a válaszhoz információhiányban vagyunk.
nálam a gtx480 egy q9550@4 ghz-nél is sok esetben nincs maximális gpu terhelésen, azaz procilikit van.
fullhd-n ráadásul.
ha kisebb a felbontás, (és nálad nem tudjuk, mekkora), akkor még előbb van procilimit.
én q6700@3.3ghz-en teszteltem a gtx480-at. gyalázatosan elbukott a procilimit miatt.
táp. az, hogy 550w, semmit nem mond. nekem egy 460w-os elviszi totális stresszen is az egész rendszert. de a tápom ezt a teljesítmnényt akárhol leadja.
egy régebbi táp 12v-os ága legtöbbbször szét van darabolva.
tehát tudni kéne a pontos típusát, (mondom pontos!), és a gyártó oldalán lévő adatlapját.
valami ilyet keress.
ha a+12v-os ág egyben van, mint az enyémen, akkor bitos jó. ha szét van szabdalva tizenpár amperes ágakra, akkor nem.
tehát linkeld ide az adatokat, és a többiek majd megmondják.
de a bf3 a procid miatt szerintem nem fog makulátlanul futni. de ezt annak kéne megmondani, aki egy ilyen összeállításon tolja. aza tuti kiindulópont.
a kofigleírást kitölthetnéd te is, mert akor nem kéne totóznuk, hogy most mid is van...
szerk.
először a mostani konfigodon nézd meg, van-e procilimit.
indítsd el a feladatkezelőt, teljesítmény fül. húzd j szélesre az ablakot.
futtasd a játékot.
amikor úgy érzed, hogy nagyon szaggat, lépj ki gyorsana játékból, és nézd meg a magok %-os kihasználtsági görbéjét. ha mind a 4 mag az egeket verdesi, akkor (majdnem) totál felesleges vga-t cserélned, mert ugyanúgy procilimit lesz...
[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html