Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44901) V/ válasza McCsaplak (#44900) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt értem, de ha nem állítottad alapértelmezettnek és bent hagytad a másikat ami addig volt az alapértelmezett, akkor arra küldené.
Vezetékest még menekülő útnak sem szabad bent hagyni, hacsak nem képes sms-t fogadni.
Lehet két számot megadni (alap és biztonsági) és akkor választható a másik is, mert felajánlja.

[ Szerkesztve ]

(#44902) McCsaplak válasza V/ (#44901) üzenetére


McCsaplak
tag

2 fiók tuti nincs, gondolom 1 e-mail címre nem is enged többet.
Ahogy nézem, azért van még chat és e-mailes lehetőség is. Annyira azért tudok angolul, hogy ezt lelevelezzem/chateljem/végső esetben telefonáljam.

[ Szerkesztve ]

(#44903) McCsaplak válasza McCsaplak (#44902) üzenetére


McCsaplak
tag

Köszi a segítséget, végül telefonon sikerült átállíttatni a telefonszámot. Átestem a tűzkeresztségen, először folytattam le "banki ügyintézést" angolul. :C
Természetesen V/-nek akartam válaszolni, nem magamnak.

[ Szerkesztve ]

(#44904) oroszLajos


oroszLajos
aktív tag

Sziasztok. Kis segítség kérnék, sajnos nem tudom használni semmire a paypalt utalni tudok rá, de se fizetni, se pénzt küldeni nem lehet... Mindig ugyanaz a kép fogad, Számlájával kapcsolatos probléma merült fel.
Tudna valaki segíteni?

Pixel 7 Pro Hazel

(#44905) V/ válasza oroszLajos (#44904) üzenetére


V/
Topikgazda

Ők tudnak segíteni a Forduljon hozzánk link. Bekülted már a személyazonosság igazoláshoz az okmányaidat? De próbáld meg számítógépes böngészőben belépni és ha tudod kapcsold át az angol nyelvre.

(#44906) oroszLajos válasza V/ (#44905) üzenetére


oroszLajos
aktív tag

Már fordultam hozzájuk, de semmi. Küldtem személyit, lakcímet, útlevelet.. Már nem is tudom hányszor :F de még mindig semmi. Netes oldalon nézve ezeket kellene megtenni, de pont ezeket nem engedi...

Ha alul rá megyek a megoldásra akkor csak ennyit kapok folyton.

Ugyanez van PC-ről is :(

[ Szerkesztve ]

Pixel 7 Pro Hazel

(#44907) V/ válasza oroszLajos (#44906) üzenetére


V/
Topikgazda

Mikor küldted el nekik? Ha feldolgozzák értesíteni fognak. Az okmányok féléven belül ugye nem járnak le? A lakcímet nem csak a lakcímkártyával kell igazolni, azt ha nem magyarázod meg még mindig nem értik, hanem egy közüzemi számla is célszerű a nevedre és címedre

(#44908) oroszLajos válasza V/ (#44907) üzenetére


oroszLajos
aktív tag

Legutóbb ha jól emlékszem 2-3 hónapja. A számláról nem tudtam, mást nem fogadnak el?

Pixel 7 Pro Hazel

(#44909) V/ válasza oroszLajos (#44908) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt már el kellett volna fogadniuk régen. Rájuk kellene kérdezni hogy mi a probléma, a robot át tud kapcsolni emberhez most.

(#44910) wtshuaweip9


wtshuaweip9
csendes tag

Üdv újra!

Hasonló gondom van mint a másik úriembernek, még december 30-án este kérték hogy azonosítsam magam nagy összegmozgás miatt, még akkor instant beküldtem személyit, lakcímet meg közüzemit, de azóta semmi, most már paypalon belül sem írja hogy 2-4 nap az átfutási idő, mert valahol ott belül meg tudtam nézni, de már nincs ott a gomb. Most lehet hogy már megcsinálták csak nem küldtek róla emailt? Ez esetben mit csináljak?

Előre is köszi!

(#44911) V/ válasza wtshuaweip9 (#44910) üzenetére


V/
Topikgazda

Rákérdezel hogy megkapták-e vagy van valami probléma még.

(#44912) oroszLajos válasza V/ (#44909) üzenetére


oroszLajos
aktív tag

Sikerült beszélni tegnap Jordan nevezetű úriemberrel a PayPal-tól. Utána nézett mindennek le írta mit kell tennem és minden rendben volt, legalább is azt mondta eleinte.
Aztán utána nézett komolyabban, kb 3 órát... Aztán kiderült, hogy a személyit elfogadták, viszont a lakcímet nem. Viszont ezt nekik sehol nem jelezte.
Elküldtem neki újra mindent, plusz egy Telenor-os számlát, lakcim igazolásként.
Este 7 körül írta, hogy 2-3 nap amíg működni fog nálam normálisan. Viszont már éjszaka jött az e-mail és működött rendesen. :R

Pixel 7 Pro Hazel

(#44913) V/ válasza oroszLajos (#44912) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudnak mit kezdeni a lakcímkártyával, külföldön a jogosítvány tartalmazza a lakcímet és inkább azt ismerik. El lehet küldeni a mi lakcímkártyánkat, de el kell nekik magyarázni abba a kis rövid szöveges részben hogy ez mi lenne.

(#44914) oroszLajos válasza V/ (#44913) üzenetére


oroszLajos
aktív tag

Írtam én, hogy nekünk nincs más lakcímet igazoló dokumentum.. Írta hogy akkor küldjem el a jogosítványt, mondtam abban nincs benn. Akkor irta, hogy bármilyen számlát küldjek ami hivatalos, és rajta van a lakcímem,és a nevem.

Pixel 7 Pro Hazel

(#44915) capafog23


capafog23
őstag

Éjjel jött egy email hogy szoaktlan számlatevékenység.

Reggel beloggolok, sms, új jelszó megadás majd kiírja hogy sikeres minden és visszadobo a fő-fő oldalra, loginolhatok be újra és minden kezdődik elölről.
Lényegébe egy végtelen körbe, megcsinátlam már vagy 10*, cookie, meg minden törtlést is próbáltam meg tleefonról is.

Fel kéne hívnom őket vagy mi lehet a megoldás?

(#44916) Beni2331


Beni2331
csendes tag

Nem tudtuk teljesíteni a kifizetését. Ha azt szeretné, hogy a kifizetések funkció újból használható legyen, ellenőrizze számláját, vagy lépjen kapcsolatba velünk Ezt írja. Valaki tud segíteni?

Korrekt, olcsó, gyors! Ha kérdésed van bátran jelezd Tel.:06301208255

(#44917) V/ válasza Beni2331 (#44916) üzenetére


V/
Topikgazda

Ők tudnak segíteni, belépsz és megnézed hogy mit szeretnének. Szóba jöhet hogy igazolnod kell a személyazonosságodat, a címedet.

[ Szerkesztve ]

(#44918) Crow válasza V/ (#44890) üzenetére


Crow
tag

Na, megint tanultam valamit.
Már kétszer (Reinbahn mobilapp és AirBnb weboldal) megszívtam azzal, hogy naivan rákattintottam a "fiztés PayPal-lal" gombra, várva, hogy a következő képernyőn megkérdezi (jól elrejtve természetesen, ahogy szokta), hogy ki végezze a konverziót. Aztán meglepve tapasztaltam, nincs következő megerősítő képernyő, és kérdés nélkül végrehajtotta a tranzakciót, PP váltással.
Ezek szerint akkor történik ilyesmi, ha "automatikus" / gyors fizetési módot választok.
A két problémás kereskedő nálam az automatikus fizetések nézetben jelenik meg a PP beállításaim között. Töröltem is őket.

Amire kíváncsi lennék: minden kereskedőnél van lehetőség "normál" PP fizetési módot választani? AirBnb-nél lehet (?) én voltam csak figyelmetlen, de a Reinbahn app-nál szinte biztos vagyok benne, hogy csak egyféle PP checkout volt.
Van vmi tuti módszer, amivel előre meg tudom állapítani, hogy normál vagy gyors checkoutot kezdeményezek-e vagy sem, azaz, hogy rá fog-e kérdezni a konverzióra a PP vagy sem?

Azt pedig csak most vettem észre a PP beállításaimban turkálva, hogy kártyánként előre be engedi állítani a preferált devizanemet. => A revolut kártyámra be is állítottam az EUR-t - abban fizetek vele leggyakrabban. USD-s kifizetéseknél meg majd próbálok odafigyelni, hogy a gyors-fizetést elkerüljem.

