Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13151) CartmanPie válasza optikus (#13144) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Vissza írt az Asus de most valaki más.
Azt írták ha a szervizben látják, hogy tényleg megint elromlott ugyan az az alkatrész amit cseréltek, akkor elindítanak valami kártalanítást...

Én a készülék cseréjét kértem arra utalva, hogy nem először, és nem másodszor kell a szervizbe küldözgetnem.

Hmm kártalanítás... Remélem nem egy 5000 ft os vásárlási utalvánnyal akarják kiszúrni a szemem!

(#13152) optikus válasza CartmanPie (#13151) üzenetére


optikus
senior tag

vagy egy ajandek sminkkeszlet :D

[ Szerkesztve ]

Buy books not gear.

(#13153) optikus válasza Vhiktor (#13150) üzenetére


optikus
senior tag

viheted, kerdes mit mondanak ra.

nekem anno a gyarto szavatossagban cserelte a 2 eves porszivomat mert konstrukcios hibas volt. igaz akkor azt se tudtam mi az a szavatossag siman bevittem a leirasban szereplo szervizbe (eleve ugy keszultem hogy fizetos lesz mert boven tul volt az 1 even, de talan meg a 2-on is, csak mivel sokaig nem hasznaltuk epitkezes miatt, igy eltelt az ido, aztan mire hasznalatba kerult volna, 4-5 alkalom utan beadta kulcsot).

Buy books not gear.

(#13154) basaharc502


basaharc502
aktív tag

LG termék (konkrétan monitor) garanciáztatással kapcsolatban tapasztalat? Extremnél lett véve, de az tudom, hogy 1 év után az lg márkaszervizt kell keresnem. Elvileg lg-nél futár viszi el tőlem a hibás terméket? Ezért nekem fizetni kell? Illetve tipikusan olyan hibája van a monitoromnak, ami hol előjön hol nem...fényképeim vannak a hibáról, de abban az esetben mi a helyzet, ha éppen akkor nem produkál hibát?

(#13155) lenene10


lenene10
csendes tag

Sziasztok. Egy kis segítség kéne. Hibákat produkált az ssd-m, elvittem gariztatni a Zona Computers-hez. Pár hét mulva visszaküldték, semmit nem csináltak vele. Szerintük a csatlakozót körülölelő műanyag kopása miatt van a probléma. (Nyilván semmi köze a hibajelenséghez, már elötte le volt kopva, meg amúgy is, az csak műanyag) Ilyenkor mit a teendő? :/

(#13156) optikus válasza lenene10 (#13155) üzenetére


optikus
senior tag

vissza kell ujra vinni. van valami direkt szerviz mert akkor jobban jarsz ha oda viszed. lapra reszletesen rairni a hibajelenseget. ha ez se hat csak leraznak akkor szakertoi velemenyt kell kerni.

Buy books not gear.

(#13157) Superhun válasza lenene10 (#13155) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Visszaviszed és független szakértői véleményt kérsz arról, hogy a hiba oka az, amit állítanak. Kötelesek ennek eleget tenni.

(#13158) dmenyusd


dmenyusd
csendes tag

Sziasztok!

Tud esetleg ajánlani valaki olyan céget, aki foglalkozik cipők bevizsgálásával? 7 hónapja vásároltam a Playersroomnál egy cipőt, de már pár hónap után kezdett a talpa leválni. Sajnos saját hanyagságomból kifutottam a 6 hónapos időtartamból, viszont egy közel 20 ezres cipőt csak úgy nem akarok kivágni a kukába, inkább rászánok pár ezer forintot a bevizsgálásra és kicseréltetem. Valakinek ötlete esetleg?

(#13159) optikus válasza dmenyusd (#13158) üzenetére


optikus
senior tag

nem tudom mennyi egy bevizsgalas, de miert azzal akarsz kezdeni? eloszor vidd vissza gariba, aztan ha azt vitatjak akkor kell kuzdeni a szakertessel.

Buy books not gear.

