Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13301) jerry311 válasza TBMC (#13299) üzenetére


jerry311
nagyúr

Nehéz lesz belinkelni a 30 napos szabályt, mert már nincs olyan.
Cserébe 15 napra kell törekedni a vásárló jelentős érdeksérelme nélkül.
Vagy sikerül vagy nem, Fogyvédelem, békéltető testület vagy ha elmész addig akkor bíróság majd kimondja, hogy jogosan jártak-e el.

(#13302) TBMC válasza 313313 (#13300) üzenetére


TBMC
addikt

koszonom a valaszokat. tehat ez korant sem egyszeru tortenetnek igerkezik.

2013.12.12.-en lett vasarolva a keszulek. 2014.12.01.-jen megadta magat, de kulfoldon volt a ceg vezeto, s ezaltal 12.17-en tudta csak bevinni s leadni.
egy 50.000ft erteket meghalado d-link routerrol van szo, 3 ev garanciaval.

ezt kovetoen azota semmi fele informacionk nincs a termekrol pedig ahogy igertek 12-20napon belul hivni fognak. azota bo 30nap telt el, s nem is jelentkeztek. a mai napon felhivtuk oket, de semmifele erdemi informacioval nem tudtak rendelkezni csak annyival, majd erdeklodjuk 1-2het mulva ismetelten.. ezt elegge felhaboritonak tartom.

tehat akkor semmit sem tudunk tenni, max beirni a vasarlok konyvebe?

markbellus.hu 

(#13303) optikus válasza TBMC (#13299) üzenetére


optikus
senior tag

semmilyen tenyleges lehetoseged nincs, se cserere se penzvisszara. koszonjuk unio, koszonjuk jogalkoto :R

annyit tudsz tenni hogy megkerdezed hol tart az ugy. a torekedes altalaban azt takarja hogy o mint forgalmazo minel haarabb tovabbkuldte a szerviznek. kerdes ez megtortent e idoben vagy mondjuk csak most hogy rajuktelefonoztal ;) ha nagyon nem vagy elegedett a valasszal akkor beirhatsz a vasarlok konyvibe. elvben kerheted a cseret vagy a penzt is, de azt konnyen lehet hogy megtagadjak, altalaban ehhez 2-3 szervizes korre van szukseg es meg akkor se kotelessek. van meg egy olyan opcio hogy ha nagyon nem megy a szervizeles akkor te javittatod meg es ok kifizetik. de erre igen kicsi az esely, hisz ahhoz vissza kene szerezni a cuccot, szerviz kene ami elvalalja, zsebbol ki kell perkalnod majd rajtuk behajtani, szoval ez (plane egy router aranal) nem hiszem hogy realis ut.

Buy books not gear.

(#13304) optikus válasza TBMC (#13302) üzenetére


optikus
senior tag

ja hogy ez 1 even tuli. hat akkor cumi van, mert ilyenkor semmire sem kotelezettek csak amennyire jofejek. sajna ezt nem szeretik reklamozni de az 1 ev kotelezon tuli gari az mar a kutyavacsora, szep nagy igeret gyakorlatban meg semmi kotelezettseguk nincs.

Buy books not gear.

(#13305) 313313 válasza TBMC (#13302) üzenetére


313313
addikt

A kötelező 1 év lejárt. Már a gyártó intézi a garanciáztatást, azért az ilyen hosszadalmas idő, + még az ünnepek is bekavartak...
Már kevesebb támadási felületük van, önként vállalt garancia, saját feltételeikkel.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#13306) Jester01 válasza 313313 (#13305) üzenetére


Jester01
veterán

Igen, ha ezt a vásárláskor közölték. Ha csak annyit mondtak, 3 év garancia, akkor jogosan feltételezi a vásárló, hogy ugyanazokkal a feltételekkel van az utolsó 2 év is mint az első. Ezért szokták 1+2 év formában írni.

Jester

(#13307) TBMC válasza Jester01 (#13306) üzenetére


TBMC
addikt

szamomra ez erthetetlen. semmifele ilyesmit nem mondtak, szimplan, hogy 3 ev teljesokoru garancia vonatkozik ra.

markbellus.hu 

(#13308) Attix82


Attix82
őstag

Épp rendelek egy átalakítót és ezt látom a rendelési menetbe. Érdekes.

Személyes átvétel ingyenesen üzleteinkben (ÁSZF 4.5 alapján - Bolti átvétel esetén megrendelése foglalásnak minősül, átvételkor válik szerződéssé, így nem vonatkozik rá a 14 napos elállási jog)

4.5 Személyes átvételkor élhetek-e a vásárlás utáni 14 napon belül elállás jogával?

Ha szaküzletünk egyikében személyesen veszi át a terméket, abban az esetben erre nincs lehetősége, ugyanis egyrészt vásárlás előtt személyesen is meg tud győződni a vásárolni kívánt termék műszaki paramétereiről, tulajdonságairól, így a döntéshozatalhoz szükséges jogai nem korlátozottak; illetve internetes megrendelése nem minősül vásárlásnak, csupán foglalás, ami alapján megrendeljük Önnek a terméket és azt üzletünkben személyesen megvásárolhatja.

(#13309) jerry311 válasza Attix82 (#13308) üzenetére


jerry311
nagyúr

Szerintem ez a helyes jogértelmezés és még csak nem is vagyok kereskedő. :U

(#13310) asdf_ válasza Attix82 (#13308) üzenetére


asdf_
veterán

^C ^V @NFH ;)

(#13311) optikus válasza Attix82 (#13308) üzenetére


optikus
senior tag

probalnak kibujni alola.

Buy books not gear.

(#13312) Attix82


Attix82
őstag

Mikor tekinthető létrejöttnek a szerződés?

A szerződés akkor jön létre, tehát amely időponttól kezdve abból a felekre nézve jogok és kötelezettségek származnak, ha a kereskedő a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben (ez a gyakoribb) vagy például telefonon értesíti a fogyasztót a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról (a futárcégnek való átadásáról) vagy az üzlethelyiségben való átvétel lehetőségéről.

Automatikus emailükbe ez van:
Ez egy visszaigazoló e-mail, melyet rendszerünk automatikusan küld a rendelés beérkezéséről és feldolgozásáról.
Ezen levél a telefonos vagy emailes egyeztetésig kizárólag tájékoztató jellegű, nem minősül árajánlatnak, illetve szerződésnek sem.

Vagyis ha Ők visszagazolnak, hogy oké a buli, onnantól kezdve bármit mondhatnak / írhatnak.

(#13313) bullseye válasza Attix82 (#13308) üzenetére


bullseye
addikt

Szerintem ez teljesen rendben van, csak kérnék egy 24-48 órás tesztet a boltban. ;]

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#13314) Henker2


Henker2
addikt

Üdv!

Van egy Gigabyte GTX 770 -es VGA kártyám. A cég ahol vásárolva lett 2 év garanciát adott rá. De a Gigabyte kártyákat most mindenhol 3 év garanciával árulják.

A kérdésem az lenne, hogy valahol, vagy valahogyan lehetne-e gyártói garanciáztatni? Mi enne a menete?

Mert sajnos idén augusztusban a gari lejár!

Köszi a válaszokat!

Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G

(#13315) optikus


optikus
senior tag

sztetek egy ugyfelszolgalat (netes/fb) mi alapjan mondja azt hogy 30 nap a valaszadasi hatarido? van ennek valami joxabalyi hattere? ha igen melyik az merre keressem? dolog lenyege hogy olyan blokkot allitottak ki amin nemletezo tetelek vannak amik a vegosszeget ugyan nem befolyasoljak de sztem a dolgozok trukkolnek valamit. eddig 3 ugyfelszolgalatnak irtam, egyik mutogat, hogy nem ok az illetekesek, masiknal nem is valaszoltak (ezzel is mit lehet kezdeni?), harmadiknal 30 napos hataridore hivatkoznak. sztem kivarasra jatszanak.

Buy books not gear.

(#13316) BMWFan


BMWFan
aktív tag

Sziasztok, vettem a neten egy, a Raiffeisen banktól ajándékba kapott telefont, az eladó állítása szerint. Na most, nincs hozzá számla (elvileg nem is volt) és a jótállási jegy sincs kitöltve. Az eladó állítása szerint felhívta az ügyfélszolgálatot, és azt mondták ott hogy imei szám alapján megy a garancia, semmit nem kell kitölteni. A jótállási jegyen viszont az van, hogy csak azzal érvényes. Ilyenkor mi van?

