Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) Abu85 válasza gbors (#347) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

De az FX-nek nem az volt a baja, hogy sokat akart, hanem, hogy rosszul akarta azt. Felkészítették a feldolgozókat a 32 bites feldolgozásra, de az adatutat 16 bit/operációra optimalizálták. Ha ez 32 bit/operáció lett volna, akkor tökéletesen helytállt volna a hardver. Persze ez nem kevés tranyót igényelt volna. Az FX túlteljesítette a DX precizitásra vonatkozó speckóját, ami nem baj, csak mi értelme ugye. Ezeket a GCN nem teljesíti túl, ugyanazt tudja, mint a Kepler, vagy mint a többi DX11-es hardver. Van amiben túlteljesíti persze, de azok konzol design wint hoztak. Ott a PRT. Egy jó darabig biztos nem lesz szabvány, mert nem olyan könnyű hatékonyan hardverbe implementálni, de DX kiterjesztése hamarosan lesz (OpenGL-re már van). Most mindenkinek, aki nem szoftveres megatextúrázást akar a játékban ezt támogatni kell, és ez tök kellemetlen dolog lesz a konkurenseknek. Le kell követni az AMD-t a nem szabványos technikákban, vagy számottevő hátrány lesz a PC-s portok alatt.
A Doom 4 jó alap lehet erre, mert az a megatextúrázás hardveres implementációját PRT-n keresztül oldja meg. Ennek az egyik nagy hátulütője, hogy a szoftveres implementációt ehhez kell igazítani, és a szoftveres virtuális textúraméret esetében a 32k nem optimális. 64k lenne az, de azt nem támogatja a PRT, mert a hardvernek meg a 32k az optimális. A szoftveres megoldás húzta a rövidebbet, vagyis még rosszabb lesz az élmény, mint a Rage esetében.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#352) belinho válasza Abu85 (#342) üzenetére


belinho
senior tag

Én értem, de tényleg annyira AMD előnyt mutat például ez a teszt is ezzel a játékcsokorral, hogy ekkora nincs a valóságban, és ez a teszt még a 12.11-es boost driver előtt született.
Nekem az összegzés szúrja a szemem, az hogy pl a 7850 a 660 előtt van, vagy pl a 7870 a 660Ti előtt, viszont ha más játékokat vagy játékmixet nézek, akkor nem ezt látom, de az összegzés ezt az eredményt hozta, és ebből az átlag user csak azt látja melyik a gyorsabb, és a videokártyás topikban ez alapján ajánlják a kártyákat.

A játékokra visszatérve, az Assasins Creed 3-ról itt egy teszt, ha ezzel a beállítással néznétek, az nem lenne jó a tesztbe?
Nem tudom milyen játékok kerülhetnek a tesztbe de pl: Borderlands 2 a physx miatt, Guild wars 2, vagy az új Resident Evil 6 benchmark stb.... közül esetleg valamelyik bekerülne, akkor egy kicsit szorosabb lenne az eredmény.

(#353) Bull1 válasza belinho (#352) üzenetére


Bull1
aktív tag

Nem kerül be mert nem DX11-esek, Physx ki lesz kapcsolva, az AC3 meg állítólag cpu limites így kimarad mind.

Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip

(#354) Abu85 válasza belinho (#352) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

De azzal nem tudunk mit kezdeni, hogy az új DX11-es játékokban igen erős a GCN fölénye. Ez a hardver miatt van. Az NV máshogy tervezte a Keplert, mint az AMD.

Tudunk az AC3-mal mérni, ha kerüljük Bostont. Én ezt megnéztem pár hete. Bostonban a nálam lévő kártyák megakadtak 25-30 fps-en. Egymás mögött sorakoztak konkrétan. A játék elején, amikor kezdődik elég szépen skálázódnak, csak az eredmény nem biztos, hogy reális, mert a GTX 670-et simán verte a HD 7850 fps-ben. Előbbi 45 fps-re volt képes, míg utóbbi 55-re. Ezt a mérést be tudjuk rakni, csak sem a játék egészére, sem pedig a VGA-kra nézve nem reális. Egyszerűen annyira rossz a motor optimalizálása, hogy iszonyatosan torzítja az erősorrendet, vagy jön a CPU-limit.
DX9-es progikkal már nem foglalkozunk. Ezek DX11-es hardverek ott kellene teljesíteni. Elég sok jó DX11-es játék van.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#355) daneeeeee válasza Abu85 (#354) üzenetére


daneeeeee
aktív tag

By the way, tervezitek további játékok felvételét a teszt palettához (Crysis 3, Tomb Raider stb.) ?

(#356) Abu85 válasza daneeeeee (#355) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Persze. Elvileg mindegyik nagyobb címből kapunk egy példányt, szóval, ha technikai akadálya nincs, akkor berakjuk.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#357) BeLucZ válasza Attix82 (#350) üzenetére


BeLucZ
addikt

Nekem nem fáj, felőlem a matroxot is kedvelheted, én csak leírtam a véleményemet :D

(#349) FaTHI: ki beszélt itt hd7800ról? a kutyát nem érdekli kb :) én akkor most hozzam elő a füstölgő 590eseket? nem is volt olyan régen....

tahitiről van szó meg a gk104ről, milyen driver mizéria ? :) cserélgetem a beta drivereket és semmi bajom nincs velük, speciel a cry 3 miatt jött a beta 7es is és picit gyorsított is rajta

végtelenségig lehet folytatni ezt a vitát, kár szerintem :) uncsi már, abu leirja 8 milliószor hogy a gcn előnyben van az új dx11es játékokban, után rögtön jön 10 hozzászólás hogy az amd driverek igy szarok meg ugy szarok meg nv a király :D komolyan mondom tök gyerekes :) szegény Abut sajnálom, hogy próbál szakmailag érvelni, győzködni elvakult nv fanokat :) tök felesleges :) időpazarlás.....

[ Szerkesztve ]

(#358) Bull1 válasza BeLucZ (#357) üzenetére


Bull1
aktív tag

Attól még a driver nem javul meg. :DDD

Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip

(#359) Attix82 válasza BeLucZ (#357) üzenetére


Attix82
őstag

Nem értem ezt a DX11 dolgot, inkább úgy írnám: DX11 és a GE játékok. Crysis 3 akkor nem DX11-es?

(#360) BeLucZ válasza Bull1 (#358) üzenetére


BeLucZ
addikt

most aztán nagyon megmondtad a tutit :C

(#361) Bull1 válasza BeLucZ (#360) üzenetére


Bull1
aktív tag

Nincs igazam ? :DDD

(#361) Bull1
Elhiszem h a sok béta közt van ami jó... nekem megfelel a WHQL-el is...

[ Szerkesztve ]

Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip

(#362) gainwardgs válasza Bull1 (#358) üzenetére


gainwardgs
addikt

Hagyd is a sleeping dogs-al meg a showdown-al verik a mellüket amióta kijött a 12.11.

Meg aztán átlag 7 fps-eken veszekedni...

(#363) BeLucZ válasza Attix82 (#359) üzenetére


BeLucZ
addikt

mit nem értesz? miért ne lenne dx11es? mondtam egy szóval is hogy nem az ? :)

megnéznék egy phs mérést 7970 Ghz és 680as viszonyáról cry 3ban, remélem belekerül majd a titan tesztbe ha lesz

(#361) Bull1: nincs :DDD nekem miért nincs bajom a driverrel? mondjuk a 13.2 béta 7el? biztos kaptam egy titkos hibátlan verziót az amdtől :DDD

[ Szerkesztve ]

(#364) Attix82 válasza BeLucZ (#363) üzenetére


Attix82
őstag

És ott az AMD és a NV fej fej mellett vannak, és DX11.....vagyis nem állja meg a helyet a DX11be erősebb az AMD, ezért is írtam hogy a GEs játékokba talán. Persze amit úgy írnak meg....

(#365) BeLucZ válasza Attix82 (#364) üzenetére


BeLucZ
addikt

kár hogy az áraik nincsenek fej-fej mellett ;] 100 vs 140, de legjobb esetben is 25-30k az árkülönbség átlagosan, ami kibeba....ttttt sok

(#366) Attix82 : mindegyik kategóriában olcsóbb az amd, 670es van egy árban a 7970el, csak éppen sok közük nincs egymáshoz teljesitményben, előbb kifejezetten a felső házról beszéltem, nem vágom mit értetlenkedsz ??? nem volt egyértelmű?

[ Szerkesztve ]

(#366) Attix82 válasza BeLucZ (#365) üzenetére


Attix82
őstag

Közép és a közép felső kategória? 7870, gtx 660, 7950, GTX660,Ti GTx670 7970 alap. ...nem nagyon értelek.

[link]

Hiszen a GTX670 van egy szinten a 7970-el Crysis 3ba DX11-be pl....és azok 1 árban vannak.

[ Szerkesztve ]

(#367) BeLucZ válasza Attix82 (#366) üzenetére


BeLucZ
addikt

és a többi játék? vagy csak a crysis 3 létezik? 1 játék alapján szokás erősorrendet állítani ? :)

link

7970 ghz vs 680, nem csak guru3d létezik ám :)

[ Szerkesztve ]

(#368) Attix82 válasza BeLucZ (#365) üzenetére


Attix82
őstag

Sajnos nem látom gyakorlatilag amit Te megálmodsz ezekről :)

DX11 Crysis 3-ról van szó....legújabb DX11-es játék.

Fentebb mit is írtál: Dx11-be az AMD jóval erősebb, hát mégse...csak a GE direkt megírt játékokba.

[moderálva]

[ Módosította: radi8tor ]

(#370) ricshard444


ricshard444
veterán

Első hozzászólás emberek...

Vannak dolgok...

(#371) BeLucZ válasza Attix82 (#368) üzenetére


BeLucZ
addikt

[moderálva], azt írtam hogy az új dx11-es játékokban, és nem azt hogy jóval erősebb, nem ezt irtam, de remélem majd sikerül megtanulni olvasni egyszer, crysis 3 csak egyike ezeknek, de úgy látszik nálad csak crysis 3 létezik, [moderálva] de el kell fogadnod hogy az olcsóbb radeon 7970 ghz jobb benne a 680asnál :)

lesz itt még nekünk egy tomb raiderünk is.... van egy olyan érzésem hogy ismét gcn fölény lesz

[ Módosította: radi8tor ]

(#372) BeLucZ válasza ricshard444 (#370) üzenetére


BeLucZ
addikt

nemrég olvastam hogy beszerzel egy 690est, majd csinálhatnál pár összehasonlító tesztet, elég színvonalasra sikeredtek az eddigi írásaid is :R

(#373) Abu85 válasza Attix82 (#359) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Crysis 3 az DX11 és Gaming Evolved is. A sebesség ezzel nem függ össze. Főleg a fejlesztői döntéseken múlik, hogy mennyire komplex effekteket raknak egy játékba és hogyan. Főleg a gyorsítóstruktúrával implementált dolgok esetében lesz komoly különbség az architektúrák között.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#374) Attix82 válasza BeLucZ (#371) üzenetére


Attix82
őstag

[moderálva] nem beszélt itt senki se gtx680-ról. Úgy tudom a Crysis 3 a legújabb DX11-es játék, fentebb is ez lett vesézve, azért is írtam, hogy nem megalapozott a DX11be gyenge NV dolog.

Hát, hogy jobb e nem tudom. Itt jobbnak ott egyformának tüntetik fel.....[moderálva]

(#373) Abu85

Vagyis meg tudják oldani a programot úgy, hogy mind2 jól fusson...persze minden megoldható, hogy az egyik gyártó jöjjön ki jobban, mivel különböző a felépítése.

