Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  Metal Gear Solid

Hozzászólások

(#1001) oriic válasza varadigabor (#1000) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Nem bonyolult ez, csak rá kell érezni a lehetőségekre, és utána már minden megy mint a karikacsapás. :)

Melyik állatokra gondolsz?

LnB meg hazaérhetne már, kíváncsi vagyok a véleményére. :DDD

Live-Die-Respawn

(#1002) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

PS4-es gameplay

Részletek az OST-ből Istenem de jó!! :Y

Live-Die-Respawn

(#1003) .LnB válasza oriic (#1001) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Megnéztem a trailert már. A gameplayt még nem. A trailer alapján semmi nagy hűha, van pár új érdekes jelenet. Psycho sokat feltűnik benne, de jobban nem varom tőle a játékot, bár talán jobban már nem is lehet várni :)

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1004) Gebriel válasza oriic (#1002) üzenetére


Gebriel
veterán

Második link már nem elérhető. :(

(#1005) oriic válasza Gebriel (#1004) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Hja Kunami szedi le folyamatosan. Amit nem értek, mert az ő oldalukon meg ott van. Bár nem az összes. :DDD

[link]

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#1006) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Muhahahahahaaaa. :D

Live-Die-Respawn

(#1007) Gebriel válasza oriic (#1006) üzenetére


Gebriel
veterán

;]

(#1008) oriic válasza Gebriel (#1004) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Letölthető változat. :R

Live-Die-Respawn

(#1009) .LnB válasza k4rL^ (#998) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Sikerült végignéznem ezt a gameplay videót. Nem semmi, rengeteg ötlettel pakolta tele Kojima megint ezt a játékot. Bár én nem örülnék neki ha valaki betörne a bázisomra, tuti ki fogom kapcsolni ha nem jár hátránnyal.
Viszont azon nevettem, hogy akik már eddig is a fulton-on voltak fennakadva, azok kész lesznek a wormhole recovery systemtől! :D ;]

A cinematic trailert is újranéztem. Szerintem semmit nem mutatnak a sztoriból. Szóval nem is elemezgetem komolyabban.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1010) oriic válasza .LnB (#1009) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Én viszont bekapcsolva hagyom, mert nagyon jó cuccnak tűnik. :)

Live-Die-Respawn

(#1011) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Na MGSV megvéve, már töltődik is le. (meg a 6dlc ami járt hozzá. :D ) Jöhet szeptember 1.

Live-Die-Respawn

(#1012) varadigabor válasza varadigabor (#1000) üzenetére


varadigabor
senior tag

Gameplay végén mondja hogy valami állatos platform. Mutogat ott medvét meg zebrát stb.
Le lehet hívni őket singleben?

Amúgy a metal gear online meg ez a bázis foglalós dolog külön van? Mert én azt hittem az az online:D
Foglalós akkor hamarabb indul?
Mik lesznek akkor az onlineban? Death match?

www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---

(#1013) oriic válasza varadigabor (#1012) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

A bázis támadás, meg foglalás az nem a Metal Gear Online része, így a kezdetektől elérhető lesz majd.

Live-Die-Respawn

(#1014) varadigabor válasza oriic (#1013) üzenetére


varadigabor
senior tag

Ez jó hír, haveromnak meg rossz:D

Onlineban akkor gondolom lesz olyan hogy mondjuk 5-en támadunk be egy bázist 5-en meg védekeznek? Deathmatch is lesz gondolom. Mik lesznek még?

[ Szerkesztve ]

www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---

(#1015) oriic válasza varadigabor (#1014) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Egyelőre nincs infó róla, hogy milyen módok lesznek benne.

Itt az MGS4 mellé járó MGO játékmódjainak a listája, gondolom itt is hasonlók lesznek.

Deathmatch pits players against each other, competing for the highest score until the ever decreasing kill counter or time reach zero. The player with the highest score is visible to others through SOP, and more when you kill.

Stealth Deathmatch also pits players against each other, geared with stealth camo. A three level alarm informs players of enemy proximity. Eventually, the game area begins to constrict, leaving all outside it to suffer damage. There is no respawning, so the battle continues until one player is left alive, or until time runs out. Players receive extra points for surviving another's death.

Team Deathmatch groups players into two teams, with each death decreasing the team's remaining tickets. The team to first deplete the other's tickets, or with more tickets when time runs out is the winner.

Capture Mission has teams racing to capture and hold within their goal area assigned targets, KEROTAN and GA-KO, for a cumulative period of 30 seconds. With both items in one team's goal area, the timer runs twice as fast, whereas if they are divided among goal areas, the timer is reset for both teams. An extra time option can be enabled, which disables winning by time.

Solo Capture Mission leaves each character to fend for themselves, while also trying to keep KEROTAN in their possession for a cumulative period of 60 seconds. The character who has hold of KEROTAN is visible to others through SOP.

Rescue Mission premises the attacking team acquire GA-KO and place it in their goal area or at least hold onto it when time reaches zero, while the other team defends. As there is no respawing in this mode, a team also wins by killing all the enemy team's members.

Base Mission is structured around capturing and defending small areas scattered across the map. A team wins by seizing all bases, or by having captured more bases than the enemy team when time runs out. Bases are captured by remaining within them for a period of time, and become spawn points for the capturing team. Contested bases can not be used as spawn points.

Bomb mission asks of the attacking team to plant a time bomb on a designated area and ensure it detonates within a time limit. A limited cache of time bombs are scattered across the map, and only one can be held at a time. The defending team wins by averting detonation, or by nullifying all bombs. A planted bomb is removed when sprayed with coolant, while a dropped bomb is destroyed if it doesn't get picked up again in a set amount of time.

Race Mission has each of two teams competing to deliver its target to a series of checkpoints. The Red Team's target is GA-KO, while the Blue Team's is KEROTAN. The target's position is reset, and the team's checkpoint changes if a target is dropped and not picked up within the allowed time limit.

Team Sneaking demands from the attacking team, equipped with stealth camo, to bring either KEROTAN or GA-KO to their goal area, while the other team defends the items. Another win condition is to kill, stun, and (only for the attacking team) hold up all enemy team members. Whenever a stealth soldier is discovered, all stealth camo is temporarily rendered non operational. Drebin Points do not apply to this type of mission.

Sneaking Mission features two opposing teams, Snake, and with at least 12 participants, Metal Gear Mk II. Snake wins by collecting, through body searches, three dogtags, with each life lost resetting the count to zero. Teams claim victory by killing Snake a set amount of times, or by having scored more opposing team kills when time runs out. Drebin Points do not apply to this type of mission.

Interval allows players to engage in battle with no repercussion to their statistics or skill leveling. A time bomb can be collected and passed around players to liven up the pace. Weapons and attachments do not cost Drebin Points.

Non standard settings, that influence the battle's dynamic, are optional within some gameplay rules. Under the eponymous setting, players gain "Drebin Points" for actions such as kills and headshots, and can redeem them for advanced weapons, attachments and ammunition at their base or at respawn. Biding by "Headshots only", kills that aren't achieved through headshots cost the player their life and a time penalty before respawn, while in "Headshots Disabled" lobbies, a headshot's damage is reduced to that of other body parts.

Live-Die-Respawn

(#1016) varadigabor válasza oriic (#1015) üzenetére


varadigabor
senior tag

Köszi
Egyre jobban várom ezt a játékot:D

www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---

(#1017) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

BTW, szerintem kicsit túlzásban viszem a várakozást, a mai reggelemen két órán keresztül csak gameplayeket meg trailereket néztem. :DDD

Live-Die-Respawn

(#1018) varadigabor válasza oriic (#1017) üzenetére


varadigabor
senior tag

Én is azt nézzemXD
Ezvalamelyik demo-ból ki lett vágva?

www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---

(#1019) Isván


Isván
csendes tag

Üdv mindenkinek!

Nem sűrűn szoktam erre járni de mostmár többször fogom tenni :) Azért írok hogy bejelentsem hogy a csapatommal készítjük a Metal Gear Solid Kígyóevő Magyar szinkronos filmváltozatát. Örömmel jelenthetem be hogy az első résszel el is készültünk. És hogy pontosan mi a jó nekünk ebben? Miért gondoltuk azt hogy ebbe belevágunk? Egyrészt mivel hatalmas rajongói vagyunk a játéknak és így akarjuk tiszteletünket tenni Hideo Kojima előtt, másrészt pedig hogy akik kevés angoltudással rendelkeznek, azok jobban értsék a történetet, illetve megszerettessük azokkal akik még csak újak a témában. Rengeteg munka van benne de próbáltuk minél profibban minél filmszerűbbé csinálni a sorozatot. A sorozat során közreműködnek és hangjukat adják a filmhez a Half-Life 2 szinkronját készítő Lambda Szinkroncsoport néhány tagja is akiknek ezúton köszönjük az együttműködésüket. Akik képben akarnak lenni a munkáinkkal kapcsolatban azok Facebookon, a Malyibrothers és a Half-Hun Team szavakat beírva a keresőbe megtalálhat és csatlakozhat hozzánk (igen mi vagyunk az a csapat is akik anno a Half-Life első részét és két kiegészítőjét leszinkronizáltuk, ne bántsatok értük de a Blue-Shiftre már kiforrott a dolog :) ) Tehát hölgyeim és uraim! Elhoztuk nektek a Metal Gear Solid Kígyóevő Sorozat Magyar Szinkronos Változatát! Jó szórakozást hozzá :))

[link]

(#1020) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

(#1021) Gebriel válasza Isván (#1019) üzenetére


Gebriel
veterán

Remek kezdeményezés, rengeteg munkátok lehet benne, várjuk a folytatást. :K

(#1022) .LnB válasza Isván (#1019) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Szerintem is remek kezdeményezés. És köszi a rengeteg munkát amit belefektettetek és fogtok a továbbiakban. Nem kis fába vágtátok a fejszéiteket ;)

(#1020) orichalcos Ez jó hír. Mert bevallom őszintén ez az afgán vidék nem a kedvencem. Kicsit ingerszegény környezetnek gondolom. Bár bízom a készítőkben, mert biztos felpezsdítik a környezetet, és nem véletlenül játszódik ott a történet. Valami nagyvárosi akció küldetésnek igazán örülnék. És az se baj ha ebből több van mint a sivatagiból :D

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1023) oriic válasza .LnB (#1022) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

A dzsungeles rész mondjuk engem jobban érdekel. Quiet-es videók közül ugye volt ami ott játszódott.

Live-Die-Respawn

(#1024) .LnB válasza oriic (#1023) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Az engem is, a sivatagos kevésbé.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1025) Isván


Isván
csendes tag

Mi köszönjük és örülök hogy elnyerte a tetszéseteket. A hónap folyamán már megkezdődnek a 2. rész munkálatai :) Na de ami a lényeg hogy már nincs sok hátra a Phantom Pain megjelenéséig. Szerintem Kojima a leggrandiózusabb MGS-ét tette le az asztalra. Én csak azt sajnálom hogy a szemét Konami így elbánt vele :(

(#1026) .LnB válasza Isván (#1025) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Azt, hogy így elbánt vele a Konami azt mi is sajnáljuk. Kivéve talán Cifu-t. De neki szerintem vannak Konami részvényei titokban. ;]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1027) oriic válasza .LnB (#1026) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Degonosz. :DDD

Live-Die-Respawn

(#1028) .LnB válasza oriic (#1027) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Egyébként Cifu ritka értelmes vitapartner. Nagyon intelligens dolgokat írogat. De azért a Konamit védeni...na...! #többasokknál! ;)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1029) KaitouP válasza .LnB (#1028) üzenetére


KaitouP
veterán

Egyébként azt tudni, hogy a Silent Hill -el mi lesz? Olyan ígéretes volt a Kojima által bemutatott elképzelés az új részről... :(

God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

(#1030) .LnB válasza KaitouP (#1029) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Del Toro és Kojima összeállnak a Phantom Pain megjelenése után. Valamit csinálnak. Ami a jogok miatt Silent Hill ugye nem lehet. De elképzelhető, hogy átnevezik, átalakítják, hogy valamennyire különbözzön a Silent Hill-től és kiadják.
A Konami nem tudom mit kezd a jogokkal.

