Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15001) Superhun


Superhun
Topikgazda

A témát kérném a Háztartási gépek topikban folytatni. Köszi.

(#15002) HellGreg válasza somnia (#15000) üzenetére


HellGreg
őstag

Köszönöm, most már világos.

Bocsi a sok off-ért, befejeztem :)

(#15003) anderledani


anderledani
őstag

A Telekomnál nagyon csúnyán át akartak verni.
Bementem a telefon eredeti tulajával. Mondtam, hogy a kínálatban nem találtam megfelelő készüléket, ezért a vételárat szeretném visszakérni. Azt mondja, erre nincs lehetőség. Odaadom a kinyomtatott e-mailt amiben azt írja a Telekom, hogy igen. Erre gúnyosan ezt mondja "naa készültél?". Ezután mondta igen lehetséges hogy visszaadják a vételárat de ehhez vezetői döntés kell aki pedig csak délután 5 előtt van bent és lehet hogy akkor is csak a havi számlákból vonnák le az árat, nem adnak vissza készpénzt, és nem szeretné folytatni ezt a tárgyalást mert nincs értelme, jöjjünk vissza máskor. El is mentünk.
Ez jogellenes, a törvény levásárlást nem ismer, amennyiben nem tudják ugyanazt a készüléket biztosítani (lassan 1 éve nem kapható) akkor a vételárat kötelesek visszaadni. Édesapám egy műszaki áruházban dolgozik, és ő is mondta, hogy bemegy a vevő a csereutalvánnyal és adják a készpénzt, de ez nem kegy, hanem kötelesség az ügyfél felé.
A csereutalvány úgy néz ki pont, mint amit már korábban linkeltek. Rajta is van hogy kérem a kereskedelmi válallatot hogy a 2. példányt küldje el a Samsungnak és a Samsung gondoskodik a pénzügyi rendezésről. Akkor meg mi a jó élet bajuk van? Ők megkapják a pénzt.

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#15004) 313313 válasza anderledani (#15003) üzenetére


313313
addikt

Amúgy a készüléket üzleti vagy magán előfizetésre vették?
Legalább adna annyit vissza a T-mobil, amennyiért a telefont vetted, vagy kedvezményesen vette az eredeti tulaj?

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#15005) anderledani válasza 313313 (#15004) üzenetére


anderledani
őstag

Magán előfizetés, Next S arany csomag. 146.640 Ft a vételár

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#15006) 313313 válasza anderledani (#15005) üzenetére


313313
addikt

Az se rossz, aláírni 5-6k-s csomagra és szinte listaáron kapta a telefont...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#15007) bullseye válasza anderledani (#15003) üzenetére


bullseye
addikt

Hát, én nem tudom ezeknél az előfizetéseknél hogyan működik a garancia, de erről a stílusról tuti elbeszélgetnék a vezetővel, esetleg a panaszkönyvvel is. (Amennyiben nem a te hasonló stílusodra volt válasz.)

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#15008) anderledani válasza bullseye (#15007) üzenetére


anderledani
őstag

Gondolom eleve az e-mail megmutatását már támadásnak vette. Én kicsit fontoskodó hangsúllyal mondhattam, de nem rosszindulatúan.

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#15009) fabko


fabko
tag

Lenovo laptop garancia hogyan működik? Kell hozzá garancia levél, vagy elég a számla másolatot odaadni a futárnak? Nem kaptunk számlát, de ismerős kiskerben vettük, akik szerint ők sem kapnak hozzá sosem.
Köszönöm a segítséget!

(#15010) dugo_ válasza fabko (#15009) üzenetére


dugo_
veterán

Az eredeti jótállási jegy kell, számlából elég a másolt is.

(#15011) fabko válasza dugo_ (#15010) üzenetére


fabko
tag

Pont az hiányzik, nem volt a notebookban, a kisker sem tudott adni.

(#15012) dugo_ válasza fabko (#15011) üzenetére


dugo_
veterán

Akkor sikerült egy szürkeimportos, gyári garancia nélküli gépet venni a sarki virágboltból. Honnan van a laptop?

Sorozatszám alapján ránézhetsz itt, hogy mi a helyzet a géppel: [link]

[ Szerkesztve ]

(#15013) fabko válasza dugo_ (#15012) üzenetére


fabko
tag

Rendes kiskerből, nagyker garlevelet is mutattak, de eredeti lenovo garjegyet nem kaptak ők sem és a bontatlan dobozban sem volt.

