Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13201) asdf_ válasza optikus (#13199) üzenetére


asdf_
veterán

En arrais tennek osszeget, hogy az MM onkent vallalva nem 3 napig cserel meghibasodott termek eseten, hanem 7 napig. Legalabbis igy az elmondas alapjan.

(#13202) kop8


kop8
őstag

Üdv!

Érdeklődnék hogy ha cserélnek egy asus videókértyát mert tönkrement akkor a régi dobozában adják vissza az újat vagy tök új bontatlan lessz minden?

És létezhet-e olyan hogy az elromlott kártya helyett egy használtat adnak garanciás csere során?

A kártya egy asus ati 280x!

Mert most úgy néz ki hogy használt kártyát kapott vissza egy rokonom a csere során....

GIGABYTE Z77X-UD5H / i7 2600k Scythe Mugen 2 / 20GB DDR3 1600Mhz / RX570 / Corsair RM550 ----Thermaltake Commander MS-I----xiaomi mi5/ mi14

(#13203) Attix82 válasza kop8 (#13202) üzenetére


Attix82
őstag

Asus így javítja a termékeket. Csak a VGA panelt cseréli és a régiről a hűtőt átrakja. Ezzel együtt természetesen a garancia is újra indul. (cserének minősül, gyári szám változik)

A hibás panel meg megy vissza a gyárba, ahol megjavítják és azt fogják egy újra javítandó VGAba rakni.

Lényeg, hogy a típus marad továbbiakba is + a gari is újra indul ami 3 év jó esetben.

[ Szerkesztve ]

(#13204) 0Li válasza asdf_ (#13197) üzenetére


0Li
aktív tag

Melyik mailrendszer tudja ezt webes felületen?

"kezbesitesi jelzest es az olvasottsagi jelzest is bekapcsolod (foleg az elsot!)"

Köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#13205) asdf_ válasza 0Li (#13204) üzenetére


asdf_
veterán

Gozom sincs, be kell konfigolni egy thunbderbird-ot gmailre, aztan levelirasnal beallitasok, es tertiveveny meg ertesites a kezbesitesrol pipa be. Erdekes, kiprobaltam es nem mukodik :)

Akkor alternativ megoldas, hogy onmagad is berakod a level cimzettjenek masolatban, igy megkapod ugyanazt a levelet, megvannak a headerek is hozza, azzal pedig nehez lesz vitatkozni.

(#13206) kop8 válasza Attix82 (#13203) üzenetére


kop8
őstag

Köszi, ez hasznos info volt!! :R

GIGABYTE Z77X-UD5H / i7 2600k Scythe Mugen 2 / 20GB DDR3 1600Mhz / RX570 / Corsair RM550 ----Thermaltake Commander MS-I----xiaomi mi5/ mi14

(#13207) doni11


doni11
tag

Nekem is lenne egy kérdésem garancia ügyben.
Megszerettem volna nézni egy WD HDD-nek a garancia idejét itt: [link] regisztrálás után csak annyit közöl az oldal,hogy él rajta a garancia. De meddig :F

Tud valaki segíteni,hogyan lehet ezt napra pontosan megtudni :F

[ Szerkesztve ]

doni11

(#13208) Attix82 válasza doni11 (#13207) üzenetére


Attix82
őstag

Én úgy tudom ,hogy ez csak a gyártástól számított időtől tudja nézni. De igazándiból az eladási idő a lényeges számodra.

(#13209) doni11 válasza Attix82 (#13208) üzenetére


doni11
tag

Pont ez a probléma,hogy csak annyit ír,hogy él a garancia.
Azt hogy mettől meddig,azt nem. Most akarok venni egy HDD-t és nem tudja az eladó a vásárlás napját,mert beszámolt vinyó.
Jó nagy baromság ez a WD részéről,ha csak ennyit közöl. A többi gyártó napra pontosan visszaigazolja a garancia idejét.

doni11

(#13210) Attix82 válasza doni11 (#13209) üzenetére


Attix82
őstag

Számla keltét csak az üzlet tudja megmondani.