(#13160) Redneck válasza dmenyusd (#13158) üzenetére


Redneck
veterán

Ezt szerintem ne erőltesd nagyon. Garancia időn belül rendben lett volna az elképzelés. A Nike megvette az Airwalkot és ugyanazon a soron készül és sok cipőjük a logon kívül ugyanaz. Az ára a duplája plusz néha még +20%. Ennyit a 20 rugós vagy drágább cipőkről ha érted mire céloztam. Attól mert drága nem feltétlenül jó is.
Szerk:
Már nincs gari ha jól értettem.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#13161) asdf_ válasza optikus (#13159) üzenetére


asdf_
veterán

A playersroom hirhedten ismert arrol, hogy meg azt is visszadobja, ami idon belul van a sajat szakertoje velemenye alapjan (melynek tartalmaval az esetek boven donto tobbsegeben nem ertenek egyet a panaszosok, ertsd: valahogy mindig az elado fele lejt a palya), hatodik honapbol kifutott cipovel naluk szakertoi velemeny nelkul totalisan folosleges probalkozni. Szerintem o vagy ezert probalkozik szakertot keresni, mert mar lepattant roluk, vagy csak siman ismeri a playersroom johiret....

[ Szerkesztve ]

(#13162) dmenyusd


dmenyusd
csendes tag

Így van, sajnos tisztában vagyok a saját szakértőjük működésével, ezért is keresnék valamivel függetlenebb céget náluk..
Egyébként a cipőkre a garancia nem 6 hónap, hanem 2 év, csak ezt nem szeretik hangoztatni a kereskedők. Igaz, a 6 hónap után nekem kell fizetnem a bevizsgálást, de attól még ugyanúgy kötelesek helytállni ha nem használatból eredő hibája van a cipőnek.

(#13163) Degeczi válasza dmenyusd (#13162) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Nem, az már nem garancia ("jótállás"), hanem "szavatosság": nagyon nem ugyanaz!
(többek között pontosan azért, ami itt is előjött: mert már neked kell bizonyítanod, h már a vásárláskor is megvolt a termékben a hibát kiváltó ok - az pedig gyakorlatilag reménytelen próbálkozás... ha "garancia" lenne, akkor a forgalmazónak kellene bizonyítania ennek ellenkezőjét)

(#13164) Balazs_


Balazs_
aktív tag

Sziasztok!
Adott egy számítógép periféria, ami szerintem hibás lett, de van még rá 2 hó garancia. Az üzletbe visszavittem, ahol kijelentették, hogy ha a termék mégsem hibás (avagy a nagyker azt mondja), akkor nekem ki kellene fizetnem 1700Ft-ot.
Most ez tényleg így van? Rengeteg garanciás dolgot intéztem már rokonoknak, ismerősöknek, de sehol nem mondta senki, hogy ha nem hibás, akkor fizetni kell. Ha tényleg így van, erre mióta lehet díjat felszámítani?

[ Szerkesztve ]

(#13165) Attix82 válasza Balazs_ (#13164) üzenetére


Attix82
őstag

1 év után feltételeket szabhatnak az üzletek. Ha amit aláírtál vételkor, hogy elfogadod az ÁSZF-üket és az tartalmazza ezt, akkor kérhet.

(#13166) Balazs_ válasza Attix82 (#13165) üzenetére


Balazs_
aktív tag

Bementem még anno, megvettem, nem írtam alá semmit. Személyesen vásároltam.

[ Szerkesztve ]

(#13167) Attix82 válasza Balazs_ (#13166) üzenetére


Attix82
őstag

Amikor már megrendelted neten, vagy aláírtad a számlát onnantól elfogadtad.

(#13168) 313313 válasza Balazs_ (#13166) üzenetére


313313
addikt

Mit vettél, mikor vetted, hol vetted? Valamit csak kaptál, amivel visszavitted garanciáztatni(blokk, számla, garijegy, etc...)...

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#13169) optikus válasza Balazs_ (#13164) üzenetére


optikus
senior tag

elso kerdes az hogy mennyi idos a cucc? azaz 1 even beluli vagy azon tuli.

Buy books not gear.

(#13170) Balazs_ válasza optikus (#13169) üzenetére


Balazs_
aktív tag

3abolt. Egér a cucc.
1 éven túl volt, még ~2 hó garancia van hátra, de már ez is cserepéldány volt (előző szériának rossz volt a kábele), összes papírom ami volt vele kapcsolatban az annyi volt, hogy a bolt kiállított egy új papírt mikor még anno kicserélték a terméket, ez szolgált garanciapapírnak. Viszont előző hozzászólásomban nem tudom mennyire volt világos, de a boltos mondata alapján a nagykernek kellene fizetnem ha az jön vissza, hogy a termék nem hibás.

(#13171) optikus válasza Balazs_ (#13170) üzenetére


optikus
senior tag

ha kicsereltek akkor arra ujraindult az 1 ev.
ha nem igy gondoljak az se jelenti azt hogy ne igy lenne, persze kell valami irmany a dologrol.
ha meg igy is 1 even tuli akkor onnantol barmi lehet, az 1 even tuli gari felteteleit teljesen ok szabjak meg, olyankor mar csak orulni lehet mindennek. sokan azt hiszik hogy amikor ra van valami olyan irva egy cuccra hogy 1+1 vagy 2, 3 ev gari akkor az olyan mint az elso evi. de nem, az elso evet a joxabaly irja elo ennek megvannak a feltetelei, minden azon tuli mar a kereskedo es a gyarto joindulatan mulik (nagy vonalakban mert ez se teljesen igy van, ez is fugg tobb mindentol).

Buy books not gear.

(#13172) Archttila


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Sziasztok!

2014 November 28.-an az edigitaltol rendeltem egy TV-t. December 5.-en jeleztem a vasarlastol valo elallasi szandekomat, de mind ez idaig utalas nem tortent.
Nagy nehezsegek aran annyit sikerult elernem, hogy December 15.-en elvitte a futar a keszuleket, es utana hosszas hivogatas utan megerositettek, hogy megerkezett!
Viszont ami ennel is rosszabb es felhaboritobb, hogy sem az emailekre, sem a telefonhivasokra nem reagalnak.
Mifele magatartas ez? Ma a kapcsolatfelveteli urlapon panaszt tettem a vezetoseg fele, de isten tudja miert van egy olyan ertzesem, hogy a sablon automatikus uzeneten kivul nem kapok erdemi valszt...

[ Szerkesztve ]

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#13173) optikus válasza Archttila (#13172) üzenetére


optikus
senior tag

ha jol ertem az a baj hogy nem kaptad vissza a suskat?

[ Szerkesztve ]

Buy books not gear.

(#13174) BE4GLE válasza optikus (#13173) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

A rendelet szerint dec. 5-től számítva, 14 napja volt az Edigital-nak, hogy visszautalja. Plusz szarnak a fejére. Érthető, hogy ki van akadva. Én már álltam el korábban Edigital-nál. Pár napon belül visszautalták a pénzt.

Redmi Note 9 Pro

(#13175) asdf_ válasza Archttila (#13172) üzenetére


asdf_
veterán

Jelentsd be a hatóságnál.

(#13176) Archttila válasza asdf_ (#13175) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Erdekes, a vezetoseg fele tett panaszomra szinte egybol jott erdemi valasz:

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük megkeresését!

A mai napon a pénzügyi osztályunk által megkezdett visszautalási tranzakció engedélyezve lett a vezetőség által. Így folyamatban van a pénz visszajuttatása. Szíves türelmét kérjük.

(#13175) asdf_

Ha hetfon nem erkezik meg a szamlamra a penz, megteszem a szukseges intezkedeseket. 440K-rol van szo, azert ne b@sszak mar meg...

[ Szerkesztve ]

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#13177) Archttila


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Kozben jobban megnezve az alairast lehet, hogy nem is egy vezeto valaszolt? :)

Üdvözlettel,

**** Pál

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#13178) Cseri0058


Cseri0058
őstag

sziasztok
mai napon megérkezett a megrendelt videokártyám a pcx-től
miután leszedtem a csomagolást a termék doboza megvolt karcolva. (mintha valaki előttem már egyszer kicsomagolta volna). aztán mikor nyitottam ki a dobozt feltűnt, hogy ahol ki lehet nyitni ott az a kis papír tovább volt szakadva ( ez is olyan mintha már valaki kibontotta volna)
aztán magán a kártyán forrasztások nyomai láthatók.

tehát véleményem szerint ezt már használták/javították.
kérdésem az lenne, hogy mit tegyek?
küldjek emailt képpel, hogy mi a helyzet és hogy cseréljék ki egy újra vagy álljak el a vásáslástól?
az elállásban benne van az a kockázat hogy rám foghatják a forrasztást.
de ha nem teszek semmit és esetleg később garancia szükséges akkor szintén rám foghatják hogy forrasztgattam és ugrik a gari.
a kártya megfelelően működik. De ennyi pénzért nehogy már használtat kapjak...

(#13179) Cseri0058 válasza Cseri0058 (#13178) üzenetére


Cseri0058
őstag

Úgynézki megoldódni látszik a dolog...

(#13180) Archttila válasza Cseri0058 (#13179) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Hat ez eleg ronda dolog... Es mi lesz a megoldas ha nem titok? :)

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#13181) Cseri0058 válasza Archttila (#13180) üzenetére


Cseri0058
őstag

írtam nekik emailt. élnézést kértek és cserélik a kártyát.
de azért egy kicsit felháborító a dolog...