[ Módosította: radi8tor ]

(#376) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

Személyeskedést MOST fejezzétek be. A következő ilyennek már maradandó nyoma lesz.

⭐ Stella

(#377) ricshard444


ricshard444
veterán

Köszöntem a moderálást :R

(#372) : Rajta vagyok, az, hogy összejön...még nemtudom, de mindenképp lesz teszt ha úgy lesz!

[ Szerkesztve ]

Vannak dolgok...

(#378) Abu85 válasza Attix82 (#374) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez bonyolultabb ennél. A fejlesztők elég sokat nézelődnek a különböző gyorsítóstruktúrák felé, aminek a nevében is benne van, hogy gyorsítják a feldolgozást minden hardveren. Például a forward+ azért fut egyáltalán a mai DX11-es hardvereken, mert használ egy per-tile listázást a fények kivágására. Enélkül jóval gyengébb sebességre lenne képes minden hardveren. Ezért építenek be gyorsítóstruktúrát, és itt jön az, hogy az adott hardver ebből mennyit profitál. Alapvetően mindegyik jelentőset, de a GCN felépítése kifejezetten úgy lett kialakítva, hogy ezeket a komplex megoldásokat sokkal hatékonyabban dolgozza fel, mint a korábbi architektúrák. Innen jön a sebességkülönbség egy része.

Egyébként persze. Vannak problémák és arra vannak koncepciók, amik az adott problémát megoldják. Nem csak a forward+ lighting az egyetlen megoldás arra, hogy forward render mellett hatékonyan kezelj többezer pontfényforrást. Láttam már számos implementációt, de a forward+ lighting ezek közül a leggyorsabb. Sőt, tulajdonképpen az egyetlen, ami összességében gyorsabb az ismertebb deferred render implementációknál.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#379) Locutus válasza Abu85 (#378) üzenetére


Locutus
veterán

Kicsit nézd a user szempontjából is a dolgokat, aki mondjuk pont hidegen hagy a sok technoblabla.

mit lát?

Crysis 3, új, legszebb grafika, DX11, Gaming Evolved. És ezzel szemben nem jön be a papírforma, hogy a GCN kenterbe verné az nvidiát, sőt.

Más: Valami F2P játékot nem vesztek be a tesztbe? Planetside2, vagy Tribes:Ascend... ingyenes, viszonylag jó grafika.
Nekem úgy tűnik mintha kizárólag az AAA címekre várnátok, hogy kaptok a tesztekhez (hiszen ezt írtad), ez meg ugye innentől egyértelműen az AMD-nek kedvez majd (HA bejön a fenti leírt dolog ellenkezője, amit ugye egyelőre nem látni).

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#380) Abu85 válasza Locutus (#379) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A user szempontjából csináljuk a teszteket. AAA DX11-es játékok. A technikai részleteket nem kell elolvasni, de leírom, ha szükséges.
A Crysis 3 be lesz véve a tesztbe. A Titános tesztben még nem biztos, hogy benne lesz, mert ott rosszul jött ki a lépés, de egyértelműen számolunk ezzel a játékkal.
Ha lesz jó DX11-es F2P játék, akkor berakjuk tesztbe, de amíg sokkal jobb AAA játékok jönnek, addig nem sok esélyük van.
Persze, azokra várunk, hiszen az AAA címek viszik előre a piacot. Egy F2P cím sokkal kisebb érdeklődést kap.
Az valóban fejfájást okoz, hogy az NV az AAA játékokat nagyon hanyagolja, de azért még annyira nem vészes a helyzet. Ott lesz az új Metro például.