(#15014) xxxjjjkkk válasza fabko (#15013) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Mi a neve a rendes kiskernek, szerintem azt kérdezte.
:)

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15015) optikus válasza xxxjjjkkk (#15014) üzenetére


optikus
senior tag

gondolhatod, a szamla nelkuli kisker... :C

Buy books not gear.

(#15016) Josi válasza fabko (#15013) üzenetére


Josi
aktív tag

Ilyenkor a nagykeren kell behajtani a garlevelet.
Volt, hogy nekünk is elfelejtettek betenni a csomagban, de reklamáltam, a következő rendeléssel együtt küldték a hiányzót.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#15017) asdf_ válasza fabko (#15013) üzenetére


asdf_
veterán

Lenovonal a csomagban sosincs garjegy, mert az biztonsagi zarasan van lezarva. Azt mindig a szamla melle adjak. Vagy biankot, vagy nyomtatoval kitoltottet, vagy etikettel matricazottat. Anelkul csak a gyari rendszerben tarolt datumok elnek, amivel eleg sok idot el lehet bukni (en epp a heten vettem tavaly majusban gyartott lenovo notikat, ehhez merten juniussal el is van inditva a gyari gari ideje a rendszerben, amit csak gyari szamos garjeggyel es szamlaval lehet "felulirni"). Vagy trehanyak voltak es elhagytak, vagy csak elfelejtettek odaadni, vagy valami nem kerek, ezek a verziok vannak.

[ Szerkesztve ]

(#15018) domewalker


domewalker
csendes tag

Sziasztok! Compmarkettel van valakinek tapasztalata gariztatás szempontjából? Kb mennyi szokott lenni az átfutási idő egy (totál döglött) alaplap esetében? Tényleg meg kell várni mire összegyűlik x darab deszka és azt egyben elküldik a gyártónak vizsgálatra? Vagy ez hogy megy?

(#15019) Biznisz Elek válasza domewalker (#15018) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Az egy nagyker. Akar ket harom honap is lehet.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#15020) domewalker válasza Biznisz Elek (#15019) üzenetére


domewalker
csendes tag

Azt tudtam hogy nagyker, de 2-3 hónap egy kicsit durva... azért kérdeztem mert gondolom van itt 1-2 ember aki vásárol nagykerből (akár máshonnan), hátha van valami tapasztalat...

(#15021) Biznisz Elek válasza domewalker (#15020) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Ez sokszor a beszállítójától is függhet. Nekem a tapasztalatom az velük, hogy 2 hét alatt azért szokták rendezni. Első körben én a helyedben két hét után érdeklődnék.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#15022) domewalker válasza Biznisz Elek (#15021) üzenetére


domewalker
csendes tag

Köszi a válaszokat, gigabyte alaplapról van szó egyébként. Igyekszem türelmesnek lenni, bár addig ezen az 5+ éves kalap szr notin pötyögni elég frusztráló, 1000 baja van már és nincs türelmem megcsinálni, meg venni hozzá új tápot meg akksit.

[ Szerkesztve ]

(#15023) Livius


Livius
őstag

Hello!
Van egy Toshiba HDD-ém, amin már több mint 200 bad sector van, és némi kattogós hangja is van már, így eléggé garanciáztatásra érett. 24 hónap garija van, ami még 2016 augusztusig él.

Azt kérdezném, hogy ha majd esetleg cserélik a HDD-ét, egy teljesen ugyan ilyen típusúra, akkor annak újra indul a gari ideje is majd, és ha igen, hány évet kell adnia a boltnak arra, ugyan úgy 24 hónapot kell adnia, újra indítva azt?

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#15024) optikus válasza Livius (#15023) üzenetére


optikus
senior tag

2 evben vagy. Barmit kapsz az ajandek. Ne csodalkozz ha a javitas egy mappeles lesz. Ha kapsz is masikat valoszinuleg sokaig fog tartani, es nem fog ujraindulni semmi mivel nem erdekuk, es nem is kotelezhetoek ra mkvel ez csak az elso even belul eloiras.

Buy books not gear.

(#15025) Livius válasza optikus (#15024) üzenetére


Livius
őstag

Jelenleg már 599 hibás szektor van rajta, és ahogy látom ezek száma folyamatosan nő a HD sentineles tesztek futtatásával. Én úgy tudtam, ha valamit fullosan cserélnek, arra kapásból újraindul majd minden garancia, mintha akkor vettem volna újonnan megint, nem? Az érdekelne a legjobban, hogy ebben az esetben a 2 év garival kellene-e újraindulnia, még simán kapható ugyan ez a HDD, de viszont már csak 1 év garit írnak rá, ahol garizatatni fogom majd.