(#13317) optikus válasza BMWFan (#13316) üzenetére


optikus
senior tag

en biztos nem vettem volna meg. mi a gari arra hogyha gond lesz akkor valoban leszervizelik igy? addigra az eladod szoren szalan felszivodik.
hivd fel te is ezt az ugyfelszolgalatot es kerdezd meg. no meg azt is hogy adjak irasba vagy toltsek ki a jotallasit.

Buy books not gear.

(#13318) op9


op9
aktív tag

Sziasztok!

Van egy ASUS Sabertooth Z77-es alaplapom 3 év kisker garanciával, ami majd novemberben járna le.
Viszont a kisker megszűnt, így nem lehet náluk érvényesíteni a garit.
Mondtak olyat, hogy ha ki lehet deríteni, hogy melyik nagykerből származik, akkor oda vissza lehet vinni.
Ez mennyire igaz, és honnan lehetne kideríteni?

Az alaplapra van 5 év gyártói garancia.
Az ASUS magyarországi telefonszámát hívtam, de kapásból 3 lehetőség közül kell választani (talán telefon, laptop/EEPC, és valamilyen router beállítással kapcsolatos), de egyik sem PC alkatrész.
Online Chat hibás javascript (bár ezt most megnéztem, és majd hétfőn kipróbálom, mert csak rossz "-t használtak 2 helyen).
E-mail-t nem lehet írni, csak a weboldalon Technikai támogatás, vagy Panasz van. (tegnap írtam az egyikre, majd meglátom, h mit reagálnak)

Szóval elsőnek a kiskeres garanciát lenne jó megtudni, aztán az 5 év gyártóit, hogy az hogyan működik.
Előre is köszi a segítséget!

How Bad Do You Want It?

(#13319) Lovi24


Lovi24
senior tag

Sziasztok.
Problémám a következő volna:
2010 szeptemberben vásároltam egy Thermaltake 575w toughpower xt tápot,amit 5 év garanciával adtak.
2014 októberében a táp elpukkant,bevittem a boltba garit érvényesíteni. A tápot elküldték a nagykernek, ahol megállapították,hogy sérült a garancia matrica (persze a lehető legrosszabb helyre rakták és a videókártya tápkábele megsértette) így feltételes garanciával elküldik a gyártóhoz. A táp csavarjain látszik,hogy hozzá sem lett nyúlva. Mindegy belenyugodtam,hogy sérült a matrica,hát jól van küldjék. Minderről email-ben kaptam tájékoztatást. A boltot akárhányszor hívtam eddig,mindig az volt a válasz,hogy ők sajnos nem tudnak semmit. Hitegetnek,hogy majd mindjárt visszahívnak,amiből persze soha nem lesz semmi.
2014.10.06. óta nem történik szinte semmi. Több,mint 3 hónap eltelt ,a termék sehol....
Azóta persze vettem új tápot ,hogy meggyőződjek róla elszállt-e valami a gépben - de szerencsére minden működik.
Szerintetek ilyenkor mi a teendő? Kihez lehet fordulni vagy mit lehet tenni? Azért csak 30ezer volt az ára,nem olcsó dolog .
Köszi előre is

[ Szerkesztve ]

Nem fogok szellemi harcot vívni azzal, akinek nincs meg a megfelelő fegyverzete!

(#13320) jerry311 válasza Lovi24 (#13319) üzenetére


jerry311
nagyúr

Panaszkonyv
Fogyedelem
Bekelteto testulet
Polgari per

Kb. ebben a sorrendben.
Jo lett volna leadaskor reszletesen irasban rogziteni es fenyekeppel dokumentalni hogyan serult a matrica. Egy serult matrica nem feltetlenul jelenti, hogy az el volt tavolitva, illetve a tap meg lett bontva, mert van egy csomo olyan matrica, amit (majdnem) lehetetlen serules nelkul eltavolitani.

(#13321) Lovi24 válasza jerry311 (#13320) üzenetére


Lovi24
senior tag

Köszi a segítséget. Nem gondoltam volna,hogy eddig fajul a dolog. Sajnálom,hogy nem fényképeztem . Mindazonáltal amikor átvette a bolt a tápot,ők sem írták rá a papírra,hogy sérült a matrica.
A képen látható,hogy hol van az az átok matrica és hol a videókártya kábele. Nem egy jó minőségű kép,de a lényeg látszik rajta. Egy viszonylag kicsi htpc házban volt.

Nem fogok szellemi harcot vívni azzal, akinek nincs meg a megfelelő fegyverzete!

(#13322) jerry311 válasza Lovi24 (#13321) üzenetére


jerry311
nagyúr

Ha sehol sincs leírva, hogy sérült matricával vették át, akkor rajtuk van a bizonyítási kényszer. Heheheh ;]
Ez olyan, mintha átveszed a sérült csomagot, de a szállítólevélre nem írjátok rá átvételkor. Semmi sem bizonyítja, hogy a futárcég zúzta le.

(#13323) Griff55 válasza jerry311 (#13320) üzenetére


Griff55
senior tag

Ilyen esetben kitől, és hogyan kell a panaszkönyvet kérni? A nagykertől? Mi ennek a menete?

PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256

(#13324) jerry311 válasza Griff55 (#13323) üzenetére


jerry311
nagyúr

Te a kiskerrel állsz szerződéses viszonyban, tehát tőlük.

(#13325) Lovi24 válasza jerry311 (#13322) üzenetére


Lovi24
senior tag

Igen,van benne valami!
Megpróbálok a boltosokkal beszélni hamarosan!
Köszi még egyszer :K

Nem fogok szellemi harcot vívni azzal, akinek nincs meg a megfelelő fegyverzete!

(#13326) jerry311 válasza Lovi24 (#13325) üzenetére


jerry311
nagyúr

Azért tegyük hozzá, hogy a konstruktív hozzáállás meg kell, hogy legyen mindkét oldalról. Ha ez október óta hiányzik a bolt részéről, akkor a "fenyegetőzés" és kemény kiállás ezen vagy javít vagy ront. Ha utóbbi, akkor többet nem vásárolnák náluk, persze azért a 30k HUF-ért megküzdenék velük. Én simán ráköltenék még pár tízezret akár a polgári peres részre is. Ha nyerek, akkor téríttetném velük a perköltségeket is. Legyen nekik is kellemetlen! ;]

Másik oldalról meg: Nyilván nem várható el, hogy minden szart cseréljenek, akkor is ha a vevő égette el, de azért ne kelljen már hónapokat várni egy (jó eséllyel) garanciális cserére.

(#13327) Lovi24 válasza jerry311 (#13326) üzenetére


Lovi24
senior tag

Valóban nem mindegy a hozzáállás,ennyi idő után meg főleg.
Pont azért vettük a tápot helyben Szolnokon,hogy ha valami gáz van ne kelljen postázgatni, egyebek.
De ezek után mindegy,hol vásárolok,garifutár egy csomó helyen van már.... Itt mindenesetre már nem nagyon fogok.
Azért még reménykedek a pozitív végkifejletben :B

Nem fogok szellemi harcot vívni azzal, akinek nincs meg a megfelelő fegyverzete!

(#13328) 313313 válasza Lovi24 (#13327) üzenetére


313313
addikt

Azért azt ne feledjük el, a kötelező 1 éven túl vagytok, innentől a gyártó diktál.
Ha ő azt mondja a garanciás feltételeknél, hogy hozzá ki kell küldeni, ő megnézi és ez akár 3-4 hónap is lehet, akkor nyelsz egyet és tudomásul veszed a dolgot...
Legyen ez tapasztalat neked is, hogy nem 5 év garancia, hanem 1+4 és a plusz már a gyártó feltételei szerint...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#13329) Teki1986


Teki1986
tag

Hello!

Media Markt-ban vettem egy Bosch mosogatógépet és utólag jöttem rá, hogy lehet hogy kevés lesz az 1 év garancia rá. MM szerint a garancia kiterjesztésük csak akkor vehető amikor a terméket kifizettem. Bolttól függetlenül az Árvilág-ot találtam ahol van ilyen. Mi a véleményetek erről?