A távoli jövőbe nem látunk, de valószínű, hogy az NV nem érzi magát biztosítottnak a konzolportok szempontjából, ezért nyitnak a PC exkluzív játékok felé. Ez érthető, mindegyik konzolban AMD hardver van, és olyan egyedi szolgáltatásokkal, amelyeket a grafikus API-k nem követelnek meg, de kiterjesztés formájában elérhetők. Emellett ott van még az is, hogy az NV képtelen lesz támogatni az (x86-64)/AMD64-es porcik címterét, mivel az ARMv8 irányába léptek. Ha az adott játéknak nem lesz ARM portja, akkor az az NV-nek komoly hátrány, mert csak az AMD-nek lesz rá platformja. Ilyen viszonyok mellett én sem bíznék a konzolportokban, mert kockázatot rejtenek. Bár én úgy gondolom, hogy az ARM-os átállás gond nélkül lezajlik majd. Az NV-nek egyedül a legacy programkompatibilitás hiányával kell megküzdenie.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#381) krx21 válasza Abu85 (#380) üzenetére


krx21
nagyúr

Én most VGA "szűz" vagyok... Eladtam a GTX 690-em, variálás miatt...
Kacsingatok a CF felé, mert nagyon nyomul az AMD... Az új konzolokba is megvetette a lábát...
Muszáj figyelembe venni ezek után...
De valahogy nem bízok benne... Félek, hogy csalódnék egy Asus Ares II-ben is a 690-en után...
Ha 680SLI mellett maradok akkor a Evga 680 classified 4Gb SLI a kiszemelt áldozat...
Vagy ha bedurvulok bevágok egy Titan SLI, de abba meg rengeteg pénz lenne bukóban...
Te mit javasolnál ilyen helyzetben?

[ Szerkesztve ]

(#382) SzlobiG válasza krx21 (#381) üzenetére


SzlobiG
félisten

Kár volt eladni a 690-et főleg Artic-al olyan áron. :N

(#383) krx21 válasza SzlobiG (#382) üzenetére


krx21
nagyúr

Valószínűleg igazad van... De hát az őrület mindig drága! ;]

(#384) SzlobiG válasza krx21 (#383) üzenetére


SzlobiG
félisten

Akkor vegyél 7970CF-et azt mondtad próbálgatni akarsz. 680SLI kb uaz mint a 690.

(#385) radi8tor1 Na meg lehet hangosabbak is mivel a 690-en Artic volt neki.

[ Szerkesztve ]

(#385) radi8tor válasza SzlobiG (#384) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Jaja, azzal a különbséggel, hogy 680 SLi-ben két helyről sugározza a meleget a házba.

⭐ Stella

(#386) krx21 válasza radi8tor (#385) üzenetére


krx21
nagyúr

Most ilyet vennék: evga 680 classified
Ez nem sugároz sehova és jó a hűtés is... Ezen semmi nem ref. ,az első ránézéssel ellentétben... ;]

(#387) SzlobiG válasza krx21 (#386) üzenetére


SzlobiG
félisten

De van értelme erre ennyi pénzt szórni, főleg kettőre? Én biztos nem vennék ilyen drágán keplert.

(#388) krx21 válasza SzlobiG (#387) üzenetére


krx21
nagyúr

Sok racionalitás nincs benne persze... De ha maradok 680SLI-nél akkor már 4Gb-osat akarok...