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#15026) xxxjjjkkk válasza Livius (#15025) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Alapvetően, az 1 év garancia van előírva, törvény szerint.
A második év, az gyártói garancia, bizonyos keretek közt, de lényegében, ahogy a gyártó meghatározza, úgy van.
El kell olvasni, hogy mit ir róla.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15027) asdf_ válasza Livius (#15025) üzenetére


asdf_
veterán

A kotelezo jotallas tartama egy ev. Az ez idon belul meghibasodott es cserelt termekekre el a jogszabalyi eloiras, hogy a jotallas/szavatossag ujraindul ra. A te termeked ezen az egy even kivul van mar, igy a jogszabalyi eloiras nem vonatkozik ra, (kiveve, ha sajat penzbol fizetett szakertoi velemennyel mesz szavatossagozni a gyartoi korlatozott jotallas ervenyesitese helyett, de szerintem ilyet elo ember meg nem csinalt ebben az orszagban ekkora erteku termeknel).

(#15028) Z14XEP


Z14XEP
csendes tag

Sziasztok, tanácsotokat kérnem Samsungnál folyamatban lévő garanciális javítás intézéséhez. Még 2011-ben vettem egy 40 colos LED tv-t, boltban. Alapból 2 év jótállást kaptam hozzá, de akkor volt egy akció, hogy regisztrációt követően +3 garanciát adnak hozzá, ez is számított amikor a tv-t vettem. 1 hete kedden elromlott a tv-m, használhatatlan. Felhívtam a Samsung ügyfélszolgálatát és közölték, hogy a regisztrációmat látják, de nem érvényes, mert a tv gyári száma nem ellenőrzött! Idő közbeni jogszabály és saját feltételeik változása miatt hivatkoztak erre a telefonban. Ezért bekérték a jótállási jegy, számla másolatát és egy fényképet a tv hátulján lévő matricáról!! Ez a Samsung ügyetlenkedése miatt február 05-én, péntekre lett teljes (bele kötött abba is, hogy nem volt a jótállási jegy kitöltve: típus, gyári szám, stb.) és vissza írtak, hogy ügyemet vizsgálják és majd értesítenek. Eddig semmi válasz. Próbáltam utána járni milyen jogszabályi változás történt közben, hogy nem érvényes és ellenőrzött a gyári számom, de nem találtam erre infót. A kérdésem az, hogy ilyen esetben meddig várakoztathat meg a Samsung, mert ugye a tv használhatatlan, a javítást még el sem kezdték! Előfordulhat az is, mondták, hogy nem lesz érvényes a gyári szám és akkor elutasítják a javítást! Regisztrációkor nem volt szó ilyenről! Ezt megteheti a Samsung? Azt is, hogy visszamenőlegesen egy jogszabály változás miatt nem érvényes az 5 éves jótállás? A Samsung oldalán arra sem találtam infót, hogy milyen javítás tartozik bele az 5 évbe, milyen feltételekkel. Samsung hozzáállását sem értem, hogy miért most, amikor elromlott a tv, küszködik a gyári szám ellenőrzéssel, ezt sokkal korábban is megtehették volna, dobnak egy e-mailt és intéztem is volna!

[ Szerkesztve ]

(#15029) Biznisz Elek válasza Z14XEP (#15028) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Kaptal emailt anno a regisztraciorol?

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#15030) asdf_ válasza Z14XEP (#15028) üzenetére


asdf_
veterán

Elso blikkre az lehet a tortenet hattereben, hogy a +2 evet a Samsung magyarorszag vallalta az altala forgalmazott keszulekekre, a tied pedig lehet, hogy akar szurkeimportos, amire ez az akcio nem elt (koltoi kerdes, hogy akkor beregisztralni miert engedte). Melyik boltban vetted a keszuleket? Megvan-e meg a doboza, rajta van-e, hogy forgalmazo: Samsung Magyarorszag Zrt. (vagy mi a banat). Na meg persze az email, a regisztralas utanrol, ha nem valtozott, annak kene lennie, en anno telefont regisztraltam igy be +6 honap miatt).

(#15031) optikus válasza Z14XEP (#15028) üzenetére


optikus
senior tag

no meg a pontos joxabalyi valtozast is megkerdezhetned, ha mar az az alapja annak hogy nem akarjak megcsinalni.
amugy meg amit vallaltak azt tartsak be, ha nem tudjak valami miatt akkor arrol ertesitsenek, es persze kompanzaljanak hisz ez minimum gvh necces. ha valaki azzal csabit vevoket magahoz amit kesobb megtagad azt valami versenyelonnyel valo visszaelesnek vagy minek hijjak.

Buy books not gear.

