Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13651) Superhun válasza fricc_ (#13650) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Javítás -> csere -> pénzvissza. Ez a sorrend. Levásárlás nincs.

Amit írsz az extra garanciával kapcsolatban, az igen érdekes téma. Ugye a készülék nem javítható, ezért csak csere vagy pénzvissza jöhet szóba. Cserélni nem tud (vagy nem akar) a bolt, ezért visszaállítja a szerződés előtti állapotot, és itt felmerül a kérdés, hogy mivel nincs szerződés, mire is fizettél te extra garanciát. Én nem vagyok jogász így nem tudom megítélni a helyzetet, de talán a többiek segítenek.

(#13652) tonyrulez


tonyrulez
őstag

Az meg van szabva hogy garanciáztatáskor hova lehet visszavinni adott terméket? Ugyanoda ahol vettem, vagy ott mondhatják azt hogy itt nem garanciáztatunk, vigye el a központi boltba?

4 8 15 16 23 42

(#13653) fricc_ válasza Superhun (#13651) üzenetére


fricc_
tag

A csere sem játszik, mert már ilyen típus nincs, úgyhogy gondolom a levásárlás lesz a csere azonos értékben és erről fog szólni a kupon. (aminek az értékét levásárolhatom egy TV-re)
Nincs még a kezemben így csak találgatok....

(#13654) fricc_ válasza tonyrulez (#13652) üzenetére


fricc_
tag

Ha jól tudom, ha visszaviszed oda ahol vetted kötelességük elfogadni, de a jogszabály lehetőséget nyújt neked arra, hogy közvetlenül a megfelelő szervizhez fordulj.
Remélem nem írtam hülyeséget, mostanában kezdtem el ebbe a témában kutakodni.

(#13655) Superhun válasza tonyrulez (#13652) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A jogszabályban az áll, hogy a vásárlás helyén és a gyártó szervizében is érvényesítheted a garanciát. Ez alapján ha a vásárlás helyén elzavarnak, akkor az szabályellenes.

(#13656) Superhun válasza fricc_ (#13653) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Csere csak ugyanolyan termékre történhet. Mivel a csere után a következő lépcső a szerződés előtti állapot visszaállítása, ezért ha elfogadod a levásárlást, az ezt jelenti: visszakapod a pénzed, amit nyomban el is költesz náluk. Így is fogják lepapírozni. Adnak egy kifizetési számlát a termék teljes áráról, csak a pénzt nem kapod meg. :D

(#13657) optikus válasza fricc_ (#13653) üzenetére


optikus
senior tag

kupon, levasarlas, ertekvesztes felszamolasa nincs, nem kell elfogadnod. ragaszkodj hozza hogy az arat adjak vissza. ha tetszik nekik, ha nem, ez a szabaly. ha nem akarjak akkor a vasarlok konyvet kell emlegetni. a penzvisszanal meg a vasarlaskori arat kell visszadniuk (az se legal ha a legutolso forgalmazaskorit vagy akcios arat akarjak visszaadni).

Buy books not gear.

(#13658) asdf_ válasza fricc_ (#13650) üzenetére


asdf_
veterán

A rendkivul megtevesztoen plusz garancianak nevezett dolog az egy biztositasi szerzodes szokott lenni. Mivel a biztositott targy elhalalozott, igy az arra koltott penzt az ablakon dobtad ki (ha csak nincs olyan resze a szerzodesnek, hogy ha meg mielott egyaltalan megkezdodhetne ennek a szolgaltatasi idoszaka (=a kotelezo 1 ev jotallas lejarta, esetleg a gyartoi +x ev gari lejarta elott vagyunk), akkor valamennyi/az egesz visszakerheto. Olvasd el, mit irtal ala.
A 11 honapos javithatatlan keszulekre meg termeszetesen vagy egy ugyanolyan keszulek, vagy pedig a vasarlasi osszeg jar vissza. De az is lehet, hogy felreertetted es a cserere jogosito igazolast nevezed kuponnak :)

(#13659) fricc_ válasza asdf_ (#13658) üzenetére


fricc_
tag

Jogos a két pont, átolvastam a szerződést.

Nekem nem tűnt fel, hogy szó lett volna benne, hogy mi a teendő ilyenkor...

(#13660) Superhun válasza fricc_ (#13659) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Melyik kettő pontra gondolsz?

(#13661) fricc_ válasza Superhun (#13660) üzenetére


fricc_
tag

Bocs kicsit félreérthető voltam.
Azt akartam mondani hogy igen csak úgy viselkedtem mint az egység sugarú user, és azért jár a két pont, mert mielőtt bármit is kérdezek legelőször talán a szerződés elolvasásával kellet volna kezdnem. :-)

Nos ott tartunk, hogy átgondoltam a dolgot.
Van egy plusz szolgáltatásom, amit előre kifizettem és a gyártói garancia lejárta után lépne életbe, viszont önhibámon kívül (a készülék meghibásodása miatt) nem tudom igénybe venni.

Túl vagyok egy telefonon a kiterjesztett garanciát nyújtó cég felé, abban maradtunk, hogy ez az eset túl gyakran nem szokott előfordulni, ha kicserélték a készülékemet, írjak egy emilt nekik, és az okosok eldöntik hogy mi legyen, én meg a döntést vagy elfogadom vagy nem :-)

[ Szerkesztve ]

(#13662) fricc_ válasza fricc_ (#13661) üzenetére


fricc_
tag

Túl vagyok a dolgon, a csere igazolást neveztem kuponnak :-)

Minden zökkenő mentesen ment, csak volt vele egy kis papírmunka.
Megoldódott a kiterjesztett garancia kérdése is, mert az üzletben kapásból közölték, hogy gond nélkül átrakják az új TV-re.

Mindeninek köszönöm a hozzászólásait.

(#13663) norbert1998


norbert1998
veterán

Sziasztok!

Lenne egy garanciális kérdésem.
Megatta magát a mosogatógép, az euronicsban vásárolt, amiről korábban már kérdeztem, a link végén.

Kiderült, nem javítható. Nincs is ilyen gép már az euronicsnal. Olcsobbat nem vehetünk, és ilyen áron, sőt, még jóval drágábban sincs hasonló tudású gép. Ilyenkor kötelesek visszafizetni a pénzt? Nyilván a tudásból nem akarunk alább adni.

(#13664) Superhun válasza norbert1998 (#13663) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Jó lenne tudni, hogy miféle az a 3 év bolti garancia. Kaptál erről valami doksit?

(#13665) norbert1998 válasza Superhun (#13664) üzenetére


norbert1998
veterán

Valamit igen, de most nem tudok belenézni. Azt tudom, hogy teljes körű, "minden benne van".

(#13666) optikus válasza norbert1998 (#13663) üzenetére


optikus
senior tag

1. evben teljes vetelar vissza. tobbi evben minden ajandek. meg kell nezni a felteteleket. de sztem van meg valami olyan hogy biztositaniuk kell az alkatreszt es a szervizt.

Buy books not gear.

(#13667) norbert1998 válasza optikus (#13666) üzenetére


norbert1998
veterán

Azt mondta a biztosítő, vagy mifene, akik ezt pénzelik, hogy adnak egy új gépre utalványt meg mindent, mert 45 ezer lenne bele a főpanel, mert az halt meg. A gép maga 100 k volt. Hol éri meg neki kifizetni 100 k-t egy 45 ezres főpanel helyett?

(#13668) csabi0805


csabi0805
aktív tag

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Vettem én tavaly itt a hardveraprón egy videókártyát egy sráctól.A kártya vadi új volt,több fajtát is árult én egy R9 270X VaporX-et vettem tőle.
Namost tavaly nemsokkal a kártya megvétele után elkezdte csinálni a kártya ezt az "artifactozást".Játék közben ilyen kis kockák jelennek meg a képernyőn,meg ilyen villogó textúrák vannak plussz van amikor játék közben kifagy a gép egyszerüen.De például szoktam kékhalált is kapni.
Na szóltam a srácnak hogy rossz a kártya.Mondta hogy küldjem el garanciáztatni a kárytát.
Jó,elküldtem neki oda volt a kártya 1 hónapot körülbelül,visszajött és amikor kipróbáltam ugyanúgy csinálta a hibát.Javasolták hogy vegyem vissza az órajelet.
Visszavettem.
Akkor abbahagyta egy ideig,de februárban megint elkezdte csinálni.Szóltam megint neki mondta hogy küldjem el garanciáztatásra.Elküldtem.
Megint 1 hónapig tartott,tegnap megkaptam a kártyát és megint csinálja a hibajelenséget. :(
Közben én utánna néztem az interneten ebben az R9-es szériában voltak hibás kártyák márkától függetlenül és külföldi fórumokat olvastva azt írták,hogy cserélték ezeket a kártyákat.
Na most tegnap megint írtam egy sms a srácnak hogy rossz a kártya.
A kérdésem az lenne hogy kötelezhetem arra hogy cserélje ki nekem vagy mit csináljak?
Mert az nem állapot,hogy odavan a kártya 1 hónapot aztán visszakapom úgy hogy ugyanúgy rossz.
Nem akarok balhét,mert nem vagyok egy balhézó tipusú ember,de könyörgöm 50 párezer forintom van benne és egyszerüen nem működik rendesen a kártya amióta megvettem.
Nonszensz.
:U
Kihez fordulhatok segítségért?

[ Szerkesztve ]

(#13669) Attix82 válasza csabi0805 (#13668) üzenetére


Attix82
őstag

Mivel nem hivatalosan vetted így senkihez se fordulhatsz.

Amúgy a gyári száma a VGA-nak változott?

(#13670) csabi0805


csabi0805
aktív tag

Nem semmi.

(#13671) Mankiw


Mankiw
csendes tag

Sziasztok!
MSI GTX 580 hibásodott meg, szétszerelve, tuningolva nem volt. Vidéki városban lévő számítástechnikai boltban lett vásárolva a számla van róla.
Bolt azt állítja, hogy 2 év garancia van rá.
Mindenütt azt az információt kapom, hogy 3 év gyári garanciát ad rá az MSI.

A bolt felülírhatja a garanciát? Ilyen lehetséges?

[ Szerkesztve ]

(#13672) Superhun válasza Mankiw (#13671) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Mennyi idő van a jótállási jegyre írva? :F

(#13673) asdf_ válasza Mankiw (#13671) üzenetére


asdf_
veterán

Az MSI 1+2 ev garanciat ad ra, nem 3-at. Ugyanakkor a boltosnak jogszabalyilag kotelezo tovabbadni azt, amit o kap. Azonban ha o nem a hivatalos magyar disztributortol vasarolta, hanem mashonnan, es ket evet kapott ra, akkor csak ezt a kettot tudja tovabbadni, tehat te is ennyit fogsz kapni. Az, hogy mennyi van ra, te mennyit kaptal, azt meg a szamla melle kapott jotallasi jegy donti el, nem az, hogy a boltos per pillanat mit mond. Ha nem kaptal jotallasit, az szabalyellenes. Ha olyan szamlat kaptal jotallasi nelkul, amin egy arva szo nincs a 2 vagy 3 evrol -magyarul csak egy szamlad van, hogy x termek, y forint es csokolom, az meg gazabb.
Ha a te papirodon csak ketto ev van, akkor az msi support a baratod gyari szam alapjan, hogy esetleg le lehet-e veluk zongorazni, hogy kikuldod kulfoldre valahova (a kartya jelen erteke miatt ez nem biztos, hogy ertelmes ut), vagy beviszed valami magyar nagykerbe, esetleg mondhatjak azt a gyari szam alapjan, hogy marpedig azt kishazankba celozva adtak el, arra 1+2 evet kellett volna kapnod, akkor meg nyomozzon egy kicsit az elado, hogy esetleg csak tevedesbol lett belole ket ev valahol, elhajtanak a jtc-be, vagy esetleg a fenebe. Barmi lehet ;)

(#13674) PoganyPtR


PoganyPtR
tag

Sziasztok,

emag-nál vásároltam egy tabletet. Problémák voltak vele, így visszaküldtem. Majdnem egy hónap után visszakaptam (megkérdezte a futár, hogy itt lakok-e és apám kezébe nyomta, korrekt).
Na nem volt mellette sem kitöltöt garanciajegy, sem szervízlap. 2 hét alatt már rendszeres telefonálóvá váltam, végre eljuttunk oda, hogy nem csak ígérgettek hanem el is küldték a szervízlapot a javításról, miután sikerült lefordíttatniuk román nyelvről. Kitöltött garanciajegyet továbbra sem kaptam.
Felhívtam őket ismét, és azt a választ kaptam, hogy bolti garanciánál nem hosszabodik a garancia ideje a szervízben töltött idővel. Ez igaz? Mert nem igazán tudok megbízni bennük, google segítségével pedig nem találtam erről semmit sem.

(#13675) asdf_ válasza PoganyPtR (#13674) üzenetére


asdf_
veterán

Roman jogszabalyokhoz keress egy roman fogyved forumot, esetleg altalanosan ervenyes eu jogszabalyt, de a legrovidebb ut az NFH-t megkerdezni.

(#13676) PoganyPtR válasza asdf_ (#13675) üzenetére


PoganyPtR
tag

Mivel a bolt itthon működik, tudtommal így az itteni törvénynek kell érvényesnek lennie rá, attól függetlenül, hogy hol javítják.
Viszont a kérdésem tárgytalan, mert az alap garanciapapírt el lehet érni az oldalukról, és a hátoldalán ott a válasz. Ők is azt írták, hogy hosszabodik.
Keresgéltem még, hátha rátalálok a pontos jogszabályra, és észrevettem, hogy a kiadott papírokon is fel szokták tüntetni, hogy ilyenkor miként működnek a dolgok.

[ Szerkesztve ]

(#13677) asdf_ válasza PoganyPtR (#13676) üzenetére


asdf_
veterán

Mivel a bolt itthon működik, tudtommal így az itteni törvénynek kell érvényesnek lennie rá, attól függetlenül, hogy hol javítják.

Nem, ez egy roman ceg, roman webshopja, roman tulajdonu domainnel, ess meg csak nem is magyarorszagon hostolva, nezd csak meg jol a szamladat, ugye az S.C. Dante International S.A. allitotta ki? Nem a magyar szabalyok lesznek ide ervenyesek...

(#13678) PoganyPtR válasza asdf_ (#13677) üzenetére


PoganyPtR
tag

Oké, végülis mindegy. Lényeg, hogy ők is azt írták papíron, hogy hosszabodik a jótállás.

(#13679) Directors


Directors
senior tag

Sziasztok!

Nem tudom hogy jó helyre írok-e így offban teszem most.
Vásároltam 03.19.-én az egyik netes boltban. Meg is kaptam elé gyorsan a díjbekérőt tőlük. Ezen a nap még gyorsan el is utaltam az összeget nekik. A netes bankfiókomban is láttam hogy könyvelve van az átutalás.Ma pedig írtam a boltnak hogy mikorra számíthatok az általam rendelt termékre. A válasz pedig az volt hogy még meg sem kapták az összeget.
Ennyi kérése volt a boltnak: "Előre utalás esetén kérjük, hogy a munkatársaink által e-mailben elküldött díjbekérő számla alapján, a számlán szereplő bankszámlánkra, a Szinker Kft. mint kedvezményezett részére a számla bruttó végösszegét - mely tartalmazza a szállítási költséget is - a közlemény rovatban a díjbekérő számla sorszámára való hivatkozással átutalni szíveskedjen. "
Én ezek közül azt rontottam el hogy nem Szinker Kft-t írtam hanem magának a boltnak a nevét átutalásnál kezdeményezettnek. Most ez miatt hogy nem a Kft-t írtam nem kapták volna meg az összeget? Hisz itt csak az a fontos hogy a számlára megérkezzen a pénz nem?
Most akkor én hibáztam?
A kérdésem pedig az most hogy mi tévő legyek? Mert én elutaltam a pénzt.
Arra gondoltam hogy elküldöm e-mailben a tranzakcióról egy print screen-t.
Szerintetek?

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#13680) D@ve89 válasza Directors (#13679) üzenetére


D@ve89
tag

Ne printscreent, hanem a bizonylatot küldd el nekik. Egyébként pedig én azt tartanám logikusnak, ha valami automatizmus rendezné a számlára érkező pénzeket, de ezt ugye a közlemény rovat alapján tudja megtenni. Lehet, hogy emiatt nem látják beérkezettnek a pénzed, mivel elrontottad, és így nem az történt vele, ami kellett volna.

(#13681) LOTR


LOTR
addikt

sziasztok
érdeklődni szeretnék:
edigitaltól rendeltem egy robotgépet 26k értékben, és az egyik eleme törött volt (nem arról van szó, hogy nem működik, meg szerencsére nem is nagy a hiba, csak mégis ne legyen már törött, és mivel a csomagolásban nem volt benne a letört rész azt már törötten adták fel... no komment) [link]
kitöltöttem a netes hibabejelentő form-ot, arra nem jött válasz, több, mint egy hete
telefonon is hívtam őket és azt mondták, hogy mivel nem a futár jelenlétében lett kibontva, ezért nem tudják cserélni...

nem tudom ilyenkor mi az eljárás, lehet valamit tenni ilyenkor (nem biztos, hogy foglalkoznék most vele, mert annyit nem ér) de a jövőben nem akarok/unk így járni
köszi

One Ring to rule them all

(#13682) szeky81 válasza LOTR (#13681) üzenetére


szeky81
tag

Necces!
Hasonló problémám volt velük, csak kávéfőzővel, úgy kb. 2 hónapja. Ott az áramkábele volt félig elvágva! VICC!!! 2X írtam nekik és b@sztak válaszolni... (Szerencsére ezt könnyű volt kicsrélnem, azóta is várhanék a cserére.)
Próbálj nekik írni, hogy a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján "a rendeltetésszerű használatot akadályozza". Említsd meg nekik a fogyasztóvédelmet meg minden hivatalos szervet, ami fellelhető ilyen ügyben! Csörgesd, zaklasd többször is és akár fenyegetőzhetsz is, állj ki az igazadért.
Én nem tettem ilyesmit, mert 600Ft-ért vettem kábelt, megoldottam egy szereléssel és enyhítettem a bosszankodásomat így.

szódabikarbabónábó'

(#13683) Directors válasza D@ve89 (#13680) üzenetére


Directors
senior tag

Köszi, sikerült megoldani. :)

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#13684) vasi89


vasi89
addikt

Hali!

Volt már párszor téma de most hirtelen nem találtam meg amit keresek. Szóval lassan 1,5 hónapja bevittem szervizre egy routert. A 30 munkanap is meg van kb de most ennyi idő után reklamálhatok vagy hallgassak csendben és örüljek h foglalkoznak vele? Ami elég nevetséges főleg h az van a munkalapon h törekednek a 15 munkanapra. A bolt a beszállítókra hivatkozik de mikor 1 éve az előző routeremet vittem vissza hozzájuk akkor is beszállítóra hivatkozott a gyártó viszont teljesen más. Magyarul valahogy nekem ez a hozzáállás nem igazán tetszik.

(#13685) optikus válasza vasi89 (#13684) üzenetére


optikus
senior tag

mennyi idos? gari hol jar? 1 even belul vagy tul?

[ Szerkesztve ]

Buy books not gear.

(#13686) vasi89 válasza optikus (#13685) üzenetére


vasi89
addikt

Hát ez jó kérdés de szerintem pár hónappal túl léptük az 1 évet. Ipon, de ott eddig mindig ilyen sokáig tartott a garis ügyintézés. Elvileg gyártói garancia, vagyis biztos mert ők mindent kiküldenek a beszállítóhoz. De jah most ugrott be h az 1 éven túli jótállásról sokszor volt itt szó. Magyarul örüljek neki h egyáltalán foglalkoznak vele aztán majd kész lesz ha olyan a kedvük :F Asus router egyébként.

[ Szerkesztve ]

(#13687) 313313 válasza vasi89 (#13686) üzenetére


313313
addikt

Mennyibe került a termék?