[ Szerkesztve ]

Crow

(#44919) V/ válasza Crow (#44918) üzenetére


V/
Topikgazda

Általában normál fizetés van a kereskedőknél. Ha van kosár lehetőség akkor azon keresztül kell fizetni és akkor látható hogy van-e gyors fizetés.
Pl Banggood, itt a felső a PayPal szövegű a gyors, míg az alsót választva szintén a PayPal-on is fizethetsz de a belépés után állítható.

Ha €-ta állítottad a kártyát akkor bármelyik mód van a kereskedőnél elérhető mindenképp €-ban küldi a terhelést, így csak a más devizában $ vagy HUF történő fizetéskor kell a váltásra figyelni. Amikor hozzáadtam a Wise kártyámat a PayPal rákérdezett hogy milyen deviza legyen az alapértelmezett, de persze azután is lehet módosítani.
Ha nem lehet kikerülni a gyors fizetést akkor kártyát kell választanod nem PayPal-t és akkor mindig banki váltás lesz, de ezzel a kártyával €-os fizetés esetén nincs jelentősége ennek, mehet a PayPal.
Azt is érdemes leellenőrizni hogy böngészős felületükön esetleg más módon használható a fizetés, akkor el kell felejteni az app-ot.
Az adott hely fizetési mód leírásában utalhatnak rá hogy miként működik.
A rendszeres fizetéses opció az nem mindig gyors fizetés egyébként, az adott cég állíthatja a PayPal fizetési kliensét úgy is hogy normál PP fizetés, de a rendszeres levonások közé fog kerülni.

[ Szerkesztve ]

(#44920) Voice24


Voice24
őstag

Hali!
Tegnap este úgy jártam, hogy fizettem volna az Alin egy vásárlás során, a Paypalt adtam meg fizetési módként. Minden rendben végig is ment egészen a fizetés leokézásáig, de az Alira visszatérve az az üzenet jött, hogy sikertelen fizetés. Ekkor ott, az Alin egy berögzített bankkártyával megismételtem a fizetést, az már sikeres volt. Most reggel viszont nézem az emailjeimet, és ott van a Paypal levele is, miszerint a fizetésem megfelelőségi ellenőrzés alatt van, türelmemet kérik. De olyan lehetőséget, gombot nem látok, hogy fizetési folyamat leállítása.
Le tudom ezt valahogyan állíttatni, hogy ne legyen kétszer kifizetve ugyanaz a cucc? Mert az nyilván macera lenne az Alival is, hogy az egyiket egyből küldjék vissza.

[ Szerkesztve ]

(#44921) V/ válasza Voice24 (#44920) üzenetére


V/
Topikgazda

Kár volt, pár mp és sikeres lesz a fizetés, ez egy AliExpress bug. Már írtam a topikjában.
A kártyás fizetést kérned kellene törölni az eladótól.

[ Szerkesztve ]

(#44922) Voice24 válasza V/ (#44921) üzenetére


Voice24
őstag

Most is függőben van a fizetés, tehát nem pár másodperces a dolog. Amúgy arról a bizonyos boltról van szó, amiről beszélgettünk az alis topikban is, hogy nagyon olcsón árul(t) dolgokat, de már egy termék sem elérhető nála. Így erős a gyanú, hogy a kártyás fizetés törlését is hiába kérném tőle.
[kép]

(#44923) V/ válasza Voice24 (#44922) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahogy gondolod, de ebbe a hibába én is belefutottam, a PayPal fizetés ugyanerre a vásárlásra az elsődleges, a rendszer nem tud mit kezdeni azzal hogy van egy másik későbbi már teljesült fizetés. Szóval valamelyiket le kell állíttatni. A vásárlás törlést az AliExpress is meg tudja csinálni ha valamiért kiesne az eladó.

(#44924) Voice24 válasza V/ (#44923) üzenetére


Voice24
őstag

Oké, visszatértünk az Alihoz, de igazából az érdekelt volna, hogy a függőben lévő paypalos fizetést le lehet-e állítani valahogy.
Amúgy az Ali kezelte a kártyás fizetést, mert utána egyből jött a sikeres fizetésről az email, a státusz pedig awaiting shipment lett.