(#15032) lev258 válasza Z14XEP (#15028) üzenetére


lev258
veterán

Lehet rosszul értelmezem, de én a A Samsung oldalán úgy látom, LED TV-kre összesen vállalnak 3 évet, regisztrációval. Mosógépre ez lehet 5 év is.
Nem tudom, ez eredetileg is így volt-e, vagy ez már a megváltozott garancia, de mi úgy nagyjából 2-3 éve vettünk egy Samsung-ot és akkor már így volt.

[ Szerkesztve ]

Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő

(#15033) Agostino


Agostino
addikt

sziasztok

várható utólagos jogi lehetőségek érdekelnek, helyzet a következő: neten rendeltem egy objektívet, január 28-án átvettem, amiről otthon kiderült fókuszhibás. másnap visszavittem és jeleztem a boltban, hogy hibás a termék. kettő kolléga elismerte, letesztelték. egy okoskodott és kötötte az ebet a karóhoz, hogy nem a lencse rossz, a vázam az és nem fognak fölöslegesen újat rendelni. a stílus miatt úgy döntöttem, elállnék a vásárlástól. le is papíroztuk, kaptam jegyzőkönyvet. felvették a számlaszámom, majd közölték "ráérnek" visszautalni a pénzem, hiszen tizennégy napjuk van rá, helyben nem adják vissza. ezen a héten pénteken telik le a tizennégy nap. mi van akkor, ha kicsúsznak belőle?

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#15034) lev258 válasza Agostino (#15033) üzenetére


lev258
veterán

Ha kicsúsznak belőle, fordulhatsz a Békéltető Testülethez és még egy bírságot is fognak kapni, ha lezárul az ügy. Esetleg megírhatod nekik, hogy amennyiben nem történik meg az utalás hamarosan, felveszed a kapcsolatot a megfelelő hatóságokkal.

Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő

(#15035) Agostino válasza lev258 (#15034) üzenetére


Agostino
addikt

szia, köszi. csütörtökön fognak kapni egy telefont. egyébként elég nagy boltról van szó, azt hinném ennyi eszük van. persze lehet péntekre játszanak, de a történetem egy homár sztorit akkor is bőven meg fog érni

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#15036) Attix82 válasza Agostino (#15035) üzenetére


Attix82
őstag

Minek telefonálni? Pénteki indításig van idejük....felesleges zaklatni az üzletet csütörtökön.

Ha nem kapod meg hétfői napon, akkor kell jelezni feléjük.

(#15037) Agostino válasza Attix82 (#15036) üzenetére


Agostino
addikt

akkor viszont nem jön ki a matek. a tizennégy nap pénteken jár le. hétfőn már meghaladják azt. nem vagyok hitelbank, hogy üljenek a pénzemen. a megadott időn belül kell visszajuttatni, nem elkezdeni visszautalni. számítsák bele a határidőket a munkájukba, oldják meg. egy telefon részemről meg nem zaklatás, maximum rendes leszek, mert csütörtökön még észbe kaphatnak.

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#15038) Attix82 válasza Agostino (#15037) üzenetére


Attix82
őstag

A banki dolog nem rájuk tartozik....a bankok miért nem jelenítik meg 2 sec alatt az utalt pénzt? Különböző bankokról beszélek.

Ha pénteken indítják és hétfőn kapod meg, semmilyen hatóság nem fog ugrani.

Felesleges köröket futsz.

És ezért homarba akarsz írni? Hogy betartják a jogszabályt? Én is azt tapasztalom mint üzletvezető, hogy az emberek nagy rész csak a saját jogaikkal vannak tisztába, ha az üzlet a rá vonatkozó jogszabályt akarja betartani (14. napon veheti át az összeget vagy utalja) , már nem tetszik nekik..... :W

[ Szerkesztve ]

(#15039) Agostino válasza Attix82 (#15038) üzenetére


Agostino
addikt

egy pillanatra álljunk meg és szuszogjuk ki magunkat. üzletvezetőként érintett vagy ezért megértem, hogy sok ilyen esettel találkozol, emiatt gondolom jobban felhúzod magad. viszont, akkor sorjában:

"a banki dolog nem rájuk tartozik"

azt gondolom hogy éppen rájuk tartozik. biztosan nem egyedi az esetem, tehát tisztában vannak azzal, mekkora átfutási időkkel kell számolni. hozzátenném azonban, én az utólagos opciókat érdeklődtem meg. türelemmel várok ebben a pillanatban is. a jogszabály az én értelmezésemben azt írja, hogy tizennégy napon belül napon belül a teljes összeget vissza kell téríteni. ha az utolsó napon kezdenek el vakarózni - és az éppen péntek - nem valósul meg a határidők betartása azzal, ha a következő héten fut be az összeg.

