Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lirion

    addikt

    válasz tepenzed #69091 üzenetére

    Tetszik a koncepció, hogy elvileg mindenkinek ugyanolyan esélye van a bg-n geartől függetlenül, ez így is működik?


    1. Minél nagyobb vkinek az ilvl-e, annál több statot kap a bg-n. Az első szezonban az elérhető legjobb gear 895 lesz, a template meg 850, így a fullosan gearelt játékos 5%-os előnyben lesz mindenkivel szemben, akinek 850 alatt van az átlagos ilvl-e.

    2. A honor talenteket tovább fog tartani kifarmolni, mint most wod-ban a 700-as honor pvp geart. Márpedig a honor talentek brutálisan meg tudnak erősíteni néhány kasztot.

    3. Az artifact-t fejleszteni kell, ami eléggé időigényes és egy fullos artifact meglehetősen sokat erősít a karaktereken. A legutoljára elérhető trait pl. 15%-kal növeli a sebzését a dps-eknek és ez csak egyetlen trait.

    Tovább, ha csak pvp-zel és nem pve-zel, akkor soha nem fogod beérni ilvl-ben a jobb játékosokat, tehát soha nem fogsz egyenlő eséllyel indulni. Mivel pvp-ben a rating határozza meg a kapott cucc ilvl-ét, a 2k-s játékos jobb cuccokat kap, mint az 1.7k-s és így a statjai is magasabbak lesznek, ezáltal mindig előnyben lesz. Persze tudom, sokan jönnek azzal, hogy csak 1-2%-os eltérés lesz, de vannak helyzetek, amikor pont annyi elég a killhez vagy pont annyin múlik a túlélés.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés