Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz kabelmania27 #47765 üzenetére

    Még egy apróság. Két napja kaptam meg a Compalt, tegnap le is adtam ugyanott a régi Ubee-t, ehhez képest a My UPC oldalam szerint még mindig az Ubee van nálam...
    Eléggé felesleges egy olyan adatbázis, ami nem naprakész. Vagy akkor inkább ne legyen publikus, hogy ne bosszankodjon rajta az előfizető.
    Amúgy az lehet a probléma, hogy amikor szerdán odaadta nekem az ügyintéző csaj a Compalt, akkor én előtte még igényeltem nála egy mediacardot is, de azt a szülem előfizetésére. Amikor ezt az ügyet lezártuk, akkor tértem rá a saját modemes problémámra, de egyértelműen jeleztem, hogy most egy másik előfizetésről lesz szó, és meg is adtam hozzá a saját ügyfélszámomat, aminek alapján meg is talált engem a csaj a rendszerben, vissza is mondta az adataimat. És akkor ezután adta oda nekem a Compalt, hogy cseréljem le magamnak otthon az Ubee-t erre.
    Viszont valamit mégis félreadminisztrálhatott, mert én semmilyen dokumentumot nem kaptam e-mailen a cseréről, viszont a szüleim nem csak a nekik pluszban igényelt mediacardról kaptak dokumentumot, hanem egy modem-cseréről is, ami ugye nem náluk történt, hanem nálam...
    Tanulság: ne akarj egyszerre, ugyanannál az előfizetőnél elintézni két külön előfizetéshez tartozó dolgokat, mert abból könnyen kavarodás lehet.

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés