Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21001) LuckyL válasza Attix82 (#20999) üzenetére


LuckyL
őstag

ebben nincs igazad szerintem- átvétel másnapja a 14 nap első napja

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21002) rasotamas


rasotamas
veterán

Most írtak megint:
Tisztelt Ügyfelünk!
12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25
Ez így 14 nap. Sajnos nem jelezte időben.
Azt bevenné a gyomrom, hogy délután 16:40kor letelt a 336 óra és én csak este 7kor írtam, de azt hogy a vásárlás napját beleszámolják azt már sehogysem..

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#21003) Dealer95 válasza rasotamas (#21002) üzenetére


Dealer95
őstag

[link]
Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat?
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 napon (naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részünkre, a 14 napos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért az elállási határidőbe a hétvége is beletartozik.

(#21004) Attix82 válasza Lackooo84 (#21000) üzenetére


Attix82
őstag

Az már a 15. nap... 12. is beleszámít, vagyis 11+14 = 25

LuckyL: Átvétel napjától számít, ha kiszállítással van akkor a futártól amikor átveszed az a nap.

[ Szerkesztve ]

(#21005) Attix82 válasza Dealer95 (#21003) üzenetére


Attix82
őstag

"A 14 napos gondolkodási idő a megrendelt áruk átvételétől veszi kezdetét. A szolgáltatási szerződések esetében a 14 napos gondolkodási idő a szerződés megkötésének napján kezdődik. Ha a kéthetes időszak utolsó napja munkaszüneti napra esik, a gondolkodási idő az ezt követő munkanapon jár le."

Forrás: [link]

Amikor a kezedbe van a termék már az első nap.

(#21006) rasotamas válasza Attix82 (#21005) üzenetére


rasotamas
veterán

Szerintem ha egy idő valamikor elkezdődik akkor az nullával kezdődik.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#21007) rasotamas válasza Dealer95 (#21003) üzenetére


rasotamas
veterán

Köszönöm, szerintem ezt elküldöm nekik.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#21008) Attix82 válasza rasotamas (#21006) üzenetére


Attix82
őstag

Az mindegy Te hogy számolod, átvétel napja is benne van a 14 napba.

(#21009) Dealer95 válasza Attix82 (#21005) üzenetére


Dealer95
őstag

"Ha a kéthetes időszak utolsó napja munkaszüneti napra esik, a gondolkodási idő az ezt követő munkanapon jár le."

Jelen esetben (dec. 24/25/26/27) eléggé munkaszüneti nap ;)

[ Szerkesztve ]

(#21010) Attix82 válasza Dealer95 (#21009) üzenetére


Attix82
őstag

Ez igaz.

(#21011) Lackooo84 válasza Attix82 (#21004) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Már miért számolódna bele?? Amikor átvétel ideje a nulladik nap, az átvételtől számolva 24 óra egy nap.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#21012) Attix82 válasza Lackooo84 (#21011) üzenetére


Attix82
őstag

Ne tőlem kérdezd, ott az EUs link.

(#21013) LuckyL válasza Attix82 (#21004) üzenetére


LuckyL
őstag

érdekes kérdés ez, meg kellene kérdezni az illetékes hivatalt, kiváncsi lennék mit mondanak
nem írta a srác konkrétan milyen termékről van szó, de azért valahol a boltot is megértem hogy megpróbálja lerázni, aki az időt maximálisan kihasználva 2 hétig "próbál" ki egy terméket :)
és lehet itt beszélni arról, hogy így meg úgy visszajáró vevő, me gkell tartani, üzletpolitika stb. de van oylan vevő akit nem feltétlenül akar az ember, hogy visszajárjon :U

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21014) Attix82 válasza LuckyL (#21013) üzenetére


Attix82
őstag

Egyértelmű, hogy ha valaki 14 nap utolsó percét is kihasználja a termékkel az már kimeríti a próba fogalmát....de jogilag még annak nevezik. Bevadulnak és tiltják a boltból, addig játszanak az emberekkel ezzel a dologgal.

LAckoo: nincs órákra bontva, nap azt annyi. Kezedbe veszed akkor aznap már használhatod is.

[ Szerkesztve ]

(#21015) rasotamas válasza LuckyL (#21013) üzenetére


rasotamas
veterán

Ryzen5 2600 prociról van szó.
Konkrétan azért kényszerültem kihasználni, mert dec30-adikán kapom a januári fizut amikor hozzá tudok tenni a 2700-hoz.
Ha a jogszabály teret ad, miért ne vehetne valaki 10-et vagy többet és tartja meg csak a golden sample-t? Vagy viszed vissza mindig és mindig garis terméked van. Ezekkel szemben amit én akarok nem olyan nagy valami.
Illetve mivel az alzánál kb 20-adikán kivették a 2700 proci mellől a több ezret érő játékot mert elfogyott, akkor el is álltam a csere szándékától, eredetileg a biztonság kedvéért 23-madikán akartam elállni, de 26-án újra mellétették, akkor kattant az agyam, hogy akkor mégis.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#21016) Attix82 válasza rasotamas (#21015) üzenetére


Attix82
őstag

Magyarán csak azért vetted mert kellett valami a lapba, a két CPU között 4% különbség van...akkor ez nem egy próba volt hanem csak áthidalás. Bolt megkárosítása nem is számít.

[ Szerkesztve ]

(#21017) LuckyL válasza rasotamas (#21015) üzenetére


LuckyL
őstag

nincs ezzel gond, megteheted
de a bolt meg megteheti hogy keresztbe tesz, én nem mondtam hogy igazuk van, csak azt hogy megértem a dolgot, mert ezzel nekik plusz munkát generálsz
itt tényleg létezik többfajta értelmezés, a helyedben menteném a levelezést és majd január elején felhívnám a békéltető testületet, hogy mi a véleményük erről

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21018) rasotamas válasza Attix82 (#21016) üzenetére


rasotamas
veterán

Nem csak azért vettem, véglegesnek szántam. Viszont világossá vált számomra, hogy ez fullhd 60fps-hez való (most 75Hz-em van), és ha majd cserélem a 1060-ast akkor valószínűleg kevés lesz, és nagyobb frekvenciával is lehet gondja. Illetve alig drágább a 2700 33%-al több maggal.
Próba nem egyenlő működőképesség-vizsgálattal, jelenthet az alaposabb vizsgálatot is, pl hogy neked megfelel-e.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#21019) Superhun válasza rasotamas (#20996) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Több helyen olvastam én is, hogy az átvétel napja az első nap. Viszont az is szerepel több helyen, hogy ha a 14. nap munkaszüneti napra esik, akkor a következő munkanapra tolódik ki a határidő, szóval ezzel lehet érdemes lenne futni egy kört a békéltetőknél.

[ Szerkesztve ]

(#21020) Attix82 válasza rasotamas (#21018) üzenetére


Attix82
őstag

Youtubon is megnézhető minden mostmár, nem kell vásárolni. 2600 magasabb frekin megy, +2 mag nem ad hozzá a játékokhoz. 1060 nem számít erős VGAnak. Ahol a 2600 elhasal ott a 2700 is elfog...de egyik se fog jelenleg.

(#21021) rasotamas válasza Attix82 (#21020) üzenetére


rasotamas
veterán

Youtube-on leginkább fullhd60hz tesztek vannak.
Amellett a gta-ból is az offline benchmarkot szokták feltenni youtube-ra aminek 4c/4t is elég, ezzel szemben az online zabálja a procit főleg ha sokan vannak fönt. Gyakran láttam olyan megzuhanásokat hogy a gpu 40-50%-on volt.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#21022) Attix82 válasza rasotamas (#21021) üzenetére


Attix82
őstag

És a CPU se ment 100%on, azt is nézd.....program optimalizálási probléma. Erősebb CPUval is beesik a GPU terheltség.

(#21023) Superhun


Superhun
Topikgazda

Ezt az offot privátban folytassátok légyszi.

(#21024) gabor9991


gabor9991
őstag

PCX-nél mi ez a fizetős szállítás garanciás eszköznél? [kép]
Ha valami hibás és van rá garancia szerintem nem kérhetnének pénzt a szállításért :F függetlenül attól, hogy a vásárláskor vettem-e rá háztól -házig szolgáltatást.
Vagy rosszul tudom?
Van egy routerem, elvileg még benne vagyok a 12 hó gyártói garanciában, de ha ki kellene fizetnem az oda-vissza szállítást inkább kidobom a pics@ba.

(#21025) Dealer95 válasza gabor9991 (#21024) üzenetére


Dealer95
őstag

A garanciális ügyintézés esetén az oda postát neked kell fizetni, ezt egyik bolt sem állja, hisz az nem az ő dolguk (kivélve, ha ezt külön jelzik vagy vásárláskor fizettél már érte).
A vissza postát a bolt állja.

(#21026) Lackooo84 válasza gabor9991 (#21024) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Én egy ilyet találtam:
"Ha a fogyasztó a forgalmazóhoz fordul, a termék szervizbe való eljuttatásának költségeit nem köteles viselni. Ha választása szerint a szervizhez fordul, az eljuttatással kapcsolatos költséget viseli, viszont megalapozott jótállási/szavatossági igény esetén a visszajuttatás költségeinek viselésére a FOME álláspontja szerint nem kötelezhető."

The Truth is out there...

(#21027) Yager01


Yager01
senior tag

sziasztok.Érdekelne, hogy Ti mit tennétek a következő esetben. Nagy értékű mobiltelefont tervezek vásárolni, több darabot. Nem hivatalos magyarországi partnertől vásárolnék hanem egy netes mobil kereskedéstől. Nyilván azért mert darabonként akár 80-100e Ft különbség is lehet az árak között. - itt kérem, hogy az olyan jellegű hozzászólásokat mellőzzük, hogy miért nem veszed a médiában vagy a samunál...stb. mellőzzük. nem ez lenne a lényeg!

A garanciával kapcsolatban azt a tájékoztatást kaptam több kereskedőtől is, hogy elég az általuk kiállított számla és az Imei szám a kötelező 1 éves garanciális időszak alatt. Javítás esetén fel kell keresni a Samsung-ot aki a fenti dokumentumok megléte esetén elvégzi a javítást!

Ehhez képest a samsung álláspontja, hogy csak és kizárólag az Ő partnerein keresztül értékesített készülékekre vállal 24 hónap garanciát! Az EU-ban vásárolt készülékre akkor ad 1év garit, ha azt az EU-ban vettem és a számla az adott ország nyelvén van kiállítva és tartalmaz minden szükséges információt! Élből elutasítja azt amit több webshop is próbál megmagyarázni! Tehát az akármilyen magyar GSM bolt által adott számlával az itthoni Samu az 1év kötelező garanciát nem vállalja. A webshopok meg kötik az ebet a karóhoz, hogy ezzel eddig senki nem kötekedett és higgyem el, hogy kötelesek garanciát adni...stb!

Teljesen úgy érzem, hogy megtévesztik a vevőket. Ha gond van akkor mehet a huza-vona a Samuval, hogy miért nem, vagy mehetsz a webshop-hoz aki meg elzavar a samuhoz...

Érdemes a dolgok után menni szerintetek?

(#21028) wwhy válasza Yager01 (#21027) üzenetére


wwhy
veterán

Amit te akarsz tenni, annak a neve szürkeimport. Egyetlen gyártó sem támogatja, gondolom érthető okokból. Sőt, mondok jobbat: a Huawei Magyarország pl. csak a Magyarországon vásárolt készüléket gariztatja, még a más EU-s országból származokat sem!

Ha a webshop igazolja az EU-s származást, a Samu is fog gariztatni. Nem fogják tudni, mert IMEI szám alapján lehet tudni, hogy melyik országban került forgalomba.

[ Szerkesztve ]

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#21029) Yager01 válasza wwhy (#21028) üzenetére


Yager01
senior tag

wwhy"Amit te akarsz tenni, annak a neve szürkeimport." - vásárolni akarok hivatalos több éve működő MAGYAR webshopban! Ez NEM szürkeimport! Valamit nagyon félre értettél.

Ami számomra kérdéses és problémás az az, hogy hogyan mer leírni az adott webshop olyat, hogy a Samu baromságot írkál és van hivatalos garancia a termékre ...stb. Nyoma van annak amit ír és következményekkel járhat.

[ Szerkesztve ]

(#21030) chopin42 válasza Yager01 (#21029) üzenetére


chopin42
őstag

Magyar webshopról annyit:
Aqua, toshiba p300, 1 év gari, átvétel után vettem észre. Írtam toshibának, nincs gyártói 2 év így, mert nem hivatalos, írtam aquának, ők csak így tudják adni, álljak el ha nem tetszik. Nem tetszett. Akkora szürkeimport volt, mint a huzat. Sőt: a legtöbb bolt csak azért ad 1 évet a nem hivatalos szarjaira, mert jogilag kötelező. Érdemes hát olyan helyről venni, ahol megadják a gyártói időtartamot jótállásként, és érvényesíthető is.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#21031) Yager01 válasza chopin42 (#21030) üzenetére


Yager01
senior tag

Teljesen igazad van. De ezek szerint azt mondanak amit akarnak? Ha valaki utána megy akkor kiderül, hogy valami nem oké , a többiek meg jó hiszeműen elköltenek több 100eFt-ot annak tudatában, hogy tájékoztatva lettek arról igen van hivatalos gari DE ha probléma adódik akkor a hivatalos szerviz elzavar a pi..ába??? :W :O

(#21032) asdf_ válasza Yager01 (#21031) üzenetére


asdf_
veterán

Ha úgy lenne, hogy ez nem igaz, akkor ha jól tippelek, üzletszerűen, nyereségvágyból elkövetett csalásnak hívnák ezt a dolgot.

A magyar samu két esetben foglalkozik egy készülékkel
- Magyar garjegy+ számla és a Samsung Magyarország hozta be a terméket az országba, ők a forgalmazói (ezt serial alapján ők tudják jól)
- külföldi eu-s számla a hozzá tartozó garjeggyel (tehát pl. épp hollandiában voltál, kifingott alólad a telefonod, gyorsban kellett egy új, bementél a legközelebbi MM-be és vettél egyet). De erre csak egy évet vállal.

Egy eset lehet még, amikor valami nagy flottához tartozó előfizetésből származik a bontatlan, fóliás készülék (a flottás megvette occsóért, mert "járt", de neki nem kell, így nullkilométeresen olcsóbban továbbadta, úgy, hogy neki is megérte, meg a neppergsm-nek is). Ez magyar piacos, de garjegy értelemszerűen nincs hozzá, pláne nem akkor indul, mint amikor te megvetted a készüléket, esetleg ez lehet az az eset, amikor bármi nélkül, imei alapján garosnak kezeli a Samu.

Enek szerintem csak úgy lehet a végére járni, hogy a nepper közli veled a gyári számokat, amit eladna neked, ezt egyesével leokéztatod a Samsunggal, és ha ők is azt mondják, hogy hajrá, akkor veszed csak meg a készüléket.

Ha esetleg céges vásárlás, anak érdemes még utánajárni, nehogy a végén legyen meglepetés, hogy a sufnigsm árai ugye 27%-os áfás árak, nem pedig különbözeti 0%-os áfás trükközés, mert akkor azt már nem lehet nettósítani és egyből nem is lesz olyan olcsó.

(#21033) wwhy válasza Yager01 (#21029) üzenetére


wwhy
veterán

Semmit nem értettem félre. Kérj el egy IMEI-t, csekkold le, hogy honnan származik. Meg fogsz lepődni.

[ Szerkesztve ]

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#21034) Yager01 válasza wwhy (#21033) üzenetére


Yager01
senior tag

Persze a folyamatot És a fogalmat értem de a megfogalmazásod nem. Mi az hogy én követem el a szürke importot... De tudod mit...? Mind 1, hagyjuk, nem OFF olok :R

(#21035) Yager01 válasza asdf_ (#21032) üzenetére


Yager01
senior tag

Igazad van én is így tudok mindent ahogy leírtad. Szívem szerint az egész levelezést átküldeném a fogyasztó védelmek és felnyomnák öket. :((

(#21036) Gyuri27 válasza chopin42 (#21030) üzenetére


Gyuri27
félisten

Ezért kell a terméket amelyiket lehet persze, regisztrálni vásárlás után. Ott ha van mókolás kiderül. Aztán 14 napon belül jól el kell állni.
De évekkel ezelőtt le lett irva ez. Meg a szürke import is.
Ha meg van haza képviselet, disztributor stb-stb be lehet oda telefonálni, lehet mailt irni.
Oszt lehet vissza baccni.
Azért azt tegyük hozzá, hogy hivatalos csatornákon ált drágább ugyanaz mint szürkébe.

Amd - Radeon - Ryzen

(#21037) Dealer95 válasza Gyuri27 (#21036) üzenetére


Dealer95
őstag

Nem minden esetben van 14 napos elállás.
(A 14 napos elállási joggal, csak a magánszemélyek élhetnek, az egyéni vállalkozók, társas vállalkozások nem.)

"Nagy értékű mobiltelefont tervezek vásárolni, több darabot."
Ebből számomra nem derült ki, hogy magánszemélyes vásárlás lesz vagy egyéb.

(#21038) chopin42 válasza Gyuri27 (#21036) üzenetére


chopin42
őstag

Nem részleteztem, de mindenkit felhívtam/írtam annak, akinek köze lehetett a dologhoz, innen derült ki, hogy szürke importos a hdd. Elálltam annak rendje és módja szerint, de a postaköltség bánta. Tanulópénznek jó volt.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#21039) Dreamshake


Dreamshake
csendes tag

Üdv mindenkinek!

Egy hibás VGA-t (egyik HDMI port nem müködött, + blackscreent dobott) visszaküldtem a kiskernek, a kisker elismerte a hibát.. továbbküldte a nagykernek, akik viszont hibátlannak találták a terméket. A kisker felajánlott egy használt! ugyanolyan csere darabot, mondván ők majd lemeccselik a nagykerrel a többit. Elfogadtam.

3hónap után az "új" kártya is elkezdte a blackscreen-ezést, bár lényegesen ritkábban mint az előző. Viszont az előző esetből kiindulva nem tudom mit tegyek, van e bármi lehetőségem a nagykerrel szemben???. egyszer már nem ismerték el ugyanezt a hibát, (pedig a kisker igen) és 2,5 hónapig utazgatott a kártyám. Még egyszer nem szeretnék várni közel 3 hónapot, és főleg nem fogadnék el használt kártyát.
(MSI GamingX RX570 4gb)

Köszi a válaszokat

(#21040) asdf_ válasza Dreamshake (#21039) üzenetére


asdf_
veterán

A nagykerrel neked semmi dolgod, semmi kozod hozza es jogi kapcsolatban sem allsz vele. A kiskerrel allsz szerzodesben, igy barmit akarsz, toluk akarhatod, nem mellesleg ok a jotallasra kotelezettek.

(#21041) Dreamshake válasza asdf_ (#21040) üzenetére


Dreamshake
csendes tag

Értem. Viszont akkor miért a nagyker vizsgálata döntötte el a helyzetet, mikor a kisker azonnal jelezte, hogy ők tapasztalják a hibát? Mikor a kisker tulajának telefonon felvetettem, hogy nem igazán tetszik, hogy használt kártyát kapok, az volt a reakció, hogy semmi gond.. megvárhatom amíg a nagykerrel leharcolják.. de az hónapokba is kerülhet... és köszönhetően a magyar törvénykezésnek, hogy "törekedni kell a leggyorsabb megoldásra", de konkrét határidő nincs megadva... egyszerúen megijedtem, hogy eltart marha sokáig. :((

(#21042) LuckyL válasza Dreamshake (#21041) üzenetére


LuckyL
őstag

pont ezt használják ki, hogy sokan nem mernek/nincs idejük békéletető testülethez, bírósághoz fordulni
neked a nagykerrel semmi dolgod, az téged nem kell érdekeljen hogy nem cserélik, nem a te bajod
neked a kiskerrel kapcsolatban van követelésed
ez az egész ott el lett rontva már hogy elfogadtál egy használt kártyát, így már annyi kavarás van a dologban hogy nehéz lesz
egyáltalán ez a csere le lett normálisan papirozva, van jótállási jegyed a cserélt termékről?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21043) Superhun válasza Dreamshake (#21041) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Egy alapvető fontosságú infó megint lemaradt. Milyen idős volt a kártya, amikor leadtad gariba?

(#21044) Dreamshake válasza LuckyL (#21042) üzenetére


Dreamshake
csendes tag

Természetesen van hozzá jótállási jegyem, de papír arról, hogy miért kaptam ezt a kártyát, az nincs.
A teljes levelezés megvolt emailben az ügyvezetővel.. de csak volt.. (köszönhetően egy ransomware-nek.. de ez egy másik mese..)

Superhun: sorry, az első VGA az kb 2 éves volt.
Amit kaptam, arról annyit tudok, hogy egy frissen kiallitott garancialevélen 2020.08-ig tart a jótállás.

(#21045) Superhun válasza Dreamshake (#21044) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Fontos lenne tudni, hogy 2 évnél idősebb-e, mert a szavatosság pont 2 évig érvényes, utána csak a gyártói garancia feltételei játszanak, azaz 2 év után ha hónapokat tölt is el a kártya a gariügyintézésben, semmit sem tehetsz. 2 éven belül még véd a jog, azaz fordulhatsz békéltetőkhöz/fogyvédhez.

[ Szerkesztve ]

(#21046) Dreamshake válasza Superhun (#21045) üzenetére


Dreamshake
csendes tag

Utánamentem a dolognak, hogy 100%ig pontos infóim legyenek, és kiderült sok fontos dolog, amik már az idő homályába vesztek :W
(Nem volt egyszerű, mert ahogy írtam, a teljes levelezés elveszett a saját hülyeségem, és egy ransomware következtében... de hála az állandó screenshotolás-mániámnak mobilon, néhány morzsából össze tudtam rakni újra a képet)

Na szóval:
-Az eredeti kártya 2017.05.04-ei vásárlás a RecordNetworks Kft-nél.
-Hozzám használtan került 2018. 10. hó elején.
-Garanciáztatni 2019.04 első hetében küldtem el, azaz 1év 11hónaposan. A Record Networkshöz.
-A RecordN azonnal továbbküldte a Computer Emporiumhoz, akik 2019.04.10-én jelezték hogy észlelik a hibát, és továbbküldik javításra az MSI-nek.
-Az MSI visszaküldte a kártyát javítatlanul az Emporiumhoz, az Emporium pedig a RecordNetworks-höz 2019.05.26-án.
-Ekkor állítólag 1 hónapos harc kezdődött a 2 magyar fél között, és én 2019.07 első hetében kaptam a használt kártya csere ajánlatot a RecordN-től.
-A használt kártyát elfogadtam, és 07.15 vagy 07.16-án kaptam kézhez.
-Garancia levelét 2019.07.11-én állították ki, és 2020.08.09-igy szól. Tehát 8hónap van belőle hátra.

Nem tudom, hogy ez mennyire volt így fontos.. számít-e bármit a jelen helyzetben, de ez volt az események lefolyása, ezért összeszedtem.

(#21047) MaxxDamage válasza Dreamshake (#21046) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Lehet fontos, lehet nem.
Nekem is volt 2. Évben VGA gariztatás (iPon) és kaptam cserét, melyre az átvételtől számított 2 év garancia vonatkozott (használt csere darab) a gyártói gar.szerint. ha újat kaptam volna, akkor arra 3 év gart kaptam volna (gyártóit) by. Asus :K
Cseh Asusnál cserélték/intézték -/-/- én, bolt, nagyker, gyártó s vissza...--//

Eleve újat nem kaphattam, mert rég kifutott csere darab volt (és gyártónál kapható legjobb széria / Matrix Platinum 980 Ti)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21048) Hegyirabló


Hegyirabló
veterán

Sziasztok!

Volt nekem egy telefonom, egy Apple. Jelentkezett rajta egy apró hiba. Szervizbe vittem, kicserélték egy új készülékre. Azon a készüléken is jelentkezett ugyanaz a hiba. Eladtam a telefont, a hiba miatt nyomott áron. Vettem egy új telefont, szintén Apple, de teljesen más modell. És ezen is jelentkezik ugyanaz a hiba. Tehát egyértelmű, hogy egy egyedi, szoftveres problémáról van szó. Na most nekem ez az utólag feleslegesnek bizonyuló csere 200 ezer forintomba került. A gyártó nem tart fent irodát Magyarországon, csak egy nagykereskedelmi partnert, és hivatalos kiskereskedő partnerei vannak.

A kérdésem, hogyan lehetne "leverni" valakin a káromat? Egyáltalán le lehet itt Magyarországon?

Köszönöm a válaszokat!

Aquila non captat muscas.

(#21049) asdf_ válasza Hegyirabló (#21048) üzenetére


asdf_
veterán

Mérget öntenek a szemedbe, ha leírod az apró hiba mibenlétét?

(#21050) Hegyirabló válasza asdf_ (#21049) üzenetére


Hegyirabló
veterán

Szoftveres hiba. Az akku százalék nem mozdul felfelé töltés közben.

Aquila non captat muscas.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.