugyan az. De ide irányítottak, hátha valaki itt tud segíteni)

Tisztelettel: Bajkai László

[ Szerkesztve ]

Tanulj mások hibáiból! Az élet túl rövid ahhoz, hogy valamennyit magad is elkövesd!

(#43749) V/ válasza kőbaltás (#43748) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak a telefonos elérhetőséggel megy a dolog. Lehet hogy holnap elérhető lesz a chat felület, de akkor is van telefonos dolog benne.
Kell egy angolul némileg tudó "tolmács" és úgy hívni őket, mert akkor 5 percen belül le lehet rendezni. Ezt nem fogják csak írásban lerendezni, hiszen nagyon rég volt használva és pénz is van rajta, személyes kontrollálás nélkül nem változtatnak a hozzáférésen, a pénzed biztonsága az elsődleges.

[ Szerkesztve ]

(#43750) kőbaltás válasza V/ (#43749) üzenetére


kőbaltás
tag

Köszönöm szépen a segítséget és a gyors választ 👋 😉.

Tanulj mások hibáiból! Az élet túl rövid ahhoz, hogy valamennyit magad is elkövesd!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.