Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13051) Andris837 válasza Attix82 (#13050) üzenetére


Andris837
senior tag

Ahh, igen gondoltam hogy valami ilyesmi lesz a válasz. Bőven túlléptem már az első évet. Mondjuk még így is jól jártam, hiszen majdnem lejárt a 3 év garancia és most adta meg magát a kártya. Arra rákérdeztem, bár felesleges volt, csak biztos ami biztos, hogy amennyiben megkapom az új VGA-t értelemszerűen az arra vonatkozó garanciát kapom meg.. Ez pozitív. :K
A srác, akivel beszéltem telefonon azt mondta, hogy ASUS márkájú kártyát fogok kapni, vagy egy 6870-et, vagy hasonlót. (Gigabyte 6870 volt eddig..) A boltos R9270-et mondott, de majd meglátjuk. :B

iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN

(#13052) optikus válasza Andris837 (#13048) üzenetére


optikus
senior tag

csak ugyanolyan tipust vagy koteles elfogadni. ha az nincs mert mar nem gyartjak/forgalmazzak akkor jon a penzvissza. fontos hogy kotelezo levasarlas, kuponozas meg hasonlo fassagok nincsenek, csak a penzvissza a legalis.

Buy books not gear.

(#13053) optikus válasza optikus (#13052) üzenetére


optikus
senior tag

ja ez persze csak egy even belulil jotalassara vonatkozik.

Buy books not gear.

(#13054) Andris837 válasza optikus (#13053) üzenetére


Andris837
senior tag

Értem, köszönöm. Ha minden igaz akkor vagy ugyan olyan lesz, csak Asus, vagy hasonló teljesítményű.

iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN

(#13055) zsírsámán


zsírsámán
senior tag

Még egy gyors kérdésem lenne. Online vásárlás során az is feltétel, hogy futár hozza ki a megrendelt terméket, vagy van arra lehetőség, hogy csak online leadom a rendelésemet, majd a boltban személyesen fizetem ki és veszem át? Így is érvényesíthető a 14 napos elállási jog?

(#13056) Superhun válasza zsírsámán (#13055) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Igen, személyes átvételnél is érvényesíthető az elállási jog, ha a rendelést online vagy telefonon adtad le.

(#13057) kuzu válasza optikus (#13052) üzenetére


kuzu
újonc

Sziasztok!
Hasonló probléma: Hibás terméket visszavittem, átvételi elismervényen 2 hetes javítást vállaltak. 2 hét után emailekre nagynehezen kaptam választ, hogy azt külföldre küldték, a javítás idejét nem tudják. Ajánlottak cseredarabot (régebbi, náluk már nem is kapható modell), de a cseretermékre vonatkozó általános kérdéseimre csak szóban akarnak válaszolni.
A garancia 3 éves, a probléma félidőben jelentkezett.
Ugyanazt a terméket már nem gyártják. HA megjön a válasz, hogy nem javítható, köteles vagyok az általuk felajánlott cseredarabot elfogadni? Vagy visszakérhetem a vételárat? Hogy van ez az egy éven belüli jótállás? 1,5 évnél már örülhetek, ha valamit adnak a rossz helyett?

(#13058) supertrezi


supertrezi
aktív tag

Sziasztok!

Asus Transformer Pad TF701T tablet

Öthónapos. Mostanáig minden rendben volt vele, de pár napja megbolondult. Elkezdett veszettül merülni. Feltöltöttem maxra este, reggelre csaknem teljesen kimúlt. Az Android OS mutatója az egekben, valami nem hagyja aludni a gépet, s ébren van folyamatosan... Gondoltam, hátha valami program szívja; gyári állapotra vissza; úgy tűnt, hogy megjavult, az Android OS visszaállt pár százalékra. Frissítettem a programjaimat, kezdtem megint belakni. Tegnap este feltöltöttem, ma reggelre megint lemerült csaknem teljesen. Megint újratelepítettem, de nem raktam rá abszult semmit, s így is elképesztően merül... Nézem az akku mutatóját: félóráig ki se jelzi a képernyő fogyasztását (pedig az szokott messze a legmagasabb lenni), utána egyszercsak berakja 90%-ra. A fényerőt automatára állítom, de mintha mégse állna rá: jóval fényesebb, mint ahogy megszoktam... Szóval valamitől megfeküdt a kicsike. Szoftveres gondnak tűnik, de akkor mit csinálhatnék vele? A legfrissebb Android van rajta... Menjen gariba, gondolom. Habár nem tudom, mit csinálnak majd ott vele, ha nincs frissebb szofvere az Asusnak. Elkeserítő. Pedig eddig sok örömet szerzett. Persze felőlem lehet valami hardveres gond is...

(#13059) zsírsámán válasza Superhun (#13056) üzenetére


zsírsámán
senior tag

Köszönöm!

(#13060) Superhun válasza supertrezi (#13058) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Vidd vissza gariba, majd ők újrarakják a szoftvert, ingyen.

(#13061) supertrezi válasza Superhun (#13060) üzenetére


supertrezi
aktív tag

Üdv!

Szerintem ez lesz, hisz így nem tudom használni normálisan... :U
Még hétvégén figyelem, hogy mit kezd magával.

(#13062) optikus válasza supertrezi (#13061) üzenetére


optikus
senior tag

azert egy hard resetet nyomjal neki es nezd meg ugy is xar e. szervizben is ezzel fogjak kezdeni.

Buy books not gear.

(#13063) optikus válasza kuzu (#13057) üzenetére


optikus
senior tag

1.5 evnel barminek orulhetsz. ott mar semmi se kotelezo minden opcionalis, elvben a +2 evre vonatkozoan ha irnak valami feltetelt akkor azzal lehet elni.

Buy books not gear.

(#13064) #56474624


#56474624
törölt tag

Sziasztok,
több hónapja vettem egy alaplapot + procit + memóriát, ebből most a procit eladnám, csakhogy a garanciajegy mindhárom termékre szól. Hogyan oldható ilyenkor meg a garancia?

(#13065) Attix82 válasza #56474624 (#13064) üzenetére


Attix82
őstag

Lefénymásolod azt annyi.

(#13066) #56474624 válasza Attix82 (#13065) üzenetére


#56474624
törölt tag

Kösz, csak nem voltam biztos benne, hogy ennyi megteszi. :)

(#13067) supertrezi válasza optikus (#13062) üzenetére


supertrezi
aktív tag

Szia!
Jó lenne ha tudnám, hogy kell azt csinálni... Addig talán helyesen csinálom, hogy "hangerő le" benyom, utána "bekapcs" benyom, várok, előjön középen pár ikon: RKC, Android, Wipe Data. Na, itt most az Androidot jelöljem ki??

(#13069) asdf_ válasza #45553408 (#13068) üzenetére


asdf_
veterán

Amennyiben az elso evben tortent a csere, abban az esetben igen, de csak a kicserelt alkatreszre. Es termeszetesen csak akkor, ha mindezekrol papirod is van.

(#13071) maxxenergie


maxxenergie
senior tag

Sziasztok!

Tud valaki segíteni abban, hogy hol lehet ellenőrizni Sapphire kártya (R7 240) gyártói garanciáját Serial stb. adatok alapján Online ?

Előre is köszönöm. :R :R

◄ TELEFON PRIVÁT ÜZENETBEN ► Duna Pláza(XIII.ker) ◄

(#13072) asdf_ válasza maxxenergie (#13071) üzenetére


asdf_
veterán

Gyari szam kezdete A1150= 2011. 50. heti gyartas A1208=2012. 8. heti gyartas es igy tovabb, es 1+1 ev garit adnak ra. De mivel ha jol tudom, direktben nem lehet veluk gariztatni, ezert ugyis szamla es vasarlas helye az egyetlen opciod.

(#13073) maxxenergie válasza asdf_ (#13072) üzenetére


maxxenergie
senior tag

Köszönöm a segítséget az van rajta A1410 gondolom 2014. 10. heti, tehát bőven garis csak az a baj se számla és azt sem tudom honnan lett véve sajnos, valakit nem ismertek aki el tudná intézni nekem persze nem ingyen :F :F

Köszönöm előre is :R

◄ TELEFON PRIVÁT ÜZENETBEN ► Duna Pláza(XIII.ker) ◄

(#13074) Huroq


Huroq
senior tag

Sziasztok!

Az NFH-nál online bejelentést tettem kb. 1 hónapja. Mikor várhatok rá valamiféle választ? E-mailben vagy levélben fognak kiértesíteni?

A választ előre is köszönöm.

Üdv.
Erik

(#13075) maxxenergie válasza Huroq (#13074) üzenetére


maxxenergie
senior tag

Korábban én is tettem ilyet Online Media Planet ügyben, már el is felejtettem, mire választ kaptam kb 2 hónap volt :W :W közben inkább megjavítattam a kártyát, és a válasz alapján jól tettem mint utólag kiderült, elég lassúak ... :(

[ Szerkesztve ]

◄ TELEFON PRIVÁT ÜZENETBEN ► Duna Pláza(XIII.ker) ◄

(#13076) gyurkikrisz


gyurkikrisz
őstag

Üdv!

Kicsit off: Mediamarkt-ban hogy lehet hitelesíteni a garipapírt? ~1 éve vettem egy telefont, most kéne a garipapír, benne volt a dobozban, kitöltetlenül. Hogy lehetne ezt kitöltetni?

A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500

(#13078) Huroq válasza maxxenergie (#13075) üzenetére


Huroq
senior tag

Köszi a választ.
Konkrétan hirtelen felindulásomban küldtem el nekik a bejelentésemet, csatolva az e-mailes beszélgetéssel együtt. A történet hosszú, ezért most nem taglalnám (számlafizetéssel kapcsolatos), de remélem valamiféle figyelmeztetést azért kapnak a folyamatos félretájékoztatás miatt.

(#13079) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Üdv mindenki!
Ezzel a problémával kapcsolatban lenne egy kérdésem.
A készülék 3. alkalommal is megjárta a szervízt, összesen eddig 42 napot volt ott. Garancia ennyivel hosszabbodik. Ezt valahol fel kell tüntetnie a MM-nak, vagy a szervízes jegyzőkönyvekből olvassák ki?
Másik dolog: másodjára és most is alaplapot cseréltek, a hiba továbbra is fennáll. Ez áll a jegyzőkönyven még: "garanciális javítás a csere aránytalan többletköltséget eredményez"
A debreceni fogyvédelem annyit mondott, h nincs limitálva törvény szerint a javítások száma, addig csinálhatják, míg meg nem unják... Pfff. Videót egyébként mellékeltem az Asusnak, amin a hiba látható.
Tudok valamit tenni, vagy várok és az "unják meg" dologra alapozok?
Köszönöm :R

(#13080) optikus válasza zolikaDB (#13079) üzenetére


optikus
senior tag

sztem ez vonatkozik rad (de persze ez is gumiszabaly):

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/gyik/szavatos.html
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.

sztem ezt hivatalosan, irasban kerd toluk hivatkozva a javitasi papirokra.

Buy books not gear.

(#13081) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Sziasztok,

Az alábbi problémám lenne:

Tegnap vettem egy előrecsomagolt Telenor Praktikum Ász Express feltöltőkártyás telefont (a Penny Marketben, de ez gondolom lényegtelen a probléma szempontjából)

A problémám az, hogy a kibontás, kipróbálás után szembesültem azzal, hogy a telefon alkalmatlan a funkciójára, mert nagyon halk a csengőhangja még maximális hangerőn is. Az egyetlen telepített csengőhang olyan halk, hogy csendes szobában a saját zsebemben hordva sem hallanám. (tettem rá hirtelen pár ingyenes csengőhangot, de a leghangosabb is túl halk) A boltban ugye ezt nem próbálhattam ki, mert nem lehet kibontani, vagyis csak arra hagyatkozhattam, hogy a Telenor ragaszkodik egy minimális szinthez a minőség, használhatóság tekintetében.

Másrészt annak is van egy átverés jellege, hogy a dobozon Telenor S600 szerepel, belül viszont kiderül, hogy egy noname kínai telefon PRO7310AU001 néven. (persze én tudom, hogy a Telenor nem gyárt és az S600 csak egy fantázianév, de ha valaki nincs otthon a témában, azt ezzel simán átverik, hiszen olyan mintha kívül Opel lenne, belül meg kiderül, hogy egy Trabant átnevezve Opel-re)

A hozzá tartozó SIM kártyát nem használtam, ki se bontottam a csomagolásából és a telefont se használtam másik kártyával, csak kártya nélkül próbáltam ki egy fél óra alatt.

Vissza szeretném vinni, és visszakapni az árát, de a dobozon most olvasom, hogy a "Telenor Magyarország ZRt.-nek nem áll módjában a már felbontott kártyás csomagot visszavenni, illetve annak árát visszatéríteni."

Úgy gondolom, hogy a Telenor nem húzhatja ki magát a fogyasztóvédelmi jogszabályok alól azzal hogy ezt ráírja a dobozra, másrészt mivel vásárlás előtt nem volt lehetőségem megtekinteni, kipróbálni az árút, sőt az eladó sem tudott semmi információt adni a telefonról, csak a dobozon szereplő rövid feature lista alapján kellett döntenem, amiben fontos paraméterek nem is szerepeltek, mint a gyártó és a telefont pontos típusa, vagy az akku mérete, várható készenléti, beszéd idő. Illetve az sem szerepelt, hogy olyan halk a csengőhangja, hogy csak denevéreknek ajánlják. Emellett a Telenor honlapján se szerepel ez a telefontípus, a támogatási oldalakon (egyik néven sem)

Úgy tudom, hogy az elállási jog csak arra vonatkozik, mikor nem személyesen veszel valamit, viszont ebben az esetben attól függetlenül, hogy személyesen vettem, minden úgy történt mintha interneten vettem volna, mert nem nézhettem meg a terméket (csak az előlapját egy fólia ablakon keresztül), nem próbálhattam ki, az eladó sem tudott semmit a telefonról, amit ők forgalmaztak, vagyis szó szerint zsákbamacskát vettem és pórul jártam.

Még nem vittem vissza a boltba, ahol vettem, szóval nem tudom, hogy ott hogy állnak majd a dologhoz, csak kíváncsi vagyok, hogy ha nem veszik vissza, akkor én mit tehetek, milyen jogszabály áll az én oldalamon. (hiszen a telefon rendeltetésszerűen nem használható ha nem hallható rendesen amikor hívnak)

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#13082) Attix82 válasza Tigerclaw (#13081) üzenetére


Attix82
őstag

Mivel nem neten rendelted, hanem bementél és megvetted így nincs elállás....hiába nem próbálhattad ki.

Bolt dönti el, hogy mi legyen és nem Te.

Garanciával viszont ugyan úgy foglalkoznia kell.

(#13083) optikus válasza Tigerclaw (#13081) üzenetére


optikus
senior tag

sztem ez akkor sem tavollevok kozotti ha nem tudtad megnezni.
3 napon belul vagy? igazabol ez hibas telefonnak hangzik ezert gariban visszaviszed a vasarlas helyire es ha 3 napon belul vagy akkor kicserelik, ha tul akkor vagy kicserelik vagy szervizelik (penzt nem hiszem hogy visszadjak, de erdemes alkudozni mert siman lehet). az hogy mit irnak a dobozra az sztem semmit nem szamit, attol meg garis a keszulek ha tetszik nekik ha nem.

Buy books not gear.

(#13084) Tigerclaw válasza optikus (#13083) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Tegnap este vettem, szóval 3 napon belül vagyok, viszont a termék nem tűnik hibásnak, csak egyszerűen ilyen hulladék és használhatatlan a fő funkciójára. Hiába vinnék javítani vagy cserélni, semmi sem változna. Nem azért akarom kicserélni, mert fapados, vagy gyenge a kamerája és meggondoltam magamat, hanem mert az alap funkcióját sem látja el. Okkal vettem nyomógombos, nem okos, hagyományos telefont. (szülőnek vettem)

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#13085) Superhun válasza Tigerclaw (#13084) üzenetére


Superhun
Topikgazda

"csak egyszerűen ilyen hulladék és használhatatlan a fő funkciójára"

Dunát lehetne rekeszteni az ilyen hulladék telefonokkal. Máskor tessék tájékozódni, mielőtt megveszel valamit. A neten biztos van a telefonról pár finom komment.

Jogilag nem kötelessége a boltnak visszavenni, de ha szerencséd van és jól adod elő, sikerülhet. :)

[ Szerkesztve ]

(#13086) optikus válasza Tigerclaw (#13084) üzenetére


optikus
senior tag

sztem az nem indok hogy ez ilyen tessek elfogadni mert megvetted (plane hogy kiprobalni sem lehetett).
ha az alap funkciojara alkalmatlan, akkor senkit nem erdekel hogy az osszes darab ilyen (kerdes valoban igy van e), vagy javitsak, vagy ha nem lehet akkor penz vissza.

Buy books not gear.

(#13087) Tigerclaw válasza Superhun (#13085) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Próbáltam tájékozódni előtte, de a neten ezzel kapcsolatban csak apróhirdetésekbe futottam bele, tesztbe, felhasználói véleményekbe nem. Pont az az egyik gond, hogy mivel egy "kamu" Telenor telefon fantázia típus számmal (se a Telenor oldalán, se a neten sincs róla info, se S600-ként, se PRO7310AU néven), illetve az eredeti kínai gyártót sem ismerjük, így nincs róla infó, nem beszélve arról hogy mivel ez nem okostelefon, csak egy teljesen alap feature phone, így tesztek sincsenek róla.

Most már én is tudom, hogy ilyen előrecsomagolt mobilos pakkot ismeretlen szolgáltatói telefonnal nem szabad megvenni, mert tényleg nem tudja az ember hogy mit vesz.

Egyébként a Penny-ben rendesek voltak és ha nem is örömmel, de visszavették. Én eleve nem vártam sokat a telefontól, de sajnos nem teljesítette a minimumot se amit egy alap telefontól elvár az ember.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#13088) optikus válasza Tigerclaw (#13087) üzenetére


optikus
senior tag

akkor megoldodott.
nekem egy telenor 2020 nevu csodam van. iszonyat rosszakat lehet olvasni rola. nyilvan kerdes kinek mi a rossz, mik az igenyei. sztem meg teljesen jo, pont arra amire kitalaltak, egy iszonyatosan kicsi telefon, kb masfel gyufaskatulya meret, ennek ellenere fembol van es hasznalhato minden funkcioja, hangja is jo, hallom is amit mondanak. ez is egy kinai. lehet hogy a tied is olyan volt hogy az egyik peldany jo a masik meg xar.

Buy books not gear.

(#13089) Tigerclaw válasza optikus (#13088) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Korábban volt hogy Acatel telefont vettek a nevükre, van amelyik Akai gyártmány, meg van ezek szerint ilyen no name is. Volt most is olcsóbban hasonló csomagban Alcatel 1046 ha jól emlékszek, olcsóbb is volt, de kisebb kijelzővel (ami persze lehet előny is), de csak 400mAh-s aksival, ami azért már kevés szerintem. Lehet hogy veszek valamilyen Samsung-ot, azok egész olcsók függetlenül is. Ez az S600 azért tetszett meg, mert nem olyan minitelefon, mint a mai alaptelefonok.

A sógromék vettek egy hasonló express csomagot, szintént ismeretlen Telenor R50 nevű csodát (szintén szülőnek). Remélem az jobb választás lesz, mint ez volt.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#13090) CartmanPie


CartmanPie
csendes tag

Sziasztok újból! Elkészült a garis javított termékem.
Bár azt ígérte az Asus, hogy mivel késik az alkatrész beszerezése, felajánlanak kártérítést, és kapok erről másik értesítést.
Nem kaptam.
Bár írtátok, hogy nem kötelesek semmit adni, de szerintetek érdemes rákérdezni, hogy azt ígérték, hogy mivel csúszik heteket a javítás, ezért felajánlanak valamit, hogy akkor most elfelejtették, vagy csak ígérgettek? És nem kaptam semmit?

Vagy hagyjam a fenébe, örüljek, hogy megcsinálták?

(#13091) Rambovits


Rambovits
senior tag

Sziasztok,

eDigitalnál szeretnék telefont, és olajsütőt venni. A kérdésem az, extra garancia standard szolgáltatással van-e valakinek tapasztalata. Ez úgy működik, mintha meghosszabbítanám a gyári garanciát? Gondolok itt ilyenekre, hogy elromlik a telefon (nem önhibából), akkor beviszem a szervízbe, és megjavítják?

Bocsi, ha sötét vagyok a témában, csak ez túl szép, hogy igaz legyen.

Üdv.

A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.

(#13092) Anubis_9


Anubis_9
őstag

Sziasztok!

December 5-én leadtam az egyik mobilszolgáltatóhoz a még garanciális LG készülékem. 20-át írtak a papírra határidőnek. Tegnap felhívtam őket és még hozzá sem nyúltak.
A 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2) bekezdése kimondja, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Gondolom naptári napról beszél és nem munkanapról, mert akkor azt kiemelné. Végül is 5-étől 20-áig 15 nap telik el.
Folytatva (ezt már az Európai Fogyasztói Központ írja): Azt, hogy mi minősül a Ptk. szerint megfelelő határidőn belül elvégzett kijavításnak, a jogalkotó nem határozza meg. Az adott ügy körülményeinek ismeretére van szükség tehát annak megítéléséhez, hogy az eladó a javítást megfelelő határidőn belül végezte-e el. A kijavítás lehetséges idejét ugyanis nagyban befolyásolhatják olyan körülmények, amelyekre az eladónak nincs ráhatása. Ezek a körülmények adódhatnak a termék adottságaiból vagy a hiba jellegéből kifolyólag, de előfordulhat az is például, hogy a termék kijavításához olyan alkatrész beszerzésére van szükség, amelyet a gyártó csak késedelemmel tud leszállítani.

Milyen jogaim vannak, ha 20-a után sem kapom vissza a készüléket? Erről nem találok infót a törvényben.

[ Szerkesztve ]

"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"

(#13093) asdf_ válasza Rambovits (#13091) üzenetére


asdf_
veterán

Most nem tudok ránézni, de vélhetően semmi köze a gyártói garihoz, egy biztosítási szerződés lesz, sok kisbetűssel, és jellemzően eseménykor nem a gyártói szerviz javít, hanem valami Gipsz Jakab Kft.

(#13094) Rambovits válasza asdf_ (#13093) üzenetére


Rambovits
senior tag

8000 ft a + 1 év. Mindenesetre ha tényleg javítják ha baja van, akkor megérheti?!

A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.

(#13095) asdf_ válasza Rambovits (#13094) üzenetére


asdf_
veterán

Ott egy 9 oldalas altalanos szerzodesi feltetelek, megnyitod, vegiglolvasod, eldontod ;)

(#13096) optikus válasza Rambovits (#13094) üzenetére


optikus
senior tag

jaja aszf elolvas. majd 50 pont hogy mire nem vonatkozik... de nekem a megadott email domain is fura. a 3 evet meg ugy kell erteni hogy a jotalassal es gyartoi garival egyutt, marpedig a 2. ev feltetelei lehetnek igen elonytelenek is de arra nem szol hisz van ra gyartoi gari.
az se vikagos hogy keszulekcsere eseten megszunik ez a kiterjesztett gari (ami valojaban biztositas) de nem derul ki hogy ha a csere a kotelezo vagy gyartoi garin belul tortenik akkor is igy van e (azaz akkor is veget er)? akkor mi van ha idokozben kifutott a cucc es se cserekeszulek se szerviz (potalkatress) nincs hozza? ilyen esetben mit biztositanak? nekem kicsit homaly az egesz , igaz nem olvastam el az egesz aszf-et...

Buy books not gear.

(#13097) Superhun válasza CartmanPie (#13090) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ha nincs a felajánlásnak írásos nyoma, akkor nem sok esélyed van így utólag a reklamálásra. Esetleg hívd fel őket, hogy azt mondta az egyik kollégájuk, hogy kapsz valamilyen kártérítést a késés miatt, de ez elmaradt.

(#13098) Gabe123


Gabe123
aktív tag

Sziasztok. Volna egy olyan kérdésem ,hogy ismerősöm, vett egy tabot a november 21-én , december 5-én beadta szervizbe mert fel volt puklisodva az egyik oldalán, illetve állandóan összeomlott az android. (Yarvik Xenta tabról van szó.) Ma van 2 hete hogy le lett adva a tab az Edigitálban, hosszas telefonálgatás után sikerült kapcsolni egy ügyintézőt, ő azt mondta a gyártónál van és fogalmuk sincsen mikor jön vissza, de lehet hogy már csak jövőre.Karácsonyi ajándék lett volna. Érdeklődnék így is élhet e a 14 munkanapos elállási joggal vagy mivel szervizbe adta ez a lehetőség már nem él.

Mark Twain once said that "If voting made a difference, they wouldn't let us do it. "

(#13099) Josi válasza Gabe123 (#13098) üzenetére


Josi
aktív tag

Szerinted? :W
Ma hányadika van?
A 14 napos elállás azt jelenti, hogy a vásárlástól számított 14-napon belül jelzi elállási szándékát, és visszajuttatja az eszközt.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#13100) Gabe123 válasza Josi (#13099) üzenetére


Gabe123
aktív tag

A dec 5 simán benne van a 14 munkanapban és vissza lett jutattva azt meg honnan tudja ,hogy ennyire tesznek az egészre? Abba igazad van ,hogy igen nem volt papírozva az elállás ezért kérdeztem.

Szerk: Magyarán ha 14 munkanapon beül eláll csak akkor érvényesíthető ez a jog ha le van adva szervizbe akkor bukja.

[ Szerkesztve ]

Mark Twain once said that "If voting made a difference, they wouldn't let us do it. "

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.