(#13211) doni11 válasza Attix82 (#13210) üzenetére


doni11
tag

Nem a számla kelte kell nekem,hanem az lenne a fontos,hogy mennyi a gyári garancia. (a gyártástól számított garancia)

doni11

(#13212) doni11


doni11
tag

Megpróbálom másképpen. Amikor a gyár legyárt egy hdd,attól a naptól kezdve 1,2,3,4... év garanciát válal a termékre. Ez érdekelne engem. A számla kelte csak akkor érdekes,ha a hdd állt az üzletben pl fél évet és az eladás napjától ketyeg az üzleti garancia. Engem nem ez érdekel.

doni11

(#13213) asdf_ válasza doni11 (#13212) üzenetére


asdf_
veterán

Majd megnézem, ha gép elé kerülök, de eddig dátumos volt a wd warranty check... :O

(#13214) optikus válasza doni11 (#13212) üzenetére


optikus
senior tag

es ha csak a gyartastol szamitott masodik evben adjak el akkor mi ertelme lenne egy 2 eves gyari garesznak?

Buy books not gear.

(#13215) asdf_ válasza optikus (#13214) üzenetére


asdf_
veterán

Akitől kapná, annak nincs számlája róla. Így őt egyetlen dolog érdekli, mikor van vége a gyári garinak, mert ahhoz nem kell semmi papír, csak ki kell postázni és kész.

(#13216) doni11 válasza asdf_ (#13215) üzenetére


doni11
tag

:R Köszönöm!

doni11

(#13217) doni11


doni11
tag

Szóval, ha valaki ismer valami más módszert a gyári WD gari lekéréséhez,az kérem segítsen. Köszönöm!

doni11

(#13218) asdf_ válasza doni11 (#13207) üzenetére


asdf_
veterán

No, en ezt hasznalom, ez most is datumos: http://wdsupport.wdc.com/warranty/warrantycheck.asp?custtype=end

(#13219) doni11 válasza asdf_ (#13218) üzenetére


doni11
tag

Erről van szó :C
:R :R :R

doni11

(#13220) CartmanPie


CartmanPie
csendes tag

Sziasztok, vissza kaptam az Asus notebookom, és semmi kártalanítást mellé!

Már kétszer cseréltek alaplapot, kijelzőt is cseréltek, szinte már mindent cseréltek benne, és úgy látszik nem szent a vásárló elégedettsége!
Ígérgetnek, hogy kártalanítás, majd semmi!

És ahogy bekapcsoltam a notebookom megint ugyan az a gond!

Azt ajánlom mindenki kerülje el az Asust, vagy imádkozzon, hogy soha ne romoljon el!

(#13221) Attix82 válasza CartmanPie (#13220) üzenetére


Attix82
őstag

Amúgy mi a hiba jelenség?

(#13222) CartmanPie válasza Attix82 (#13221) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Ez érintőképernyős notebook És valamiért úgy érzékeli, mintha nyomkodnád, és használhatatlan. Kikapcsolni sem tudom konkrétan.
Harmadjára volt szervizben, most küldhetem negyedik alkalommal!
Először 3 hétig volt szervizben,. majd másodjára megint majdnem egy hónap, most hogy panaszkodtam egy hét alatt vissza kaptam, de úgy látszik hiába, mert ugyan az a gond...

Írták, hogy mérlegelik, nekik mi az olcsóbb megoldás... Igen az hogy küldözgessem, nem pedig az hogy kapjak egy másikat, de már betelt a pohár!

Nem tudom lehet most már fogyasztóvédelem lesz ebből!

(#13223) Attix82 válasza CartmanPie (#13222) üzenetére


Attix82
őstag

Fogyasztóvédelem semmit nem tud tenni, max odaszól. A békéltető viheti bíróságra ha nincs megegyezés.

