Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27151) Lackooo84 válasza 4Grider (#27150) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Tehát azt akarod mondani, hogy amíg ~500ft volt 1kg kenyér (ugyanilyen energia, és sápok mellett) addig minden pékség bukóra állt, értem én.... :D És a 600ft-os kakaós csigát mi indokolja? :)

The Truth is out there...

(#27152) gabor9991 válasza 4Grider (#27150) üzenetére


gabor9991
őstag

Nem szeretnék ezen itt vitatkozni veled se és mással sem de szerintem az ezer forintos kenyér meg az 500 forintos fagyi meg az 5000 forintos hajvágás géppel meg a 35 ezres rezsióradíj az autószerelőnél stb... egyáltalán nem normális árazás jelenleg itt Magyarországon.De nem vitázni szeretnék újra leírom, egyszerűen nekem ez a véleményem, szerintem pusztán az emberi kapzsiság emelte ide az árakat ami nem is sokára nagyon vissza fog ütni.

(#27153) Lackooo84 válasza gabor9991 (#27152) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Én is így látom. De persze ez egyéni szociális probléma. :)

The Truth is out there...

(#27154) asdf_


asdf_
veterán

Az amúgy még az édes ezzel a seggünkből előrántott módosítással, hogy van mindenkinek az egész országban KÉT HETE új jótállási jegyek szövegezéséhez, gyártásához, majd a termékekhez mellékeléséhez. Amid meg most áll mondjuk raktáron, másfél hete rendeltél meg két raklappal, azt meg zúzasd be.
Meg mondjuk az inflációt sem ártott volna érvényesíteni (oh, wait, akkor el kellett volna ismerni, hogy a holdból is látszik), és a 3 éveshez tartozó 250 ezret mondjuk 300 ezerre emelni.

(#27155) 4Grider válasza gabor9991 (#27152) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem szeretnék többet offolni, ezért ebben a témában ez az utolsó megszólalásom: Az após autószerelő (de már nyugdíjas), az említett 35e Ft-os óradíjjal egy fél hétig csak azért dolgozhatna, hogy egyetlen egy autómárka diagnosztizálásához megszerezze az éves licencdíjat. Az emelő kötelező éves ellenőrzése fél napnyi munkadíját viszi el ezen az áron. És csak két példát ragadtam ki a sok lehetséges közül. Az én cégem csak a tűzvédelmi szabályzat éves aktualizálására több mint egymillió Ft-ot költ évente úgy, hogy alig van nálunk éghető anyag (szerszámgépeket forgalmazunk). Ha nem tesszük, a tűzoltók nyúlnak le ennyivel az éves ellenőrzés során. Nyilván a fizetésünkhöz képest (az enyémhez képest is) a felsoroltak drágák, de üljetek be egy hivatalosan/bejelentéssel dolgozó szlovén/horvát/osztrák fodrászhoz, béreljetek fagylaltárusító helyet és vegyetek fel 1-2 alkalmazottat a fagyi készítéséhez és árusításához, csináljatok mindent szabályosan/hivatalosan és rájöttök, hogy mi kerül 500 Ft-ba egy gombóc fagyiban és mennyire lehet vele meggazdagodni. Az albán pék azért tudja 500-600 Ft-os áron adni a kenyeret, mert a legolcsóbb liszttel, sok cukorral (hogy a tészta gyorsan megkeljen), néhány havonta bedöntött céggel, be nem jelentett alkalmazottakkal, abból az egy szem egészségtelen tésztaféléből elkészítve mindent állít elő terméket. Látni kell, hogy az elmúlt 20 évben annyi szabályozást/adót/közterhet, stb. tettek a cégek nyakába, hogy ha valaki meg akar felelni a jogszabályoknak és teljesen hivatalosan akar működni Magyarországon, akkor vagy drágán kell dolgozzon (a kereskedő minimum 20-30% árréssel, a terméket előállító, a szolgáltató minimum 50-80% profittal), vagy rövidesen bezárhat. Harmadik út az ügyeskedés, amit az albán/koszovói még felvállal, a magyar vállalkozók közül egyre kevesebben, mert a költségvetési csalás már nem játék.

(#27156) Fox Mulder válasza asdf_ (#27154) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Legtöbb üzlet az általa nyomtatott számlán vagy jótállási jegyen tünteti fel a jótállást. A termékhez kapott jótállási jegyen a gyártó által adott időtartam van, ha egyáltalán rajta van.

(#27157) asdf_ válasza gabor9991 (#27152) üzenetére


asdf_
veterán

ezer forintos kenyér meg az 500 forintos fagyi meg az 5000 forintos hajvágás géppel meg a 35 ezres rezsióradíj az autószerelőnél stb... egyáltalán nem normális árazás jelenleg itt Magyarországon.

Nem az árral van a baj, a fizetésünkkel meg a hazugsággal és az ebből részben eredő elvonásokkal, őlusz közterhekkel, fél évtizede fennálló ideiglenes különadóval meg társaival. Azt megnézted mondjuk, hogy januártól, amikortól leejtették a cégeket a rezsicsökis vízdíjról, akkor a rendkívül okosan, csatlakozási ponton levő fogadó csőátló alapján kiszabott alapdíjjal milyen pofon jött szembe itt-ott? Pl. 3 m3-re 192ezer Forintos számla? HAVONTA. Tudod, ez a nem a lakosság fizeti meg és véletlenül sem terheli ám át rá semelyik vállalkozás, mindegyik szépen benyeli magától, szó nélkül című mese.

[ Szerkesztve ]

(#27158) asdf_ válasza Fox Mulder (#27156) üzenetére


asdf_
veterán

Ja, aztán nézd meg, hogy csak a két koreai esetében ez mit jelent. Ők pl. saját garjegyesek. Hogy az ő termékeikből darabszámilag mennyit adnak el mondjuk naponta. Rengeteg (mondhatnám bátran, hogy szinte az összes) háztartási géphez saját garjegy van, amit csak pecsételni kell. Hűtő, mosógép, TV, kávéfőző. De nyugodtan ide lehet még sorolni a 3 nagynál forgalmazott elektromos szerszámok nagy részét is (fűnyíró, fúrógép meg hasonlók).

(#27159) Fox Mulder válasza asdf_ (#27158) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Nem számít, a számlát kell eltenni mellé és azzal kiegészíthető a jótállás, mivel vagy számla vagy jótállási jeggyel érvényesíthető ha probléma lenne.

(#27160) Lackooo84 válasza Fox Mulder (#27159) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem kötelező a jótállási jegy, elég a számla is. Vagy ez, vagy az.

The Truth is out there...

(#27161) Tikakukac válasza Lackooo84 (#27160) üzenetére


Tikakukac
titán

Garizz be ezzel a mentalitással Samsung terméket.
Majd írd meg mire jutottál :))

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27162) Lackooo84 válasza Tikakukac (#27161) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Arra jutnék, hogy békéltető. :U :B

The Truth is out there...

(#27163) MaxxDamage válasza Tikakukac (#27161) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sima liba!
Csak számlával (ami nem az én nevemre szólt) simán gariztattam telefont és cserélték amit kértem... :K /aksit, full kijelzőt is/ 3 év letelte előtt!

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#27164) Tikakukac válasza Lackooo84 (#27162) üzenetére


Tikakukac
titán

Eközben a TV-d, telefonod, tableted, mosógéped, akármid pedig szépen néz rád vissza, hogy na és akkor a békéltető fog-e csörögni, filmet mutatni vagy kimosni, amíg megy a hercehurci.

MaxxDamage: Kívánok további hasonlókat, sajnos nem ez az általános, sőt, a garipapír körül Samsungéknál külön osztály van, akik csak azzal foglalkoznak, hogy minél többet szivassanak. Egészen komédia amit olykor csinálnak :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27165) MaxxDamage válasza Tikakukac (#27164) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

:R
Persze azt hozzá teszem, hogy úgy küldtem hivatalos szervizbe (TMX) hogy a Samsunggal konzultáltam előtte. Tehát volt előzménye. (ha ez számít valamit)

TMX-ről hallva ez volt a minimum és pozitívan kellett csalódnom!