[ Szerkesztve ]

(#44925) V/ válasza Voice24 (#44924) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal fizetést is kezelte volna, 5 mp kellett volna neki, az hogy sikertelen üzenetet küld az a hiba. Ha nem app-ban fizeted akkor is jó a PP fizetés.
Az lett volna az első fizetés, a PayPal nem érzékeli hogy te már kifizetted bankkártyával, nincsenek összedrótozva, arra vár hogy az AliExpress visszaigazolja és levonja, ezért tértünk vissza az AliExpress-hez
Majd leáll ha nem vonatja le az AliExpress. Ha kinyitva tételsort nincs Cancel lehetőség a PayPal-on és még 2 hét múlva is függő akkor írni kell nekik.

[ Szerkesztve ]

(#44926) A214


A214
aktív tag

Had kérjek egy kis segítséget.
Banggoodról rendeltem Pay Pal automatikus fizetéskor nem a bankommal számolta a dollárt.
Szóval felárat fizettem.
Kérdésem ha törlöm a rendelést akkor mi történik a feláras különbözettel ?
Azt visszakapom vagy benyelik? :W

(#44927) V/ válasza A214 (#44926) üzenetére


V/
Topikgazda

$-ban ugyanannyit kapsz vissza, csak az $/Ft árfolyam lehet addigra más. Nem az automatikus fizetés volt hanem a gyors fizetés, vedd ki BG-t a listából és BG-n az alsót, a kosaras fizetést válaszd, ne a PayPal feliratút, persze akkor is a PayPal-t fogod használni csak tudod állítani a váltást.

(#44928) A214 válasza V/ (#44927) üzenetére


A214
aktív tag

Számszerűsítek
55,99 vásároltam 18385Ft vont le a számlámról.
rendelést lemondtam
55,99 tértit vissza a BG
Tehát mennyi Ft utalnak vissza?

Ez volt aktív most kivettem:
[kép]

[ Szerkesztve ]

(#44929) V/ válasza A214 (#44928) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom hogy most mennyi az árfolyam a PayPal-on, naponta többször változik.
A BG nem szokott rendszeres (havi díjas) előfizetéses lenni, nekem sosem volt az, de nézd meg a gyors fizetéses listát is, szerintem ott is benne van és azért nem volt váltási lehetőség

[ Szerkesztve ]

(#44930) A214 válasza V/ (#44929) üzenetére


A214
aktív tag

Köszönöm a segítségét :R
Hol kell néznem az a listát BG vagy PP?
Most nem tudom hirtelen mire gondolsz.

(#44931) V/ válasza A214 (#44930) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal-on, fogaskerék ikon, Biztonság és a legalsó

(#44932) A214 válasza V/ (#44931) üzenetére


A214
aktív tag

Én itt nem látok BG [kép]

(#44933) V/ válasza A214 (#44932) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor oké ha nincs ott.

(#44934) A214 válasza A214 (#44932) üzenetére


A214
aktív tag

Automatikus fizetést írt[kép]
Így történhetett ,hogy nem a bankomon keresztül váltott.
Pedig régen beállítottam .

[ Szerkesztve ]

(#44935) V/ válasza A214 (#44934) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmi köze hozzá, hiszen pont ezeknél lehet állítani a váltást és meg is jegyzi hogy PayPal vagy banki váltás lett választva és a következő havi levonásnál azt alkalmazza.
A listába ezt írja, de nem vontak volna le valamilyen rendszerességgel 55,99 USD-t, az egyszeri fizetés volt. Ez rész mondjuk a Spotify, Netflix stb havi előfizetéses dolgoknak van.
Azért nem volt váltás mert te a gyors fizetést választottad, a PayPal Checkout-ot. Még a 2019-ben hozzáadott kártyák esetén megjegyezte a váltást, de 2020-ban megváltozott, minden fizetéskor kell állítani az azután hozzáadott kártyáknál.

[ Szerkesztve ]

(#44936) A214 válasza V/ (#44935) üzenetére


A214
aktív tag

Akkor passzolom
BUY NOW után Place order és PAY NOW igaz már előre beléptem a PP be.
De fizetés közben nem kért engedélyt hogy válasszak. [kép]

[ Szerkesztve ]

(#44937) V/ válasza A214 (#44936) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert a gyorsított módot választottad. A kosárba kell tenni az Add to Cart-al, jön az a képernyő hogy folytatod a vásárlást vagy a kosár megtekintése és fizetés, azt választod.
Ezután lesz az a kép amit linkeltem és ott sem a PayPal-t kell még választani.
Ha nem ez a sorrend akkor gyorsítot fizetés van. Azért javaslom ezt a többlépcsős fizetést mert akkor van lehetőség a többi opciók, a biztosítások, pont és kupon beváltás használatára és ellenőrizni a szállítási módot, mert néha nem azt fizeted ki mint amire gondoltál.
Szóval nem javasolt a Buy Now gomb.