Javaslatom egy békéltetővel beszélni és majd Ő beszél velük az ügyedben.

Tableteknél volt ilyen, hogy mintha nyomkodnád. Ott az egész érintőképernyő csere megoldotta.

[ Szerkesztve ]

(#13224) CartmanPie válasza Attix82 (#13223) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Már cserélték a kijelzőt, 1 hét után ugyan az a gond lett!

(#13225) Attix82 válasza CartmanPie (#13224) üzenetére


Attix82
őstag

Neten találtál esetleg ennél a típusnál jellemző hibát? Mert ha sűrűn elfordul, akkor ezt a típust ne erőltesd.

[ Szerkesztve ]

(#13226) CartmanPie válasza Attix82 (#13225) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Másnál láttam azt, hogy nem kapcsolt be ez a típusú notebook. Nekem is ez jött elő. Ezzel cserélték az alaplapot.
Majd ez a képernyős gond, ezzel cserélték a kijelzőt, majd megint 1 hét után ez a kijelző, és ezért most cserélték második alkalommal az alaplapot...

Hiába hivatkoztam arra, hogy ez szerintem nem normális, az egyik asusos azt mondta, akkor indítanak kártalanítást, ha meghaladja a 21 napot a javítás(ez elspő alkalommal majdnem 2 hónap volt) semmi kártalanítást nem kaptam, majd második alkalommal, majdnem egy hónap volt, itt se hozták szóba a kártalanítás...

Miután írtam ennek az Asus kollégának, egy másik írt, ha harmadszorra is hibát észlel a szerviz, megindítanak kártalanítást...
Hát hiba az volt mert cseréltek alaplapot, de kártalanításról hallgatnak...
De most nem volt 1 hónap a szerviz, csak egy hét...

(#13227) 313313 válasza CartmanPie (#13224) üzenetére


313313
addikt

Milyen idős a készülék?
Ha 1 éven belül vagy, próbálj elállni a vásárlástól, hogy nem bízol a készülékben, ecsetelni, hogy hány és milyen javítás után még mindig fennáll a hiba...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#13228) CartmanPie


CartmanPie
csendes tag

Júliusban vettem, azóta van ez a kálvária!

(#13229) 313313 válasza CartmanPie (#13228) üzenetére


313313
addikt

Akkor vidd vissza ahol vetted és ott vetesd fel jegyzőkönyvbe, hogy szeretnél elállni a vásárlástól, te már nem bízol a készülékbe, hosszasan ecseteld mikor miről javították.
Ezek után ha nem történik semmi békéltető/bíróság.

Szerk.: Írd bele hány napot volt szervizben, gondolom mindenről megvan még a papírod..

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#13230) optikus válasza CartmanPie (#13228) üzenetére


optikus
senior tag

hat akkor tok egyszeru, elallsz a vasarlastol.

Buy books not gear.

(#13231) CartmanPie válasza 313313 (#13229) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Hát nem tudom... Amikor második alkalommal lett gubanc vissza vittwem, ott azt mondták hogy csak a szerviz adhat feljogosítást arra hogy cserét kérek.
Elvittem a szervizbe, ott azt mondták az Asus nem fog 2 javítás után cserét adni. csak 3 meghibásodás után...
De mint láthatjátok a harmadik alkalom se volt elég nekik...
Most írtam megint panaszt az Asusnak, szerviznek, hogy most kaptam vissza, és egyből rossz, szeretném a cserét kérni...
Szerintem nem fognak semmit csinálni.

(#13232) CartmanPie válasza optikus (#13230) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Értem, akkor irány ahol vettem, elviszem a javításos papírokat, és megmondom, hogy szeretnék a vásárlástól elállni.
Ennyi?

(#13233) Attix82 válasza CartmanPie (#13232) üzenetére


Attix82
őstag

Nem lesz olyan könnyű mivel jogszabályba nincs javítási mennyiségre korlát. Viszont ők hátha tudnak hatni az Asusra , hogy szedjék már össze magukat.