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#27166) Lackooo84 válasza Tikakukac (#27164) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hamar lepörög az, 1-2 hét. Nemrég egyik srácnak itt annyi se volt. Amúgy ez a samus garipapír b*szakodás jogsértő, nem is értem, hogy nem vágták meg őket. De ha békéltető elé kerül egy ilyen ügy akkor 100% veszítenek.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#27167) Tikakukac válasza Lackooo84 (#27166) üzenetére


Tikakukac
titán

Meg előtte pár email, telefon egy kis ez meg amaz.

Nekem nem kell bemutatni a dolgokat, szerves része a munkámnak. Van olyan sztori, ami 7. hónapja megy:))

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27168) Fox Mulder válasza Tikakukac (#27167) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Van benne igazság amit mondasz, Samsung monitorral, mikróval anno megjártam én is és a fórumokban olvasottakkal a következtetést levonva soha többet nem veszek Samsungot semmiből.

(#27169) 4Grider válasza Lackooo84 (#27166) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azt ne felejtsétek el, hogy senki sem a gyártóval áll jogviszonyban, hanem azzal a kereskedővel, akitől a terméket megvette. Tehát a Samsungnak/LG-nek/akárkinek nem kötelessége a javítás addig, amíg meg nem győződött arról, hogy az adott termék rajta keresztül került a kereskedődhöz. A kereskedőnek viszont mindig kötelessége a hibás terméket javításra átvenni akkor is, ha van rendes márkaszervize/szervizhálózata a terméknek.

(#27170) FireKeeper


FireKeeper
nagyúr

sziasztok

március 13-án adtam le a hibás mobiltelefonomat az Aqua computernél. mivel sony telefon, ezért a külső sony márkaszervízben folyik a bevizsgálás/javítás. a szervízlapra írtak egy április 20-ai határidőt, amit mondjuk nem igazán tudok értelmezni, hogy mit is jelent (addig lesz döntés, hogy mi a megoldás? vagy addig lesz megoldva?). mivel két automata levélen kívül, amiben írták hogy ügyintézés folyamatban, nem kaptam semmit, múlt hét pénteken (tehát április 19) bementem hogy megkérdezzem WTF. akkor a fickó felhívta a szakszervízt, majd azt az infót adta hogy holnapig visszajeleznek. ez meg is történt, elmondásuk szerint ezen a héten (04.22-26) lesz kész a telefon, pótalkatrészre kellett várni (sanszosan inkább basztak foglalkozni vele). kérdezném, hogy ha esetleg ez nem lesz meg a héten, van-e bármi jogalapom elkezdeni verni az asztalt? azt tudja valaki hogy a szervízlapon feltüntetett határidő mégis mire vonatkozik? vagy ez üzlettől függően változhat?
kicsit kezdek paranoid lenni mert május elején utazom külföldre, amihez nyilván jó lenne normális telefon. kb legkésőbb jövő hét végéig kell, hogy még be tudjam lakni addig rendesen.

[ Szerkesztve ]

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#27171) Tikakukac válasza 4Grider (#27169) üzenetére


Tikakukac
titán

És ehhez miért is nem elég a számla, amin világosan ott a partner neve? :))

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27172) jeni válasza FireKeeper (#27170) üzenetére


jeni
félisten

az adott boltban akár szerviz helység ha van ilyen elérési cím.
az átvett időtől számít a dátum vagyis a 30 nap.
letelt a 30 nap ,elállni a Sony-tól .
punktum!
Aquacomp kötelessége kártalanítani a mobil telefon árával vagy ugyan olyat adni ismét.
közöld szükséged van rá és letelt a türelmi idő sőt külföldre utazol.
ha holnapra megjön és szeretnéd megvárni és megkapni akkor este 18-ig érdemes pénteken még kivárni.
Ha még se jön meg akkor szombaton viheted a baseball, ütőt. egy szavuk sem lehet és nem is hivatkozhatnak majd semmire sem.
utóbbi időkben sok sok gond van az Aquacomp-al ilyen téren!

[ Szerkesztve ]

(#27173) FireKeeper válasza jeni (#27172) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

esetleg abban tudsz segíteni, ha minden kötél szakad, mire tudok hivatkozni (jogszabály, stb)?
én is arra gondoltam hogy péntekig adok nekik időt, de utána már nincs nagyon tartalék mert ha rendelek újat, az is 1-2 nap míg megjön, átveszem, belakom stb aztán utazok is... amúgy ez szerintem a "szakszervíz" balfaszkodása, nem az aqua-é.

1-1 csere nem hiszem hogy megoldható mert ez a modell már kifutott, az utódja meg most olcsóbb, mint amennyiért én anno ezt vettem (200k vs 170 asszem). nekem amúgy az is megfelelne ha az újat adnák, hiába olcsóbb.

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#27174) Tikakukac válasza FireKeeper (#27170) üzenetére


Tikakukac
titán

Márc 13 leadás, most április 25 van. Teljesen mindegy mit írtak a papírra, ez már régen pénzvisszás sztori :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27175) FireKeeper válasza Tikakukac (#27174) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

akkor lehet elmegyek asztalt verni, még spórolnék is rajta ha visszaadnák az árát :D

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#27176) Tikakukac válasza FireKeeper (#27175) üzenetére


Tikakukac
titán

Amúgy ez a legkönnyebb sztori. Nekem VGA volt így. Alza mondjuk rendesebb, mert ha ott lemegy a 30 nap automatice már írják is jóvá.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27177) FireKeeper válasza Tikakukac (#27176) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

köszi a tippeket, le is ment a dolog, kapom vissza az árát :R ezzel a manőverrel sikerült 30 rugót spórolni is :D

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#27178) Tikakukac válasza FireKeeper (#27177) üzenetére


Tikakukac
titán

Mondtam én, ez a 30 napos dolog veszettül sokat segített. Régen meg hónapokat hosszítottak...

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27179) Lackooo84 válasza Tikakukac (#27167) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De már kötelező döntést hoznak, nem ajánlást, mint régen.

The Truth is out there...

(#27180) Lackooo84 válasza FireKeeper (#27170) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Neked már nem kell ilyesmivel foglalkoznod, letelt a javításra jogszabályban megszabott maximum 30 nap, jár az azonnali csere, ill. pénz vissza 8 napon belül, ami szintén lejárt. Mást ne fogadj el!!

Ja látom már rendeződött. (mindig megfogadom, h végig pörgetem a topicot mielőtt elkezdek válaszolgatni... :DDD )

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#27181) Tikakukac válasza Lackooo84 (#27179) üzenetére


Tikakukac
titán

Ezért mondom, hogy haladunk.

Kivétel, amikor nem egy konkrét termék a gond. Na ott viszont nincs limit. Sajnos.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27182) 4Grider válasza Tikakukac (#27171) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mert az van leírva, hogy ha hozzájuk akarod vinni, akkor vidd a jótállási jegyet is, egyébként pedig ha nincs meg, akkor vidd vissza oda ahol vetted, mert velük vagy szerződésben?
Vagy mert jótállási jegye csak annak lehet, aki itthon hivatalos úton forgalomba hozott készüléket vásárolt, ergo a szerviz nem ingyen dolgozik?
Vagy mert a szervizzel semmilyen jogviszonyban nem vagy, amíg nincs általuk vagy hivatalos partnerük által kibocsátott jótállási jegyed?
Bármelyik lehet a fentiek közül...

(#27183) jeni válasza FireKeeper (#27177) üzenetére


jeni
félisten

Legalább a sörre is maradt pénz. ;]

(#27184) Tikakukac válasza 4Grider (#27182) üzenetére


Tikakukac
titán

Teljesen mindegy, hogy mi van leírva és hova, ha én azt írom le, hogy holnaptól kezdve mindenki aki rám tekint, lóg 50k-val, az onnantól legit? ;]

A jótállási jegyekkel anno kis túlzással hajókat hajtogattunk a boltban. Értelmezhetetlen volt már akkor is.

A fentiek közül egyik sem, szimplán a Samsung gari téren és support téren felénk istentelenül el van kanászodva. Van egy számla, rajta ki adta el, meg a cucc SN-je. Mi kell még? Egy rövid lista van ezekről, maximum 10 cég.

Most akkor mi ebben a bonyi?

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27185) jeni válasza FireKeeper (#27177) üzenetére


jeni
félisten

Így már tuti kamu szöveg volt az Aqua részéről,hogy pénteken kész lesz.
Amúgy az Aqua több olyan terméket árul aminek nincs hivatalos magyar szervize. Ebből adódik,hogy jelentős cuccaik szürkeimportosak.

(#27186) FireKeeper válasza jeni (#27185) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

nem is mondtak konkrét dátumot hogy mikorra lesz kész. az idővonal az volt, hogy 04.19.-én bementem hogy WTF, akkor hívták fel először a szervízt, és akkor annyi volt a verdikt, hogy másnapra (04.20., ami a szervíznapon feltüntetett határidő volt) lesz info hogy mi lesz a megoldás és mikorra. pár órával később de még aznap jött az az info, hogy a rákövetkező héten lesz kész a javítás. ugye az lett volna ez a hét, ahol a mai napig amikor betelt a pohár, nem jött semmiféle további visszajelzés. én szinte biztosra veszem hogy a szervíz baszakodott vele, lehet rá se néztek hetekig. de innentől ez (hála nektek) már nem az én problémám. :R abból kiindulva hogy nem problémáztak az igényemen, úgy tűnik egyértelmű volt a helyzet.

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#27187) 4Grider válasza Tikakukac (#27184) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mi azon a bonyolult, hogy nem a gyártót, nem a disztributort, nem a szakszervizt, hanem az eladót kötelezi a jogszabály jótállni?
Az eladóhoz visszaviheted számlával, köteles átvenni.
Az összes többi helyre akkor viheted a terméket, ha erre a kötelezett feljogosított (pl. adott gyártói jótállási jegyet).

(#27188) Tikakukac válasza 4Grider (#27187) üzenetére


Tikakukac
titán

Nyugodj meg, végy egy nagy levegőt és akkor gondold át.
Ha megvetted a hivatalos resellernél és leadod neki, ő hova küldi tovább? :))

Akkor már kezded érteni miért teljesen felesleges ez a gari papír cica harc.

Mondjak jobbat? Rajtuk kívül senki sem csinálja ezt. Szerinted miért? Mert szeretetszolgálatok vagy mert a számlán szereplő céget be tudják azonosítani, hogy partnerük vagy sem? Legyen ez az 50 millás kérdés.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27189) Lackooo84 válasza Tikakukac (#27188) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Pláne amikor minden cuccról IMEI meg SN alapján meg tudják mondani a pontos gps lokációját is. :D

The Truth is out there...

(#27190) 4Grider válasza Tikakukac (#27188) üzenetére


4Grider
nagyúr

A partnerek szerinted nem próbálkoznak soha jóárasítással?
A nem partnerek nem vehetnek hivatalos nagykerből viszonteladás céljára terméket?
Abban igazatok van, hogy sorozatszám alapján illik kiderülnie, hogy itthon ki volt az első forgalomba hozó. Persze ehhez az kell, hogy rendben legyen az adatbázis és gyártón belül ne legyenek külön adatbázisokat építgető üzletágak.

(#27191) Tikakukac válasza 4Grider (#27190) üzenetére


Tikakukac
titán

Nos, ha nem akarnak balhét akkor nem. És a második is nem.

Akkor sztori lezárva, és ismétlem: minden másik márka tesz erről magasra.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27192) gabo91


gabo91
aktív tag

Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni, ha nem ide tartozik akkor elnézést és navigáljazok el.

Lehet e magánszemély - magánszemély közötti gépjármű adásvételi szerződésnél kizárni az 1 év szavatosságot, és jövőbeni reklamációlehetőségét?

Köszönöm

(#27193) gabor9991 válasza gabo91 (#27192) üzenetére


gabor9991
őstag

Lehet.
A kizárás csak kereskedő esetében van kizárva a ptk-ban

(#27194) Lackooo84 válasza gabo91 (#27192) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem. Minden ilyen, a jogszabálytól eltérő kikötés semmis.

The Truth is out there...

(#27195) gabor9991 válasza Lackooo84 (#27194) üzenetére


gabor9991
őstag

Itt fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetében rendelkeznek úgy hogy a kizárás semmis.
Így mint magánszemély eladó én úgy gondolom hogy kizárhatok a szerződésben bármilyen felelősséget.

(#27196) Lackooo84 válasza gabor9991 (#27195) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Volt már ezer és ezer ilyen ügy totalcaron stb, mindig mondják az ügyvédek, hogy ilyet nem lehet szerződésben kikötni. De nem is lenne logikus, miért mondana le bárki a szavatosságról? Nem zárhatsz ki semmit, ha eladod a kocsid és beleírsz ilyesmit, mert mondjuk tudod, hogy szar a kocsi, az semmis. Kopasznak asszem van is erről videója.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#27197) gabor9991 válasza Lackooo84 (#27196) üzenetére


gabor9991
őstag

Hát ha a ptk-ban az van leírva hogy magánszemély esetén nincs kizárva a kizárás és a vevő aláírja a szerződést akkor kopaszos meg totalcaros youtube videókkal nehéz lenne engem meggyőzni hogy a kizárás semmis :)

(#27198) arcitec válasza gabor9991 (#27197) üzenetére


arcitec
addikt

Létezik olyan ptk is ám, hogy bizonyos esetekben hiába iratnak alá bármit az érvénytelen!
Mivel jogtalanul járnak el és még a bokájukat is megüthetik akár... ;)

(#27199) gabor9991 válasza arcitec (#27198) üzenetére


gabor9991
őstag

De itt konkrétan meg van határozva hogy a kizárás mikor semmis.Szerintem ez teljesen érthető hogy kire vonatkozik.

(#27200) 4Grider válasza Tikakukac (#27191) üzenetére


4Grider
nagyúr

Szerintem el vagy tévedve. Egyik nagykerben sem hallottam még arról, hogy nekem - viszonteladóként - nem adnak el valamit, mert nem vagyok partner...
Itt vannak előttem az egyik nagyker Samsung termékei, soha nem próbáltunk partnerek lenni. Megvesszük a nagykerből, kapjuk mellé a kitöltetlen jótállási jegyet.
Hol élsz?

(#27201) Lackooo84 válasza gabor9991 (#27197) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Pedig láttam ilyen videót nem egyet autó, ház eladással kapcs, hogy magánszemélyek közti üzletnél beleírtak ilyeneket a szerződésbe, és az ügyvéd mondta, hogy az ilyesmi mindig semmis. Na mindegy igazából engem nem érdekel, mert sosem írnék ilyet alá az biztos.

The Truth is out there...

(#27202) Gyuri108


Gyuri108
csendes újonc

Sziasztok!

Vettem a cégemnek 2024.01.31-én egy SSD-t az iPonnál. 2024.02.02-án személyesen leadtam garanciális ügyintézésre, mert hibás volt. Cserét kértem, ez szerepel az Átvételi bizonylaton.
2024.02.23-án emailben érdeklődtem, akkor azt válaszolták, hogy az áru jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál, további információ jelenleg nem áll rendelkezésre.

Hetekig nem történt semmi, ezért 2024.04.04-én emailben ismét kértem a cserét, vagy hogy adják vissza a hibás SSD árát. A válasz: „A szervízből visszaérkezett az SSD, hogy nem találták hibásnak. Mi visszaküldtük, hogy teszteljék le pontosabban. Pillanatnyilag egyeztetés alatt van az eszköz, türelmét kérjük.” A további levelezésből az derült ki, hogy az iPonosok is hibásnak találták az SSD-t, ezért küldték vissza a szervízbe.