[ Szerkesztve ]

(#44938) w.miki válasza V/ (#44895) üzenetére


w.miki
veterán

PayPal-nak mi a hivatalos email címe, amin meg tudom ezt kérdezni?
A BG üsz sem tudta, hogyan lehet a PayPal 1click-et kikapcsolnom :(

#44936A214: nálam ugyanez van.
A PayPal automatikusan Ft-ra vált, nem jön fel a választó képernyő, a Pay Now után. :(
Nem tudom kiválasztani, hogy a bank (Revolut) váltson, vagy eleve USD-ben vonja le az összeget.

#44927V/: Én az alsót választom, de hiába. Az utolsó PAY gombnál sem enged a PayPal valutát választani. :(

[ Szerkesztve ]

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#44939) w.miki válasza w.miki (#44938) üzenetére


w.miki
veterán

Lehet megvan a megoldás:
PayPal > Beállítások (Fogaskerék) > Kifizetések > Automatikus kifizetések > Aktív
Banggood Technology Co., Limited > Törlés

Finanszírozási források kezelése >
Granit Bank elöl Pipa ki, Revolut elöl Pipa marad

#44936A214: Megnézed, nálad is így volt-e? :F

#44937V/: Azért egy PayPal support e-mail címet kérhetek, ha mégsem ez volt? :B

[ Szerkesztve ]

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#44940) V/ válasza w.miki (#44938) üzenetére


V/
Topikgazda

Pedig úgy működik ahogy írtam, de teszek egy próbát újból.
A kártyánál választható a deviza, ha neked az sem lehetséges akkor valami nem jó.
A lehet hogy megvan a megoldásra már írtam, az a rész a havi (heti, éves) rendszerességű levonások része, az hogy oda került az nem befolyásolja a váltási beállítást, a többi vásárlást, mert nem ismétlődik, egyszer vetted meg azt.
Fent vagy alul a Help és eljutsz a Resolution Centerbe.

(#44941) Onderon


Onderon
senior tag

Sziasztok,

Nagy összegű fizetés történne az én irányomba, goods and services, mert a vevő szeretné ha védve lenne a PayPal által. Vevő elküldi az összeget, email megjön, belépek, gond van, szeretnének több informàciót, elküldöm a személyim, meg Telekom számlám, hamar át is nézik, rendben van, de a pénz továbbra is ON HOLD, azt írjàk Január 28-án szabadítanák fel, vagy ha jól értem feladás után(?) egy nappal, ha megadom a követési számot.

Probléma: nem szeretnék ekkora összegű tárgyat feladni úgy, hogy nincsen hozzáférésem a pénzemhez.

Mennyire kell félnem attól, hogy a vevő, miután feladtam a csomagot, kérvényez egy pénzvisszafizetést és így a csomagot és a pénzt is bukom, ő pedig ingyen hozzájut a cucchoz? Mennyire véd engem a PayPal, mint eladót? A vevőt teljes mértékben előnybe részesítik, azt tudom. Mi a vélemenyétek, menjek így bele, vagy próbáljam meg kihagyni a PayPal-t inkább?

[ Szerkesztve ]

(#44942) V/ válasza w.miki (#44938) üzenetére


V/
Topikgazda

Ebben a mp-ben fejeztem be a fizetést BG-én, úgy megy ahogy írtam azokkal a lépésekkel és választható a váltás.
Készítettem képeket is.
A fizetés a PayPal-on a normál listába, nem a rendszeres fizetésekhez került.
Visszanéztem eddig 30 Oct 2017 egyetlen Banggood fizetés sem volt ott. Ha oda kerül az szerintem a BG gyorsított fizetés miatt lenne, mert az alap lépéses fizetés esetén nem kerülhet oda, de ez független a váltási beállítástól.