Addig is: [link]
Bár én nem játszom ilyenekkel mert befosok :D

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1031) oriic válasza .LnB (#1030) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Szerintem is simán csinálnak egy nagy horror játékot és kész: :) Hajrá.

Live-Die-Respawn

(#1032) KaitouP válasza .LnB (#1030) üzenetére


KaitouP
veterán

Na, az mondjuk jó ha ezután is összedobnak egy horror játékot, a P.T alapján látatlanban merem mondani, hogy jó lesz, de azért az mégsem SH -nak készül. A játék rajongójaként, és persze az MGS és Kojima körüli hercehurca miatt is nagyon mérges vagyok a Konami -ra, a Silent Hill -t már anno tönkretették a Team Silent szétszedésével, azóta meg mindenféle tehetségtelen noname banda fejlesztette az SH -kat, most meg az MGS -t teszik tönkre...

[ Szerkesztve ]

God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

(#1033) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

V Log 005. - A reflex

Live-Die-Respawn

(#1034) Cifu válasza .LnB (#1026) üzenetére


Cifu
nagyúr

Azt, hogy így elbánt vele a Konami azt mi is sajnáljuk. Kivéve talán Cifu-t.

Skull Face beépített ügynöke vagyok, az a dolgom, hogy rést üssek a Kojima-rajongók páncélján. Nem vajszívűeknek és pláne nem türelmetlen embereknek való feladat... :DDD

A viccet félretéve, ahogy azt írtam, én sem tartom korrektnek a Konami eljárását.

De időközben egy komoly összeesküvés-elmélet pattant ki a fejemből, ám félek a nyakamba ültetett bomba élesedek, ha kimondom. Ezért inkább leírom.

Kojima kb. az MGS3 óta mondogatja, hogy ez volt az utolsó Metal Gear játéka. Mindig beadja, a rajongók mindig bekajálják, aztán persze lesz újabb MGS epizód, ahol Kojima áll a kormányos állásban. Elemezzük ezt egy picit.

Elmélet 1.: Kojimának tényleg elege van abból, hogy folyton MGS-eket csinál, talán ezért is hajszolta annyira a Silent Hill projektet, mert már egy kicsit mást szeretett volna csinálni. Számára tehát a Konamitól való kilépés nem is akkora veszteség, van akkora hírneve, hogy ne kelljen az utcán koldulnia a reggeli currys sushiért, esélyesen lecsap rá valamelyik nagyobb Japán cég (Sony a legesélyesebb szvsz). Vagy pedig Kojima azt is megteheti, hogy csinál egy független fejlesztőstúdiót, és akár maga adja ki (erre már jó megoldások vannak, Steam, PSstore, stb.). Utóbbi talán még valószínűbb.

Elmélet 2.: Nekem nagyon gyanús kezd lenni, hogy ekkora balhé van a Konami és Kojima körül. Elég meredek megoldás még egy Japán cégtől is, de mi van, ha egy jól megkomponált marketing hadjáratra, vagyis hullámvasútra ültettek fel minket? A Konami - Kojima szakítás miatt az MGS: PP (szerk, kiszúrás, hogy egymás mellett a kettőspont és a P egyből emoticon lesz :D ) ha lehet, még az átlagnál is többet tűnik fel a weboldalakon, elég végignézni akár a Gamepod híreit. Márpedig van az a marketing tézis, hogy a negatív reklám is reklám. Mindenki arról beszél, hogy ez a játék lesz Kojima hattyúdala az MGS szériában, és erre mennyire sok pénzt tapsolt el Kojima a maximalizmusa miatt, így azt sugalva, hogy a játék minden elvárást felül fog múlni, mert hát még az eddigieknél is jobbat akar. Ha lenne felmérés, hogy a várakozások alapján milyen lesz az MGS: PP, mérget rá, hogy a potenciális vásárlókat megvették kilóra. Erre rájátszott Kojima videó podcastja is, amikor folyton arról beszélt, hogy mennyire túltolta az elvárásait.

A hírek is elég mókásak, amelyek a Kojima prod. dolgozói által elviselni kényszerűlt dolgokat ecsetelték. Atya-gatya, egy cégnél szigorúan veszik a ki- és beléptetést, illetve percre pontosan betartatják az ebédidőt. Ááááá... Ilyen ugye sehol sincs? Csak szinte minden komolyabb multinál működnek így a mindennapok... Hihetettlen, mit meg nem kell élniük...

Hogy ez esetben mi lesz a megjelenés után? Ki tudja. Az is életképes forgatókönyv, hogy a Konami és Kojima látványosan kibékülnek a (jó) eladásokat látva, és persze aláírnak egy szerződést még egy játékra. Vagy többre.
Az is lehet, hogy az első elmélet szerint Kojima tényleg szakítana már a Konamival, és a saját útját akarja járni. Ebben lenne ráció, esélyesen a Konaminál ennél többet és jobbat már nehéz lesz alá tenni. Ez a kis "intermezzo" pedig előre eltervezetten zajlott, a Konami viszi tovább az MGS szériát, de a látványos szakítás miatt előre lefixálták, hogy milyen felálásban. A Konami nyer, mert azért enni fogja a fene a rajongókat, hogy milyen lesz az első, valóban Kojima-éra utáni MGS, és ha odateszik magukat, meg persze a marketing osztályt, akkor akár be is jöhet, és nyilvánvaló lesz, hogy a játék Kojima nélkül is mehet tovább. Kojima szintén jól jár, mert emelt fővel távozhat, és nem kell a rajongók "még egy Kojima-MGS-t akarunk" sirámai miatt magyarázkodnia, hogy miért lép le erről a hajóról.

De neki szerintem vannak Konami részvényei titokban.

Ha lennének, most tuti sortolnám őket legalább októberig. :DDD

Egyébként Cifu ritka értelmes vitapartner. Nagyon intelligens dolgokat írogat.

(Letöröl egy könnycseppet az arcáról... majd felrakja a kalapját, becsapja a XOF logós terepjáró ajtaját, és elhajt a naplementébe, miközben a kocsi hátuljából a szájpecken át csak tompán lehet hallani a gúzsbakötött főhősnő sírását...)

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1035) .LnB válasza Cifu (#1034) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Nem tudom mi lehet a háttérben. Nyilván nekem is megfordult a fejemben, hogy nagy kamu ez a balhé. De ahhoz ez már túl nagy és mocskos. Ha bebizonyosodik, hogy az akkor nagyot fogok nézni.

Én már csak a játékkal foglalkozom, várom nagyon. Valami olyat várok tőle amit még egyetlen MGS játék sem adott, valami igazán egyedit. Úgy gondolom Kojima így utoljára nagyon oda fog csapni. Valahogy meg sem fordul a fejemben az, hogy csalódni fogok.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1036) oriic válasza Cifu (#1034) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Offhoz: Kihagytad hogy belenezel a visszapillabtoba. :)

Live-Die-Respawn

(#1037) varadigabor


varadigabor
senior tag

Én azt hittem hogy ez a fulton ilyen kitalált japán dolog és rájöttem hogy még [se]

Szóval aki szerint ez miatt hülyeség a játék akkor a bf4-nek is annak kell lennie

[ Szerkesztve ]

www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---

(#1038) oriic válasza varadigabor (#1037) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Mondjuk ez már nem újdonság, a legelső videóknál jöttek a hőbörgések hogy ez WTF, aztán mindenki le lett nyugtatva, hogy ez létező dolog. :D Persze nem úgy mint a játékban, de létező. :DDD

Live-Die-Respawn

(#1039) .LnB válasza oriic (#1038) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

És már a PW-ben is benne volt.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1040) oriic válasza .LnB (#1039) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Emlékeim szerint ott is anyázták először. :D

Live-Die-Respawn

(#1041) Cifu


Cifu
nagyúr

.LnB: Nyilván nekem is megfordult a fejemben, hogy nagy kamu ez a balhé. De ahhoz ez már túl nagy és mocskos.

Egyoldalúan mocskos, milyen furcsa, hogy senki sem szólított fel a Konami bojkottjára, nem? ;]
Én csak azon gondolkodom, hogy mi foroghatott a döntéshozók fejében. Ha pedig az alant felvázolt forgatókönyveket nézem, széttenném a kezem: miért ne? Panaszkodott valaki a SEGA-ra az Aliens: Colonial Marines botrányos megvalósulása miatt? Aligha... Ha pedig robbantani akarok a piacon, akkor az "unortodox" módszerekkel fel lehet hívni magadra a figyelmet. (Noha ezt a szót a hazai politika nagyon sikeresen le is járatta...)

Valahogy meg sem fordul a fejemben az, hogy csalódni fogok.

Pedig ha akarnál, te is szerintem sorolni tudnád azokat a dolgokat, amiket még pluszba elvárnál, vagy alapvetően jó ötletnek tartanál megvalósítani a játékban, nem?

Számomra ilyen az álöltözékek használatának mellőzése. Akár szinte láthatattlanná is tudtunk válni az MGS4-ben, sőt, a nyitó átvezető animációban még helyi álöltözékben is volt Snake, de a játékban mégse élhetünk ezzel az opcióval soha. Bezzeg a papírdobozba bújás, az kell... :DDD

orichalcos: Kihagytad hogy belenezel a visszapillabtoba.

...miközben feltolom az orromra a drótkeretes napszemüveget... (Holnap fanfic napot tartunk... :D )

varadigabor: Én azt hittem hogy ez a fulton ilyen kitalált japán dolog és rájöttem hogy még se

Az MGS bevett szokása, hogy fogja a bevett, létező eszközöket, kicsit átgyúrják őket, és voilá, itt az "autentikus" MGS világ.

Ilyen az MGS:GZ-ben a bázist védő három légvédelmi gépágyú, amely némileg átszabott M167 Vulcan. A helikopter, aminek az orra, hajtóműve és farokrésze a Mi-28N harci helikopterről lett mintázva, csak a törzse sokkal nagyobb, hogy egy szállítóhelikopterszerű belső teret adjanak neki, amelyben elücsöröghet Snake.

És a többi és a többi és a többi. A Metal Gear-eket és persze a már elvadult dolgokat (klónozás, kiborgok, you name it) más kérdés, hogy belerakták, de hát istenem, ez van. Viszont ettől ez még csak egy játék... ;)

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1042) oriic válasza Cifu (#1041) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"A Metal Gear-eket és persze a már elvadult dolgokat (klónozás, kiborgok, you name it) más kérdés, hogy belerakták, de hát istenem, ez van. Viszont ettől ez még csak egy játék... "

Japánban ezek hétköznapi dolgok. Mármint úgy értem, hogy a kultúrájukban. Lásd kismillió anime, amik teli vannak mecha robotokkal. Nálunk hungarikum a pálinka mondjuk, náluk ugyanez a mecha robot. :)

Live-Die-Respawn

(#1043) .LnB válasza Cifu (#1041) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

"Pedig ha akarnál, te is szerintem sorolni tudnád azokat a dolgokat, amiket még pluszba elvárnál, vagy alapvetően jó ötletnek tartanál megvalósítani a játékban, nem?"