(#389) Locutus


Locutus
veterán

The Witcher 3: Wild Hunt Will Support PhysX and DX11

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#390) gainwardgs


gainwardgs
addikt

Ennyi :DDD

(#391) Abu85 válasza Locutus (#389) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az egyetlen szépséghiba, hogy GPU-s gyorsítás nélkül használja a PhysX-et. A CD Projekt máskor is dolgozott vele, például a Witcher első részénél. A next-gen konzolok miatt jelentősen fejlődött a PhysX SDK. A 3.2-es verzióban számos olyan megoldás, ami eddig nagyon lassú volt processzoron, most gyorsabb egy szimpla négymagos CPU-n mint GPU-val gyorsítva. Ezzel a PhysX reális alternatívája lett a Havoknak, mert nincs agyonkorlátozva a CPU-s része, hogy a GPU-s gyorsítás valóban gyorsítás legyen és ne lassítás.
Az egyetlen dolog, ami gyorsítás valóban az a particle része a motornak. Ezt lehet természetesen használni, de szintén a next-gen konzolok miatt érdemes egy saját megoldást írni helyette. Például az Unreal Engine 4-ben ez nincs is benne, így a motor a PhysX helyett erre egy saját kódot használ. Ezért futott PS4-en az Elemental demó GPU-val gyorsított fizikával.
Ami majd érdekes lesz az az új PhysX SDK. Mivel az NV-nek is lesz ARM-os APU-ja 2014-ben, így sokkal hatékonyabban tudják kihasználni a GPGPU-t, mint eddig, mert a PCI Express késleltetése nem korlátozza a feldolgozást. Azt el tudom képzelni, hogy a PhysX fel lesz használva egy mézesmadzagnak, hogy ne Intel és AMD APU-t vegyél, hanem az NV-től egy ARM-os megoldást. Nyilván a legacy kompatibilitás hiányát valamivel ellensúlyozni kell.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#392) krx21


krx21
nagyúr

Nvidia oldalra jött új driver:
pl: GeForce GTX 680:
Up to 23% in Sniper Elite V2
Up to 9% in Sleeping Dogs
;]

(#393) Locutus válasza krx21 (#392) üzenetére


Locutus
veterán

Mi lesz így a GCN előnyével? Lassan futtatni kell egy olyan benchmarkot is, hogy melyik radeon jobb asztalbillegés ellen ;) :DDD

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#394) krx21 válasza Locutus (#393) üzenetére


krx21
nagyúr

Várj a Tomb Raider hajával kapcsolatban kapnak, most az Nvidiások...
Reméljük gyorsan jön valami javítás: pl: Up to 125% in Tomb Raider ;]

[ Szerkesztve ]

(#395) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Tetszik a nv oldal hozzáállása:
"LOL az amd minden játékhoz külön drivert ad ki mekkora fos az amd.......HÚÚ végre kijött az új nv driver amivel a mi kártyánk utoléri ebben a játékban az amd-t, de király az nv....
Ehhh

(#396) ricshard444 válasza Malibutomi (#395) üzenetére


ricshard444
veterán

True Story

Vannak dolgok...

(#397) FaTHI válasza Malibutomi (#395) üzenetére


FaTHI
őstag

Igen, most az Tomb raider-nél várhatunk a javitásokra, vagy driver-re.Nálam 660Ti-n ha bekapcsolom a tesselation-t néha mindenféle vibrálások vannak, esetleg le is áll egy idő múlva. Ez egy rossz pont az NV-nek, vagy a játék lenne ilyen csak NV karikon, fene tudja.

[ Szerkesztve ]

(#398) gbors válasza Malibutomi (#395) üzenetére


gbors
nagyúr

ez nem az nVidia oldal hozzáállása, hanem néhány szélső értéké. én a magam részéről örülök, hogy pirosék összeszedték magukat driver fronton :K

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#399) Malibutomi válasza gbors (#398) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

:R

(#400) skitoo


skitoo
csendes tag

Hello lenne egy kérdésem!
Akarok venni egy videókártyát és nem tudom eldönteni melyik lenne a jobb választás...
Az egyik egy Saphire hd 7870 2gb ddr5 a másik egy evga gtx580 1536mb ddr5

Játékra melyik lenne jobb választás?
A fogyasztása a saphire-nak kedvezöbb igaz, de coolermaster 650w táp csak elbirná.

Full hd felbontáson ha lehet minnél jobb beállítások mellett játszanék.
A gtx 580 dx11 es a 7870 dx11.1

Ez mennyit számit? Remélem kapok egy értelmes választ előre is köszi a segítséget.
üdv

"Minek 2 mag egy processzorba, a cseresznyébe is egy van, mégis tök boldog?!" :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.