(#13234) 313313 válasza CartmanPie (#13232) üzenetére


313313
addikt

Arra figyelj, hogy az első évben több jogod/lehetőséged van a kötelező garancia ideje alatt.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#13235) CartmanPie válasza Attix82 (#13233) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Az számít, hogy az Asus azt írta, hogy 3-4 hardveres javítás után és 21 nap meghaladó szervizelés után indítanak kártalanítást? És az első 2 alkalommal egyszer majdnem 60 napig javították, másodszor meg majdnem egy hónapig? Tehát végül is elismerték, hogy 21 napot túl haladta a javítás, és nem indítottak kártalanítás.

És a második kolléga azt írta, hogy ha a szerviz megint hardveres hibát fog találni úgy indítanak kártalanítást?
Végül is az hogy alaplapot cseréltek a javítási elismervényen az hardveres hibának minősül szerintem!
Rosszul gondolom?
Igazából van egy olyan érzésem, hogy mindenképp én ülök fel a szopórollerra...

(#13236) optikus válasza CartmanPie (#13235) üzenetére


optikus
senior tag

rohadtul nem erdekel(ne) hogy az asus miket irkal, nem tole vetted hanem a kereskedotol. arra meg a joxabalyok vonatkoznak. kicsit turj utana a vasarlas utanai elallasnak, sztem mar siman kimeriti az amit veled muvelnek. termeszetesen hivatalosan irasban kell bonyolitani. egyebkent ezen kivul is van meg adu a kezeben, kerhetsz fuggetlen szakertoi vizsgalatot is, legvegso esetben magad is megjavittathatod az o koltsegukon. persze elotte nem art dokumentalni a dolgokat, peldul a vasarlok konyveben. fontos hogy a javitasi papirokrol a vezetett garipapirokbol nalad legyen az eredeti ne add ki a kezedbol.

Buy books not gear.

(#13237) vasi89 válasza CartmanPie (#13224) üzenetére


vasi89
addikt

Békéltetőtestület egy baromság. Azért vannak hogy legyen kinek adni az állam pénzét. Volt egy ügyem velük, használt gépet vettem, márkaszervizből garanciával. Amiről később kiderült hogy bele volt öntve valami, szervizbe járkáltam folyamatosan vele és ott derült ki. A békéltetőtestület annyit mondott h mivel nem jött el a másik fél a tárgyalásra így nem tudnak mit kezdeni, vigyem polgári perre illetve annyit nem tudtak felfogni, hogy garanciális gépet vettem ezért volt drágább, magyarul a bolt átvert és amikor rákérdeztem h megtehetem e ugyan ezt az volt a válasz h gyakorlatilag meg. Na ennyit róluk és az igazságszolgáltatásról továbbá erre kellett több mint fél évet várnom. Fogyasztóvédőknél elértem azt, hogyha még egyszer valaki feljelenti a céget akkor súlyos büntetéseket kapnak, de kb 3. alkalomra sikerült csak náluk is elérnem valamit, illetve fellebbezni is pénzért lehet csak... Amúgy tudtommal 3. alkalom után már kötelesek újat adni, nincs szerviz. Egyből új készülék, ez azt hiszem törvényben is le van írva.

[ Szerkesztve ]

(#13238) asdf_ válasza vasi89 (#13237) üzenetére


asdf_
veterán

Amúgy tudtommal 3. alkalom után már kötelesek újat adni, nincs szerviz. Egyből új készülék, ez azt hiszem törvényben is le van írva.

Ilyeneket legyszi majd akkor, ha idezni is tudsz hozza a jogszabalybol...