Nem, semmibe. Mert teljesen másért szeretem ezt a játékot. Jól mondják sokan, ez egy interaktív film. Azt csodálom amennyire ez az egész egyben van, ahogy ki van találva. Egy két epic jeleneten kívül nem is tudok sok játékelemre visszaemlékezni. Nem tudom mennyi fegyver van a játékokba és ilyen apróságok. Nekem a sztori ami mindent visz. A Mafia sorozatot, a NOLF-ot is azért imádtam (és még pár Single Player játékot).
Én játékmechanikailag csakis multiplayer játékokat csodálok. Azok közül pedig műfajilag megvan pár kedvencem.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1044) oriic válasza .LnB (#1043) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Hja, végre te is megtanulhatnád hogy nem a CoD sorozat a világ közepe. ;]

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#1045) .LnB válasza oriic (#1044) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Ne is mond. Ma láttam melóba, hogy míg nyaraltam volt új hír. Megint előtúrtam rá egy poént, de nem linkeltem be a kommentek közé inkább. :D

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1046) Cifu válasza oriic (#1042) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ez már összetettebb téma. Nekem csak az üti a szemem ki, hogy miközben próbálnak a való életből származó eszközökből felépíteni a játékot, beleraknak olyasmiket, amik ránézésre se lennének életképesek egy valódi hadszíntéren. Mert az ilyen kétlábú robotok egy valódi hadszíntéren bizony iszonyú könnyű célpontok (nagy frontális befoglaló méret, könnyű észrevenni és hatalmas céltábla, nem véletlen, hogy a katonák a hadszíntéren lehasalnak, fedezékbe húzódnak, de még a harckocsik is igyekeznek hulldown pozicióba helyezkedni, amikor csak a torony látszik ki a fedezék mögül - na erre tessék, itt a "csúcsragadozók" a hadszíntéren nagy méretű robotok, amelyek normálisan nem is tudnak elrejtőzni), ráadásul nem lehetnek túl erős páncélzattal rendelkezők, hiszen a tömegüket kordában kell tartani...

A kedvencem az, amikor megpróbálják megmagyarázni, hogy mégis miért lenne értelme óriás robotoknak a hadszíntéren, mert hát mozgékonyak és gyorsak és rugalmasan használhatóak például városban. Hogy aztán mit csinál a városi hadszíntéren a pct. rakétákkal szemben, már más kérdés (amikor az elhárító rakétákra és lézerekre mutogatnak, akkor a válaszkérdés a torkukra fagyasztja a szót - tudnillik azokat miért ne lehetne hagyományos harckocsikra vagy harcjárművekre szerelni?).

Nyilván ez a játékosok 99,9%-nak nem tűnik fel, és leragadnak a Fulton-rendszerre való rácsodálkozásra. :DDD

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1047) .LnB válasza Cifu (#1046) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

De akkor szinte semmilyen játék nem tetszik neked csak a szimulátorok nem?

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1048) Cifu válasza .LnB (#1047) üzenetére


Cifu
nagyúr

Korántsem, tök jól eljátszogattam a Counter-Strike-al, az X-Winggel és a Tie Fighterrel (pedig mint tudjuk ugye, a Csillagok Háborúja világában az űrhajók nem éppen a Newtoni és Kepleri fizika alapján mozognak...), de még a robotos játékokkal is, mint a Mechwarrior széria. Játszogatok verekedős játékokkal (Dead or Alive rulz) és stratégiai játékokkal is (C&C széria például). Meg persze a reálisabb játékok is a kedvenceim, űrhajós játékok terén a Kerbal Space Program az etalon (oké, tudom, az igazi az Orbiter), harci FPS-ek terén pedig az eredeti OFP és az Armed Assault.

Mindössze mindegyiknél tudomásul veszem a korlátaikat, kompromisszumaikat amiket a játékfejlesztők a játékélményért hoztak. Ha a Kerbal Space Programban a Kerbal gravitációja a Földének megfelelő lenne, akkor hirtelen nagyon nehézzé válna a játék (a Kerbalon az alacsony keringési pályához 4550m/s delta-v szükséges, a Földön ehhez inkább 9500-9800m/s (~7,8km/s a LEO pályához, és 1500-1900m/s a légellenállás legyőzéséhez), vagyis közel kétszer annyi). Ha az Armed Assaultot vesszük, még az ArmA2-ben sem volt rendes ugrás, egy szimpla keritést csak megkerülni tudtál. Sorolhatjuk tovább napestig.