Ha pénteken indítják és hétfőn kapod meg, semmilyen hatóság nem fog ugrani.

ahogy én sem fogok, ha számlanyitáskor jelez a telefonom. maximum kicsit bosszús leszek.

és ezért homarba akarsz írni?

első körben nfh-hoz fogok, de nem az én pénzügyi helyzetem alakulása miatt, hanem a vásárlás során tapasztalt fogyasztóvédelmi eljárásokat illetően kérem ki a véleményüket. de ennek oka most irreleváns.

ha az üzlet a rá vonatkozó jogszabályt akarja betartani (14. napon veheti át az összeget vagy utalja) , már nem tetszik nekik

nincs arról szó, nem tetszene, de nem is örülök annak, ha a végletekig húzzák. elfogadom, de nem fogok tapsolni örömömben. az utalással kapcsolatosan fentebb megírtam a véleményem.

[ Szerkesztve ]

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#15040) Z14XEP válasza Biznisz Elek (#15029) üzenetére


Z14XEP
csendes tag

Kaptam emailt erről, ki is nyomtattam.

(#15041) Biznisz Elek válasza Z14XEP (#15040) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Ha van visszaigazolasod hogy az x gyariszamu tvd x ideig garancialis akkor ennyi. Azt hogy most mit mond bem szamit. Ha az valoban egy visszaigazolo mail...

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#15042) Z14XEP válasza asdf_ (#15030) üzenetére


Z14XEP
csendes tag

Euronics a bolt. Jelenleg is hivatalos forgalmazója a Samsungnak. Minden megvan: doboz, hologramos matricás jótállási jegy.

(#15043) Z14XEP válasza lev258 (#15032) üzenetére


Z14XEP
csendes tag

2011-ben alapból 2 év jótállást adtak a tv-re. De volt mindig "akció": ha bizonyos időszakban vásárolsz, meghatározott partnernél pl: Euronics a jelen esetben, akkor regisztráció után adtak +3 év garanciát, így összesen 5 év garancia van rá.

(#15044) Z14XEP válasza Biznisz Elek (#15041) üzenetére


Z14XEP
csendes tag

Van visszaigazolásom az x gyári számú tv-ről, sőt a Samsungnál most is látják, hogy akkor mit adtak rá és regisztráltam ezzel a gyári számmal. Ha belépek a MySamsungra akkor én is ugyanazt látom, amit akkor, hogy 2016 év végéig van rá garancia. Én is így gondolom, de nem jutok el a szervízhez, mert nem fogadja!

[ Szerkesztve ]

(#15045) optikus válasza Agostino (#15037) üzenetére


optikus
senior tag

Akkor se csodalkozz ha azt fogjak mondani hogy hibas a termek amit visszahoztal, ezert szamertohoz kuldik hogy kideruljon jogos e az elallasod...

Buy books not gear.

(#15046) Biznisz Elek válasza Z14XEP (#15044) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Ha budapesti vagy a westend mellettvan egy nagy samsung pont...en oda bevinnem a kinyomtatott visszaigazolassal.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#15047) xxxjjjkkk válasza Attix82 (#15038) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

A probléma ott kezdődik, hogy valaki szart ad el, utána még ő tesz szivességet, ha cseréli.

Opcionális lehetőségek(boltonként vàltozó):
-okoskodik, hogy mi a hiba oka, persze ők biztos nem
-nem ismeri a kötelezettségeit/simán csak leszarja, és hazudozik
-csereutalvánnyal szórakozik
-de kedvencem, amikor az üzletvezető, kakas a szemétdombon szindrómázik, de amikor felelősséget kell vállalnia, nem győz kitérő vàlaszokat adni.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15048) Agostino válasza optikus (#15045) üzenetére


Agostino
addikt

pedig de, éppen nagyon csodálkoznék, ugyanis bár két kolléga rámondta, hogy rossz, másik vázon is próbálva lett, ott is rossz képet adott - ennek ellenére a jegyzőkönyvre ezt vezették fel "hibás a termék - nem". és innen fordul majd az nfh felé a történet, hiszen mi van akkor, ha visszateszik a polcra és eladják újra egy gyanútlan, kevésbé hozzáértő vevőnek?

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#15049) asdf_ válasza Agostino (#15048) üzenetére


asdf_
veterán

Annak lesz egy front vagy backfokuszos objektivje, ha jol sejtem.

(#15050) Agostino válasza asdf_ (#15049) üzenetére


Agostino
addikt

ez éppen frontos volt, sajnos erősen

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.