(#13239) CartmanPie


CartmanPie
csendes tag

Értem hogy a kereskedőtől vettem, de mikor másodjára vittem nekik, azt mondták vigyem inkább a szervizbe mert Ők adhatnak cserét, vagy bármi mást, a kereskedcő csak átveszi és elküldi a szervizbe...
Tegnap írtam az Asusnak, azóta nem válaszoltak, a szerviz írta hogy átküldik valami másik osztályra a levelem...

(#13240) vasi89 válasza asdf_ (#13238) üzenetére


vasi89
addikt

Oké, habár csak jót akartam mert akár ennek is utána tud nézni, ha meg hülyeséget írtam azzal sem vesztett semmit. Szerintem más is látja h ez egy fórum és nem vagyok ügyvéd, azaz amit leírok az nem szent írás de amikor harmadjára viszi vissza valaki akkor szerintem már nyugodt szívvel kérheti vissza a pénzét.

[ Szerkesztve ]

(#13241) asdf_ válasza vasi89 (#13240) üzenetére


asdf_
veterán

Igan, csak evek ota folyamatosan -es tevesen- havonta minimum egy ember jon, es azt mondja hogy a 3. meghibasodasnal csere. Nincsen meghibasodasi szamhoz kotve a dolog. Fogyasztonak okozott jelentos erdekserelem volt a regi ptk-ban (az ujnat meg meg mindig nem olvastam el :) ).

(#13242) optikus válasza CartmanPie (#13239) üzenetére


optikus
senior tag

beirhatod ide szazszor ha te nem akarod es hagyod magad hogy ide oda kuldozgessenek meg varsz a nemtudomenmilyen karpotlasra akkor nem fox elorebb jutni.

Buy books not gear.

(#13243) optikus válasza asdf_ (#13241) üzenetére


optikus
senior tag

ezeket ki lehetene irni a topic leirasaba (mas topicokban ezt csinaljak) mas kerdes hogy senki nem olvassa el ;)
de lehetne boviteni olyan dolgokkal is hogy pl hogyan tegyunk fel kerdest. mert legtobbszor alapdolgokat se hajlandok maguktol elarulni, pl elso eves gariban jar vagy mar a kiterjesztettben, netes vasarlas vagy bolti, stb-stb.

Buy books not gear.

(#13244) q2w3


q2w3
senior tag

Sziasztok!
Nemtudom valaki járt e már hasonló cipőben.
2013 októberében vásároltam egy LG G2 telefont egy kinti cégtől, viszont 2014 júliusában elkezdett sárgulni a kijelző. Ezt augusztusban beadtam a hazai szervízbe és meg is csinálták garanciában, viszont most december végén megint elkezdett sárgulni. Sajnos az 1 év garancia lejárt tavaly. És azt állítják hogy mivel nincs garancia a készülékre ezért a kijelzőt nem áll módukban javítani amit ők raktak bele. Valakivel volt hasonló? Nekem ez sántít hogy a garanciának újra kéne indulnia a javított részen, egy ilyen cserénél Nem lehet valamit tenni?

(#13245) Atapi válasza q2w3 (#13244) üzenetére


Atapi
senior tag

"vásároltam egy LG G2 telefont egy kinti cégtől"

ez a kulcsmondat, mert ettől kezdve a kinti céggel vagy jogviszonyban, és annak az országnak a jogrendje érvényes, ahol a vásárlás létrejött. Az, hogy az LG nemzetközi gar alapján javította a készüléked, nem jelenti azt, hogy a magyar jótállási jogszabályok érvényesek a javításra. annak kellene utánakeresned, hogy mit ír az LG nemzetközi garancia szabályzata, az az irányadó. ha x év gart vállalnak, és nincs szó annak hosszabbodásáról javítás esetén, akkor lehet, hogy így jártál. esetleg az lg-vel érdemes lehet felvenni a kapcsolatot, hogy nekik mi az álláspontjuk (szerviz =/= LG).

(#13246) Eddie141


Eddie141
senior tag

Sziasztok.