(#44943) V/ válasza Onderon (#44941) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért inkább a január 28 lesz a valós időpont a pénzfelszabadítására, azna az 1 nap egy általános help szöveg, nem mindenkire vonatkozik.
Természetes amit írsz az a rizikó benne van, sajnos. Mivel 180 nap a vásárlói védelem lényegtelen hogy január 28-ig nem férsz hozzá, mert akár áprilisban is reklamálhat és ha olyan a szituáció akkor is vissza kell adnod a pénzét, hiába költötted már el.
Elméletben van eladói védelem is. Nem részletezted hogy hol és mit adtál el, olyannak kell a termék leírásnak, képeknek, videónak lenni hogy a vevő ne mondhassa azt hogy nem a kifizetett dolgot kapta.
Úgy kell elküldened hogy nyomon követhető legyen a csomagod a kézbesítésig, hogy azt se mondhassa hogy nem kapta meg.
Az a legnagyobb gond ha nem a PayPal vásárlói védelmét veszi igénybe, hanem a bankjánál azt hazudja hogy nem ő kezdeményezte a fizetést, ilyenkor megy a PayPal felé egy banki tranzakció visszavonás és a PayPal visszaadja pénzt, te csak azután tudsz reagálni, de ha már elment a termék akkor annyi volt.

(#44944) Onderon válasza V/ (#44943) üzenetére


Onderon
senior tag

Köszönöm, akkor nem túl jó ötlet PayPal-on intézni a dolgot :(

[ Szerkesztve ]

(#44945) V/ válasza Onderon (#44944) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnos vannak nem tisztességes vevők és nagyon nehezen tudtam meggyőzni a PayPal-t hogy hazudik annak ellenére hogy a bankja fenntartások nélkül elhitte amit mondott nekik, így végül hiába vonták vissza a pénzt a PP visszaadta nekem, mert még az is tudtam igazolni hogy ő vette át így hazugság az egész. Nem ő fizette aztán csak átveszi. :W De majd egy hétig igencsak a plafonon voltam. Bár azóta nem futottam ilyen dologba bele, de mások jeleztek ilyeneket.

[ Szerkesztve ]

(#44946) vacs


vacs
veterán

Sziasztok.
Pár perce adtam hozzá a fiókomhoz az új kártyám, megerősítve még nincs (hiszen az 3-4 nap mire a kódot megkapom), de az összefoglaló szerint vásárolni már tudok vele.
Ali-n vennék valamit, de a váltást nem látom hol lehetne állítani (olvastam, hogy fixen már nem lehet, csak fizetés előtt, de én látok ilyen opciót).
(töröltem a képeket)
Mi lehet a hiba?

Szerk: közben az Ali összefoglalóban megtaláltam a választ.

Köszi V! :R

[ Szerkesztve ]

(^)(>.<)(^)

(#44947) thesound


thesound
őstag

Másnál sem megy a paypal login?
Chrome/FF kukikat is töröltem, de nem lép be és jelszóemlékeztetőt sem küld. a jelszó jó amit használok

Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán

(#44948) V/ válasza thesound (#44947) üzenetére


V/
Topikgazda

21:00 körül ment és most is. Ha jó a jelszó akkor minek kérsz emlékeztetőt? Az ugye e-mail-re jött volna, Internet szolgáltatói probléma is lehet. El van az küldve csak nem kapod meg. Valószínűleg nem azonos a mobilszolgáltatód és az Internetszolgáltatód ezért ha a böngészős belépés nem megy, meg kell próbálni a mobil app-on belépni.

(#44949) devilzero


devilzero
tag

Sziasztok!

Elsődleges pénznemem HUF 0Ft-tal.
Van egy eurós is, amin viszont van egy kis euró.
Eurót forintba átváltani PP-on nem túl kedvező, ezért gondoltam megteszem elsődlegesnek az eurót, de egy "Sajnáljuk, úgy tűnik, jelenleg nem működik a rendszer. Próbálja újra később" üzenetet kapok napok óta. Párom 0 Ft-os HUF és 0 €-s EUR egyenlegek között bármilyeket be tudja állítani elsődlegesnek. Lényeg a lényeg: szeretném €-ban visszakapni a pénzem pl. egy Revolut vagy bármilyen számlára. Mi lenne a megfelelő módja ennek szerintetek?

Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#44950) V/ válasza devilzero (#44949) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak vásárlásra használhatod fel €-ként, kifelé küldeni forintra konvertálja a rendszer automatikusan. a meg nézed a kiküldéshez forintos bankszámla kell magyar fiók esetén, ez azt is jelenti hogy forintot fognak kiküldeni.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.