Üdv
Teki

i5 2500k,Asrock Extreme 4,Ati HD6950

(#13330) axioma válasza Teki1986 (#13329) üzenetére


axioma
veterán

Az biztositos lesz szerintem, kb. negyede esetben (hibatipusra) fizet, es a koltsegeknek csak toredeket (pl. alkatreszt csak, a beszerelest nem vagy epp forditva; illetve kiszallast szinte tuti nem).
A fiatal gepekre valamelyik lakasbiztositasban van extra csomagra lehetoseg, azt nezd me'g meg, hogy a tied tud-e esetleg ilyet.

(#13331) Superhun válasza Teki1986 (#13329) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

A jótállás kiterjesztése a bolt szolgálatatása, a feltételeit ő szabja meg. Egyébként én nehezen elképzelhetőnek tartom, hogy csak 1 év garanciát ad a Bosch a termékeire, tehát én utánanéznék a gyártó weboldalán, hogy mennyit vállal a gyári szerviz illetve hogy nem-e regisztrációhoz van kötve az extra gari.

(#13332) jerry311 válasza Teki1986 (#13329) üzenetére


jerry311
nagyúr

Garancia Plusz szolgáltatásaink az alábbi termékekre köthetőek a vásárlással egy időben: TV, szórakoztató elektronikai készülékek, fényképezőgépek, kamerák, telefonok, számítástechnikai eszközök, háztartási nagygépek.

Ez egy plusz szolgáltatás, aminek a feltételeit a Media Markt határozza meg. Ha ők azt mondják csak vásárlással egy időben hajlandók ezt a szolgáltatást nyújtani, akkor ez van. Nem törvényi kötelezettséget teljesítenek, hanem plusz pénzért plusz szolgáltatást nyújtanak.

(#13333) Teki1986 válasza jerry311 (#13332) üzenetére


Teki1986
tag

Tudom hogy náluk így van, ezt is mondták, én az egyéb lehetőségek után érdeklődtem mivel az MM szolgáltatásáról lecsúsztam. Valóban 2 év van rá, bár nem rossz, de kevésnek érzem, ugyanis ha elromlik akkor kb. 60e Ft-ot kell fizetni a javításért.

i5 2500k,Asrock Extreme 4,Ati HD6950

(#13334) jerry311 válasza Teki1986 (#13333) üzenetére


jerry311
nagyúr

Ha két év után elromlik akkor inkább veszek újat.
Úgy vagyok vele mint nagyanyám, akinek nincs sok szerencséje a mosógépszerelőkkel. Ha elromlik, akkor inkább vesz egy újat 60k HUF-ért, minthogy kihívja a szerelőt, amelyik lehúzza 20k-val és utána vehet új mosógépet...

(#13335) asdf_ válasza Teki1986 (#13333) üzenetére


asdf_
veterán

En ezt mondjuk nem ertem. a mosogatogepnel keves primitivebb es egyszerubb szerkezet van, meg olyan nagyon tonkremennie sincs benne minek. Van egy szivattyu, meg egy vezerles, meg kb. 3 erzekelo es ezzel kb. ki is fujt.

(#13336) Kephamos


Kephamos
addikt

Üdv!

Hongkongi (fosszarszemétsohatöbbé) cégtől rendeltem valamit, ami nem volt megfelelő. Írtama supportjuknak, egyszer válaszoltak azóta semmi. Hogyan tudnám őket minél jobban szopatni? A pénzem már nem is kell, sem a termék. A lényeg a szopatás. g2a.com egyébként a cég amiről szó van.

(#13337) Teki1986 válasza asdf_ (#13335) üzenetére


Teki1986
tag

A vezérlő egy nagy elektronikus gomb, amely mindent irányít és ha ez elromlik akkor van baj, ez a legdrágább része és mivel ez az egy vezérlő van rajta nem kikerülhető.

i5 2500k,Asrock Extreme 4,Ati HD6950

(#13338) Teki1986 válasza Kephamos (#13336) üzenetére


Teki1986
tag

g2a az csak egy közvetítő oldal, nem ők árulják a dolgokat. A másik pedig hogy az esetek nagy részében vehetsz tőlük garanciát is. Szóval az eladót az oldalon szivatni max úgy tudod hogy leértékeled és rosszat írsz róla.

i5 2500k,Asrock Extreme 4,Ati HD6950

(#13339) Kephamos válasza Teki1986 (#13338) üzenetére


Kephamos
addikt

Vettem garanciát. Egyelőre úgy fest, hogy semmit sem ér. Nem akarják visszaadni a pénzem.

(#13340) asdf_ válasza Kephamos (#13339) üzenetére


asdf_
veterán

Paypallal fizetunk, ha gond van, paypal dispute-ot inditunk.

(#13341) Kephamos válasza asdf_ (#13340) üzenetére


Kephamos
addikt

Így fogok eljárni. Köszönöm!

(#13342) ablack


ablack
senior tag

Sziasztok,

Vettem egy telefont az eMag-nál, visszaküldtem garanciában már 20 napja és azt mondják még csak a szervízbe se jutott el mert sok a visszaérkezett termék. :U
Van valami kötelezettség (maximális idő) ami alatt meg kell javítaniuk?

(#13343) asdf_ válasza ablack (#13342) üzenetére


asdf_
veterán

Ha jol tippelek a kovetkezo a szitu: Legkozelebb tessek egy magyar webaruhazban vasarolni egy roman helyett es akkor a magyar jogszabalyokat ervenyesitheted magyar hatosagnal. Szerintem te most Romaniaban panaszkodhatsz, meg az EU fogyved hivatalnal. De felhivhatod a magyar NFH-t is, a sablon valaszuk valoszinu megvan mar az emagra.

(#13344) jerry311 válasza asdf_ (#13343) üzenetére


jerry311
nagyúr

De Magyarországon szar az árfolyam és 27% az ÁFA!!! :DDD

(#13345) ablack válasza asdf_ (#13343) üzenetére


ablack
senior tag

A telefon amit vettem itt meg néhány kisebb magyar GSM boltba bolti garanciával volt elérhető normális áron. Gondoltam hogy ez nagyobb cég, jobb háttérrel csak jobban járok így. Úgy tűnik rossz ötlet volt.
27% ÁFA volt rá. :)

Egyébként ha azt nézzük van erre vagy magyar vagy EU jogszabály, hogy mennyi idő alatt kötelesek javítani?

(#13346) optikus válasza ablack (#13345) üzenetére


optikus
senior tag

megnezed az emag honlapjat (mondjuk celszerubb vasarlas elott) es azt fogod latni hogy kb 3 sor van a garirol. na annyit is er. sokan beleugranak mert olcsobb az meg ugye mindent visz, ha meg baj van akkor jon a sirasrivas. csak azt tudod tenni hogy cseszteted oket es imadkozol...

Buy books not gear.

(#13347) Intruder A 6


Intruder A 6
aktív tag

Sziasztok!

Vásároltam egy hangszórót ami a beüzemelés közben kiderült nem működik,
Felhívtam a boltot mik a lehetőségek, cserét igértek vagy pénz visszafűzetést,én az utóbbit választottam,
Elküldették velem a szervizbe a cuccot, azt írták amint szervíz elbírálják hogy nem jó, küldik a pénzt, ennek már 20napja, mik a lehetőségek ilyenkor?

[ Szerkesztve ]

(#13348) optikus válasza Intruder A 6 (#13347) üzenetére


optikus
senior tag

nem sok, varsz. joxabaly szerint torekedniuk kell a 15 napos kijavitasra. ha netan 20 vagy 200 nap lesz akkor sincs semmi hisz torekedtek...
pampogni kell, rakerdezni idonkent. mondjuk ha mar irrealisan hosszu ideje nem tortenik semmi akkor lehet beirogatni a panaszkodokonyvbe meg kerni az elallast a szerzodestol (magyaran penzvissza).

Buy books not gear.

(#13349) Josi válasza Intruder A 6 (#13347) üzenetére


Josi
aktív tag

Ez vásárlástól számított 3 napon belül vagy túl történt? (mármint a hiba bejelentése)

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#13350) Kephamos válasza asdf_ (#13340) üzenetére


Kephamos
addikt

Vártam még pár napot, hátha. Ma megfenyegettem őket a dispute-tal, eléggé beijedt tőle a supportos. Mondtam neki, hogy hétfőig várok.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.