Egy kis szakértői véleményre lenne szükségem.
Vásároltam egy budapesti számítástechnikai (ismert) boltban egy memória KIT-et 2 éve. Ekkor még lényegesen olcsóbbak voltak a RAM-ok így egy felső-közép kategóriás DDR3-as szettet választottam az árpaletta közepéről. (értsd, nem hűtő nélküli 1066-os DDR3-as Zeppelin.)
A kit kb 3 hónapja meghibásodott, így visszaküldtem garanciáztatni. A cég ugyan belátta, hogy fennállnak az általam vázolt szimptómák ám tovább küldték a gyártónak bevizsgálásra.
A gyártó is felfedezte a hibát és "jóvá írta" az üzletnek ahol vásároltam.
Sokszori unszolás után azt a lehetőséget ajánlották fel, hogy a memória csomag eredeti vételárát visszatérítik, vagy levásárolhatom mivel szerintük nem kapható már az általam eredetileg vásárolt KIT. Több másik webáruház kínálatában még a mai napig fellelhető a pontos típus, ám az ára (nem meglepően) immáron bőven a kétszerese az általam anno kifizetettnek. Náluk természetesen nincs már ilyen modul és a gyártó más termékeit sem forgalmazzák. A visszatérítéssel fele ekkora kapacitással rendelkező csomagot vásárolhatnék csak (8 helyett 4 Gb) ha azonos paraméterekkel rendelkező, ám más gyártótól származó modult szeretnék levásárlás gyanánt választani náluk. Még a legalacsonyabb árfekvésű 8 Gb-s kitre is rá kellene fizetnem! Természetesen ezt nem fogadtam el és vagy azonosra való cserét kértem, vagy egy hasonló tulajdonságokkal rendelkező RAM készletet kérnék helyettük. (használtan sem kapom meg ennyiért az eredetileg vásároltakat)
Kérdés:
Jogszerű az eljárás amelybe belekényszerítenek? Tehetnek ilyet?

(#13247) asdf_ válasza Eddie141 (#13246) üzenetére


asdf_
veterán

Barmi lehet. Azt is tartsuk szem elott, hogy ha a kisker A nagykerbol vette a cumot es A nagyker mondjuk mar nem arulja azt a tipust, ami elfekudt, akkor hiaba lehet az osszes tobbi nagykerben beszerezni ezt a ramot, a kisker senki ket szep szemeert nem fogja ezt bebukni, A nagyker kifizeti a kiskert, kisker kifizeti a vevot, oszt' kalap kabat. Esetleg a gyartonal erdemes lehet meg rakerdezni, hogyha megvan a termek gyari szama -a valodi!, nem az, amit utkozben raraggatnak azok, akik kezen keresztulmegy-, hogy ez a szitu, meghalt, leadtad, es neked most a penzzel akarjak kiszurni a szemed, tenyleg ok dontottek igy, hogy zsetont kapsz vissza, vagy at akar verni valaki a palankon (vagy teged, vagy valakit elotted a sorban es hozzad csak legyuruzik).

(#13248) Josi válasza Eddie141 (#13246) üzenetére


Josi
aktív tag

Javítás , csere, pénz vissza.
Jogi értelemben szabályosan járnak el, ha nem tudja ugyanolyanra cserélni, akkor visszaadja az árát.
Az árváltozás miatt sajnos most te jársz rosszul. :(

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#13249) Eddie141 válasza Josi (#13248) üzenetére


Eddie141
senior tag

Köszönöm szépen a válaszokat.

Túl sokat nem szeretnék hozzáfűzni. Korrekt világban élünk. Ezáltal eléggé megkérdőjelezhetővé vált számomra a garancia értelme. :(( Sokra mentem vele tényleg :)

(#13250) Attix82 válasza Eddie141 (#13249) üzenetére


Attix82
őstag

Ez visszafelé is sülhetett volna el. Ha most fele annyiba kerülne és neked el akarják számolni az eredeti áron ugyan így fortyognál?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.