Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13251) optikus válasza Atapi (#13245) üzenetére


optikus
senior tag

en nem lennek ebben olyan biztos, ha itthoni ceg csinalta akkor arra az itthoni szabalyok vonatkozhatnak, beepitett alkatreszre is van gari de mintha arra csak 6 honap lenne. mar a fene tudja hogy van utana kene olvasni. az biztos hogy valaki ocsojanoskent vesz kintrol egy cuccot az ne csodalkozzon ha itthon nem nagyon akarnak foglalkozni vele mert a garis szerviz az egyik cegnek se egy nagy biznisz...

Buy books not gear.

(#13252) Superhun válasza Eddie141 (#13249) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A magyar jogszabályok értelmében a pénzvisszafizetés a legkedvezőbb a vásárló szempontjából. Ez az esetek 90%-ában az is, most peched volt a memóriaárak jelentős emelkedése miatt.
Én a helyedben egyébként bepróbálkoznék a memória gyártójánál is, mert ők mindenképpen ugyan olyan típusra vagy hasonló paraméterűre cserélik a visszaküldött terméket. A postaköltséget azonban neked kell fizetned. Végig kell gondolnod, hogy megéri-e.

(#13253) Archttila


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Rendeltem a SuperGamer-tol egy jatekot. Elotte direkt lebeszteltem a fickoval Skype-on, hogy csak akkor kuldje el ha a jatek doboza ANGOL, sertetlen szep allapotu. (papirdobozrol van szo)
Erre ma hozz a futar es mit latok? Szlovak! :W A doboz pedig nyomott! :W

Ha ezt tudom akkor nyilvan meg sem rendelem, foleg, hogy gyujtemenybe menne a jatek!

Termeszetesen elallok a vasarlastol, viszont azt nem tudom, hogy jelen esetben ki allja a termek visszajuttatasanak a koltseget.

[ Szerkesztve ]

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#13254) Attix82 válasza Archttila (#13253) üzenetére


Attix82
őstag

Sajnos Te.

(#13255) axioma válasza Attix82 (#13254) üzenetére


axioma
veterán

Mar miert?
Nem olyan termeket kapott, mint amire a vasarlasi szerzodes szolt.
[Nyilvan az esetben, ha a skype beszelgetes bizonyithato, jobb lett volna ezt emailben irni meg nekik...]

[ Szerkesztve ]

(#13256) optikus válasza axioma (#13255) üzenetére


optikus
senior tag

hat sztem tobb okbol, atvette es a skypeos igergetes az nem hinnem hogy szerzodes. becumiztattak. nem baj kaptak egy negativ reklamot. en a helyeben a skypeon megdumalnam hogy ha nem akarnak egy vasarlok konyvebe valo beirogatast akkor nyeljek be a visszapostat.

Buy books not gear.

(#13257) 0Li válasza 0Li (#13185) üzenetére


0Li
aktív tag

Hello!

Lezárult az ügy. Kellemesen csalódtam a Monitorguru-ban. Kár volt megijednem a szituációtól. A kezdeti kommunikációs nehézségek után(email) sikerült telefonon beszélnünk és egyeztetni a problémát. Ez azt eredményezte, hogy a 9-én vásárolt, 10-én hibákat produkáló, majd 13-án visszaküldött monitorom helyett ma reggel meg is érkezett az új, bekalibrálva. Semmilyen extra kiadásom nem keletkezett, mert a csomagküldés költségét a bolt visszatérítette. :R

Csak szerettem volna megosztani a tapasztalatom.

Üdv

(#13258) KG19920818


KG19920818
csendes tag

Sziasztok!

Pár napja írtam a milyen processort vegyek topikba itt az oldalon, hogy nem jó az FX6300 prcessorom, hogy nem indul el stb...! Akkor azt mondtátok, hogy az alaplap nem bírja el (SUS M5A78L-M LX3) bevittem itt nálunk szervízbe a gépet egyébként aprocessort az Aqua boltba vettem a Polus üzletházban a lényeg, hogy bevittem itt nálunk Fejér megyében egy szervízbe berakták egy másik alaplapba és nem indult el ott sem így a processor hibás na és most jön a csavar ez már a második processor ami hibás mert dec.06 vettem náluk egy fix6300 processort, geforce gtx 760 videókártyát, 500w Chipset tápegységet haza hoztam berakták itthon a processort és az se indult vissza vittük pestre azt mondták 2 hét és bevizsgálják jó felhívőm őket 2 hét után mert basztak felhívni vagy e-mailt írni felhívom őket ide kapcsolnak oda kapcsolnak próbáljam meg jövőhéten őké felhívtam őket akkor csináltak nekem egy 3400 Ft-os telefon számlát 4 hét után bement barátnőm hozzájuk mert ő Pesten lakik és mondta hogy ez van hogy mondjanak valamit csávó megszólal ja már kicserélhetjük oké kicserélték haza hoztam a processort és megint szar!!! Ilyenkor mit lehet csinálni? Vissza követelhetem a pénzem?? Ha pöcsösködnek feljelenthetem őket a Fogyaszót védelemnél? Mit lehet ilyenkor csinálni mert ez már röhej, hogy második processor is szar!!!

Segítsetek!

(#13259) Attix82 válasza axioma (#13255) üzenetére


Attix82
őstag

A gond ezzel, hogy meg elállás se lehetséges mivel nem jött létre a két fél között a szerződéskötés. Ami abból áll, hogy írásba (emailen) kap az ember egy megrendelőt, amin minden fontos információ rajta v an.

Egy Skype nem tekinthető semmilyen formában szerződéskötésnek.

Jogileg még elállás sem lehet.

(#13260) Archttila válasza Attix82 (#13259) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Kozben elnezest kertek a kellemetlensegert, es termeszetesen viszaveszik a jatekot.

Tisztelt XY,

ez rettenetesen kínos! Alig hittem a szememnek a raktárban. Eddig mindi angol borítóval volt raktáron. Most először kaptunk cseh borítóval, meg sem fordult a fejemben, hogy más érkezhet, ezért is állítottam olyan magabiztosan, hogy angol lesz.

Kérem legyen kedves megírni a számlaszámot, amire a teljes kifizetett összeget visszautalhatjuk Önnek, illetve a címet, ahova a futárt küldhetjük a csomagért.

Elnézését kérem az okozott kellemetlenségekért!

üdvözlettel

XY
Sales Manager

[ Szerkesztve ]

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#13261) Attix82 válasza Archttila (#13260) üzenetére


Attix82
őstag

Szuper. Ezért mondom mindenkinek, hogy az elállást is lehet diplomatikusan szerényen közölni, vagy a problémákat. És biztos vagyok benne , hogy jól fog végződni a kimenetel.

(#13262) axioma válasza Attix82 (#13259) üzenetére


axioma
veterán

Bar idokozben lezarult es kedvezoen, en ugy ertettem azt a mondatot es annak megfeleloen valaszoltam, hogy a megrendeles is megtortent, es mellette beszelte le Skype-on a reszleteket. Mondjuk en ha ilyen van, hogy nem egyertelmu hogy melyik valtozat de nem mindegy, lebeszelem elore, es utana meg irasban is elkuldom, a megrendelessel minel jobban osszerendelve (megjegyzes mezo, vagy emiatt inkabb email megrendeles, vagy megrendeles megtortente utan a rendelesszammal es a beszelgetesre hivatkozva email "emlekezteto").

(#13263) Archttila válasza Attix82 (#13261) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Remeljuk!

Azonnal kertek szamlaszamot, a futar pedig Szerdan jon a jatekert.

[ Szerkesztve ]

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#13264) bullseye válasza KG19920818 (#13258) üzenetére


bullseye
addikt

Azért ha van egy kis időd, bevizsgáltathatnád pl. az alaplapot is, hátha az teszi tönkre a procikat.
És ha írásban rendeznéd velük a garanciát, akkor valakivel olvastasd el előtte a szöveget. No offense.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#13265) Icee


Icee
csendes tag

Üdv!

Nos, úgy néz ki még sincsenek csodák. A PCX-től 21 ezer forintért rendelt Tesoro Durandal Ultimate G1NL(MX blue), tehát a világítós, csuklótámaszos, extrákkal szerelt billentyűzet helyett, a G1N kistesót kaptam. :(
Ellenőríztem utólag is a rendelést, tutira G1NL-t rendeltem és a termékhez kapcsolódó képeken is ez szerepelt.
Logikusnak tűnne, hogy a tévedésükből adódóan ezek után postafordultával küldjék nekem azt, amit rendeltem, tehát a G1NL verziót. Azóta viszont valószínűleg észbe kaptak, mert már a kínálatban sem szerepel...Gyakorlatilag a G1N árán árulták a G1NL-t, végül mégis G1N-t küldtek.
Szóval, Ti mit tennétek a helyemben? Mik egyáltalán a lehetőségeim?
Valaki javasolta, hogy egyszerűen álljak el a rendeléstől, azonban ez különösebben engem nem kárpótol a kiesett idő, macera után, és ettől még billentyűzetem nem lesz. Ráadásul valószínűleg várhatok további egy hónapot a pénzemre...

(#13266) asdf_ válasza Icee (#13265) üzenetére


asdf_
veterán

Elallsz hibas teljesites miatt es igy a visszautat ok fizetik, anyagilag igy jossz ki belole a legjobban. Ha siman elallsz, akkor viheted be/kuldheted vissza sajat penzen.

(#13267) Icee válasza asdf_ (#13266) üzenetére


Icee
csendes tag

Szóval a postát mindenképp buktam a hülyeségük miatt? Király. :)

[ Szerkesztve ]

(#13268) jerry311 válasza Icee (#13265) üzenetére


jerry311
nagyúr

Ha nem azt küldték, amit rendeltél, akkor neked nulla forint bukóval kellene kijönni az ügyletből.
Hogy ezt milyen nehéz/könnyű lesz megvalósítani, az már más kérdés.
Egyértelmű, hogy a végén nem lesz G1N billentyűzeted sem, nemhogy G1NL és rá fog menni még pár óra az életedből, ha csak azt az időt számolom, amíg aktívan foglalkoznod kell vele.

[ Szerkesztve ]

(#13269) Griff55


Griff55
senior tag

Üdv! MSI R9 280X vga-m Battlefield 4 multizás közben behalt. Fekete képernyőt dobott és nem reagált semmire a gép. Jó rendben újraindítás majd bootoláskor megint fekete kép... Ha csökkentett üzemmódban indítom a gépet csak akkor adott képet de ugye akkor a kártya gyakorlatilag nincs használatban. Vissza lett küldve a boltnak, a kártya státusza kb egy hete az, hogy bevizsgálás alatt. Szerintetek mikor kapok kézhez egy működő kártyát? Mire számítsak? Köszönöm előre is a válaszokat (Ja és a kártya teljesen szakszerűen volt használva, nem volt húzva, az afterburner szerint a hőfok is megfelelő volt)

PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256

(#13270) optikus válasza Griff55 (#13269) üzenetére


optikus
senior tag

erre nem lehet egyertelmu valaszt mondani. joxabaly szerint 15 nap amire torekednie kell a javitoknak. ebben a torekedni a kulcsszo, ez nem hatarido csak egy gumiszabaly. valoszinuleg ennel sokkal tobb lesz, pl egy honap, foleg ha kikuldik a gyartonak az nezegeti aztan visszakuldi. eselyes hogy elso korben frissitenek egy biost aztan csokolom. ujra visszaviszed ujra egy honap. ja es erre sincs limit barhanyszor jatszhatjak. a harmadik utan mar joggal kerhetsz cseret (vagy penzvisszafizetest) de erre sem kotelezettek. :C

Buy books not gear.

(#13271) Griff55 válasza optikus (#13270) üzenetére


Griff55
senior tag

Ó basszuskulcs :((( Hát mindenesetre köszönöm, remélem azért ezt nem lépik meg

PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256

(#13272) jerry311 válasza KG19920818 (#13258) üzenetére


jerry311
nagyúr

Ilyenkor azt lehet csinálni, hogy kidobod az alaplapod és hálát adsz a boltnak, hogy cserélik a lapod által elégetett procikat.

(#13273) vasi89 válasza Icee (#13267) üzenetére


vasi89
addikt

PCX-nél egész korrektek. Egyszer a saját hibámból rendeltem tévesen, de benne voltam a 3 vagy 5 napban, nem tudom pontosan mennyi. De azonnal visszaadták a pénzem. Így, hogy az Ő hibájuk az egész, szerintem nem fognak kitolni veled. Habár hallottam már rosszakat is róluk, hogy visszaküldött cuccokkal hogy variálnak. Én mindig személyesen megyek hozzájuk, így nem volt még gond.

(#13274) Icee válasza vasi89 (#13273) üzenetére


Icee
csendes tag

Egy másik srác ugyanígy járt, ugyanezzel a termékkel, de végülis az lett a dolog vége, hogy ma jön érte a futár és valószínűleg le fogom vásárolni az árát. Az oda-vissza postát így ők állják, úgyhogy fogjuk rá, hogy korrektek voltak. :) Remélem a visszaküldött billentyűzet bevizsgálásánál nem lesz szívózás...

Köszönöm a segítséget! :)

(#13275) Icee válasza vasi89 (#13273) üzenetére


Icee
csendes tag

Remélem azért nem nézegetik sokáig, és a bevizsgálás nem hosszabbítja meg napokkal a levásárlásom szállítását... :U

(#13276) gerii


gerii
addikt

Üdv!

A kérdésem ez lenne, nem találtam rá választ:
Webshopból rendelnék egy fényképezőt, és személyesen venném át (a bolt 5 percre van), akkor is érvényes lenne az internetes vásárlásra vonatkozó 14 nap elállási jogom?
Köszi!

(#13277) asdf_ válasza gerii (#13276) üzenetére


asdf_
veterán

Igen.

(#13278) jerry311 válasza gerii (#13276) üzenetére


jerry311
nagyúr

Ilyen esetekben általában nem érvényesíthető a 14 napos elállási jog, ami ugye távollévők közt történt szerződéskötésre alkalmazható. Az ilyen esetek 99%-ában ugyanúgy történik a vásárlás mintha simán a boltban vetted volna. Tehát gyakorlatilag minden lehetőséged megvan rá, hogy áttanulmányozd a vásárolni kívánt terméket ott helyben.
Persze van bolt ahol ettől függetlenül megkapod a 14 napot.

(#13279) asdf_ válasza jerry311 (#13278) üzenetére


asdf_
veterán

A jog szerint -maganszemely eseteben- el az elallasi lehetoseg neten rendelek, szemelyesen veszem at eseteben, az, hogy a boltok mit mondanak, az meg ezugyben lenyegtelen, ugyis a torveny erosebb.
Az, hogy vevokent az 50 meterre levo boltbol netesen rendelni, majd elallni nem eppen tunik etikusnak, korrektnek, az szinten teljesen masik kerdes.

[ Szerkesztve ]

(#13280) jerry311 válasza asdf_ (#13279) üzenetére


jerry311
nagyúr

Ha csak megrendelés internetes és a tényleges vásárlás a boltban történik, akkor az összes papíron az lesz, hogy az te ott személyesen megvásároltad. Lehet menni bárhova, senki sem fogja megítélni a 14 napot. Hiszen a szerződés a vásárlással jött létre, nem a megrendeléssel, ezt le is írják kb. mindenhol, és ha nem mész a cuccért, akkor nem küldik rád a behajtót, hiszen nem történt fizetés nélküli vásárlás.

Ha ki is van fizetve az egész és a "szállítási mód" személyes átvétel, akkor megvan a szerződés távollévők közt és megkapod a 14 napot is.

(#13281) Attix82 válasza jerry311 (#13280) üzenetére


Attix82
őstag

Amikor Te megrendelsz neten egy terméket, és az üzlet visszaigazolja (nem az automatikusra gondolok), akkor már a szerződés megköttetett a két fél között.

(#13282) Dexter-2000 válasza jerry311 (#13280) üzenetére


Dexter-2000
őstag

sziasztok sajnos olyan helyzetbe keveredtem amit nem tudok már hogyan kezelni ezért hozzátok fordultam
ipontól vettem egy monitort.
előreutaltam, kihozták, kibontom. Tesztelem (mer ilyenkor az az első hogy VAN-E rajta pixelhiba)
észre is vettem nem 1 db ot! kb 15 db volt egy helyet igaz nagyon aprók, és egy elszíneződést is.
( mondom nézd már ott a kisgöncöl! :DDD )

még aznap írtam nekik egy levet, hogy kéne vele valamit kezdeni, rá két napra jött is a futár.

most ott tartunk hogy csak az elszíneződést vették észre!!! nem igaz ha már ilyen helyen dolgoznak akkor vegyenek szemüveget ha nem látják :W(küldtek egy képet a monitorról hogy karikázzam be hol találhatóak, persze az is megvolt.)

azt írták utoljára hogy a gyártó nem vállal garanciát arra az 1 db ra mit láttak (és szerintük az pixelhiba)
de a beszállítóval még egyeztetnek.

most akkor mi legyen?
netes rendelés esetén ügyebár 14 napon belül visszakérhető a pénz.
most akkor utaltassam vissza és rendeljek újat? ehhez nincs kedvem, se türelmem...

Szépnapot!

(#13283) jerry311 válasza Attix82 (#13281) üzenetére


jerry311
nagyúr

Azért ez elég ritka, a legtöbb esetben csak automata levél jön, hogy "köszi befogadtuk a rendelésed", majd később egy újabb automata levél, hogy át lehet venni.

(#13284) Attix82 válasza jerry311 (#13283) üzenetére


Attix82
őstag

Ha csak automata megy ki, akkor valóban nincs szerződéskötés.

(#13285) jerry311 válasza Dexter-2000 (#13282) üzenetére


jerry311
nagyúr

Válasszuk ketté:
1, Az LCD osztályától függően garanciálisan cserélhető a monitor, ha X arányú (sub)pixel hibás. Az általános és kötelező érvényű garancián felül a gyártó adhat kedvezőbbet.
ISO (a számokat pixel / millió pixel arányban kell érteni)
Az LCD sajnos ilyen buli, Class 0-t általában csak orvosi felhasználásban találsz, nyilván az ára is olyan. Class 1-2 pedig megenged néhány hibás pixelt, tehát hiába nem 100%-os a panel, attól még az jónak tekintett. Kb. mint amikor az ötöst, már megkaphatja a diák 95%-tól, nem kell mindent tudnia.

2, megrendelted, kihozta a futár, nem tetszik, visszaküldöd 14 napon belül. Ez egy kiskapu a pixelgaranciára is, ami ennél ugye nyilván kedvezőtlenebb. Vagy olyan boltból kell rendelni, ahol a törvényi kötelezőn felül teljesítenek. A bolt neve lényegtelen (nem az ipon, náluk még nem vásároltam), velem teljesen korrektek voltak, a 3. monitort tartottam meg, mert azon nem volt subpixel hiba sem, de a bolt adott 3 naptári nap subpixelre vonatkozó azonnali cseregaranciát.

Attix82
Egyszer berendeltünk a Dell HU-tól mindent kb. A weblap nem számolta át az EUR árakat HUF-ra, de HUF-ot írt mögé. 9000 EUR-ra 2.7M HUF helyett 9000 HUF-ot írt. Ott is csak automata visszaigazolás jött. Nyilván bebuktuk, de egy próbát megért. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#13286) jerry311 válasza Dexter-2000 (#13282) üzenetére


jerry311
nagyúr

Amit az előzőből kifelejtettem vagy legalábbis kifejezetten nem írtam le, de remélem érthető belőle:
Az LCD panel osztálya és a látható pixelhibák száma alapján vagy eléred a garanciális küszöböt vagy nem.
Ha nem, akkor nem kötelezhető cserére sem a kisker, sem a nagyker, sem a gyártó.
A 14 napos elállási idő megillet, tehát simán visszaküldheted, de ezzel bukod a szállítási költségeket.

(#13287) Dexter-2000


Dexter-2000
őstag

fúúúha

ha az elszíneződés még nem is lenne akkor azt mondom oké

jól van minden esetre köszönöm akkor még átgondolom a dolgot még egyszer

Szépnapot!

(#13288) jerry311 válasza Dexter-2000 (#13287) üzenetére


jerry311
nagyúr

Fénykép van? Jó lenne látni miről beszélünk, nemcsak elképzelni. :B

(#13289) asdf_ válasza jerry311 (#13288) üzenetére


asdf_
veterán

Arról nem is beszélve, hogy ilyen esetben automatikusan fényképpel kellett volna reklamálni, mert biztosamituti. Kb. mindenkinek van már egy makróképes mobilja, célszerű nem szivatni magunkat és csinálni par fényképet a problémáról.

(#13290) gerii válasza asdf_ (#13279) üzenetére


gerii
addikt

Köszi a válaszokat, jerry311 neked is! Nyilván nem visszaélésből venném így, hanem azért mert nem sok tesztképet találtam a masinától, így ha rossz képeket készítene visszavinném. Az említett boltban a legolcsóbb az országban, így merült fel ez az érdekes kérdés.
Végül bementem és szóban megrendeltem, csak jó lesz, a boltot is már régóta ismerem. :)

(#13291) Biznisz Elek válasza jerry311 (#13283) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Tevedes. Attol hogy automata kuldi azt hogy megerkezett a neten rendelt cucc az akkor is egy visszaigazolas. Igy ebben az esetben is lehetseges az elallas ha szemelyesen mesz. Ez mar szerzodesnek szamit. Szemely szerint csak szemelyesen vasqrolok mindent de amit lehet azt elotte a neten megrendelem pont ezert hogy ha megse tetszik vissza tudjam vinni. Ez mar nem egyszer jol jott. De az uj szabaly szerint csak maganszemelyre es csak 10eft feletti termekre vonatkozik az elallas. Udv

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#13292) Attix82 válasza Biznisz Elek (#13291) üzenetére


Attix82
őstag

"Attol hogy automata kuldi azt hogy megerkezett a neten rendelt cucc az akkor is egy visszaigazolas"

Automatikus visszaigazolás csak egy igénybejelentő, hogy Te olyat szeretnél. Nem szerződéskötés.

Szerződéskötésnek az üzlet által küldött megrendelő, vagy az átvételkor kiállított számla minősül.

(#13293) Biznisz Elek válasza Attix82 (#13292) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Nem az elso emailre gondolok hogy rogzitettek a megrendelest. Hanem amit a kovetkezo alkalommal kuldenek amikor atveheto a termek.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#13294) Superhun válasza Biznisz Elek (#13291) üzenetére


Superhun
Topikgazda

"es csak 10eft feletti termekre vonatkozik az elallas"

Nem a jótállásra gondoltál véletlenül?

(#13295) Biznisz Elek válasza Superhun (#13294) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Bocsanat. Igen.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#13296) Dexter-2000 válasza jerry311 (#13288) üzenetére


Dexter-2000
őstag

van de azt a cég küldte hogy karikázzam be hogy hol található.
így nem hiszem, hogy sokra mennénk vele.

+1 a pixelhiba és az elszíneződés azt teljesen más nem?
mert azért nem mindegy szerintem....

Szépnapot!

(#13297) jerry311 válasza Dexter-2000 (#13296) üzenetére


jerry311
nagyúr

Ha az LCD panelen valahol elszíneződés van (ami nem pixelhiba), akkor mint írtam az vagy gyártási hiba vagy csomagoláskor/szállításkor/tároláskor keletkezhetett. Ha gyári hiba, az a gyártó felelőssége ha a szállításkor keletkezett az megint nem a te felelősséged. Persze, hogy kié az sosem fog kiderülni, mert a gyári becsomagolás után valószínűleg te voltál az első, aki kibontotta.

Persze azért felmerül a kérdés, hogy
- milyen hiba az, amit a szerviz nem lát meg?
- milyen szervizes az, aki nem lát meg pixelhibát, elszíneződést?

Régen jellemző volt elöregedő panelekre is, de ez ugye egy új monitor.

(#13298) whited


whited
addikt

sziasztok
laptopszalonnál vettem gépet még szeptemberben, ha bajom lenne vele a gari időn belül, akkor ha viszem a számla másolatot, mivel az eredetit leadtam akkor megcsinálják a garanciáztatást?
mert van warranty book-m de azt nem töltötték ki

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#13299) TBMC


TBMC
addikt

sziasztok!

segiotsegeteket szeretnem kerni, surgosen amennyiben tudtok, s elore is koszonom!

12.17.-en leadtam edigitalban egy routert mert nem mukodott, garancias volt meg boven masfel evig.
azota fel sem hivtak, semmi informaciom nincs a termekrol, a 30 nap boven lejart. ma hivtam oket semmi informacipojuk nincs a termekrol azt mondtak, majd erdeklodjek jovohet vege fele, addigra talan lesz valami.. picit felhaborodtam.

szeretnek szemelyesen is befaradni, hogy jocskan tul vagyunk a 30 napon, s, azonnali csret vagy penzvisszafizetest szeretnek.

tudnatok segiteni, esetleg belinkelni 30 napos garancias javitasi idot meghalado intezkedesek ervnyesitesere szolo cikkelyt, barmit?

elore is koszonom!

:R

markbellus.hu 

(#13300) 313313 válasza TBMC (#13299) üzenetére


313313
addikt

Mennyi idős a termék?
Azt vedd figyelembe jó eséllyel csak jan elején tudták továbbítani...
Nincs már semmi meghatározó a javítás idejére, törekedni kell a 14 napra. Max fenyegetőzhetsz/beírhatsz vásárlók könyvébe. Aztán fogyasztóvédelem/bíróság...
Ha túl vagy az első éven, akkor örülj, hogy foglalkoznak vele, lehet gyártónak küldik ki, ami időigényesebb...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.