A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Azt értem, de ha nem állítottad alapértelmezettnek és bent hagytad a másikat ami addig volt az alapértelmezett, akkor arra küldené.
Vezetékest még menekülő útnak sem szabad bent hagyni, hacsak nem képes sms-t fogadni.
Lehet két számot megadni (alap és biztonsági) és akkor választható a másik is, mert felajánlja.
[ Szerkesztve ]
McCsaplak
tag
2 fiók tuti nincs, gondolom 1 e-mail címre nem is enged többet.
Ahogy nézem, azért van még chat és e-mailes lehetőség is. Annyira azért tudok angolul, hogy ezt lelevelezzem/chateljem/végső esetben telefonáljam.
[ Szerkesztve ]
McCsaplak
tag
Köszi a segítséget, végül telefonon sikerült átállíttatni a telefonszámot. Átestem a tűzkeresztségen, először folytattam le "banki ügyintézést" angolul.
Természetesen V/-nek akartam válaszolni, nem magamnak.
[ Szerkesztve ]
oroszLajos
aktív tag
Ők tudnak segíteni a Forduljon hozzánk link. Bekülted már a személyazonosság igazoláshoz az okmányaidat? De próbáld meg számítógépes böngészőben belépni és ha tudod kapcsold át az angol nyelvre.
oroszLajos
aktív tag
Már fordultam hozzájuk, de semmi. Küldtem személyit, lakcímet, útlevelet.. Már nem is tudom hányszor de még mindig semmi. Netes oldalon nézve ezeket kellene megtenni, de pont ezeket nem engedi...
Ha alul rá megyek a megoldásra akkor csak ennyit kapok folyton.
Ugyanez van PC-ről is
[ Szerkesztve ]
Pixel 7 Pro Hazel
Mikor küldted el nekik? Ha feldolgozzák értesíteni fognak. Az okmányok féléven belül ugye nem járnak le? A lakcímet nem csak a lakcímkártyával kell igazolni, azt ha nem magyarázod meg még mindig nem értik, hanem egy közüzemi számla is célszerű a nevedre és címedre
oroszLajos
aktív tag
Legutóbb ha jól emlékszem 2-3 hónapja. A számláról nem tudtam, mást nem fogadnak el?
Pixel 7 Pro Hazel
Azt már el kellett volna fogadniuk régen. Rájuk kellene kérdezni hogy mi a probléma, a robot át tud kapcsolni emberhez most.
wtshuaweip9
csendes tag
Üdv újra!
Hasonló gondom van mint a másik úriembernek, még december 30-án este kérték hogy azonosítsam magam nagy összegmozgás miatt, még akkor instant beküldtem személyit, lakcímet meg közüzemit, de azóta semmi, most már paypalon belül sem írja hogy 2-4 nap az átfutási idő, mert valahol ott belül meg tudtam nézni, de már nincs ott a gomb. Most lehet hogy már megcsinálták csak nem küldtek róla emailt? Ez esetben mit csináljak?
Előre is köszi!
Rákérdezel hogy megkapták-e vagy van valami probléma még.
oroszLajos
aktív tag
Sikerült beszélni tegnap Jordan nevezetű úriemberrel a PayPal-tól. Utána nézett mindennek le írta mit kell tennem és minden rendben volt, legalább is azt mondta eleinte.
Aztán utána nézett komolyabban, kb 3 órát... Aztán kiderült, hogy a személyit elfogadták, viszont a lakcímet nem. Viszont ezt nekik sehol nem jelezte.
Elküldtem neki újra mindent, plusz egy Telenor-os számlát, lakcim igazolásként.
Este 7 körül írta, hogy 2-3 nap amíg működni fog nálam normálisan. Viszont már éjszaka jött az e-mail és működött rendesen.
Pixel 7 Pro Hazel
Nem tudnak mit kezdeni a lakcímkártyával, külföldön a jogosítvány tartalmazza a lakcímet és inkább azt ismerik. El lehet küldeni a mi lakcímkártyánkat, de el kell nekik magyarázni abba a kis rövid szöveges részben hogy ez mi lenne.
oroszLajos
aktív tag
Írtam én, hogy nekünk nincs más lakcímet igazoló dokumentum.. Írta hogy akkor küldjem el a jogosítványt, mondtam abban nincs benn. Akkor irta, hogy bármilyen számlát küldjek ami hivatalos, és rajta van a lakcímem,és a nevem.
Pixel 7 Pro Hazel
capafog23
őstag
Éjjel jött egy email hogy szoaktlan számlatevékenység.
