Áruld már el, kérlek, hogy azon, hogy ha valaki bemegy egy pl. autókereskedésbe, és a pénzéért semmit nem kap, szerintem BÁRKI fel lesz háborodva, mit kell ennyit ragozni ?
WoW szerókat már viszi a Blizz, én nem gondolom, hogy ott autisták ülnek, kell, hogy legyen tapasztalatuk magas rendelkezésre állás melletti hibaelhárításban is.
..és igen, mint usert, nem érdekel, hogy miért balfékek :
-volt tesztidőszak, akkor is belépett pár "pistike" ;
- nem hiszem, hogy a d3 project forráshiányos lenne ;
- fentebb írtam, hogy a szaktudás hiányát sem gondolnám róluk;
ezek után, minek nekem háttérinformáció ? Arra ott az "error 37"
A lényeget nem érted, még mindig : én most nem IT -s vagyok - aki azt mondja / írja ki a weboldalra / bejelentkezéshez : "dolgozunk a problémán, előreláthatólag még 17 óra " - ettől lesápad a user, de megérti, hogy egyszer vége lesz a javításnak. Mint IT -s , én azt nem értem meg, miért nem adnak infót a javítás időbeniségéről ?! - mint user, engem tényleg nem érdekel, miért nem megy, ha el "merték" adni, menjen.
..és mivel tőlem a kereskedő nem veszi vissza a játékot, külföldre meg küldözgesse aki akarja, így , nem marad más lehetőség, mint a játék magyar, és külföldi fórumain
- "dícsérni" a terméket, ha az egy ótvar, nem működő fos;
- dícsérni a terméket, ha az rendben van, és egy jó játék..
vendingo : alapból egyetértek veled, én is játszani szeretnék.
"akkor levásárolhatja" - ettől a sz*rtól hányok : ha vennék tévét, és elromlik, és már nincs , nem ám visszaadják a pénzem a kis drágák, hanem , (mert jó fejek ) vehetek rotációs kapát, mert az épp van. Fasza..
[ Szerkesztve ]
"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT