egohoz: nem tudom láttad e, valami gixer volt nálam az első aspen runoknál, azért voltak olyan bődületesen gyenge fpseim. hogy mi, arra passz, de lehet köze volt ahhoz, hogy kint volt a c++hoz kellő összes dolog (majd 4gigás memfoglalás az asztalon a szokásos másfél helyett) és a gép hetek óta nem volt újraindítva.
a lényeg: 6950el ultrán 30min 32 avg aspenben Dirt3ban dx11el, tehát épp játszható. memória lehet necces mivel nálam 1.8gigáig ment a foglalás (AA nélkül...), viszont Neked meg a procid és az FSBd a jobb. highon a memterhelés jobb volt, fps min 50 körül, teljesen szépen futott dx11ben. igaz én 3840x1024/4000x1024ben néztem. 480nak bírnia kell ennyit.
aztán: az eyefinityvel szoftveresen azért picit egyszerűbb, mint a softTH. viszont másik oldalról a kettő kombinálható, tehát a softTHs megoldások használhatóak, ha a program alapból nem kezelne eyefinityt. mivel szinte az összes régebbi program necces a FoV miatt, a softTH móka a gyakorlatban nagyon jó, hogy van. pontosan ezért is teszteltem a GTR Evolutiont (aka race07/race on/stcc), ugyanis eyefinity tavaly jött be. widescreengamingen még wolf3d konverziót is láttam...
a progi ad lehetőséget, hogy kávák pixelszélességét kivonjuk a képből, mintha 2 db "A" oszlop lenne
pontosan, szimulátorok ezért is működnek jól.
más: ha ráérsz szerintem foglald ollózd össze a tapasztalatokat és rakd ki logoutra. ezek szerintem eléggé közérdekű és érdekes infok. logouton eddig van egy eyefinity setup, egy extended/eyefinity készülőben (az enyém), viszont softTH nincs (én is pár sorban érintettem csak).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.