Reggel beloggolok, sms, új jelszó megadás majd kiírja hogy sikeres minden és visszadobo a fő-fő oldalra, loginolhatok be újra és minden kezdődik elölről.
Lényegébe egy végtelen körbe, megcsinátlam már vagy 10*, cookie, meg minden törtlést is próbáltam meg tleefonról is.
Fel kéne hívnom őket vagy mi lehet a megoldás?
Beni2331
csendes tag
Nem tudtuk teljesíteni a kifizetését. Ha azt szeretné, hogy a kifizetések funkció újból használható legyen, ellenőrizze számláját, vagy lépjen kapcsolatba velünk Ezt írja. Valaki tud segíteni?
Korrekt, olcsó, gyors! Ha kérdésed van bátran jelezd Tel.:06301208255
Ők tudnak segíteni, belépsz és megnézed hogy mit szeretnének. Szóba jöhet hogy igazolnod kell a személyazonosságodat, a címedet.
[ Szerkesztve ]
Crow
tag
Na, megint tanultam valamit.
Már kétszer (Reinbahn mobilapp és AirBnb weboldal) megszívtam azzal, hogy naivan rákattintottam a "fiztés PayPal-lal" gombra, várva, hogy a következő képernyőn megkérdezi (jól elrejtve természetesen, ahogy szokta), hogy ki végezze a konverziót. Aztán meglepve tapasztaltam, nincs következő megerősítő képernyő, és kérdés nélkül végrehajtotta a tranzakciót, PP váltással.
Ezek szerint akkor történik ilyesmi, ha "automatikus" / gyors fizetési módot választok.
A két problémás kereskedő nálam az automatikus fizetések nézetben jelenik meg a PP beállításaim között. Töröltem is őket.
Amire kíváncsi lennék: minden kereskedőnél van lehetőség "normál" PP fizetési módot választani? AirBnb-nél lehet (?) én voltam csak figyelmetlen, de a Reinbahn app-nál szinte biztos vagyok benne, hogy csak egyféle PP checkout volt.
Van vmi tuti módszer, amivel előre meg tudom állapítani, hogy normál vagy gyors checkoutot kezdeményezek-e vagy sem, azaz, hogy rá fog-e kérdezni a konverzióra a PP vagy sem?
Azt pedig csak most vettem észre a PP beállításaimban turkálva, hogy kártyánként előre be engedi állítani a preferált devizanemet. => A revolut kártyámra be is állítottam az EUR-t - abban fizetek vele leggyakrabban. USD-s kifizetéseknél meg majd próbálok odafigyelni, hogy a gyors-fizetést elkerüljem.
[ Szerkesztve ]
Crow
Általában normál fizetés van a kereskedőknél. Ha van kosár lehetőség akkor azon keresztül kell fizetni és akkor látható hogy van-e gyors fizetés.
Pl Banggood, itt a felső a PayPal szövegű a gyors, míg az alsót választva szintén a PayPal-on is fizethetsz de a belépés után állítható.
Ha €-ta állítottad a kártyát akkor bármelyik mód van a kereskedőnél elérhető mindenképp €-ban küldi a terhelést, így csak a más devizában $ vagy HUF történő fizetéskor kell a váltásra figyelni. Amikor hozzáadtam a Wise kártyámat a PayPal rákérdezett hogy milyen deviza legyen az alapértelmezett, de persze azután is lehet módosítani.
Ha nem lehet kikerülni a gyors fizetést akkor kártyát kell választanod nem PayPal-t és akkor mindig banki váltás lesz, de ezzel a kártyával €-os fizetés esetén nincs jelentősége ennek, mehet a PayPal.
Azt is érdemes leellenőrizni hogy böngészős felületükön esetleg más módon használható a fizetés, akkor el kell felejteni az app-ot.
Az adott hely fizetési mód leírásában utalhatnak rá hogy miként működik.
A rendszeres fizetéses opció az nem mindig gyors fizetés egyébként, az adott cég állíthatja a PayPal fizetési kliensét úgy is hogy normál PP fizetés, de a rendszeres levonások közé fog kerülni.
[ Szerkesztve ]
Voice24
őstag
Hali!
Tegnap este úgy jártam, hogy fizettem volna az Alin egy vásárlás során, a Paypalt adtam meg fizetési módként. Minden rendben végig is ment egészen a fizetés leokézásáig, de az Alira visszatérve az az üzenet jött, hogy sikertelen fizetés. Ekkor ott, az Alin egy berögzített bankkártyával megismételtem a fizetést, az már sikeres volt. Most reggel viszont nézem az emailjeimet, és ott van a Paypal levele is, miszerint a fizetésem megfelelőségi ellenőrzés alatt van, türelmemet kérik. De olyan lehetőséget, gombot nem látok, hogy fizetési folyamat leállítása.