Azóta megint eltelt 3 hét bárminemű előrelépés nélkül. Szerintetek hogy tudnám a leggyorsabban megkapni a cserét vagy visszakapni az SSD árát?

(#27203) jeni válasza Gyuri108 (#27202) üzenetére


jeni
félisten

Céges vásárlásra 1 év a garancia,ennek ellenére erre is 30 naptári a kötelező javítási idő,ennek túlhaladtával a 30 nap után már a cserét vagy a vételárát kellett volna vissza kapnod.

(#27204) Gyuri108 válasza jeni (#27203) üzenetére


Gyuri108
csendes újonc

Igen, pont az a kérdésem, hogy hogyan tudom kikényszeríteni a cserét vagy a pénz visszakapását, mivel az iPon láthatólag nem siet megoldani a problémát, csak a türelmemet kéri.

[ Szerkesztve ]

(#27205) 4Grider válasza Gyuri108 (#27204) üzenetére


4Grider
nagyúr

A jótállással kapcsolatos jogszabályok kizárólag fogyasztókra vonatkoznak. Honnan vetted a 30 napot?

(#27206) Lackooo84 válasza Gyuri108 (#27202) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Már amikor leadtad kellett volna adjanak egy újat azonnal, mivel benne voltál a 3 napban.

The Truth is out there...

(#27207) Tikakukac válasza 4Grider (#27200) üzenetére


Tikakukac
titán

Lehet el vagyok tévedve, túl kevés időt töltöttem el akkor kiskerben és nagykerben :DDD

Az utcáról, te, mint xy cég ha bezuhansz első körben partnerré kell válnod. Ez az alap, addig senki sehova. Előtted van a CHS oldala. Hogyan rendelsz? Reg nélkül csak úgy? Meglepne :B

Én anno Dell és HP boltban csücsültem. A kukink is kötélre volt rakva, hogy mit és meddig és hogyan, különben a kövi hónaptól nem kellett azon agyalni, hogy mennyiért és mit kapunk. Vagy persze, lehetsz te 1-1 darabos vásárló, de azzal, hogy hogyan fogsz jó árat a polcra rakni, nem tudom, max akkor ha szereted a bukót.

Jelenleg az ötkerben, és te? Most, hogy ezt letudtuk, akkor jöhet a frappáns válasz arra, hogy miért tudja minden márka megoldani ezt a bonyolult kérdéskört garijegy nélkül 20 éve :D

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27208) jeni válasza Lackooo84 (#27206) üzenetére


jeni
félisten

A dátumot meg se néztem :W :O
igen valóban a 3 napi cserében kötelesek lettek volna adni egy újat.

(#27209) jeni válasza 4Grider (#27205) üzenetére


jeni
félisten

a nem fogyasztók mint céges akkor az mennyi nap erre?

(#27210) 4Grider válasza jeni (#27209) üzenetére


4Grider
nagyúr

Semennyi. A jogszabályok kizárólag fogyasztókra vonatkoznak. Természetesen cégként perelhetsz egy másik céget pl. a ptk-ra hivatkozva. Mennyi is az ügyvéd egy órájának díja? Nálunk az olcsóbb 25e Ft körül van...

(#27211) Gyuri108 válasza 4Grider (#27205) üzenetére


Gyuri108
csendes újonc

Az Átvételi bizonylaton szerepel többek közt:
1. A garanciális ügyintézés során törekszünk a 15 napos befejezésre.
2. Az Ön által választott szavatossági igény a rendelkezésre álló információk alapján teljesíthető. Jótállás esetén a kijavítási igény határideje 30 nap, a kicserélésé 38 nap.

(#27212) Gyuri108 válasza Lackooo84 (#27206) üzenetére


Gyuri108
csendes újonc

Én is így gondolom, de ez akkor fel sem merült. Tájékoztatniuk kellett volna erről, de csak azt mondták, 15 nap az ügyintézés.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.