(#13182) basaharc502


basaharc502
aktív tag

Nálam ugye az LG monitorom rosszalkodott és élni kívántam a garanciával, futár jött elvitte...és azóta csend és hullaszag a monitorom körül, a futár nem adatott semmit, se egy elismervényt, telszámot, elérhetőséget hol tudnék érdeklődni...Kérdem én ez normális dolog? Számoljam a 21 napot? Várjam a csodát, hogy egyszer csak visszahozza? Vagy én keressem őket az ügyfélszolgálaton keresztül, hogy wtf?

(#13183) Apollo17hu válasza Cseri0058 (#13181) üzenetére


Apollo17hu
őstag

Bepróbálkoztak. Ha kevésbé hozzáértő veszi meg, nem fog cserét kérni.

(#13184) optikus válasza basaharc502 (#13182) üzenetére


optikus
senior tag

hat azt nem tudom normalis e de en biztos oda nem adnek semmit egy papir es alairas nelkul...
amugy 15 nap.

Buy books not gear.

(#13185) 0Li


0Li
aktív tag

Hello.

Segítségeteket kérném.

Vettem egy Dell p2414h monitort amit (számla kelte 1.9) szombaton megkaptam, vasárnap elromlott. Monitorgurunál azt javasolták hivjam a dellt meg is tettem, de ott azt mondták hogy benne lenne a 3 napba és hogy így használtat fogok kapni, cseréltessem ki inkább a monitorguruval. Viszon semmi akadája annak hogy ök adnak másikat, csak még 1x mondom az ujracsomagolt lesz. Az a gond hogy 300km-re vagyok pestöl.
Mitévő legyek?

(#13186) 0Li válasza 0Li (#13185) üzenetére


0Li
aktív tag

És a gurunál 3napoztatom a postaköltség hogy van? Kinek kell állnia?

(#13187) Attix82 válasza 0Li (#13186) üzenetére


Attix82
őstag

3 munkanapos cseregarancia mindenképpen az üzlethez szól. Jótállás keretén belül ami 10k felett van 1 év, az üzletnek kell állnia. (ha jogos a panasz)

Ez történhet úgy, hogy Te saját pénzeden adod fel és számla alapján a garancia után az üzlet átutalja az összeget, vagy az üzlet saját maga gondoskodik az elvitelről.

[ Szerkesztve ]

(#13188) 0Li válasza 0Li (#13185) üzenetére


0Li
aktív tag

Beszéltem megint a monitorguruval, de kötik az ebet a karóhoz hogy a 3 nap a dellhez tartozik.
Valaki ebben a dell témában otthon van?

(#13189) Superhun válasza 0Li (#13188) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Azért mondja ezt a bolt, mert jelen esetben a Dell vállalja a 3 munkanapos cserét. Ez nem minden gyártónál van így. A boltnak nyilván sokkal egyszerűbb adminisztrációs szempontból, ha a kisujját sem kell mozdítania, mert mindent a gyártó szervize csinál. Jogszabály szerint viszont köteles foglalkozni a problémáddal, ha te úgy döntesz, hogy a bolttal meccseled le a dolgot. Ha lepasszolnak, akkor az szabálysértés és a fogyasztóvédelemnek jelenthető.

(#13190) optikus válasza 0Li (#13185) üzenetére


optikus
senior tag

kereskedovel allsz jogi viszonyban o neki kell inteznie. olyan meg nincs hogy hasznaltat kapsz, azt at se vedd. mindent jegyzokonyveztess.

Buy books not gear.

(#13191) vasi89


vasi89
addikt

Hello!

Olyan kérdésem lenne, hogy vettem karácsonyra egy mikrohifit a MM-ban. Viszont úgy néz ki valami gyíkja van. Lényeg, hogy eltelt 1 hónap és a MM elvileg csak 7 napig foglalkozik vele, viszont az adott terméknek nincs szervize Budapesten így hétköznap nem érek rá bevinni a terméket a hivatalos szervizbe. A MM kötelezhető arra, hogy Ők intézzék vagy van erre valamiféle kiskapu? Hiába Ők a forgalmazók én már semmiben nem bízom. Illetve ha rájuk bízom az ügyintézést akkor akár hónapokig is nyugodtan elhúzhatják? Az iponnál volt egy ilyen esetem hogy bevittem egy routert és hónapokig nem történt semmi Ők pedig hárítottak a hivatalos szervizre mert az adott márkát nem Ők szervizelik.

(#13192) Degeczi válasza vasi89 (#13191) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Persze, a bolt is köteles átvenni, ha a vevőnek úgy egyszerűbb!
(hiszen szerviz gyakran csak Budapesten van, míg boltok sokfelé)

(#13193) optikus válasza vasi89 (#13191) üzenetére


optikus
senior tag

nem ertem ezt a 7 napot? ilyen nincs. ahol vetted ott van ra egy ev kotelezo jotallas. mivel veluk allsz jogi kapcsolaban igy ok kotelesek intezni a garanciazast (hogy az most javitas vagy csere az az o gondjuk). neked a vasarlas helyire kell vinned, ott at kell hogy vegyek.
a javitas idejere nincs konkret megkotes, annyi van hogy torekednie kell 15 napon beluli javitasra. ez a torekedes sok mindent takarhat, de az minimum elvarhato hogy a szervizig valahogy eljuttassak. ha nem akkor panaszkonyv, aztan magyarazkodjanak.

Buy books not gear.

(#13194) vasi89 válasza optikus (#13193) üzenetére


vasi89
addikt

Mindig erre hivatkozik a MM, csak eddig soha nem vettem náluk elektronikai cuccot. De több ismerősöm is jelezte h elküldték mert hogy 7 napig kötelesek cserélni de utána elküldenek h vidd márkaszervizbe. Az ipon pedig átvette de 2 hónapig húzódott az egész mert h nem ők szerelik és ezzel mindent elintéztek...

(#13195) asdf_


asdf_
veterán

Amennyiben kotelezo jotallasra iteltetett 10e ft feletti vasarlasi erteku cuccrol beszelunk, a vevo valasztasa szerint a kotelezo jotallas teljes tartama (1 ev) viheti vagy a vasarlas helyere, vagy a szervizbe. Ahol megvetted, onnan semmikepp nem hajthatnak el, vagy ha ezt teszik, adjak irasba es mar be is lehet jelenteni.
Erdemes azonban megjegyezni, hogy ha kulonosebb problema nelkul megoldhato, akkor celszeru egybol a szervizbe vinni, ezzel ertekes napokat lehet nyerni. Ertelemszeruen, ha 10 km a MM es 50 a szerviz, aminek amugy mas okbol nem jar a kornyeken az ember, ott ez nem opcio.

(#13196) Degeczi válasza vasi89 (#13194) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Csak 3 napig kötelesek cserélni!
(akkor is csak komoly, használatot akadályozó hiba esetén)

(#13197) asdf_ válasza 0Li (#13188) üzenetére


asdf_
veterán

Szepen irsz egy emailt (meg ma!), amin a kezbesitesi jelzest es az olvasottsagi jelzest is bekapcsolod (foleg az elsot!), hogy a szombaton megkapott monitorod hibas, ennek tenyet ezuton kozolted, es a monitort futarral a mai napon feladtad nekik. A tobbit oldja meg o, az o dolga.
Es jelezd az emailben, hogy a termeket a vonatkozo jogszabalyok szerint nem javithatja, cserelni koteles, igy a Dell altal csereberelt, javitott, refurbished cuccal ne is kiserletezzen (pl. hogy magahoz hivarja ki a dell garifutart), kizarolag vadonatuj, sertetlen lezarasu termeket fogadsz el.
Vagy zsirozd le a Dell ugyfelszolgalattal, hogy mivel 3 napos a cumo, jogszabaly szerint kizarolag uj termeket kaphatsz, ilyet kuldjenek, vagy lepattintod a futart a fenebe.

[ Szerkesztve ]

(#13198) vasi89 válasza Degeczi (#13196) üzenetére


vasi89
addikt

Nem vagyok teljesen tisztában a MM feltételeivel ezért hülyeséget nem akarok íri. Lényeg h ezt a 7 napot szokták emlegetni h utána már nem rájuk tartozik vidd Te magad szakszervizbe. De este majd kiderül aztán majd jelzem itt is h mennyire készségesek. De Thomson szervizzel még nincs tapasztalatom. Szerencsére eddig nem volt gond a termékeikkel. Viszont mással van úgyhogy előre látom a hetek-hónapokig elhúzódó cirkuszt :(

@asdf_: Nem is a km a gond hanem az h a megjelölt szerviz 10-15ig van nyitva hétközben. Emiatt csak nem veszek ki szabadságot.

[ Szerkesztve ]

(#13199) optikus válasza vasi89 (#13198) üzenetére


optikus
senior tag

kehet hogy kevered (vagy ok) az elallassal. ez mar egy jo ideje 14 nap.

Buy books not gear.

(#13200) Archttila válasza optikus (#13199) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Igen tavaly Julius ota mar 14 nap

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.