Le tudom ezt valahogyan állíttatni, hogy ne legyen kétszer kifizetve ugyanaz a cucc? Mert az nyilván macera lenne az Alival is, hogy az egyiket egyből küldjék vissza.
[ Szerkesztve ]
Kár volt, pár mp és sikeres lesz a fizetés, ez egy AliExpress bug. Már írtam a topikjában.
A kártyás fizetést kérned kellene törölni az eladótól.
[ Szerkesztve ]
Voice24
őstag
Most is függőben van a fizetés, tehát nem pár másodperces a dolog. Amúgy arról a bizonyos boltról van szó, amiről beszélgettünk az alis topikban is, hogy nagyon olcsón árul(t) dolgokat, de már egy termék sem elérhető nála. Így erős a gyanú, hogy a kártyás fizetés törlését is hiába kérném tőle.
[kép]
Ahogy gondolod, de ebbe a hibába én is belefutottam, a PayPal fizetés ugyanerre a vásárlásra az elsődleges, a rendszer nem tud mit kezdeni azzal hogy van egy másik későbbi már teljesült fizetés. Szóval valamelyiket le kell állíttatni. A vásárlás törlést az AliExpress is meg tudja csinálni ha valamiért kiesne az eladó.
Voice24
őstag
Oké, visszatértünk az Alihoz, de igazából az érdekelt volna, hogy a függőben lévő paypalos fizetést le lehet-e állítani valahogy.
Amúgy az Ali kezelte a kártyás fizetést, mert utána egyből jött a sikeres fizetésről az email, a státusz pedig awaiting shipment lett.
[ Szerkesztve ]
A PayPal fizetést is kezelte volna, 5 mp kellett volna neki, az hogy sikertelen üzenetet küld az a hiba. Ha nem app-ban fizeted akkor is jó a PP fizetés.
Az lett volna az első fizetés, a PayPal nem érzékeli hogy te már kifizetted bankkártyával, nincsenek összedrótozva, arra vár hogy az AliExpress visszaigazolja és levonja, ezért tértünk vissza az AliExpress-hez
Majd leáll ha nem vonatja le az AliExpress. Ha kinyitva tételsort nincs Cancel lehetőség a PayPal-on és még 2 hét múlva is függő akkor írni kell nekik.
[ Szerkesztve ]
A214
aktív tag
Had kérjek egy kis segítséget.
Banggoodról rendeltem Pay Pal automatikus fizetéskor nem a bankommal számolta a dollárt.
Szóval felárat fizettem.
Kérdésem ha törlöm a rendelést akkor mi történik a feláras különbözettel ?
Azt visszakapom vagy benyelik?
A214
aktív tag
Számszerűsítek
55,99 vásároltam 18385Ft vont le a számlámról.
rendelést lemondtam
55,99 tértit vissza a BG
Tehát mennyi Ft utalnak vissza?
Ez volt aktív most kivettem:
[kép]
[ Szerkesztve ]
Nem tudom hogy most mennyi az árfolyam a PayPal-on, naponta többször változik.
A BG nem szokott rendszeres (havi díjas) előfizetéses lenni, nekem sosem volt az, de nézd meg a gyors fizetéses listát is, szerintem ott is benne van és azért nem volt váltási lehetőség
[ Szerkesztve ]
A214
aktív tag
Köszönöm a segítségét
Hol kell néznem az a listát BG vagy PP?
Most nem tudom hirtelen mire gondolsz.
A214
aktív tag
Én itt nem látok BG [kép]
Akkor oké ha nincs ott.
A214
aktív tag
Automatikus fizetést írt[kép]
Így történhetett ,hogy nem a bankomon keresztül váltott.
Pedig régen beállítottam .
[ Szerkesztve ]
Semmi köze hozzá, hiszen pont ezeknél lehet állítani a váltást és meg is jegyzi hogy PayPal vagy banki váltás lett választva és a következő havi levonásnál azt alkalmazza.
A listába ezt írja, de nem vontak volna le valamilyen rendszerességgel 55,99 USD-t, az egyszeri fizetés volt. Ez rész mondjuk a Spotify, Netflix stb havi előfizetéses dolgoknak van.
Azért nem volt váltás mert te a gyors fizetést választottad, a PayPal Checkout-ot. Még a 2019-ben hozzáadott kártyák esetén megjegyezte a váltást, de 2020-ban megváltozott, minden fizetéskor kell állítani az azután hozzáadott kártyáknál.
[ Szerkesztve ]
A214
aktív tag
Akkor passzolom
BUY NOW után Place order és PAY NOW igaz már előre beléptem a PP be.
De fizetés közben nem kért engedélyt hogy válasszak. [kép]
[ Szerkesztve ]
Mert a gyorsított módot választottad. A kosárba kell tenni az Add to Cart-al, jön az a képernyő hogy folytatod a vásárlást vagy a kosár megtekintése és fizetés, azt választod.
Ezután lesz az a kép amit linkeltem és ott sem a PayPal-t kell még választani.
Ha nem ez a sorrend akkor gyorsítot fizetés van. Azért javaslom ezt a többlépcsős fizetést mert akkor van lehetőség a többi opciók, a biztosítások, pont és kupon beváltás használatára és ellenőrizni a szállítási módot, mert néha nem azt fizeted ki mint amire gondoltál.
Szóval nem javasolt a Buy Now gomb.
[ Szerkesztve ]
w.miki
veterán
PayPal-nak mi a hivatalos email címe, amin meg tudom ezt kérdezni?
A BG üsz sem tudta, hogyan lehet a PayPal 1click-et kikapcsolnom
#44936A214: nálam ugyanez van.
A PayPal automatikusan Ft-ra vált, nem jön fel a választó képernyő, a Pay Now után.
Nem tudom kiválasztani, hogy a bank (Revolut) váltson, vagy eleve USD-ben vonja le az összeget.
#44927V/: Én az alsót választom, de hiába. Az utolsó PAY gombnál sem enged a PayPal valutát választani.
[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
w.miki
veterán
Lehet megvan a megoldás:
PayPal > Beállítások (Fogaskerék) > Kifizetések > Automatikus kifizetések > Aktív
Banggood Technology Co., Limited > Törlés
Finanszírozási források kezelése >
Granit Bank elöl Pipa ki, Revolut elöl Pipa marad
#44936A214: Megnézed, nálad is így volt-e?
#44937V/: Azért egy PayPal support e-mail címet kérhetek, ha mégsem ez volt?
[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
Pedig úgy működik ahogy írtam, de teszek egy próbát újból.
A kártyánál választható a deviza, ha neked az sem lehetséges akkor valami nem jó.
A lehet hogy megvan a megoldásra már írtam, az a rész a havi (heti, éves) rendszerességű levonások része, az hogy oda került az nem befolyásolja a váltási beállítást, a többi vásárlást, mert nem ismétlődik, egyszer vetted meg azt.
Fent vagy alul a Help és eljutsz a Resolution Centerbe.
Onderon
senior tag
Sziasztok,
Nagy összegű fizetés történne az én irányomba, goods and services, mert a vevő szeretné ha védve lenne a PayPal által. Vevő elküldi az összeget, email megjön, belépek, gond van, szeretnének több informàciót, elküldöm a személyim, meg Telekom számlám, hamar át is nézik, rendben van, de a pénz továbbra is ON HOLD, azt írjàk Január 28-án szabadítanák fel, vagy ha jól értem feladás után(?) egy nappal, ha megadom a követési számot.
Probléma: nem szeretnék ekkora összegű tárgyat feladni úgy, hogy nincsen hozzáférésem a pénzemhez.
Mennyire kell félnem attól, hogy a vevő, miután feladtam a csomagot, kérvényez egy pénzvisszafizetést és így a csomagot és a pénzt is bukom, ő pedig ingyen hozzájut a cucchoz? Mennyire véd engem a PayPal, mint eladót? A vevőt teljes mértékben előnybe részesítik, azt tudom. Mi a vélemenyétek, menjek így bele, vagy próbáljam meg kihagyni a PayPal-t inkább?
[ Szerkesztve ]
Ebben a mp-ben fejeztem be a fizetést BG-én, úgy megy ahogy írtam azokkal a lépésekkel és választható a váltás.
Készítettem képeket is.
A fizetés a PayPal-on a normál listába, nem a rendszeres fizetésekhez került.
Visszanéztem eddig 30 Oct 2017 egyetlen Banggood fizetés sem volt ott. Ha oda kerül az szerintem a BG gyorsított fizetés miatt lenne, mert az alap lépéses fizetés esetén nem kerülhet oda, de ez független a váltási beállítástól.
Azért inkább a január 28 lesz a valós időpont a pénzfelszabadítására, azna az 1 nap egy általános help szöveg, nem mindenkire vonatkozik.
Természetes amit írsz az a rizikó benne van, sajnos. Mivel 180 nap a vásárlói védelem lényegtelen hogy január 28-ig nem férsz hozzá, mert akár áprilisban is reklamálhat és ha olyan a szituáció akkor is vissza kell adnod a pénzét, hiába költötted már el.
Elméletben van eladói védelem is. Nem részletezted hogy hol és mit adtál el, olyannak kell a termék leírásnak, képeknek, videónak lenni hogy a vevő ne mondhassa azt hogy nem a kifizetett dolgot kapta.
Úgy kell elküldened hogy nyomon követhető legyen a csomagod a kézbesítésig, hogy azt se mondhassa hogy nem kapta meg.
Az a legnagyobb gond ha nem a PayPal vásárlói védelmét veszi igénybe, hanem a bankjánál azt hazudja hogy nem ő kezdeményezte a fizetést, ilyenkor megy a PayPal felé egy banki tranzakció visszavonás és a PayPal visszaadja pénzt, te csak azután tudsz reagálni, de ha már elment a termék akkor annyi volt.
Onderon
senior tag
Köszönöm, akkor nem túl jó ötlet PayPal-on intézni a dolgot
[ Szerkesztve ]
Sajnos vannak nem tisztességes vevők és nagyon nehezen tudtam meggyőzni a PayPal-t hogy hazudik annak ellenére hogy a bankja fenntartások nélkül elhitte amit mondott nekik, így végül hiába vonták vissza a pénzt a PP visszaadta nekem, mert még az is tudtam igazolni hogy ő vette át így hazugság az egész. Nem ő fizette aztán csak átveszi. De majd egy hétig igencsak a plafonon voltam. Bár azóta nem futottam ilyen dologba bele, de mások jeleztek ilyeneket.
[ Szerkesztve ]
vacs
veterán
Sziasztok.
Pár perce adtam hozzá a fiókomhoz az új kártyám, megerősítve még nincs (hiszen az 3-4 nap mire a kódot megkapom), de az összefoglaló szerint vásárolni már tudok vele.
Ali-n vennék valamit, de a váltást nem látom hol lehetne állítani (olvastam, hogy fixen már nem lehet, csak fizetés előtt, de én látok ilyen opciót).
(töröltem a képeket)
Mi lehet a hiba?
Szerk: közben az Ali összefoglalóban megtaláltam a választ.
Köszi V!
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
thesound
őstag
Másnál sem megy a paypal login?
Chrome/FF kukikat is töröltem, de nem lép be és jelszóemlékeztetőt sem küld. a jelszó jó amit használok
Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán
21:00 körül ment és most is. Ha jó a jelszó akkor minek kérsz emlékeztetőt? Az ugye e-mail-re jött volna, Internet szolgáltatói probléma is lehet. El van az küldve csak nem kapod meg. Valószínűleg nem azonos a mobilszolgáltatód és az Internetszolgáltatód ezért ha a böngészős belépés nem megy, meg kell próbálni a mobil app-on belépni.
devilzero
tag
Sziasztok!
Elsődleges pénznemem HUF 0Ft-tal.
Van egy eurós is, amin viszont van egy kis euró.
Eurót forintba átváltani PP-on nem túl kedvező, ezért gondoltam megteszem elsődlegesnek az eurót, de egy "Sajnáljuk, úgy tűnik, jelenleg nem működik a rendszer. Próbálja újra később" üzenetet kapok napok óta. Párom 0 Ft-os HUF és 0 €-s EUR egyenlegek között bármilyeket be tudja állítani elsődlegesnek. Lényeg a lényeg: szeretném €-ban visszakapni a pénzem pl. egy Revolut vagy bármilyen számlára. Mi lenne a megfelelő módja ennek szerintetek?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Csak vásárlásra használhatod fel €-ként, kifelé küldeni forintra konvertálja a rendszer automatikusan. a meg nézed a kiküldéshez forintos bankszámla kell magyar fiók esetén, ez azt is jelenti hogy forintot fognak kiküldeni.
Téma tudnivalók
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ÚJ ASUS ROG Ally (AMD Z1 !!Extreme!!) + 3 hó XBOX pass + 19k Ft értékű Dokkoló
- iPad Pro M2 12,9 128GB wifi bontatlan 1 év Apple garancia
- Eladó szépséghibás ÉRINTŐS Lenovo L13 Yoga Gen2 - i5-1135G7/8GB Ram/256GB SSD/13,3 FHD
- ASUS GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 256bit LHR (DUAL-RTX3060TI-O8G-V2) Új ventillátorokkal
- Teljesen új Samsung Z Flip4 5G 8/128GB Bora Purple színben eladó (bontatlan+garancia)