Nem, nem rontja el a játék élvezetét ez, mindössze (számomra) érdekesség. Nem vitatom el azt, hogy egy Mecha-nak van egy jókora adag Cool faktora, és hogy ez miért olyan vonzó az Anime nézőknek vagy a számítógépes játékosoknak. Én is láttam csaknem az összes Gundam és Macross epizódot, és 1992-ben táblás Mechwarriort játszottunk, sőt, csináltam magyar fanpaget a Mechwarrior Onlinehoz is. Az már egy másik kérdés, hogy a játék túl sok téren hagyott kívánnivalót még az olyan Mechwarrior fanoknak is, mint én.

Felteszem a kérdés mögött az bújkál, hogy ha "lenézem" a Metal Gear megjelenítést, akkor minek játszom az MGS-el. A válaszom az, hogy maga a játék ettől még szórakoztató, és bár a Gear-ekről "szól", valójában a játékmenet viszonylag kevéssé épül köréjük, persze azt sem vitatom, hogy a Gear-ekkel való csatákról szólna a játék, akkor nyilván nem foglalkoznék vele, mert ezek a részek számomra nem sok élvezeti értéket képviselnek, a Gearek desingja pedig nekem unszimpatikus. Itt nem arról van szó, hogy a realitásoktól nagyon elrugaszkodott és a harctéren életképtelen, mert az Urbanmech is az. De az Urbanmech legalább jól néz ki. :)

Az MGS sötét hangulata, általános játékmenete tetszik, és grafika terén sem annyira elveszettek általában. Az MGS: PP pont azért tetszik, mert végre nem "csőben" haladva kell játszani (igen, tudom, hogy ez nem valódi cső, de nem is éppen valódi szabadságfok).

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#1049) .LnB válasza Cifu (#1048) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

"Mindössze mindegyiknél tudomásul veszem a korlátaikat, kompromisszumaikat amiket a játékfejlesztők a játékélményért hoztak."

Igen, minden játéknak úgy kell nekiállni, hogy az ember megismerje a mechanikáját. Ezt nagyon sokan elfelejtik. És ez főleg multiplayer esetén jó, sőt az egyetlen célra vezető hozzáállás szerintem.

Én is tudom, hogy van a Metal Gear szériában hiba, átgondolatlanság. Viszont én nem keresem, sőt nem is tűnik fel sokszor. Én úgy végigjátszottam az összes játékot, hogy semmi negatív nem maradt bennem. Szerencsére rövid időn belül, egymás után játszottam végig őket. És kis túlzással "tranzban". :) Nagyon berántott a hangulat. Szóval nekem ezek a dolgok nem szúrják a szememet. Pedig aztán nagyon kötözködős szemétláda vagyok. És ha nem olyan játékról van szó amit szeretek akkor ízekre tudom szedni minden hibáját. Ez lehet személyiség kérdése, vagy az hogy amit az ember szeret azt nem bántja. Ennek ellenére sose zavart, hogy ha más leírja a negatívumokat olyan dologgal szemben ami nekem tetszik. Főleg a MG sorozattal kapcsolatban. Annyira elvakultan szeretem, hogy képes vagyok csak nevetve legyinteni a kritikákra. És most sem azért írom ezt neked, mert alaptalan lenne a kritika, hanem inkább azt nem értem, hogy ha tetszik akkor miért emeled ki többnyire a negatívnak vélt dolgokat? De igazából erre is megvan a válaszom, mert te objektívan tekintesz a játékra, nem mint egy rajongó.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1050) Cifu válasza .LnB (#1049) üzenetére


Cifu
nagyúr

Az utolsó mondatban a lényeg. ;)

A pozitív dolgokat alaposan kibeszélitek, és ha nem is látszik, hogy bólogatok, ezeket nem is vitatom el. Nekem maradnak a negatív dolgok, mert hát azokról kevesebb szó esik egy rajongói fórumban. ;)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  Metal Gear Solid
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.