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#13688) vasi89 válasza 313313 (#13687) üzenetére


vasi89
addikt

13e huf

(#13689) vasi89 válasza vasi89 (#13688) üzenetére


vasi89
addikt

Pont most jött az email h befejeződött a dolog, úgyhogy már tárgytalan. :)

(#13690) Superhun válasza vasi89 (#13689) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Lehet, hogy olvassák ezt a topikot. ;]

(#13691) LOTR válasza szeky81 (#13682) üzenetére


LOTR
addikt

most ez nekem annyit nem ér, hogy foglalkozzak vele - hasonlóan a te esetedhez is, egyszerűbb akár megvenni valamit, mint órákat elszórakozni néhány 100 Ft, vagy esetleg egy ezres értékért - de eléggé bosszantó, mert mi van, ha valami nagy dolgot rendelek, mondjuk egy tv-t és el van törve, meg van karcolva stb, ezek után legalább tudom, hogy mondani kell a futárnak, hogy jöjjön be ő is, bontsuk ki és ha hiba van valahol vigye vissza, neki az egy fél óra kiesés legalább, de mennyire érdekeljen, ha én meg sokkal rosszabbul járhatok
furcsa is, hogy ez így működik, most nincs kedvem felhívni ez ügyben a fogyasztóvédelmet, de lehet még ott is megérdeklődöm

One Ring to rule them all

(#13692) Tacsika


Tacsika
aktív tag

Sziasztok!

Sürgős tanácsot kérnék hozzáértőktől, mivelhogy jön a húsvét és ittt állunk egy garanciális hűtőszekrénnyel ami egy hete nem működik.
A kérdésem az, hogy van-e olyan törvény/jogszabály amely szerint a hűtőgép meghibásodása esetén előír valamilyen időkorlátot (az én esetemben elismert cserét ill. utalványt) a teljesítésre?
Azért ez mégsem tv vagy mondjuk okostelefon (már bocs), hanem pl. nekem gyógyszerek miatt is fontos lenne...

(#13693) 313313 válasza Tacsika (#13692) üzenetére


313313
addikt

Mennyi idős a hűtő?

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#13694) Tacsika válasza 313313 (#13693) üzenetére


Tacsika
aktív tag

1/2 éves, a márkáját nem merem leírni, megbántam, a boltot is, azért érdekelne hogy is van ez.

(#13695) optikus válasza Tacsika (#13694) üzenetére


optikus
senior tag

bejelentetted? szerelo volt mar kint?

Buy books not gear.

(#13696) Superhun válasza Tacsika (#13694) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Csak nem Candy? :U

(#13697) Josi válasza LOTR (#13691) üzenetére


Josi
aktív tag

A futárnak nem az a dolga, hogy ellenőrizze a kapott árut. Ő csak szállít.
Ha a csomagolás sértetlen, akkor aláiratja a papírt, és már rohan a következő címre.
A többit neked kell lebokszolni a céggel akitől rendelted, ha valami gond van a termékkel.
Ha meg aláírtad az átvételít, akkor ő azt már nem fogja visszavinni semmiképp.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#13698) asdf_ válasza Josi (#13697) üzenetére


asdf_
veterán

Tekintve, hogy a sertetlen csomagolas != sertetlen tartalom, valamint egyedul a futarral lehet jegyzokonyvet felvetetni, hogy nem az, nem annyi, nem olyan allapotban erkezett a csomagban, mint kene, k**-ra az a dolga, hogy megvarja, mig kibontom a csomagot, es meggyozodom annak serulesmentessegerol es tartalmarol. Es nem erdekel, hogy hany cime van meg, ez egy szolgaltatas, amiert en fizetek, tehat lesz szives megvarni a csomagbontast.

(#13699) Tacsika


Tacsika
aktív tag

Optikus
Superhun

Persze hogy bejelentettem, személyesen a boltban és többször telefonon a szervízben, ahol is "majd két nap múlva küldjük a futárt" megy egy hete :o
A bolt és a szerviz egyeztetett hogy nem javítható és a futár majd elviszi a gépet és hoz egy csereutalványt.
Tehát a kérdésem arra vonatkozott hogy meddig vagyok illyen esetben köteles várni?
A márka most nem érdekes, érvényes hazai garanciáról van szó.

[ Szerkesztve ]

(#13700) Josi válasza asdf_ (#13698) üzenetére


Josi
aktív tag

A futárral kapcsolatban te nagyon el vagy tévedve.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.